Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

Δε νομίζω πως θα έχει επιτυχία ένα τέτοιο εγχείρημα.Στη περίπτωση που κάνει μεταφορές,όλοι κοιτάνε πως θα πάνε ποιο γρήγορα και σε ρυθμούς πόλης.Ποιος θα μπει σε καραβάκι για να πάει από το Φλοίσβο στη Γλυφάδα;και δε θα προτιμήσει να πάει οδικώς;Τώρα αν κάνει εκδρομές τότε ίσως υπάρχει ενδιαφέρον αλλά μόνο τους θερινούς μήνες.Αξιοθέατα δε μπορώ να θυμηθώ ότι υπάρχουν πολλά μόνο το Αβέρωφ και το μουσείο ναυτικής παράδοσης.Ποιο Νότια τι υπάρχει να δει κανείς;τα μπετά του Ελληνικού;τον Αστέρα Βουλιαγμένης ή το Καβούρι;Πιστεύω πως η συγκεκριμένη πρόταση γίνεται για πολιτικούς και ψηφοθηρικούς λόγους δεδομένου πως ο κ Καλλιάνος είναι υποψήφιος στην ίδια περιοχή,στο Νότιο τομέα Αθηνών.

ΥΓ. Υπάρχει όντως η Αθηναϊκή ριβιέρα;ή εδώ γελάμε;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να πάρει κανείς το καραβάκι και να πάει από το Φλοίσβο π.χ στη Γλυφάδα, με παράλληλη αποσυμφόρηση της παραλιακης, θα έπρεπε να υπάρχει ένα τεράστιο πάρκινγκ στο Φλοίσβο το οποίο θα είχε εύκολη πρόσβαση στην προβλήτα από όπου θα ξεκινουσε το καραβάκι (ανά 5 ή 10 λεπτά κατά προτίμηση). Εάν δείτε όμως πως είναι ο Φλοίσβος τους καλοκαιρινούς μήνες ειδικα, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι τέτοιο είναι μάλλον ανέφικτο. Επομένως ποιός Αθηναίος που μένει π.χ Αμπελόκηπους, Καισαριανή ή Περιστέρι θα μπει στη διαδικασία αφού έχει διασχίσει "σφαίρα" τη Συγγρού να ψάχνει μισή ώρα τουλάχιστον πάρκινγκ στο Φλοίσβο για να πάρει το καραβάκι για τη Βούλα 🤪😁;

Κοινώς όπως τα λες Νομικε, ψηφοθηριες άσχετων βουλευτών 🙂

Υ.Γ. Όσο για τον όρο Αθηναϊκή Ριβιέρα, αυτός που τον εφηύρε μάλλον δεν έχει δει τη Βαρκελώνη ή το Τελ Αβίβ, ώστε να δει πως μπορεί να είναι μια υποδειγματική αστική παραλία και ένα ωραίο κ λειτουργικό παραλιακό μέτωπο 

Link to comment
Share on other sites

Σαν τουριστική ατραξιόν ίσως να είχε το καλοκαίρι μια πιθανότητα μάλλον για προορισμούς πέραν της Γλυφάδας. Σαν συγκοινωνία μόνο αν είχε πλεονέκτημα χρόνου ή κόστους (ή και τα δύο) το οποίο με τα σημερινά δεδομένα είναι αδύνατο.

+++

Η πρόταση του @ΝΟΜΙΚΟΣ για Αλεξανδρούπολη-Πειραιά (Λαύριο θα έλεγα εγώ) πιθανότατα έχει (ή μάλλον είχε πριν λίγα χρόνια) ενδιαφέρον με focus στην κίνηση από/προς Τουρκία. Τα τότε δεδομένα φυσικά θέλουν αναθεώρηση αλλά υπάρχουν πολύ καλοί λόγοι να επέλεγε ένα συνοδευόμενο φορτηγό μια τέτοια διαδρομή (με προϋποθέσεις συχνότητα/χρόνο ταξειδίου και βεβαίως την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας -όρια/διαλείμματα- των φορτηγών). Από την Βουλγαρία θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί ένα μικρό τμήμα όπως και η Δυτική Θράκη. Σε καμμία περίπτωση δεν θα έβλεπα ένα RoRo τύπου Νέαρχος σε τέτοιο ρόλο.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που βλέπω πως το topic έχει πάρει φωτιά, ας κάνω κι εγώ μια πρόταση:

Θεσσαλονίκη-Δάφνη Αγίου Όρους

Σκεφτείτε το λίγο, η έδρα της Ιεράς Επιστασίας είναι στην Θεσσαλονίκη (Από όσο ξέρω).  Σίγουρα θα μπορούσε ένα μικρό καραβάκι, (κατά προτίμηση δελφίνι ή πλοιάριο τύπου Μπομπ Σφουγγαράκης) να ξεκινάει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, να διασχίζει την διώρυγα της Ποτίδαιας και αφού περάσει περιμετρικά της Σιθωνίας να φτάνει Δάφνη. Έτσι, γλυτώνουν οι Σαλονικιοί προσκυνητές την οδήγηση μέχρι την Ουρανούπολη, ειδικά όταν οι δρόμοι στην Χαλκιδική είναι ο ένας χειρότερος από τον άλλο (Από προσωπική εμπειρία). 

 

Υ.Γ. Ίσως αυτό να προϋποθέτει και δεύτερη διώρυγα στην Νικήτη, αλλά καλό θα ήταν να διευκολυνθεί η πρόσβαση μεταξύ του Αγίου Όρους και της Θεσσαλονίκης.

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

Οι Θεσσαλονικείς (τουλάχιστον όσοι έχω γνωρίσει) μπορούν να οδηγούν για ώρες προκειμένου να κάτσουν όσο το λιγότερο στο καράβι. Ας μην ξεχνάμε και τους πολλούς προσκυνητές που έρχονται από τα Βαλκάνια και τη Ρωσία και πάνε κατευθείαν στο Όρος.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε λοιπόν να συζητήσουμε το άνοιγμα της γραμμής Σαντορίνη Αστυπάλαια Ρόδος με το Όλυμπος,προφανώς για τους θερινούς μήνες μόνο. Ας υποθέσουμε πως το Όλυμπος εκτελεί βραδινό δρομολόγιο στις 22.00 από Πειραιά απευθείας προς Σαντορίνη με άφιξη Σαντορίνη στις 05.30(7.5 ώρες με 18 περίπου κόμβους) και αναχώρηση από Σαντορίνη για Αστυπάλαια στiς 07.00.Το δρομολόγιο αυτό θα είχε και την έννοια της μονοήμερης εκδρομής από Σαντορίνη προς Αστυπάλαια. Άφιξη στην Αστυπάλαια στη Σκάλα στις 10.30(3.5 ώρες πλεύσιμες με 18 κόμβοι), και αναχώρηση 11.00 για Ρόδο με άφιξη Ρόδο στις 16.00(5 ώρες πλεύσιμες με 18 κόμβοι).Αναχώρηση στις 17.00 με άφιξη στην Αστυπάλαια στις 22.00,αναχώρηση από Αστυπάλαια στις 22.30 με άφιξη Σαντορίνη στις 02.00.Αναχώρηση από Σαντορίνη στις 07.00 με άφιξη Πειραιά στις 14.30.

Το δρομολόγιο θα είχε και κίνηση στο Αστυπάλαια Ρόδος στο Σαντορίνη Ρόδος στο Πειραιάς Ρόδος και πιστεύω θα δούλευε πάρα πολύ καλά.Το Πειραιάς Αστυπάλαια θα τραβούσε και πολύ κόσμο αφού φτάνει βολική ώρα 10.30 στην Αστυπάλαια.Είναι υπολογισμένο με ταχύτητα 18 κόμβοι, οι όποιες καθυστερήσεις στις μανούβρες στα λιμάνια κτλ καλύπτονται ανετότατα αφού το Ολυμπος έχει υπηρεσιακή 19+.

Τώρα για τα φορτηγά θεωρώ πως μπορεί να τσιμπήσει κίνηση στη Ρόδο από το μονοπώλιο της BS.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο δρομολόγιο αλλά(χωρίς να ξέρω τις ανάγκες της γραμμής) δεν νομίζω η Αστυπάλαια να έχει φοβερή κίνηση δεδομένου ότι τόσα χρόνια είναι όλο το καλοκαίρι με ένα πλοίο και μια χαρά είναι. Για τα φορτηγά δεν γνωρίζω αν είναι με συμβόλαια στην BS αλλά είναι λίγο δύσκολο πάρει σοβαρό μερίδιο με μία αρπαχτή για να αξίζουν τα πετρέλαια μέχρι την Ρόδο. Από εκεί και πέρα αν ρίξει τις τιμές στους επιβάτες, στα ΙΧ και στα φορτηγά που λόγω του μονοπώλιου είναι στα ύψη, τότε μάλλον δει αποτέλεσμα.  

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Πάμε λοιπόν να συζητήσουμε το άνοιγμα της γραμμής Σαντορίνη Αστυπάλαια Ρόδος με το Όλυμπος,προφανώς για τους θερινούς μήνες μόνο.

Πολύ ωραίο δρομολογιο κατά τη γνώμη μου, αν και δύσκολα θα είχε επιτυχία στα φορτηγά για Ρόδο από Πειραιά, δεδομένης και της ύπαρξης του blue carrier. Πάντως γενικα ένα τέτοιο δρομολόγιο τα καλοκαίρια θα είχε περισσότερες πιθανότητες επιτυχιας με ένα πλοίο ταχυτητας 20 -  22 μιλίων.  Ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία όμως πιστεύω  θα ειχε ένα απευθείας δρομολόγιο Πειραιάς-Σαντορίνη-Ροδος με αντίστοιχο πλοίο. Και στη Σαντορίνη θα "σαρωνε" και τη Ρόδο θα "έφερνε πιο κοντά".

Γενικά τα απευθείας δρομολόγια Πειραιάς-Σαντορίνη, δεδομένου ότι είναι λίγα σχετικά  (ακόμα και το καλοκαίρι του 2019 ήταν 3 την εβδομάδα- 2 με bluestar και 1 του Πρεβελη), θεωρώ πως έχουν ψωμί και περιθώρια ανάπτυξης.  Ίσως το Olympus να έπρεπε να προσανατολιστεί προς αυτή την κατεύθυνση 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγω πιστεύω πάντως πως η καλύτερη αξιοποίηση του Santorini Palace θα ήταν σε μια γραμμή από Ηράκλειο 07:45 για Σαντορίνη Πάρο Μύκονο Τήνο Ραφήνα 14:40 και από Ραφήνα 15:40 με τελικό προορισμό Ηράκλειο στης 22:35 θα γέμιζε και στα ενδοκυκλαδικα και από Ραφήνα για Κυκλάδες και από Ηράκλειο.  Με μια ταχύτητα 37,5 -38,5 kn. Θα τα κατάφερνε 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δε ξέρω αν ταιριάζει εδώ ή στο topic ΑΓΟΝΕΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ..... αλλά δε θα ήταν αρκετά καλή η συνέχιση του δρομολογίου ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΛΗΜΝΟ (κάνει ΔΝ στην Μύρινα με άφιξη Σάββατο περίπου στις 14:00)μέχρι ΜΥΤΙΛΗΝΗ όπου θα έκανε και ΔΝ με αναχώρηση πρωί Κυριακή για την επιστροφή??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ήταν βιώσιμο ένα δρομολόγιο για Ικαρία-Σαμο από Πειραιά ή και από Ραφήνα με ένα ταχύπλοο των 34-35 κόμβων και χωρίς ενδιάμεσες στάσεις(ουτε Συρο-Μυκονο ουτε Παρο-Ναξο). Εγώ θα έλεγα το CJ 1/2 που έχουν νομίζω και καλύτερη πλευση. 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι η γραμμή το σηκώνει αλλά μόνο Ιούνιο - Αύγουστο. Άλλωστε πριν μια δεκαετία υπήρχε το CORSICA EXPRESS III, το οποίο αποδρομολογήθηκε όχι γιατί δεν πήγαινε καλά, αλλά για άλλους επιχειρηματικούς λόγους (συνεργασίες κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Καμμία γραμμή πέραν αυτών που περιλαμβάνουν νησί των Κυκλάδων δεν μπορεί να σταθεί για μεγάλο ταχύπλοο. Ότι πληρότητα και να πετύχει, δεν υπάρχει περίπτωση να πλησιάσει τις περιληπτικές που φέρνουν οι πολλαπλές προσεγγίσεις.

Link to comment
Share on other sites

Μια γραμμή από Πειραιά για Πάρο , Νάξο, Ίο, Σαντορίνη, Μήλος, Σίφνος, Σέριφος, Πειραιάς και το Αντίστροφο με το Myconos και το Chios αντίστοιχα με πρωινές αναχωρήσης και άφιξη στων τελικό προορισμό κατα της 22:00 το βράδυ. Πιστεύεται θα ήταν βιώσιμο το καλοκαίρι.  Λόγω ότι τα περισσότερα είναι νησιά με μεγάλους αριθμούς σε επιβάτες και ιχ .  Όπως ακόμα και σε φορτηγά η παροναξια Σαντορίνη.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Είπαμε κουμάντο κάνουν οι μεταφορικές και τα τοπικά συμφέροντα . Αν ήταν για τους επιβάτες η διαδρομή Κύμης - Σιγρίου των 88 νμ που θα γινόταν σε λιγότερο από 5 ώρες με συμβατικό , σε λιγότερο από 4 ώρες με γρήγορο συμβατικό και σε λιγότερο από 3 ώρες με ταχύπλοο , θα ήταν μόνιμη η γραμμή τα καλοκαίρια . 

Γιατί μία οικογένεια θέλει 600 ευρώ από τον Πειραιά για την Λέσβο σε καμπίνα , μέσω Κύμης θα ήθελε τα μισά και τα άλλα μισά θα της πλήρωναν το μισό έως και ολόκληρο το ξενοδοχείο για μία εβδομάδα διακοπών. 

Ακόμα περισσότερα αυτά ισχύουν και για την Λήμνο και λίγο λιγότερα για τα Μεστά Χίου .

Link to comment
Share on other sites

Εάν έμπαινε πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο Μύκονο Κω Ρόδο με το hellenic spirit με ταχύτητες 28 , 28.5 κόμβων και έκανε μέχρι την Ρόδο 10ωρες και 40 λεπτά θα ήταν βιώσιμο πιστεύετε;

Link to comment
Share on other sites

Τον Ροδίτη τον χάλασε η Ryanair..έμαθε τα προηγούμενα χρόνια να πηγαίνει Ρόδο με 10€ και τώρα άντε ξαναβάλε τον στο καράβι. Και το Terra Jet να βάλουν απευθείας Ρόδο πάλι δεν θα πατάει ψυχή. 

Link to comment
Share on other sites

Και πριν την ryanair...το ίδιο ίσχυε.αλλά και σήμερα τα αεροπορικά εισητήρια ειναι σχεδόν πάντα πιο φτηνά απο το πλοίο...οπότε...δύσκολα ο Ροδίτης θα επιλέξει πλοίο..οποιο κι να μπει..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AEGEAN SEA said:

Εάν έμπαινε πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο Μύκονο Κω Ρόδο με το hellenic spirit με ταχύτητες 28 , 28.5 κόμβων και έκανε μέχρι την Ρόδο 10ωρες και 40 λεπτά θα ήταν βιώσιμο πιστεύετε;

Για Σύρο-Μύκονο- Κω θα έσκιζε από όλες τις πλευρές πιστεύω και θα σάρωνε! Όσο για τη Ρόδο,  εάν το hellenic spirit ήταν υποτεθέστω κάτω από την ομπρέλα μιας τρόπο τινά Κοινοπραξίας με τη BSF, θα μπορούσε να δελεάσει  τις μεταφορικές από/προς Ρόδο, plus κάποιους τουρίστες το καλοκαίρι (έαν όχι τον τακτική Ροδίτη επιβάτη), επομένως ναι θεωρώ πως θα ήταν μια επικερδέστατη μια τέτοια δρομολόγηση!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...