Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

Σήμερα το Shipping Italy έχει ένα θεματάκι που ξεκίνησε από δηλώσεις του Ιταλού πρέσβη στην Αίγυπτο. Αυτό δεν είναι άλλο από το ότι εξετάζεται μια σύνδεση roro ανάμεσα στις 2 χώρες και πιο συγκεκριμένα ανάμεσα στην Τεργέστη και τη Δαμιέττα. Υπάρχουν οι γνωστές πολιτικάντικες δηλώσεις με τη γνωστή ξύλινη γλώσσα που δεν έχει να πεί σε κανέναν, τίποτα. Τα έχουμε ακούσει και στο παρελθόν αυτά. Εγώ να σημειώσω ότι είχε γίνει παρόμοια προσπάθεια και πρίν από καμιά δεκαετία ή παραπάνω. Και μάλιστα αν θυμάμαι καλά ήταν η ίδια η Visentini με ένα από τα πλοία της που το είχε προσπαθήσει. Αλλά δεν εστέφθη με επιτυχία το εγχείρημα. Τώρα το βρήκα, ήταν το Visemar One, νύν Hedy Lamarr.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μια πρόταση (ίσως ακούγεται υπερβολή) δρομολόγησης για το Golden princess (ή και γενικώς) είναι η γραμμή Πειραιάς - Νάξος - Αμοργός - Αστυπάλαια. Δεν θα κάνει πολλές ώρες, σε κανα 6ωρο θα βρίσκεται Αστυπάλαια η οποία δεν συνδέεται με ταχύπλοο με τον Πειραιά. Αν και φέτος δύσκολο καθώς η Νάξος εξυπηρετειται από κάθε λογής πλοίο ενώ η Αμοργός έχει ήδη 2 απευθείας ταχύπλοα, από του χρόνου όμως θα ήταν μια ωραία ιδέα και σίγουρα πρωτότυπη 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πώς θα σας φαινόταν το Μύκονος να έκανε τη γραμμή πειραια-μυκονο-αγ.κυρηκο-βαθυ- Κουσάντασι. Θα είχε απήχηση? και ξέρετε αν το λιμάνι του Κουσάντασιου εξυπηρετεί οχηματα

Edited by Captainfanouris
Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς το Blue Star Myconos, μόνο αν μειώσουν το πρωτόκολλο στους 1000 και όχι σε καθημερινή βάση. (Μη σας πω κι επιδοτούμενο) Και πάλι όμως:

1. Και η Blue Star μέχρι Βαθύ, και η Turyol από Βαθύ προς Κουσάντασι δεν είναι δα και χρεποεταιρείες (από όσο ξέρω). 

2. Το Βαθύ παραείναι μικρό για ουσιαστική κίνηση, γιατί να μην δοκιμάσουν το Καρλόβασι; 

3. Οι σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας επί του παρόντος δεν δικαιολογούν τέτοια επένδυση. 

Πολύ φοβάμαι πως αυτό θα γινόταν δεύτερο Σμύρνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/22/2023 at 4:45 PM, Nick the Greek said:

Η επόμενη άφιξη είναι συμβατικό και ήταν το Fast Ferries Andros που έριξε καταπέλτη 1215 στην 6 προερχόμενο από Ραφήνα, Άνδρο και Τήνο. Για Μύκονο από επιβάτες είχε λιγότερους από 100 μαζί με καμιά 10αριά ΙΧ και 1 νταλίκα. Φόρτωσε 11 ΙΧ και 250 επιβάτες αποπλέοντας με προορισμό την Πάρο. Η κίνησή του σε επιβάτες δείχνει πως σίγουρα υπάρχει χώρος για μια πιο φτηνή επιλογή στα ενδοκυκλαδικά, από τα φωτιά και λαύρα εισιτήρια των ταχυπλόων.

 

Επιβεβαιώνω τον @Nick the Greek όσον αφορά την κίνηση του Fast Ferries Andros αλλά μια εβδομάδα πριν. Ενώ το πλοιο έφτασε σχεδόν άδειο στη Μύκονο, ξαναγεμισε 300-350 επιβάτες για Πάρο. Και μετά συνειδητοποιεί κάνεις ότι είναι το μοναδικό συμβατικό πλοιο μαζι με την Αικατερίνη, που παει από Μυκονο για κάποιο άλλο κυκλαδονησι εκτός της Τήνου κ της Άνδρου. 

Νομίζω πως ένα δρομολόγιο με συμβατικό πλοιο που να ξεκινάει πχ από Συρο 7:00 και να πιανει Τηνο-Μυκονο-Παρο-Ιο-Σαντορινη-Κουφονησια-Μυκονο ή με διάφορες συνδέσεις θα είχε μεγάλη ανταπόκριση. Για τον μέσο Έλληνα πολιτη δεν το συζητώ, θα έχει την ευκαιρία να παει κ σε άλλο νησι χωρίς να δώσει το νεφρό του. Αλλά πλεον με την οικονομική κρίση στην Ευρώπη γενικότερα φαίνεται και με την παραπανω κίνηση του πλοιου ότι ο κόσμος ζυγίζει τα χρήματά του και δεν θα τα πεταξει στα ταχύπλοα. Εγώ παρατήρησα ότι στην πλειοψηφια ο κόσμος που μπήκε στο πλοιο ήταν ξένοι και μαζί με εμάς είχε αναχώρηση σε διάστημα μισής ώρας για Πάρο: Express Jet, Speedrunner Jet II, Santorini Palace. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πιστευω πως το δρομολόγιο του Blue Star Myconos θα έπρεπε να εχει και προέκταση για Κουσάντασι έστω κάποιες μερες της εβδομάδας. Αν οχι το Myconos, τοτε ενα ταχύπλοο της SeaJets που κάθεται θα ηταν ότι πρέπει 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες για την προέκταση του Μύκονος μέχρι Κουσάντασι έχει πάλι αναφερθεί.Δεν νομίζω η Attica ούτε ο Ηλιόπουλος με ταχύπλοο (που να έχει ελληνική σημαία γιατί με κυπριακή δεν μπορεί να πάει Τουρκία) να την δοκιμάσει γιατί δεν θα έχει επιτυχία (όπως στην περίπτωση της Levante με το Σμύρνα στη Σμύρνη) και ούτε έχει υποδομές για προσεγγίσεις ΕΓ/ΟΓ. 

Link to comment
Share on other sites

Πριν 23 χρόνια όταν μετασκευαζόταν  το Γκολντεν Βεργινα σε Εξπρές Σάμινα , υπήρχε η φήμη ότι σκέψη της εταιρείας είναι να κάνει κάποιες προεκτάσεις απο το Βαθύ στο Κουσάντασι . Μάλιστα η ίδια φημολογία ανέφερε ότι γι αυτό ακριβώς τον λόγο έκανε τότε ολική ανακαίνιση των εσωτερικών χώρων.  όταν βγήκε όμως εκεί γύρω στις 20 Ιουλίου 2000 δεν υλοποιήθηκε η σκέψη για αγνώστους σε εμένα λόγους.

Για να επανέλθουμε ομως στο σημερα  κι εγω νομιζω οτι μια προέκταση δεν θα είχε ιδιαίτερη επιτυχία . Καταρχήν το τμημα βαθύ Σαμου Κουσάντασι εξυπηρετείται απο διαφορά καραβάκια με τακτικότατα δρομολόγια . Δεύτερον ένα πλοίο για να πάει στην Τουρκία δεν μπορει να κανει μια προσέγγιση touch and go οπως στην εσωτερική ακτοπλοΐα . Χρειάζεται σε κάθε κατάπλου / απόπλου διαδικασίες με τις τοπικές αρχές , ελευθεροκοινωνια … κλπ οπότε νομίζω οτι το ελάχιστο παραμονής που θα χρειαστεί ένα πλοίο είναι 3-4 ώρες και πολλά έξοδα σε λιμανιατικα και πρακτορειακα . 
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά, ένα δρομολόγιο μέχρι Κρήτη μέσω Κυκλάδων όπως έκαναν παλιά τα SUPERFERRIES, αλλά αυτή τη φορά με ταχύπλοα, και εναλλαγή των δύο τους μέρα παρά μέρα δεν το σκέφτεται κανείς....???  ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ωραία ιδέα θα ήταν η συγκεκριμένη , θα διατηρήσει την πρωινή αναχώρηση απο Ραφηνα με τα ταχυπλοο,επίσης μην ξεχνάμε πως η σύνδεση Κρήτης Σαντορίνης,χρόνο με τον χρόνο γίνεται όλο και μεγαλύτερη,θα έχει σίγουρα και αρκετούς εκδρομείς από Κρήτη σε Τηνο Ανδρο,και θα διατηρήσει την απογευματινή αναχώρηση από τα νησιά προς την Ραφηνα.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, rafina-lines said:

Παιδιά, ένα δρομολόγιο μέχρι Κρήτη μέσω Κυκλάδων όπως έκαναν παλιά τα SUPERFERRIES, αλλά αυτή τη φορά με ταχύπλοα, και εναλλαγή των δύο τους μέρα παρά μέρα δεν το σκέφτεται κανείς....???  ;) ;)

Και μετά θα βάλει πάλι η Σητζετς το Τέρα στη Ραφήνα και θα χουνε τρεχάματα.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, rafina-lines said:

Παιδιά, ένα δρομολόγιο μέχρι Κρήτη μέσω Κυκλάδων όπως έκαναν παλιά τα SUPERFERRIES, αλλά αυτή τη φορά με ταχύπλοα, και εναλλαγή των δύο τους μέρα παρά μέρα δεν το σκέφτεται κανείς....???  ;) ;)

Μια χαρά θα μου ακουγόταν και προσωπικά ένα Tera Jet η τα CJs θα τα έβλεπα ωραιότατα σε ενα τέτοιο δρομολόγιο. Άραγε να το έχουν σκεφθεί στη seajets? Παντως προσωπικά, και δεδομένου ότι η GSF έχει ένα παρελθόν στη γραμμή, δεν θα μου φαινόταν καθόλου κακό και το Andros Queen σε ένα δρομολόγιο τύπου Ραφήνα- Ανδρος- Τηνος- Μυκονος- Παρος- Ιος- Σαντορίνη-  Ηράκλειο. Και καλό δρόμο έχει, και μεγάλο γκαράζ, και κάπου 110 κρεβάτια 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1 minute ago, cyclades_shipping said:

Βέβαια και στη Ραφήνα να μπει θα έχει απέναντι ενδεχόμενος το Flyingcat ή δεν ξέρω αν μπορεί να χτυπήσει και τη Ραφήνα με πρωινό πλοίο η Seajets.

Απο το flying cat υπερτερει κατά πολύ θεωρώ. 
Θα μπορούσε να κανει ενα δρομολογιο γυρω στις 10–11 απο ραφηνα που εχει μεγαλο κενό μεχρι το μεσημέρι.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο το υπέρτερει και άλλο η διάρκεια ταξιδιού - τιμολογιακή πολιτική πλέον η πλειοψηφία των επιβατών επιλέγει την πιο σύντομη επιλογή για να φτάσει στον προορισμό του ή την τιμή του ειστηριου,αν πχ δυο πλοία έχουν ίδια τιμή ή οχι κάποια αξιοσημείωτη διαφορα , και το ένα κάνει έστω και ένα 20 λεπτό λιγότερο προφανώς και ο ταξιδιώτης θα επιλέξει αυτό που κάνει το λιγότερο χρόνο,αλλά νομίζω δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε αφού και εγώ θεωρω δύσκολο να αλλάξει γραμμή για τους λόγους που ανέφερε παραπάνω ο @Annivas

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις κυκλάδες χανια;

Αλήθεια πώς και πάνε όλα ηράκλειο; Ειναι πιο κοντά προφανώς αλλά υπάρχει και άλλος λόγος ;

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nicksy58 said:

Ίσως θα έπρεπε να πάνε στα Χανιά αντί στο Ηράκλειο

Με πρόλαβες. Το ίδιο θα έγραφα. Το ίδιο δρομολόγιο με το τωρινό αλλά αντί για Ηράκλειο να πηγαίνει Χανιά. Καλύτερη επιλογή αντί του Ηρακλείου. Αν βέβαια δεν επικεντρωθεί στο άντρο του (Ραφήνα). 

Ανάλογα βέβαια με το πως θα τα πάει την φετινή χρονιά μόνο του απέναντι στον Ηλιόπουλο. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Annivas said:

Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία προφανώς και έχει ήδη κρατήσεις για την επερχόμενη σεζόν και επειδή αν μη τι άλλο η συγκεκριμένη εταιρεία φημίζεται για την σταθερότητα της και τον σεβασμό προς τους πελάτες της θεωρώ ότι δύσκολα θα μπει στην διαδικασία αλλαγής δρομολογίου . 

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι γεγονός ότι για να μπορέσεις να πάρεις απο την πίτα  της εκδρομής Ηράκλειο -Σαντορίνη θέλει δυο βαπόρια γι αυτό προέκυψε και η συνεργασία με τις Μινωϊκές η οποία λίγο μετά απο την έναρξη  του συγκεκριμένου δρομολογίου έψαχνε συνεργαζόμενο μέλος  . 
 

Συμφωνώ σε όλα με το φίλο @Annivas και γι' αυτό πιστεύω μια καλή επιλογή θα ήταν να διπλωθεί η γραμμή από κάποιο ταχύπλοο της Golden Star. Άλλωστε υπάρχει ξεκάθαρη συνεργασία πλέον μεταξύ των δύο εταιρειών και εκτός αυτού δε νομίζω ότι υπό άλλες συνθήκες θα ταξιδέψει το Golden Princess. Ειδάλλως το Thunder μόνο του θα φάει πολύ ξύλο. Τέλος, όπως ανέφεραν και άλλοι φίλοι πάντα θα υπάρχει για το ταχύπλοο η επιλογή της Ραφήνας στη θέση του Αικατερίνη. Θυμάμαι το ναυλωμένο Hellenic Highspeed τα είχε πάει αρκετά καλά και μάλιστα με μεγάλο ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Diagoras said:

Θυμάμαι το ναυλωμένο Hellenic Highspeed τα είχε πάει αρκετά καλά και μάλιστα με μεγάλο ανταγωνισμό.

Δείγμα ότι 2 πρωινά εγ/ογ ταχύπλοα μπορούν να δουλέψουν καλά στη γραμμή,τότε είχαμε Paros Jet,Superrunner +HHS αντί του Αικατερίνη.

και χωρίς εκπτώσεις εκείνη την χρόνια.

Αυτο με το διπλωμα του Thunder και του Princess είναι ωραία ιδέα μην ξεχνάμε ότι στο Κρήτη Σαντορίνη έχει καλο όνομα η GSF.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Nicksy58 said:

Ίσως θα έπρεπε να πάνε στα Χανιά αντί στο Ηράκλειο

Αν γινοταν αυτο θα ηταν η εμπορικη αποτυχια της δεκαετιας.

Πολυ παραπανω μιλια και ουτε το 1/4 της κινησης που διακινειται απο Ηρακλειο,το οποιο καθοτι κεντρικα μαζευει ολη την Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

 Ηράκλειο,Θήρα,Ίο,Νάξο,Μύκονο,Τήνο Ραφήνα και επιστροφή!!

Με καθημερινή αναχώρηση πρωί από Ηράκλειο και επιστροφή το απόγευμα.

Και τις εκδρομες Ηρακλειο Σαντορινη,αλλά και υποστήριξη στη Ραφήνα.Δύο σε ένα.

Εκεί θα έβαζα το Thunder με δίπλα πληρωματα και σίγουρα θα σάρωνε.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Λίγο δύσκολο ένα τέτοιο δρομολόγιο, αφού αν ξεκίναγε το πρωί 7 θα έφτανε Ηράκλειο το βράδυ γύρω στις 23:30. Εγώ πιστεύω ότι η εταιρεία πρέπει να σκεφτεί τι θέλει να κάνει στον τομέα των ταχυπλόων. Αν θέλει να μείνει στη γραμμή Πειραιάς - Κυκλάδες - Ηράκλειο θα πρέπει να πάρει ένα ταχύπλοο να διπλώσει το Thunder όπου σε συνδυασμό με μια έξυπνη τιμολογιακή πολιτική πιστεύω πως θα την ανταμείψει μια τέτοια αγορά. Αν δεν θέλει να κάνει αγορές ταχυπλόων και θέλει να μείνει μόνη της με το Thunder τότε για μένα η μόνη λύση θα ήταν να κατέληγε στη Ραφήνα. Ίσως για την Golden και την Fast όπως έχουν τα πράγματα το ιδανικό θα ήταν να κάνουν μια συμμαχία και να δρομολογούσαν Golden Princess από Ραφήνα στη θέση του Superexpress και το Superexpress μαζί με το Thunder εναλλάξ Πειραιάς (09:00) ή Ραφήνα (09:30) - Κυκλάδες - Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, MILTIADIS said:

Αν γινοταν αυτο θα ηταν η εμπορικη αποτυχια της δεκαετιας.

Πολυ παραπανω μιλια και ουτε το 1/4 της κινησης που διακινειται απο Ηρακλειο,το οποιο καθοτι κεντρικα μαζευει ολη την Κρητη.

Από την εμπειρία μου, σε πολλούς τουρίστες δεν αρέσει να πηγαίνουν από τα Χανιά στο Ηράκλειο νωρίς το πρωί για να πάρουν το πλοίο για τα νησιά των Κυκλάδων. Θα μπορούσε λοιπόν να υπάρξει δυναμικό με απευθείας σύνδεση από τα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...