Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

  • Replies 458
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

51 minutes ago, Nikos_Chania said:

Ικαρία και Σάμος έχουν πλυθησμό 40000 ατόμων, απο τη στιγμή που η πλειονότητα θα επιλέξει την ταχύτατη μετάβαση, μια χαρα θα σταθούν τα πλοία αυτά.

Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να σταθεί ένα τέτοιο πλοίο σε αυτή τη γραμμή. Η αντίστοιχη σύνδεση από τον Πειραιά βγαίνει επειδή παίρνει προίκα δύο επιπλέον νησιά (Σύρος & Μύκονος) και συνεχίζει με επιδότηση για Καβάλα.  Η Ικαρία και η Σάμος επηρεάστηκαν διπλά τα τελευταία χρόνια και από την κρίση και από το μεταναστευτικό και είναι ίσως από τους προορισμούς που έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη πτώση στην κίνηση.

Ένα πλοίο με αυτά τα χαρακτηριστικά όχι μόνο χρειάζεται γραμμή με σημαντική μεταφορική κίνηση αλλά και για  δώδεκα μήνες το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε να σταθεί για το 3μηνο όχι για όλο το χρόνο φυσικά. Επειδή ειμαι από αυτά τα μέρη θα σου πω ότι δεν έχει επηρεαστεί ο τουρισμός και ειδικά στην Ικαρία που δεν έχει δει μετανάστη ούτε σε ζωγραφιά. Το αντίθετο μάλιστα χρόνο με το χρόνο ανεβαίνει γεωμετρικά. Τώρα αν άλλαζε το λιμάνι από Πειραιά σε Ραφήνα τους μόνους που θα εξυπηρετούσε είναι αυτούς που έχουν αυτοκίνητο ή μοτο όλοι οι άλλοι που εξαρτώνται από ΜΜΜ η ταξί σίγουρα δεν θα ήθελαν να βρεθούν στη Ραφήνα βράδυ να ψάχνονται. 

 

Το ότι μενουν με ένα πλοίο το καλοκαίρι πως το έβγαλες το συμπέρασμα? 

Φέτος η Σάμος είχε το Μύκονος, το Διαγόρα, Το BS1-2, καιΤο BS Paros, 

Η Ικαρία είχε το Μύκονος, το Χίος, το Διαγόρα, το BS Paros και νομίζω έκανε και guest το Patmos

Χωριά που υπάρχει και η Dodekanisos Seaways να συνδέει με Δωδεκάνησα αυτά τα δύο νησια

Επίσης από ποτέ κερδίζεις 3 ώρες μεταξυ Ραφήνα Πειραιά? 

 

Μάλλον είσαι καλόμαθημενος από τα δρομολόγια της Σύρου. Η πραγματικότητα είναι διαφορετική.. Καλες είναι οι ασκήσεις επί χάρτου αλλά δεν βγαίνουν εκ των πραγμάτων.. Οι εταιρείες είναι ρεαλιστές και δεν κοιτάνε να γλυτώσεις εσύ και εγώ μια ώρα από ένα ταξίδι 7 ωρών.. Κοιτάνε να είναι βιώσιμες ώστε εσύ και εγώ να μη καταλήξουμε να πηγαίνουμε κολυμπώντας... 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Η Ικαρία και η Σάμος μένουν κάθε καλοκαίρι με ένα μόνο πλοίο, με αποτέλεσμα το Μύκονος να φτάνει στον Πειραιά 2 και 3 την νύχτα, δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο, από το να φτάσεις στην Ραφήνα 10 το βράδυ. Και αν δεν σπάσει το μονοπώλιο σε λίγο θα πηγαίνουμε Σάμο σε 8-9 ώρες με τα ίδια λεφτά που δίνουμε στο αεροπλάνο για 1 ώρα.

 

Το Διαγόρας κάνει μισή μέρα δεν εξυπηρετεί κανέναν! Το Πάρος και το 2 έκαναν guest εμφανίσεις μόνο δύο φορές την εβδομάδα. Το μόνο τουριστικό δρομολόγιο ήταν του Μύκονος. Εξάλλου έφτανε στον Πειραιά σχεδόν πάντα μετά τις 1, 2 η και 3 ώρα το βράδυ λόγο των μεγάλων καθυστερήσεων σε Σάμο και Ικαρία. Σημασία δεν έχει μόνο η ύπαρξη ενός δρομολόγιου, αλλά και η εξυπηρετικοτητα του. Πρότεινα ταχύπλοο από την Ραφήνα με την λογική και της υψηλότερης ταχύτητας και της σαφώς μικρότερης απόστασης 

 

Οι εταιρίες κοιτάνε να μας ρουφήξουν το αίμα. 83 νμ η Σύρος, 33 ευρώ, 3 ευρώ αύξηση σε σχέση με πέρσι (τιμή Ν. Μύκονος), εκμεταλλευόμενοι τόσο το μονοπώλιο όσο κ το μεταφορικό ισοδύναμο προφανώς. Το Ηράκλειο, 170+ ναυτικά μίλια, 29 ευρώ! Προφανώς μας δουλεύουν κ έλεγχος πουθενά. Έχω μάθει να έχω μεν καλά ωράρια κ δρομολόγια, αλλά το ίδιο θα ήθελα κ για τα άλλα τα νησιά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 12/5/2019 at 10:09 PM, bigman said:

Καλα σίγουρα και εγώ δεν το πιστεύω..Αλλά εννοούσα μεγαλύτερα συμβατικά. Ανω των 180-190 μέτρων.

Oικονομικά δεν έχει πρόβλημα το αγοράζει!! Πες μου εσύ που να το δρομολογήσει 1 τόσο μεγάλο πλοίο;

Δεν νομίζω να δούμε ποτέ τέτοια κίνηση από την εταιρία !!!(Άλλωστε δεν υπάρχει και λόγος)

Link to comment
Share on other sites

Αν το αικατερινη επιανε Σύρο σε τρεις ώρες (και με καλες τιμές) αντί για Τήνο, και συνέχιζε για Μύκονο, Πάρο και Νάξο θα έκανε ένα τολμηρό βήμα και ίσως θα μπορούσε να δουλέψει καλά και στο ενδοκυκλαδικο κόμματι. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα όταν μια εταιρεία πλασάρει ως κύριο προϊόν τα ταχύπλοα φαντάζει παράλογη κίνηση. Θα μ'άρεσε όμως κάποια στιγμή να έβλεπα μια τέτοια κίνηση απ τη Seajets και να το δρομολογουσε ας πούμε κάποια Αδριατική, λέω εγώ τώρα...😋παρόλο που οι πιθανότητες να συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο είναι μηδαμινές, καθώς δεν ξέρω  καν αν θα συμφέρει την ίδια την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θεωρώ κορόιδο τον Ηλιόπουλο να μπλέξει στα αχαρτογράφητα νερα της Αδριατικής!!! Απέναντι σε Grimaldi και Αττικα.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

H μόνη περίπτωση που θα είχε ενδιαφέρον η Αδριατική θα ήταν με ένα ταχύπλοο με μωτ 32-35 κόμβους να έκανε ένα δρομολόγιο Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι . Κάποτε το έκανε το παλιό Χάισπιντ 1 με το πρώτο του όνομα σε 3.15 καθαρό χρόνο . Θεωρώ ότι με 4 ώρες πλήρες δρομολόγιο από ντόκο σε ντόκο , καλοκαιρινό δρομολόγιο από Ηγουμενίτσα στις 11.00 το πρωί και από Μπρίντεζι στις 15 .00 τοπικές ώρες , ίσως είχε ενδιαφέρον για ΙΧ αυτοκίνητα που έχουν χαμηλό κόστος καυσίμου σε σχέση με το πέρασμα της Βαλκανικής οδού .

Αρκεί οι τιμές των εισιτηρίων να είναι αρκετά φτηνότερες από τις καμπίνες του συμβατικού .

Link to comment
Share on other sites

Ίσως το Capricorn αν αποφάσιζαν να το επισκευασουν να ήταν μια καλή λύση σε τέτοια γραμμή...Δεν ακούγεται άσχημο😉ξέρουμε ήδη όμως το μέλλον του ταχύπλοου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, 

Πρωταθλητής στον Τουρισμό η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου  σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Τ.Τ.Ε.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, δεν υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με ταχύπλοα, μεταξύ των νησιών της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων,

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.....

Ι.Κ

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τι θα λέγατε για μια νέα γραμμή από ταχύπλοο το χειμώνα από Πειραιά για Σύρο Πάρο Σαντορίνη με τιμές παραπλήσιες του συμβατικού,έστω και λίγες φορές την εβδομάδα(4);Είναι γνωστό ότι τα ταχύπλοα έχουν ένα θέμα με τις καταναλώσεις και τους καιρούς καθώς είναι ευαίσθητα,όμως ένα τέτοιο δρομολόγιο θα βοηθούσε πολύ τους νησιώτες και πιστεύω ότι θα προτιμούσαν το ταχύπλοο!Η Σύρος πχ φέτος εμπιστεύτηκε το WorldchampionJet και η seajets ως δείγμα αυτού θα μπορούσε να δρομολογήσει πχ κάποιο Champion!Ειδικά τα Χριστούγεννα έψαχνα εισιτήριο με το Delos και δεν υπήρχε ούτε δείγμα.Τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites

Το θεωρώ δύσκολο.

Ένα τέτοιο δρομολόγιο θα απαιτούσε εκτός των άλλων και διπλό πλήρωμα.

Επίσης, τα Χριστούγεννα είναι μια ιδιαίτερη περίοδος (αυτές οι 15 μέρες), δε συγκρίνεται η 7η Φεβρουαρίου με κάποια από αυτές τις ήμερες.

Παλιότερα, συγχωρεμένος πια, αρχιλογιστής με μακρά θητεία στις Κυκλάδες είχε παρομοιάσει την κίνηση των Χριστουγέννων με του καλοκαιριού.

Πέραν αυτών όμως όλοι μας γνωρίζουμε πως τον χειμώνα τα φορτηγά αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να αποτελούσε θέμα το διπλό πλήρωμα καθώς δεν θα ξεπερνούσαν ποτέ τις 70 ώρες εβδομαδιαίας εργασίας άμα έκανε δρομολόγιο 4 φορές την εβδομάδα

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τη θαλάσσια συγκοινωνία πρέπει να διαμορφώνουν οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών

Quote

Η άποψη μας είναι, ότι όσες περισσότερες συνδέσεις γίνονται των νησιών με την ηπειρωτική χώρα, είναι προς όφελος και των δύο πλευρών και κυρίως των νησιών, για να μην αισθάνονται οι κάτοικοι τους αποκομμένοι και απομονωμένοι από την υπόλοιπη Ελλάδα. Ούτε τα αεροπλάνα, ούτε τα υδροπλάνα, μπορούν να υποκαταστήσουν το αίσθημα ασφάλειας, που δίνει στους νησιώτες η θαλάσσια συγκοινωνία.

Θεωρούμε, επομένως, θετική τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, αλλά και με τις Σποράδες. Δεν νοείται το μεγαλύτερο αστικό κέντρο και λιμάνι της βόρειας Ελλάδας, να μη συνδέεται με τα νησιά του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου. Παράλληλα, τα νησιά αυτά συνδέονται με το λιμάνι Καβάλας, «Απόστολος Παύλος» και οι Σποράδες (Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος) με τον Βόλο. Ακόμα κι αν δημιουργηθεί, για οποιονδήποτε λόγο, πρόβλημα με μία γραμμή, τα νησιά δεν θα αποκλειστούν από την ηπειρωτική χώρα.

Εάν η κυβέρνηση θεωρεί απαραίτητη τη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες, που εξυπηρετούνται από το λιμάνι του Βόλου, εμείς θεωρούμε εξίσου σημαντική τη διασύνδεση της Καβάλας με την Σαμοθράκη, που εξυπηρετείται από την Αλεξανδρούπολη. «Η ανατολική Μακεδονία και η Θράκη, με τα νησιά της Θάσου και της Σαμοθράκης, έχει ειδικά ζητήματα ανάπτυξης των νησιών και βεβαίως, εδώ το λιμάνι της Καβάλας έχει ένα ειδικό και πολύ σημαντικό ρόλο», δήλωσε η γενική γραμματέας Αιγαίου και νησιωτικής πολιτικής, Χρ. Καλογήρου, η οποία συμμετείχε την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020 σε συνάντηση με τοπικούς παράγοντες στο Διοικητήριο Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.

Εάν το Υπουργείο ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής θέλει να συνδεθεί η Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες, θα ζητήσουμε κι εμείς, να επανασυνδεθεί η Καβάλα με τη Σαμοθράκη, που υπάγονται στην ίδια Περιφέρεια. Δυστυχώς, στη σύσκεψη που προαναφέραμε κανείς από τους τοπικούς άρχοντες, δεν έβαλε το συγκεκριμένο αίτημα στην εκπρόσωπο του Υπουργείου. Κι αναρωτιόμαστε γιατί δεν τολμούν, ενώ δεν εξέφρασαν καμία διαμαρτυρία, για την μεταφορά της μιας εκ των δύο γραμμών προς τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, από το λιμάνι της Καβάλας προς τη Θεσσαλονίκη.

Στη συνάντηση, επίσης, συμμετείχαν και παράγοντες από την Αλεξανδρούπολη, αφού τον τελευταίο καιρό υπάρχει έντονο ενδιαφέρον και για το λιμάνι της πρωτεύουσας του Νομού Έβρου. Η Χρ. Καλογήρου ανέφερε για την Αλεξανδρούπολη ότι: «δίνουμε τη δυνατότητα, με έξτρα χρήματα που εξασφαλίσαμε για τις άγονες γραμμές, να διασυνδεθεί με τη Σαμοθράκη και τη Λήμνο, ώστε με τις συνέργειες τους, να έχουν μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη». Πιστεύουμε ότι, η επισκεψιμότητα της Σαμοθράκης θα αυξηθεί πολύ περισσότερο εάν συνδεθεί με την Καβάλα, παρά με τη Λήμνο. Διότι, οι βαλκάνιοι που συρρέουν κάθε καλοκαίρι στην Καβάλα και έχουν προορισμό τα ελληνικά νησιά, επιλέγουν, στη συντριπτική πλειοψηφία, τη Θάσο και τη Λήμνο. Η Σαμοθράκη είναι ένας ακόμα κοντινός και ελκυστικός προορισμός, που θα κερδίσει τις προτιμήσεις τους. Αλλά, εάν τη θαλάσσια συγκοινωνία διαμορφώνουν οι πλοιοκτήτες, το Υπουργείο ναυτιλίας και το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), θα εξυπηρετούνται άλλα συμφέροντα.

 

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή της Καβάλας είναι διακαής πόθος επαγγελματιών και κατοίκων της Σαμοθράκης. Αλλά και η Καβάλα, η Θεσσαλονίκη και οι γύρω περιοχές θα εξυπηρετηθούν πολύ. Αλλά δυστυχώς είμαστε δεμένοι πίσω από το κάρο της Αλεξανδρούπολης. Παλιά που υπήρχε η γραμμή της Καβάλας τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα, μάλιστα κάποια καλοκαίρια  το Αρσινόη έκανε 5-6 φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο και τύχαινε φορές να αφήνει αυτοκίνητα στα λιμάνια. Η γραμμή έπρεπε να είναι η δίδυμη για να μην πω η σιαμαία αδερφή της γραμμής της Αλεξανδρούπολης... Αλλά από την μία το κάρο... και από την άλλη το καθεστώς Μανούση... 

Η ίδια σελίδα μία μέρα πριν είχε άλλο άρθρο που αναφέρονταν σε συζητήσεις για δρομολόγιο Θάσου - Σαμοθράκης, επίσης ενδιαφέρον δρομολόγιο. Γνωρίζει ή έχει ακούσει κανείς κάτι περισότερο;

Δείτε αυτό

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι 2 οι γραμμές για την άγονη του Β. Αιγαίου, μια από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη-Ιμβρο-Λήμνο-ΑϊΣτρατη& επιστροφή και μια άλλη από Πειραιά για Μεστά-Ψαρά-Σιγρί-ΑϊΣτράτη-Λήμνο-Σαμοθράκη-Καβάλα με ταυτόχρονη μετατόπιση στην Θεσσαλονίκη της γραμμής Πειραιά-Χίο-Μυτηλήνη-Λήμνο-Μακεδονία. Τις συχνότητες των δρομολογίων ας τις βρουν μεταξύ τους Υπουργείο και φορείς των νησιών.
Πιστεύω έτσι τους καλύπτεις όλους.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Strofalos said:

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι 2 οι γραμμές για την άγονη του Β. Αιγαίου, μια από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη-Ιμβρο-Λήμνο-ΑϊΣτρατη& επιστροφή και μια άλλη από Πειραιά για Μεστά-Ψαρά-Σιγρί-ΑϊΣτράτη-Λήμνο-Σαμοθράκη-Καβάλα με ταυτόχρονη μετατόπιση στην Θεσσαλονίκη της γραμμής Πειραιά-Χίο-Μυτηλήνη-Λήμνο-Μακεδονία. Τις συχνότητες των δρομολογίων ας τις βρουν μεταξύ τους Υπουργείο και φορείς των νησιών.
Πιστεύω έτσι τους καλύπτεις όλους.

Πολύ καλή η πρόταση αλλά το λιμάνι της Σαμοθράκης δεν μπορεί να δεχτεί ένα μεγάλο πλοίο και η δεύτερη γραμμή νομίζω θέλει ένα πλοίο μεγαλύτερο από αυτά που χωράνε στο λιμάνι μας.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Strofalos said:

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι 2 οι γραμμές για την άγονη του Β. Αιγαίου, μια από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη-Ιμβρο-Λήμνο-ΑϊΣτρατη& επιστροφή

Η Ίμβρος από που και ως που; 

Link to comment
Share on other sites

Η Saos Ferries προγραμμάτιζε για τον περασμένο Σεπτέμβριο ημερήσια εκδρομή στην Ίμβρο με το Σάος ΙΙ, όμως τα γεγονότα με τις βλάβες ανέτρεψαν τα σχέδια. Μέσω αυτής της εκδρομής εξέταζαν γενικότερα το σενάριο να υπάρξει στο άμεσο μέλλον τακτική σύνδεση με την Ίμβρο.

https://www.ert.gr/perifereiakoi-stathmoi/orestiada/alexandroypoli-diereynitiki-ekdromi-gia-syndesi-samothrakis-imvroy-epidiokei-i-saos/

Link to comment
Share on other sites

Γενικά κάτι θα έπρεπε να είχε γίνει με σύνδεση με Τουρκία στα βορειοανατολικά, έστω και αυδτηρά εποχιακή.. Είχε γραφεί κάποτε ότι λόγω έλλειψης τελωνειακού σταθμού τόσο σε Σαμοθράκη όσο και σε Ίμβρο, δεν ήταν εφικτή η απευθείας σύνδεση των δυο πολύ κοντινών νησιών (γίνεται μόνο μεταξύ Αλεξ/πολής-Τσανάκαλε που ανεβάζει το χρόνο ταξιδιού). Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τη σύνδεση με Τσανάκαλε επίσης από Λήμνο, από Αυστραλούς που επισκέπτονται 'προσκυνηματικά'  την Καλλίπολη και μετά ψάχνουν τρόπο να επισκεφτούν και τα συμμαχικά νεκροταφεία της Λήμνου. Επίσης Βούλγαροι-Ρουμάνοι ενδιαφέρονται για μικρή κυκλική διαδρομή στο βορειοανατολικό Αιγαίο μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...