Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

12 hours ago, pilot said:

Με αφορμή τη φετινή δρομολόγηση του Hellenic Highspeed στα βόρεια Δωδεκάνησα, σκεφτόμουν ότι θα είχε ενδιαφέρον η δρομολόγηση κάποιου ταχυπλοου στη γραμμή Πειραιάς- Παρος- Νάξος-Κως, ισως με κάποιο από τα μεγάλα της seajets. Και θα ενισχυονταν η παρουσία στην Παρο και τα Δωδεκάνησα θα ερχόντουσαν πιο κοντά, εάν μπορεί να φτάνει στην Κω σε κάπου 7.30 ώρες. Α, και η Παροναξια θα συνδέονταν με Δωδεκάνησα. Εξάλλου και τα 3 είναι νησιά με μεγάλο μεταφορικό έργο 

Highspeed 4 η Tera Jet θα μου φαίνονταν ιδανικά για ένα τέτοιο δρομολόγιο 

Η SeaJets έχει ικανοποιητική παρουσία στην Νάξο οπότε θα μπορούσε να την παραλείπει. Τα δρομολόγια για Δωδεκάνησα συνήθως αναχωρούν από Πειραιά απόγευμα για να φτάσουν το πρωι Δωδεκάνησα, με αποτέλεσμα αν γινει και αυτό ετσι , να φτάνουν στην Πάρο βράδυ, κάτι που δεν θα προσελκύσει πολλους καθώς θα χάνουν την μερα. Βέβαια τα ταχύπλοα δεν διαθέτουν καμπίνες όποτε υποθέτω αν γινει αυτό το δρομολόγιο θα γινει πρωι. Θα πρότεινα αναχώρηση 07:00 για Πάρο-Αιγιάλη/Αστυπάλαια-Κω. Η Νάξος είναι απαραίτητο να μην συμπεριληφθεί καθώς θα ανταγωνίζεται το Worldchampion Jet. Κατι αλλο που λειπει είναι η σύνδεση Πάρου-Νάξου με Ικαρία-Σάμο. Επίσης είναι απαραίτητο η Σύρος που πριν λίγα χρόνια είχε απουσία ταχύπλοων , να διατηρήσει τα φετινά(Wcjet,Thunder,Santorini Palace) και για το ερχόμενο καλοκαίρι καθώς δουλεύουν και πολύ καλά στη Σύρο και έχουν άριστη επιβατική κίνηση. 

Edited by Greek Ships
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η κως έχει διεθνές αεροδρόμιο, και μπορείς να βρεις φθηνά αεροπορικά εισιτήρια,  δεν πρόκειται αυτο το δρομολόγιο να ευδοκιμήσει.. 

Link to comment
Share on other sites

Καλά, διεθνές αεροδρόμιο έχει και η Παρος και η Μυκονος και μια χαρά "ευδοκιμουν" τα ταχύπλοα. Γιατι όχι και στην Κω? Προσωπικά θα σκεφτόμουν το δρομολόγιο που πρότεινα κάθε Τρίτη- Πέμπτη- Σάββατο από Πειραιά με αναχώρηση γύρω στις 11.00, με άφιξη στην Κω γύρω στις 18.30 (με ανταπόκριση στη συνέχεια με το μεγάλο blue star που έρχεται από Ρόδο μπορεί να εξυπηρετουνται κ η Καλυμνος και η Λερος)

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Γιατι το ταχυπλοο θα επρεπε να εχει πανακριβο εισιτηριο για να βγαζει τα εξοδα του μεχρι την Κω και κατ επεκταση δεν θα το προτιμουσε κανεις.

Εδω με τα συμβατικα ειναι οι τιμες της BS στο θεο και πανε ολοι αεροπορικως.

Link to comment
Share on other sites

Ενω στην ανοικτη θαλασσα να το δερνει ο καιρος απο παντου θα ειναι καλυτερα!

Τα ταχυπλοα λογω μικρης χωρητικοτητας θελουν κοντινες αποστασεις για να καινε λιγοτερο κ να ξαναγεμιζουν κοσμο ωστε να αντισταθμιζεται η καταναλωση με τη χωριτηκοτητα!εαν πας στη Κω χανεται αυτο

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Hellenic Highspeed δεν τα πάει και άσχημα σε Πατμο- Λέρο- Κάλυμνο. Είναι βέβαια ακριβό το εισιτήριο, αλλά από κίνηση μια χαρά πηγαίνει....και δεν έχω ακούσει κάτι αρνητικό για το ταξιδεμα στο ανοιχτό πελαγος που περνάει 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ο Κεντερης πριν 20 χρόνια όταν πήγαινε Κω-Ρόδο είχε εισητήρια που κόντραραν αυτά της Ολυμπιακής. Πήγαινε σφαίρα μεν αλλά στην Κώο και στον Ροδίτη του έβγαινε μίλι και χιλιάρικο. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι τεράστια τα λειτουργικά έξοδα για να φτάνει μέχρι την Κω. Εξάλλου, στις Κυκλάδες αφενός μεν είναι μικρές οι αποστάσεις, αφετέρου δε κάνουν τρέλα νουμερα στα ενδοκυκλαδικα. 

Link to comment
Share on other sites

Στις Κυκλάδες τα ταχύπλοα τα πάνε παρα πολύ καλά σε όλα τα σκέλη των διαδρομών τους + ότι για τις Κυκλάδες οι περισσότεροι επιλέγουν το πλοιο αντί για το αεροπλάνο.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μαθαίνω ότι οι Καλύμνιοι, οι Λεριοι, και οι Πατμιοι είναι απόλυτα ικανοποιημενοι φέτος με το Hellenic Highspeed, και το ταχύπλοο χτυπάει πρωτόκολλα σε πολλά δρομολόγια. Και δε νομίζω να υπάρχει τεράστια διαφορά στα λειτουργικά έξοδα μεταξύ Καλυμνου και Κω

Link to comment
Share on other sites

Ένα ταχύπλοο τύπου Santorini Palace θα ταίριαζε σε μια γραμμή Πάτρα-Φισκάρδο Κεφαλονιάς-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Αγ.Σαράντα-Μπρίντεζι. Υπολογισμένα με 35-38 κόμβους θα εκανε περιπου 1 ώρα και 35 λεπτά για Φισκάρδο, 3,5 ώρες για Ηγουμενίτσα, 4 ώρες για Κέρκυρα, 4,5 ώρες για Αγίους Σαράντα και 7 ώρες και 15 λεπτά για Μπρίντεζι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προτείνω να συνδέεται η Καλαμάτα με την Κίσσαμο σε 3 ώρες περιπου με ταχύπλοο και 6 με συμβατικό ή τα Χανιά σε 4 ώρες με ταχύπλοο και 6-7 με συμβατικό. Πλοία που θα ταίριαζαν στην γραμμή θα ηταν το Superferry II από συμβατικά και το Naxos/Paros Jet ή το Caldera Vista.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους.  Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα που έχω.  Αν ο grimaldi έβαζε τα Kydon Palace και ex. Knossos palace σε μια γραμμή Πειραιάς Πάρος Νάξος Κώς Ρόδος και 3 φορές την εβδομάδα και Κάλυμνο μια μέρα να φεύγει το ένα από Πειραιά και μια το άλλο με απογευματινά δρομολόγια γύρω στις 1800 και αφίξεις στην Ρόδο 06:20 με ταχύτητα 24-25 κόμβων πιστεύω θα έπαιρνε κίνηση από Attica.  35 φορτηγά για Ρόδο 20 για Κω και άλλα 20 για παροναξια αν είχε θα έβγαινε ;

Link to comment
Share on other sites

1.Σε ολα τα νησια που ειπες η blue star  εχει συμβολαια οποτε δυσκολα σπανε!

2.στη Παρο πιανουν,στη Ναξο κ στη καλυμνο δυσκολα με τους αεριδες

3.κ το blue star  θα ανοιξει  τη ταχυτητα του κ πετανε κ οι 2 πετρελαια τσαμπα,αλλα δεν εχει κ νοημα να πας 6.20 στη ροδο κ 3 στη Κω που δεν εχουν συγκοινωνια μες στη νυκτα για να πας στο χωριο/σπιτι σου

4.εαν με ρωταγες πραγματικα θα τα  ηθελα τα παλατια ή οποιοδηποτε αλλο πλοιο στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ γιαυτό το είπα  επειδή έσπασε το μονοπώλιο στα Χανιά πόσο δύσκολο είναι να σπάσει και εκεί.  Άσε δε που όσο και να ανοίξουν τα blue κάνουν τον κορμό οπότε... 

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα έχουμε ξαναπεί..ο Ροδίτης πλέον δεν μπαίνει στο πλοίο που να του δίνανε τζάμπα εισητήριο στο χέρι..! Μόνο άμα σταματήσουν να πηγαίνουν αεροπλάνα στο νησί. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Strofalos said:

Αυτά τα έχουμε ξαναπεί..ο Ροδίτης πλέον δεν μπαίνει στο πλοίο που να του δίνανε τζάμπα εισητήριο στο χέρι..! Μόνο άμα σταματήσουν να πηγαίνουν αεροπλάνα στο νησί. 

 

Βλέποντας τις πρόσφατες αυξήσεις στις τιμές των ακτοπλοικών, και λαμβάνοντας υπόψη και τις μονοπωλιακές καταστάσεις που ήδη υπάρχουν (και θα συνεχίσουν να υπάρχουν σύμφωνα και με τα σενάρια που "κυκλοφορούν"), όχι μόνο ο Ροδίτης, αλλά και πολλοί άλλοι νησιώτες που έχουν τη δυνατότητα επιλογής όχι μόνο αεροπλάνου, αλλά και αεροπορικής εταιρείας για να πάνε στο νησί τους (π.χ. Λέσβιοι, Χιώτες, Σαντορινιοί, Κώοι,  κλπ) θα προτιμούν το αεροπλάνο με κλειστά τα μάτια.   Καλώς ή κακώς στις αεροπορικές συγκοινωνίες η ύπαρξη 2 μεγάλων αεροπορικών εταιρείων που πετούν στα περισσότερα νησιά (σε κάποια νησιά και παραπάνω από 2 ειδικά τα καλοκαίρια) δημιουργούν έναν τρόπο τινά "υγιή ανταγωνισμό" που συμφέρει την τσέπη του επιβάτη. 

Σε κάθε πάντως περίπτωση, θεωρώ ότι ευρύτερα συγκοινωνιακά και μεταφορικά, ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Κως-Ρόδος θα μπορούσε να είναι βιώσιμο.  Ας μην ξεχνάμε ότι το 2017 όταν το Mykonos Palace άφησε τα νερά της Αδριατικής σχεδιαζόταν (εάν δεν κάνω λάθος) η δρομολόγησή του στις Κυκλάδες), άσχετα αν τελικά ο στόχος των Χανίων επετεύχθη.  Άρα ο Εμμανουέλε κάτι είχε δει από τότε και θεωρούσε το συγκεκριμένο παλάτι βιώσιμο στις Κυκλάδες (πολλώ δε μάλλον με "τσόντα" και νησιά των Δωδεκανήσων)

Link to comment
Share on other sites

1. Σταθερή αναχώρηση απο Λήμνο και Καβάλα με βολικές ωρες ( οχι ξημερωματα ) και ισως με ανταποκρισεις  για κτελ για Θεσσαλονίκη και καλοκαιρι διπλα δρομολόγια

2. ανεξάρτητα απο τις καιρικές συνθήκες στο κεντρικό Αιγαίο σταθερό δρομολόγιο δίχως απαγορευτικά η καθυστερήσεις 

3. την Θασο την εβαλα μεσα για αυξηση πρωτοκόλλου και διασυνδεση με Καβαλα

 

το Super ferry II ειχα κατα νού  

 

 

 

 

 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Αν κάποιος κάτσει και σκεφτεί, πάντως...

Σε τρεις γραμμές κορμού αν επιχειρούσε ένα σχήμα θα έσκιζε.

Φυσικά με ναύλα ρεαλιστικά κι όχι με γνώμονα το απόλυτο κέρδος.

Και ξεζούμισμα των πελατών σε αυτή την περίοδο.

Θα στόχευα στο Πειραιάς Σύρος Τήνος Μύκονος Εύδηλος Καρλόβασι.

Επίσης, στο Μύκονος, Κως, Ρόδος.

Επιπλέον, Πάρος, Νάξος, Σαντορίνη σε ένα απογευματινό/βραδινό δρομολόγιο.

Μαζί με αυτά στόχευση στις δύο, εξής, γραμμές.

Άγονη Δωδεκανήσου, η νότια.

Κάσος, Κάρπαθος κτλ.

Και Δυτικές Κυκλάδες με ή χωρίς επιδότηση.

Οι άνθρωποι διψούν για καλή συγκοινωνία.

Ποιός θα έλεγε όχι σε ένα συνδυασμό δρομολογίων Κύθνος Σέριφος Σίφνος και Μήλος Κίμωλος Φολέγανδρος Σίκινος Ίος Σαντορίνη?

 

Link to comment
Share on other sites

Ας είμαστε ελάχιστα ρεαλιστές. Εάν υπό κανονικές συνθήκες ήταν δύσκολο για κάποια νέα εταιρεία να ξεκινήσει δραστηριοποίηση στα νησιά μας, με τις σημερινές συνθήκες είναι απλά αδύνατο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...