Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

γλαρος και αγγελικα στα 50s πηγαιναν μεχρι κερκυρα. επιαναν και θιακι και σε λιμανια της δυτικης ελλαδας (πχ στον μούρτο, τα σημερινα συβοτα θεσπρωτιας κ.α.

ειμαι απολυτα βεβαιως. ειδικα για το αγγελικα, υπαρχουν αρκετες φωτο του στη σαμη και στο θιακι, αλλα και στιγμιοτυπα στην ταινια ραντεβου στην κερκυρα

αντιστοιχα δρομολογια σε τακτικη βαση, υπηρχαν και προπολεμικα. (ειναι γνωστες οι κοντρες του πυλαρος και του ασσος, η μακαροναδα δωρο και η συγκροση τους στο λιμανι της ιθακης).

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δευτέρα 5/9/1949: Α/Π "Πίνδος ΙΙ" εκ Πειραιώς δια Λουτράκι, Πάτρας, Σάμην, Ιθάκην, Λευκάδα, Πρέβεζαν, Πάργαν, Κέρκυρα (άφιξις 5μμ επομένης). 

Πέμπτη 15/4/1961: Δ/Π "Μαριλένα": εκ Πειραιώς δια Πάτρας,  Ζάκυνθον, Ληξούριον, Αργοστόλιον.

© ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 

 

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως, υπήρχαν πολλά και διάφορα δρομολόγια, ανάλογα το έτος και την εκάστοτε ετιαρεία.

Αυτά που ανέφερα, εκτελούνταν π.χ. από το Ηλιούπολις, Κωστάκης Τόγιας, κ.α.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου, Νοτιοδυτικής Ελλάδος, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας και Ιθάκης (Ο.Ε.ΕΣ.Π.), κατά τη συνεδρίαση που πραγματοποίησε στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2019 στην πόλη των Αγίων Θεοδώρων, συζήτησε μεταξύ άλλων θεμάτων κατόπιν εισηγήσεως του Εμπορικού και Επαγγελματικού Συλλόγου Αγίων Θεοδώρων, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έμποροι των Αγίων Θεοδώρων και τους λόγους για τους οποίους δεν υπάρχει τουριστική ανάπτυξη στην περιοχή τους. Όπως τη δημιουργία ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Αγίων Θεοδώρων με την νήσο Αίγινα. Η δρομολόγηση του πλοίου, επιβατικού χαρακτήρα, θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του τουρισμού αλλά και στην τόνωση του εμπορίου και των δύο περιοχών.

Link to comment
Share on other sites

προς στιγμην ψαρωσα. ειδα ζακυνθου κεφαλληνιας και ιθακης και σκεφτηκα: αντε, μετα τους μεσολογγιτες θελουν και οι αγιοι θεοδωροι συνδεση με το ζαντε και το θιακι. :D 

το σκεπτικο ποιο ειναι; θα πηγαινουν αιγινητες στους αγιους θεοδωρους;

Link to comment
Share on other sites

Η περιοχή πέριξ των Αγίων Θεοδώρων έχει αρκετά τουριστικά καταλύματα, οπότε μια σύνδεση με την Αίγινα θα ήταν μια έξτρα επιλογή για τους τουρίστες για μονοήμερη εκδρομή, όπως κάνει το Άννα ΙΙ. 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι ένα δρομολόγιο από Ραφήνα για Σύρο, Πάρο, Νάξο (ίσως κ Ιο ως προέκταση) με πλοίο σαν το Αικατερίνη Π., Και ταχύτητα στα 20 ν.μ, ώστε να καλύπτει την Σύρο σε σχεδόν 3 ώρες και την Νάξο το πολύ σε 5 μισή, με σαφώς χαμηλότερες τιμές από τον Πειραιά κ μεσημεριανή αναχώρηση από Ραφήνα, πρωινή από τα νησιά, θα μπορούσε να είχε μεγάλη επιτυχία. Η κλασική γραμμή τής Ραφήνας έχει κορεστεί υπερβολικά, ενώ η Σ, η Π, κ η Ν δεν συνδέονται επαρκώς ούτε μεταξύ τους, ενώ με την Ραφήνα ακόμα και καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί, αλλά Πάντως όλες τις πρόσφατες φορές που επιχειρήθηκε η σύνδεση, ήταν δεδομένη η αποτυχία του, είτε είχε μεγάλη διάρκεια ταξιδιού, είτε υψηλες τιμες, είτε λίγα δρομολόγια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα ταχύπλοο, με μεσημβρινή αναχώρηση από Ραφήνα για Εύδηλο Καρλόβασι, με ενδιάμεση προσέγγιση σε Άνδρο, Σύρο η Παρο, Νάξο πιστεύεται θα μπορούσε να έχει επιτυχία; Με όσους Σαμιώτες έχω μιλήσει, προτιμούν την όσο πιο γρήγορη μετάβαση στην Αθήνα, και έχουν κουραστεί με τα 9 ώρα!

Link to comment
Share on other sites

Για γρήγορη μετάβαση, μόνο η Άνδρος θα μπορουσε να μπει στο δρομολογιο. 

Όποιο άλλο λιμανι βαλεις πριν τον Εύδηλο, κάνεις μεγάλη παράκαμψη από την συντομοτέρα οδό.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως ο Ηλιοπουλος θα μπορούσε να βάλει οντως ένα ταχύπλοο για ΙκαροΣαμια. Διαθέσιμα πλοία έχει, δημιουργεί ένα νέο δρομολόγιο από το να περνάνε κάθε μια ώρα από τους ιδιους προορισμους σχεδόν όλα του τα πλοία. Το Corsica είχε επιτυχία την περίοδο που δρομολογήθηκε. 

Link to comment
Share on other sites

Μα για τί διαφορά χρόνου μιλάμε; Αν το ταχύπλοο ταξιδεύει με 35 κόμβους και πιάνει Τήνο-Μύκονο πριν, σε πόσο χρόνο θα έκανε τη Σάμο; Δεν νομίζω να γινόταν σε κάτω από 5 ώρες. Και όλα αυτά αν ταξίδευε με 35 κόμβους, και αν είχε καλό καιρό και δεν κατέληγε το ταξίδι να γίνεται σε 6-7 ώρες. Και χωρίς να ξέρουμε πώς θα αντιδρούσαν με την επιλογή της Ραφήνας και αν όντως θα βόλευε. Δεν το καταδικάζω, απλά λέω ότι δεν νομίζω πως είναι τόσο απλό και τόσο ωραίο όσο ακούγεται. Επίσης φαντάζομαι ότι το εισιτήριο θα ήταν γύρω στα 70-80 ευρώ, τιμή στην οποία κλείνεις και αεροπορικό (ή έστω με άλλα 10-15 ευρώ) και είσαι σε 1 ώρα εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα μου αρέσουν παιδιά τα ταχύπλοα.. Αλλά έχει ταξιδέψει κάνεις με τα παραπάνω στο μπουγαζι Ιούλιο Αυγουστο με μελτεμια? 

Τι κεντερηδες μικροί και μεγάλοι τι Crosica.. Δεν τραβάνε.. Τα ταχύπλοα είναι για μέσα στις Κυκλάδες που μπορεί ο καπετάνιος να κρυφτεί από εδώ και από εκεί.. 

Τα πλοία που έχουν αποδείξει την αξία τους είναι τα Ferries τύπου Χίος, Μύκονος. Ταχύτατα και δεν καταλαβαίνουν από καιρούς. 

Στο κάτω κάτω τι να πηγαίνεις με 26 τι με 34 στη διαδρομή Ραφήνα Ευδηλος πχ που είναι σκάρτα 110 μίλια ούτε μια ώρα θα κερδίσεις. 

Προσωπικά προτιμώ να ταξιδέψω μια ώρα παραπάνω και να έχω τη δυνατότητα να βγω στο ντεκ και να μην είμαι κολλημένος σε ένα κάθισμα. 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε το ταξίδι να μην διαρκεί πάνω από 5 μισή ώρες, την στιγμή που το Μύκονος, το οποίο είναι εξαιρετικό πλοίο μεν, κάνει όμως 8 Ώρο για Σάμο. Πλοίο με 33νμ την ώρα θα έβγαζε Σύρο Μύκονο Εύδηλο Καρλόβασι σε 5 ώρες και κάτι. Βέβαια αν δεν είχε ανταγωνιστική τιμή δεν θα το προτιμούσαν... 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Aksyros said:

Θα μπορούσε το ταξίδι να μην διαρκεί πάνω από 5 μισή ώρες, την στιγμή που το Μύκονος, το οποίο είναι εξαιρετικό πλοίο μεν, κάνει όμως 8 Ώρο για Σάμο. Πλοίο με 33νμ την ώρα θα έβγαζε Σύρο Μύκονο Εύδηλο Καρλόβασι σε 5 ώρες και κάτι. Βέβαια αν δεν είχε ανταγωνιστική τιμή δεν θα το προτιμούσαν... 

Πως βγάζεις ότι θα έκανε 5 ώρες? 

Σε ευθεία γραμμή η Σάμος από Ραφήνα είναι 125 μίλια περίπου.. Δηλαδή αν μαγικά γινόταν να πας ντουγρου θα ήθελες περίπου 4 ώρες.. 

Η διαδρομή που αναφέρεις από Ραφήνα με ενδιάμεσους Σύρο Μύκονο Εύδηλο Καρλόβασι είναι περί τα 140+ μίλια δηλαδή σχεδόν 4 μισή ώρες (Στο μαγικό κόσμο τπου αν το βαπόρι ξεκινούσε με 33 και δεν έκοβε δεν εμπενε σε λιμάνια, δεν είχε να το turnaround time δλδ φορτώσει και να εκφορτωσει, δέσει λύσει κλπ.)

Ο πραγματικός χρόνος είναι 6 μισή ώρες στη καλυτερη (Θεού θέλοντος, καιρού επιτρέποντος). 

Γιατι οπότε να βάλω μια καταπιονα που παίρνει τους μίσους σχεδόν επιβάτες και πολύ λιγότερα αυτοκίνητα (και σε πολλές περιπτώσεις καθόλου φορτηγά). Επίσης γιατί ο επιβάτης να πληρώσει το premium του ταχύπλοου να κάτσει λες και είναι σε ΚΤΕΛ και να βγάλει τα σωθικά του με ένα 6 αρακι?Για να γλυτώσει 1,5 ώρα? Δεν νομίζω.. 

Αν είχε ενδιαφέρον η γραμμή θα είχε ταχύπλοα.. Δεν είναι χαζές οι εταιρείες και εμείς οι έξυπνοι.. 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω καλά τις αποστάσεις σε ναυτικά μίλια. Υπολόγισα να είναι σε 1.55 στην Σύρο(62 Νμ), σε 2.40 στην Μύκονο (18 νμ νομίζω), σε 4.20 Στην Ίκαρια, όπου το Μύκονος το κάνει σε 2 ώρες, κ σε 5.20 στο Καρλόβασι. Με 10 λεπτή παραμονή στα λιμάνια όπως τα περισσότερα ταχύπλοα. Νόμιζα ότι οι αποστάσεις ήταν περίπου αυτές. 

Link to comment
Share on other sites

Από την Ικαρία είμαι και θα ήθελα να πηγαίνω και εγώ σε 4 ώρες αλλά δυστυχώς δεν είναι εφικτό για πολλούς λόγους. Νομίζω ότι έχουμε ξαναγράψει ότι τα ιδανικά πλοία για τέτοιου είδους δρομολόγια είναι τα Ferries τύπου Χίος, οτιδήποτε άλλο σε ταχύπλοο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο μπουγαζι καλοκαίρι.. Τουλάχιστον εσείς έχετε τη τύχη να έχετε πολλά πλοία καθημερινά ακόμα και το χειμώνα, στο χωριό μου οι κάτοικοι βλέπουν βαπόρι 2 φορές τη βδομάδα το χειμώνα και 6 φορές τη βδομάδα το καλοκαίρι. Ειδικά τη περίοδο του Αυγούστου για να βρεις εισιτήρια πρέπει να ξέρεις τον ίδιο το Μάγειρα.. 

Μη κοιτάς μόνο τις αποστάσεις αλλά να βλέπεις και τους άλλους παράγωντες όπως δυναμικότητα, λιμάνια, καιρικές συνθήκες. 

Η Σάμος τουλάχιστον προχώρα και αυξάνει την αεροπορική της κίνηση και τα τελευταία χρόνια έχει απευθείας πτήσεις με εξωτερικό και 3-4 πτήσεις τη μέρα για Αθήνα και άλλες 2 νομίζω για Θεσσαλονίκη οπότε κόβει και από τα βαπόρια. 

Link to comment
Share on other sites

Η Σάμος είναι σε μια τραγική, ανεξέλεγκτη κατάσταση. Όλοι οι Σαμιώτες τα ίδια μου λένε. Σίγουρα δεν αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένου τουριστικού προορισμού αυτό το διάστημα. Μέχρι την Σύρο που ξέρω καλύπτεται άνετα η ώρα. Μετά δεν γνωρίζω τα άλλα λιμάνια κ αν θα καθυστερεί εξαιτίας αυτών. Ο καιρός νταξει πάντα είναι ένα θέμα. Χρειάζεται όμως μια λύση για αυτά τα νησιά, γιατί έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ

Link to comment
Share on other sites

Αν επιθυμεί η Ικαρία και η Σάμος να μειωθεί ο χρόνος ταξιδίου, οι επιλογές είναι λίγο-πολύ γνωστές και δεν είναι άλλες από την λύση των λιμανιών της Ανατολικής Αττικής. 

Δεδομένης της καλύτερης οδικής σύνδεσης της Ραφήνας εναντι του Λαυρίου, τόσο σε απόσταση, όσο και σε τρόπους μετάβασης, θα εξετάσω αναχωρήσεις από Ραφήνα και μόνο.

Θα χργσιμοποιήσουμε ως δεδομένο ένα πλοίο τύπου Nissos Chios - Blue Star Patmos με μέση ταχύτητα εκτέλεσης του δρομολογίου τουε 24,5 κόμβους και παραμονή 20 λεπτών σε κάθε λιμάνι (στην πραγματικότητα σε κάποια λιμάνια είναι περισσότερη παραμονή, ωστόσο ας χρησιμοποιήσουμε μία μέση τιμή.)

Ραφήνα-Άνδρος-Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ

Ραφήνα-Άνδρος 1:40, Ραφήνα-Εύδηλος 5:25, Ραφήνα-Καρλόβασι 7:05, Ραφήνα-Βαθύ 8:15

Ραφήνα-Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ

Ραφήνα-Εύδηλος 4:40, Ραφήνα-Καρλόβασι 6:20, Ραφήνα-Βαθύ 7:35

 

Ραφήνα-Εύδηλος-Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ

Ραφήνα-Εύδηλος 4:40, Ραφήνα-Φούρνοι 6:00, Ραφήνα-Καρλόβασι 7:20, Ραφήνα-Βαθύ 8:30

Όπως καταλαβαίνετε, το να μπει άλλο Κυκλαδονήσι πέραν της Άνδρου, θα αυξηθεί κατά πολύ ο χρόνος, μιας και γ μικρότερη παράκαμψη γίνεται με την Άνδρο μόνον.

Αν η Attica αποφασίσει να μπει στη Ραφήνα, ας το κάνει και με ένα τέτοιο δρομολόγιο πχ 2 φορές την εβδομάδα, είτε με την Άνδρο, είτε χωρίς, είτε με ένα δρομολόγιο με Άνδρο και το άλλο όχι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...