Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

Με αφορμή ένα άρθρο που είδα για τις τιμές εισιτηρίων απο Πειραια για Μηλο οτι ειναι ακριβοπτερες από ότι για Χανιά ή Ηράκλειο με την Minoan, σκεφτόμουνα πόση επιτυχία θα είχε αν η κοινοπραξία δρομολογούσε αντίστοιχα μια επιπλέον στάση πχ για Φολεγανδρο ή Σαντορίνη ή κάποιο άλλο νησί κάποια δρομολόγια προς Χανιά ή Ηράκλειο. (Μου διαφεύγει πιο κάνει πρωινό) 

Θα είχε επιτυχία αντίστοιχη της Μήλου λέτε;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φολέγανδρο το ξεχνάμε γιατί δεν χωράει τόσο μεγάλο βάπορι στο λιμάνι της Φολεγάνδρου. Η Σαντορίνη θα κολλούσε στη γραμμή του Ηρακλείου και η Μήλος στη γραμμή των Χανίων για να υπάρχει η μικρότερη δυνατή παράκαμψη στη πορεία των πλοίων. Για να μπει κάποιος προορισμός, νομίζω ότι θα απαιτούσε λίγο παρά πάνω δρόμο, για να προλαβαίνει το βραδινό του δρομολόγιο με άνεση.

Link to comment
Share on other sites

Όντως..για να είναι ένα πλοίο σε 9 ώρες στο Ηράκλειο μέσω Σαντορίνης θες 22μίλια δρόμο για να είσαι σε 6 ώρες από Πειραιά-Σαντορίνη, μισή ώρα παραμονή εκεί και 2,5 ώρες από Σαντορίνη-Ηράκλειο. Το ίδιο ισχύει και για το σκέλος Πειραιά-Μήλο-Χανιά. Αν έχεις παραπάνω δρόμο βέβαια, ακόμα καλύτερα. Για μένα το καταλληλότερο δίδυμο για το Πειραιά-Μήλο-Χανιά είναι τα Olympic champion/Hellenic spirit και για το Πειραιά-Σαντορίνη-Ηράκλειο τα Κνωσσός/Φαιστός Παλάς τα παλιά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
4 minutes ago, Annivas said:

Ενδεχομένως μια επίσπευση της αναχώρησης του απο τον Πειραια κατα  μια ώρα ( στις 10:00 αντί για τις 11:00) , ίσως να μπορούσε να αποσπάσει περισσότερους επιβάτες απο την πρωινή ζώνη των 7:00 με 8:00 και η κατα μια ώρα νωρίτερη επιστροφή του ίσως να λειτουργούσε ακόμη πιο δελεαστικά στο επιβατικό κοινό .

Για μένα πρωινό από Σαντορίνη(08:00) για Ίο Νάξο Μύκονο Σύρο Πειραιά και επιστροφή στις 15:30 θα ήταν η ιδανική γραμμή για το πλοίο.Θα ήταν το πρώτο πλοίο προς τα νησιά αυτά που σημαίνει ότι αρκετοί τουρίστες θα το προτιμούσαν για island hopping .Επίσης το τμήμα Μύκονος Σύρος Πειραιάς θα ήταν σε ιδανική ώρα όπως ήταν παλιότερα η επιστροφή του πρωινού δρομολόγιου της επιστροφής των Highspeed και θα τραβούσε σίγουρα αρκετό κόσμο από άλλα πλοία της γραμμής μιας και θα ήσουν Πειραιά γύρω στις 14:30 και θα μπορούσες να προλάβεις αρκετά περισσότερες πτήσεις και δουλειές σε σχέση με to αν έφτανες Πειραιά απόγευμα. Το ίδιο και για το κατέβασμα που πιστεύω ότι ένα δρομολόγιο το μεσημέρι λείπει από τη γραμμή.Φέτος δε λέω είχε το Champion 2 για(Πάρο) Νάξο Ίο Σαντορίνη αλλά για Σύρο Μύκονο τελευταίο δρομολόγιο τη Παρασκευή να είναι 11 το πρωί δεν είναι και το ιδανικότερο.Ένα τέτοιο δρομολόγιο χρειάζεται διπλό πλήρωμα όμως και δε ξέρω πόσο διατεθιμένοι είναι εκεί στη Fast να το πραγματοποιήσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας ετοιμαστούμε για τη νέα γραμμή που θα ενώνει όλη την Ανατολική Μεσόγειο...

Κατάνια - Καλαμάτα - Ηράκλειο - Λεμεσός (και προέκταση για Χάιφα)

Ραντεβού για σύσκεψη στην Καλαμάτα 26 και 27/11 και ό,τι ήθελε προκύψει....

https://eleftheriaonline.gr/local/oikonomia/tourismos/item/280881-syskepsi-gia-prooptiki-aktoploikis-syndesis-katania-kalamata-irakleio-lemesos

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω στο link που έβαλες πως στη σύσκεψη συμμετέχει και αυτός

 

Quote

Ο σύμβουλος και τεχνικός προγραμματιστής του PAUPS0 Massimo Scatá, σ, παρουσίασε εν συντομία τις δυνατότητες συνεργασίας που πρέπει να υλοποιηθεί σε τεχνικό επίπεδο με επιτυχία για τα έργα

 

Είναι δεδομένη η επιτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω κάτι παραπάνω από αυτά που γράφουν τα τοπικά μέσα της Καλαμάτας, και χωρίς να μπω σε ..ονοματολογία και εγώ αυτής της γνώμης είμαι προφανώς. Το πολύ - πολύ να καταφέρουν να πάρουν κάποιο ευρωπαϊκό κονδύλι και να συνταχθούν μελέτες και τα τοιαύτα.

Link to comment
Share on other sites

Ή να προτείνω κάτι φιλόδοξο... 

Το Blue Star Paros κάθε πρωί στις 8:00 από Βόλο για Σκιάθο-Σκόπελο-Αλόννησο-Σκύρο-Ραφήνα και το Blue Star Naxos από Ραφήνα στις 7:30 στο ανάποδο δρομολόγιο. Και οπωσδήποτε κάθε πρωί ένα flyingcat από Αλόννησο για Βόλο στις 7:00 και επιστροφή το βράδυ. Τα καλοκαίρια το καθημερινό ταχύπλοο από Θεσσαλονίκη είναι επιβεβλημένο. Έτσι πιστεύω τα νησιά είναι καλυμμένα ποικιλοτρόπως. 

Link to comment
Share on other sites

Και ποία θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα μικρά Blue Star(Πάρος και Νάξος)στις γραμμές που είναι τώρα(Σύρο-Τήνο-Μύκονο και Μικρές Κυκλάδες)??Κανένα φυσικά.Οπότε αυτό που έγραψες δεν πρόκειται να γίνει πραγματικότητα. 

Link to comment
Share on other sites

Για Συροτηνομυκονία θα μπορούσε να την αναλάβει το Μύκονος (όπως κάνει ήδη δλδ) με προέκταση Ικαρία Σάμο. Για μικρές Κυκλάδες όμως όντως..δυσκολα βρίσκεις αντικαταστάτη. Δε βαριέσαι, γι αυτό και λέω "φιλόδοξο".

Link to comment
Share on other sites

Από Κύμη - Σκύρο θέλεις χωρίς επιδότηση, 19 το άτομο και 26 το αυτοκίνητο και θέλεις άλλα 19 καύσιμα και διόδια για ντίζελ, ή 25 για βενζίνη, για την διαδρομή όλης της οικογένειας από Αθήνα, δηλαδή επιπλέον 4-6 ευρώ το άτομο. 

Χρόνος διαδρομής 2,5 ώρες το πολύ το οδικό κομμάτι και 1.40 το πλοίο. Σύνολο 4.10

Από Ραφήνα θέλεις 1 ώρα και 4/5 ευρώ κόστος, από κέντρο Αθήνας - Ραφήνα και 3,40-4 ώρες το πλοίο για γρήγορο αφού μιλάμε για 85 μίλια απόσταση. Τιμές για Σύρο που είναι ίδια απόσταση, αν και έχει πολλαπλάσιο κόσμο η Σ-Τ- Μ , έχουμε 45,50 το άτομο και 102,50 το αυτοκίνητο. 

Αν πάμε Αλόννησο, πιάσαμε τα 125 μίλια, σαν να πηγαίνουμε Ιο όπου οι τιμές είναι 54 και 128 αντίστοιχα. 

Από Κύμη - Αλόννησο και Σκόπελο είναι 25 και 59 αντίστοιχα. 

Από Μαντούδι είναι ανάλογοι οι χρόνοι και οι τιμές. 

Ποιός θα πάει από Ραφήνα Σποράδες, όταν μία 4μελής οικογένεια θα θέλει για Σκύρο, από 3 Χ 45,50 + 102,50 = 239 την μία διαδρομή, έναντι  3 Χ 19 + 26 + 25 = 108 από Κύμη, δηλαδή στο πήγαινε - έλα θα έχει διαφορά τιμής 262 ευρώ, δηλαδή 2-3 - 4 μέρες διαμονή ή αντίστοιχο φαγητό. 

Για Σκόπελο - Αλόννησο και Σκιάθο, η διαφορά τιμής είναι ανάλογη, έως λίγο μεγαλύτερη. 

Πάντα υπολογίζουμε 2 μισά εισιτήρια για τα παιδιά, αλλιώς η διαφορά μεγαλώνει και άλλο.

Πιο λογικό θα ήταν να έμπαινε ένα γρήγορο από Κύμη για Σίγρι, να το κάνει σε 3,5 ώρες. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε το Rapidlink Jet να μπει από Πάτρα για όλα τα νησιά (Ζάκυνθο, Κεφαλονιά και Ιθάκη) και αν είναι τερματισμό ή Κυλλήνη ή (πχ) Αργοστόλι

Θα ήταν μια εναλλακτική για τον πατρινό που θέλει να πάει στο Ιόνιο γρήγορα! 😉

Edited by proud_ionian
Quote
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν θυμάμαι καλά από ότι είχα δει και στα προηγούμενα post είχε αναφερθεί πως δεν συμφέρει να μπει ταχύπλοο από Πάτρα λόγω των περιορισμών για την ταχύτητα του πλοίου στον Πατραϊκο, επίσης δεν νομίζω να μπορούσε να κόψει κίνηση και από το όποιο πλοιο της Levante αφού θα είχε διπλάσιο μην πω τριπλάσιο εισιτήριο για Κεφαλονιά Ιθάκη, τώρα για Κυλλήνης οι αποστάσεις είναι μικρές, όποτε δεν νομιζω να προσέλκυε το επιβατικό κοινό σε συνδυασμό με τις υψηλές του τιμές

Link to comment
Share on other sites

Άλλες εποχές επι jetferry κι άλλες τώρα. Ειδικά η seajets με τη δυναμική που έχει σαν εταιρεία πλέον πιστεύω θα μπορούσε να δοκιμάσει κάτι με ένα ταχύπλοο από Πάτρα για Σάμη Ιθάκη Πόρο Κυλλήνη Ζάκυνθο και επιστροφή. Ειδικά η Πάτρα το καλοκαίρι χρειάζεται ένα δεύτερο δρομολόγιο. Γιατί να μην το δοκιμάσει; Δεν έχει κάτι να χάσει... 

Link to comment
Share on other sites

Είναι μεγάλο ρίσκο , με μια τιμή του εισιτηρίου 38€(για να μπορεί να βγει οικονομικά) για Σαμη με διάρκεια ταξιδιού 2ωρες και 10 λεπτά ενώ έχεις το Κεφαλονια(καλοκαίρι) με διάρκεια ταξιδιού 3ωρες και εισιτηρίο 15,40€,δεν νομιζω να υπαρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους επιβάτες για το ταχύπλοο.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθω να πιστευω οτι η μονη περιπτωση να εχει επιτυχες αποτελεσμα, τυχον δρομολογηση ταχυπλοου στο ιονιο, θα ηταν το πατρα σαμη κερκυρα. Με τις επιφυλαξεις που ειχα αναφερει τοτε και με τα σημερινα δεδομενα οδικης προσβασης.

ΠΣΙ, Γαλαταδικα κλπ κυκλικα πατρα κυλληνη, ειναι καταδικασμενα, για λογους που εχουν αναφερθει επανειλημμενως:

Μικρη αποσταση για να φανει η διαφορα ταχυπλοου συμβατικου, μη ανταγωνιστικο εισητηριο ταχυπλοου κλπ κλπ.

Εννοειται οτι τα Ιονια Νησια παραμενουν ακομη:P εδαφος της Ελληνικης Δημοκρατιας και ισχυει και εδω η νομοθεσια για τις ωρες αναπαυσης και τα διπλα πληρωματα.

Ομοιως ισχυουν περιορισμοι στην ταχυτητα, στον Πατραϊκο, στην Κερκυρα, στη Σαμη οπου παντα μπαινει χερι οποτε δρομολογειται ταχυπλοο (Jetferry, Speedrunner), σιγουρα θα εχει περιορισμο σε Αργοστολι που ειναι κλειστος ορμος και ενδεχομενως σε Πορο και Ζακυνθο οπου θα περνα διπλα απο παραλιες

Link to comment
Share on other sites

Μια και είπες Πάτρα-Σάμη-Κέρκυρα,το 2000 παραλίγο να δρομολογηθεί σε αυτή τη γραμμή το Highspeed 1. Κατά την άποψη μου θα μπορούσε ο Ηλιόπουλος που έχει 300 ταχύπλοα (λέει ο λόγος) να δρομολογήσει ένα ταχύπλοο που να παίρνει επιβάτες και οχήματα στις γραμμές του κεντρικού-νοτιου Ιονίου από τον Απρίλιο(το Πάσχα) έως τα τέλη Σεπτέμβριου. Θα έφερνε το νησί μου την Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά πιο κοντά με την ηπειρωτική Ελλάδα. 

Όμως δυστυχώς εκτός από τις ακριβές τιμές των εισιτηρίων και τους περιορισμούς στην ταχύτητα είναι ότι στις γραμμές μετακινούνται πολλά φορτηγά και το καλοκαίρι και διώροφα λεωφορεία με Groups(εκτός από μονώροφα) που δεν μπορεί να τα πάρει το ταχύπλοο.  

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, spiroszante said:

Μια και είπες Πάτρα-Σάμη-Κέρκυρα,το 2000 παραλίγο να δρομολογηθεί σε αυτή τη γραμμή το Highspeed 1. 

Αν πατήσεις το λινκ στο αρχικο ποστ του 2007, θα δεις ότι το αναφερω.

Στα υπόλοιπα περί φορτηγών και λεωφορείων συμφωνω

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς, τα ταχύπλοα είναι η δια θαλάσσης επιλογή μεταφοράς των τουριστών, ως επί τω πλείστον, καθώς τα εισητήριά τους μόνο το πορτοφόλι τους μπορούν να τα σηκώσουν πλέον. Οπότε, στα μάτια μου, η μόνη γραμμή που μπορεί να σηκώσει ταχύπλοο στο Ιόνιο είναι μια τύπου από ένα τουριστικό προορισμό της Πελοποννήσου (πχ Ναυαρίνο, Κατάκολο κτλ) προς Ζάκυνθο, Σάμη, Ιθάκη, Λευκάδα, Παξούς, Σύβοτα, Κέρκυρα και αυτό όχι με κανα θηρίο τύπου World Champion Jet αλλά με ένα τύπου Caldera Vista. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως και ένα σκέτο Πάτρα 10:00 Σάμη Ιθάκη Σάμη Πάτρα με ένα Andros Jet ή Paros Jet θα μπορούσε να κάνει καλές πληρότητες. Ειδικά αν υπήρχε αρκετή διαφήμιση και μπορούσαν να βάλουν και λεωφορείο πρωί από Αθήνα όπως πήγε πολύ έξυπνα να κάνει η MagicSea Ferries με το Cat 1 στον Αγ Κωσταντίνο θα έκανε πάταγο και αρκετοί πιστεύω θα το προτιμούσαν. Ειδικά για να πας Κεφαλονιά-Ιθάκη από Πάτρα χάνεις τη μισή μέρα. Και μην ακούσω ότι δεν έχει κόσμο η γραμμή...Στο Κεφαλονιά δε πέφτει καρφίτσα το καλοκαίρι...Ένα 40αρι ευρώ για λεωφορείο και πλοίο μαζί θα ήταν μια χαρά...Για να πας Αιγαίο θα ήθελες τα διπλάσια χρήματα...Είμαι τόσο σίγουρος πως η Seajets θα πήγαινε τόσο καλά που θα μπορούσαν να έβαζαν και διπλό καθημερινό δρομολόγιο. Πόσο πιο ωραίο θα ήταν να υπάρχει και άλλη μια εταιρεία για να σπάσει το μονοπώλειο του Ιονίου;

Link to comment
Share on other sites

Το Andros Jet έχει 450 άτομα πρωτόκολλο. Εγώ σου λέω γεμίζει με 40 ευρώ όπως λές, σύνολο εσόδων 18,000 ευρώ. Αν αυτό καίει για παράδειγμα 5 τόνους την ώρα και το δρομολόγιο είναι 4 πλεύσιμες, είναι 20 τόνοι κατανάλωση. Αν είναι στο χιλιάρικο το gasoil, 20 χιλιάδες κόστος καυσίμου το δρομολόγιο. Χωρίς όλα τα άλλα. Χαίρετε.

Link to comment
Share on other sites

Το Andros full speed καίει 3 τόνους περίπου μαζί με ηλεκτομηχανές. Αν πηγαίνει κομμένο μέχρι να βγει από Πατραικό πορφανώς θα καίει λιγότερο και κάνοντας το κυκλικό δρομολόγιο σε 5μιση ώρες είναι περίπου 16.500χιλ MGO (1000 ευρώ/t) για Full Speed.Όμως αν πηγαίνει κομμένο ας πούμε ότι το κόστος καυσίμων θα είναι περίπου στα 15.000χιλ τα καύσιμα. Αν κάνει δύο γεμίσματα ένα από Πάτρα και ένα για Πάτρα με 40ευρώ είναι 36.000χιλ χωρίς αυτοκίνητα και το Σάμη Ιθάκη Σάμη

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...