Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

Τα πρωινά δρομολόγια δεν βολεύουν τις περισσότερες μεταφορικές. Για να είναι βιώσιμο ένα τέτοιο πλοίο με τέτοιες ταχύτητες σε αυτή τη γραμμή θέλει τα φορτηγά (+ το γεγονός ότι τα περισσότερα γραφεία των Δωδεκανήσων έχουν κλειστά συμβόλαια με την Αττικα). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να κάνω μια αιρετική πρόταση.? 

Θα έστεκε να έβαζε ο Super-Mario ένα δεύτερο ταχύπλοο κάθε πρωί από Ραφήνα για Σκύρο-Αλόννησο-Σκόπελο-Σκιάθο-Βόλο&επιστροφή ούτως ώστε να καβατζώσει, πέρα από την αγορά της συμπρωτεύουσας, και την αγορά της πρωτεύουσας προς τις Σποράδες και να εκτοξευθεί η δυναμική των νησιών?? 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι ειναι πολυ εποχική η γραμμή μας , το Μαντούδι η η Κυμη ειναι μια χαρα , ηδη το Μαντουδι μαλιστα εχει υπερπροσφορα σε διαθεσιμες θεσεις

 

Super runner 810 θεσεις

Σύμη 780

πρωτεας 372 

 

1892 επιβατες σαν να φευγει ενα κρητικό πλοιο ….

140ιχ, 90,110=340 ιχ, 

 

αυτο που βλεπω ομως ειναι οτι απο Θεσσαλονίκη η εταιρεια πρεπει να δει αν μπορει να μειωσει την τιμη του Ιχ γιατι ειναι κριμα να φερνει μονο 40-60 ιχ… ενω οι επιβατες ειναι σταθερα πανω απο 300 με 400…

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να ενημερώσω ότι Σκύρο δεν μπαίνει άλλο καράβι από τον Αχιλλέα , όπως δηλώνουν οι Σκυριανοί . Ετσι δεν μπήκε ο Πρωτέας στην Κύμη και πήγε στο Μαντούδι , όπως προφανώς και το Σούπεράνερ τζετ .

Αλλά και από Ραφήνα - Αλόννησο , όταν Μαντούδι - Αλόννησο θέλει για 45 λεπτά πάνω από 300 ευρώ μια οικογένεια με αμάξι , από Ραφήνα θα ήθελε πάνω από 500 . Θα γέλαγε και το τσιμεντόπλοιο της Ραφήνας .

Η δε Ραφήνα έχει και προβλήματα πρόσβασης αρκετά έντονα .

Το μόνο που θα έπρεπε να κοιτάξουν είναι τουλάχιστον ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ-ΚΥ που δεν έχει πλοίο από Κύμη για Σποράδες , να κατεβαίνει ένα από τα άλλα αντί για Μαντούδι , που πέφτουν μαζί με το Σούπεράνερ . 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.  Ήθελα να ρωτήσω.  Πιστεύετε πως το Superfast XI θα μπορούσε να δρομολογηθεί από Πειραιά για Πάρο σε 03:25' , Νάξο σε 04:20' , Εύδηλος 06:30' , Καρλόβασι 07:45' . Με μια ταχύτητα 28,4 κόμβων πιστεύω θα τα κατάφερνε. Έχει φορτηγά η γραμμή κίνηση πολύ οπότε δεν θα έμπαινε μέσα.  Πρωινά δρομολόγια βέβαια αναχώρηση από Πειραιά 07:10 και άφιξη πάλι στο λιμάνι στης 23:15. 

Link to comment
Share on other sites

Στο Καρλόβασι έχουν μπει Αριάδνη και Νήσος Ρόδος οριακά και με ιδανικές καιρικές συνθήκες και μόνο συγκυριακά. Νομίζω δε ότι και στις 2 περιπτώσεις τα είχε βάλει ο cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου.

 

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

17 Απριλίου 2016 

14 Αυγούστου 2016 

Και μπορεί και άλλες φορές . Των Αύγουστο του 16 ήταν ο Αρβανίτης στο Αριάδνη οπότε όχι δεν τα έχει βάλει μόνο ο cpt Διαμαντής . Επίσης το Ρόδος σίγουρα δεν έχει μπει μόνο όταν ο καιρός ήταν ευνοϊκος γιατί είχε αντικαταστήσει το Μύκονος Φεβρουάριο μήνα 

Edited by AEGEAN SEA
Link to comment
Share on other sites

Με την ταχύτητα που λες θα εχει τεράστια εξοδα!!!! Ουτε υπάρχει η δυναμικη των Δωδεκανησων κ της Κρήτης σε φορτίο!! Κατ εμέ αν εξαιρέσεις 40 μέρες το καλοκαίρι, θα έμπαινε σολο μεσα με αυτη την ταχύτητα. Μονο με μεγαλες καθυστερησεις στο Πατρα-Ανκονα παει πατημένο. Μια χαρα ωραιοτατα είναι τα τωρινα βαπόρια 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άλλη μια πρόταση από μένα: 

Κατάκολο-Ζάκυνθος, Κατάκολο-Πόρος και γενικά δρομολόγια στο Ιόνιο και την Αδριατική με αφετηρία το Κατάκολο. Σκεφτείτε το λίγο, τόσα κρουαζιερόπλοια πανε εκεί. Επίσης στον νομό Ηλείας βρίσκεται η Αρχαία Ολυμπία. Λογικό δεν θα ήταν, να είχε το Κατάκολο ακτοπλοϊκή σύνδεση αντί της Κυλλήνης;

Link to comment
Share on other sites

Καμία απολύτως λογική δεν θα είχε αυτό το εγχείρημα. Το Κατάκολο βρίσκεται πιο μακριά από την Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά σε σχέση με την Κυλλήνη και πιο μακριά βέβαια από την Αθήνα (δεν υπάρχει και το καλύτερο οδικό δίκτυο). Δεν νομίζω ότι κάποια τέτοια κίνηση θα ήταν κερδοφόρα.

Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες τις κρουαζιέρας δεν παίρνουν το φερρυ συνήθως, πάνε με το δικό τους πλοιο. Επίσης ειναι και  περισσότερα χιλιόμετρα οδηγησης από την υπόλοιπη Ελλάδα που έρχεται κυρίως η κίνηση 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Agaios said:

Καμία απολύτως λογική δεν θα είχε αυτό το εγχείρημα. Το Κατάκολο βρίσκεται πιο μακριά από την Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά σε σχέση με την Κυλλήνη και πιο μακριά βέβαια από την Αθήνα (δεν υπάρχει και το καλύτερο οδικό δίκτυο). Δεν νομίζω ότι κάποια τέτοια κίνηση θα ήταν κερδοφόρα.

Ακριβώς αυτό είχε σκεφτεί να κάνει και ο Κάπαρης με το Ωκεανίς πρώην Κίμωλος, όταν είχε περιέλθει στα χέρια του. Αλλά προφανώς δεν βγαίνει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βλέποντας την προέκταση του δρομολογίου Ρέθυμνο-Σαντορινη προς Μήλο, σκέφτομαι ότι ίσως ο Ηλιόπουλος θέλει να χτίσει κίνηση μεταξύ των δυο νησιών και της Κρήτης. Σκεφτόμουν λοιπόν, μια γραμμή Πειραιά-Μηλο-Σαντορινη-Ρεθυμνο με δυο ταχύπλοα, το ένα να ξεκινάει από Κρήτη και το άλλο από Πειραιά. Η μόνη ένσταση είναι ότι ίσως ανταγωνίζεται τα αλλα ταχύπλοα της Seajets και για την Μήλο αλλά και για την Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να κανω κάποιες προτάσεις για το καλοκαίρι και το Πάσχα του 2022:

Tera Jet: μεσημεριανό Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο

Worldchampion Jet: όπως είναι τωρα αλλά αντί για Νάξο να πιάνει Πάρο

Thunder: όπως φέτος ειχε πολύ επιτυχία

HS4: Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Κουφονήσι-Κατάπολα

FC3: Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-(Νάξο) πρωινό και απογευματινό

FC4: Βόλος ή Αγ.Κωνσταντίνος- Σποράδες

Hellenic Highspeed: πρωινό Πειραιά-Σίφνο(Φολέγανδρο-Σίκινο)-Ίο-Θήρα τις μισές μερες και τις άλλες μισές βραδινό Πειραιά-Σύρο-Μύκονο-(Θήρα)

Blue Star 2: Δωδεκάνησα με προσθήκη Σύρου,Μυκόνου ή πρωινό Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη

Blue Star Delos: πρωινό Παρο-Νάξο-Σαντορίνη ή Δωδεκάνησα

Blue Star Patmos:  βραδινό Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη(Σύρος,Ανάφη) ή Χίο-Μυτιλήνη

Νήσος Σάμος: βραδινό Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη(Σύρος,Ανάφη) ή Χίο-Μυτιλήνη

Νήσος Ρόδος: Πειραιάς-(Άνδρος)-Χίος-Μυτιλήνη(+Οινούσες,Ψαρά)

Speed runner 3: Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες( προέκταση για Πάρο,Ίο)

Διονύσιος Σολωμος:Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες(+Κύθνος)

Αδαμαντιος Κοραής: Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες(+Κύθνος)

Άρτεμις: Λαύριο-Κυκλάδες

Αριάδνη:Πειραιάς-Θήρα/Βαθύ-Κως-Ρόδος και ΣΚ Πειραια-Σύρο-Πάρο-Νάξο

Αικατερίνη Π: Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο με προέκταση Νάξο κάποιες μερες και κάποιες Εύδηλο και (Καρλόβασι)

Θεολόγος Π: Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο

Fast Ferries Andros: Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο

Blue Star Chios: Πειραιάς-(Σύρος*)-Μύκονος-Αγ.Κύρηκος-Πάτμος-Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα
* τις μερες που δεν προσεγγίζει το Myconos

Blue Star Myconos: Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Εύδηλος-Καρλόβασι (κάθε μερα το ιδιο δρομολόγιο εκτός από μια που θα πηγαινει Καβάλα)

Διαγόρας: άγονη Δωδεκανησίων και Μεστά-Σίγρι

Blue Star Paros: Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο πρωινό

Blue Star Naxos: πρωινό άγονης Κυκλάδων 

Santorini Palace: Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο

Naxos Jet:Ραφήνα-Άνδρο-Σύρο-Τήνο-Μύκονο

Paros Jet: Ηράκλειο-Κυκλάδες

Sifnos Jet: Κρήτη-Δωδεκάνησα/ Ρέθυμνο-Κυκλάδες

Champion jet 1: Πειραιάς-Σίφνος-Σέριφος-Μήλος

Champion Jet 2: Πειραιάς-Σίφνος-Σέριφος-Μήλος-Χανιά

Caldera Vista: ενδοκυκλαδικά αλλά με περισσότερες προσεγγίσεις στο Λαύριο

Superrunner Jet: Θεσσαλονίκη-Σποράδες

Πρέβελης: Πειραιάς-Μήλος-Σαντορίνη-Ηράκλειο-άγονη Κάσου Καρπάθου

Olympus: όπως φέτος

Superexpress: όπως φέτος

Superferry: Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο

Aqua Blue: Θεσσαλονίκη-Κυκλάδες(Άνδρο-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Νάξο) (όπως πριν λίγα χρόνια)

Aqua Star: Λαύριο-Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα

Aqua Jewel: Κρήτη-Δωδεκάνησα

Superferry II: Πειραιάς-(Ελαφόνησος)-Κύθηρα-Γύθειο-Κίσσαμος

Superjet/Sea jet 2: Πειραιάς-κυκλικό δρομολόγιο


FC5: Σαρωνικός(προέκταση έως Ναύπλιο? )

FC6: Σαρωνικός

Περιμενω τις γνώμες σας

 

 

(ξεχασα να συμπεριλάβω το Power Jet πιο πριν που θα μου αρεσε και εμενα να είναι όπως φέτος) αλλά το Tera Jet γιατί να μην δρομολογηθεί παλι;

 

πρέπει να διατηρηθεί το Thunder στο φετινό δρομολόγιο αν το Worldchampion Jet δεν πιάνει Νάξο για να μην χαθεί η σύνδεση Σύρου-Μυκόνου-Νάξου

Link to comment
Share on other sites

Εμένα για line up της seajets(ταχύπλοα) θα μου άρεσε το εξής:

World champion Jet όπως φέτος χωρίς Νάξο 

Champion Jet 1 από Πειραιά (08:00) για Πάρο Νάξο διπλό δρομολόγιο

Power Jet όπως φέτος   

Paros Jet    Ρέθυμνο (Ηράκλειο) Θήρα  - Mήλο

Superrunner Jet    Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο διπλό αν το αφήσουν από Ραφήνα

Champion Jet 2     Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο διπλό 

μικρά seajets τα γνωστά 

Sifnos Jet στις 8 από Θήρα για Φολέγανδρο Πάρο Νάξο Μύκονο(11:30-17:00) Νάξο Πάρο Φολέγανδρο Θήρα 

Caldera Vista/Naxos Jet Θεσσαλονίκη Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο Μαντούδι Αλόννησο Σκόπελο Σκιάθο Βόλο εναλλαξ.Πήγε καλά το όλο εγχείρημα φέτος γιατί όχι σε παραπάνω αναχωρησεις από Θεσ/νίκη του χρόνου

τα μικρά της golden μπορούν σαρωνικό ή κάποιο ενδοκυκλαδικό πρωινό από Μύκονο και το tera αμοιβό και πάλι

 

 

Άμα βάλουν πλοίο από Πειραιά για Πάρο Νάξο γιατί να βάλουν και το world να πηγαίνει Νάξο;Ίδιες ώρες θα κάνουν και θα αφήσει κι ολας στο world παραπάνω κόσμο και χώρο για ΙΧ για Σύρο Μύκονο Ιό και σαντορινη!Θα μπορούσαν όμως να προεκτείνουν το πρωινό δρομολόγιο της ραφηνας από Μύκονο για Νάξο εάν υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση στο ενδοκυκλαδικο.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Στο υποθετικό σενάριο, γιατί να βγάλουν την Ναξο;

Για να την έχουν μετά την Μύκονο κάτι λέει.. 

 

Γιατί η Νάξος θέλει σύνδεση με την Μύκονο...

η ναξος εχει υποθει πολλες φορες εδω μεσα, το αεροδρομιο της δεν εχει δυνατοτητα να υποδεχθεί διεθνείς πτήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Αμα φυγει η ΑΝΕΚ & οι Μινωικές από την Μήλο, μπορεί. Και αυτό το μπορεί, εξαρτάται από το καράβι. Πλοία τύπου Ολύμπους είναι καμμένα χαρτιά για τέτοια γραμμή.

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

On 8/25/2021 at 1:17 PM, Greek Ships said:

 

(ξεχασα να συμπεριλάβω το Power Jet πιο πριν που θα μου αρεσε και εμενα να είναι όπως φέτος) αλλά το Tera Jet γιατί να μην δρομολογηθεί πάλι

Το Tera στην μόνη γραμμή που μπορεί να βγάλει κέρδος είναι από Ηράκλειο για Σαντορίνη και ας πούμε βαριά να πηγαίνει μέχρι Μύκονο και ίσως για Παροναξία να μπορούσε να βγάλει κέρδος.Θα μπορούσε να πήγαινε Κρήτη και να ήταν το μοναδικό πλοίο της εταιρείας από Ηράκλειο με διπλό πλήρωμα.Έτσι θα γλίτωνε η εταιρεία διπλά πληρώματα όπως είχε τις προηγούμενες χρονιές και τα καύσιμα θα έρχονταν περίπου το ίδιο χρησιμοποιόντας τo Tera αντί να έχει το Caldera και το Champion όπως το 2019.

Θα μπορούσε οπότε έτσι να έβαζε το Tera από  Ηράκλειο 08:00 για Σαντορίνη Νάξο Μύκονο Πάρο Νάξο Σαντορίνη Ηράκλειο

Caldera Vista  13:00 από Πειραιά για Μήλο Φολέγανδρο Σαντορίνη Ρέθυμνο ΔΕ-ΤΕ

                         09:00 από Ρέθυμνο για Σαντορίνη Φολέγανδρο Μήλο Πειραιά  ΤΡ-ΠΕ

                         17:00 Πειραιά Σύρο Μύκονο Τήνο Σύρο Πειραιά ΠΑ-ΣΑ-ΚΥ

                                                              

Naxos Jet     13:00 από Πειραιά για Μήλο Φολέγανδρο Σαντορίνη Ρέθυμνο ΤΡ-ΠΕ

                      09:00 από Ρέθυμνο για Σαντορίνη Φολέγανδρο Μήλο Πειραιά ΔΕ-ΤΕ

                      09:00 από Ρέθυμνο για Σαντορίνη Φολέγανδρο Μήλο και επιστροφή  ΠΑ-ΣΑ-ΚΥ  

Champion Jet 1 Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο πρωινό και διπλό δρομολόγιο κάθε ΠΑ-ΣΑ-ΚΥ

Champion Jet 2 Πειραιά Πάρο Νάξο ,διπλό δρομολόγιο καθημερινό από 1 Ιουλίου

World το κλασσικό δρομολόγιο του χωρίς Νάξο

Power Jet Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Μύκονο Τήνο Ραφήνα και απογευματινό 17:00 για Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο                                                                                                                                                                τα seajet τα μικρά κλασσικά στο σιδηρόδρομο 

Sifnos Jet  από  Σαντορίνη 08:00 το πρωί για Ίο Νάξο Πάρο Μύκονο Σύρο και επιστροφή το απόγευμα

Superrunner Jet Θεσσαλονίκη έως Μαντούδι όπως φέτος ίσως με ένα ακόμα δρομολόγιο προς Θεσ/νίκη

Superspeed Πειραιά Αίγινα Ύδρα Σπέτσες

Paros Jet αμοιβό,supercat αμοιβό   

Αν δεν τους επιτραπεί η είσοδος στη Ραφήνα Power Jet με Superrunner Jet από Ηράκλειο το Tera από Πειραιά για Πάρο Νάξο Σαντορίνη μονό δρομολόγιο το Champion Jet 1 Θεσ/νίκη και το Champion Jet 2 από Πειραιά για Σέριφο Σίφνο Μήλο.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή τη φετινή δρομολόγηση του Hellenic Highspeed στα βόρεια Δωδεκάνησα, σκεφτόμουν ότι θα είχε ενδιαφέρον η δρομολόγηση κάποιου ταχυπλοου στη γραμμή Πειραιάς- Παρος- Νάξος-Κως, ισως με κάποιο από τα μεγάλα της seajets. Και θα ενισχυονταν η παρουσία στην Παρο και τα Δωδεκάνησα θα ερχόντουσαν πιο κοντά, εάν μπορεί να φτάνει στην Κω σε κάπου 7.30 ώρες. Α, και η Παροναξια θα συνδέονταν με Δωδεκάνησα. Εξάλλου και τα 3 είναι νησιά με μεγάλο μεταφορικό έργο 

Highspeed 4 η Tera Jet θα μου φαίνονταν ιδανικά για ένα τέτοιο δρομολόγιο 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...