Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πριν την γέφυρα πιθανώς να ήταν μια καλή λύση. Μετά όμως την γέφυρα όλη η περιοχή από Πάτρα και Ρίο έως Αντίρριο και Ναύπακτο τείνει να γίνει οικονομικώς (και οσονούπω και πολεοδομικώς) ενιαία περιοχή. Πολύς κόσμος διακινείται είτε για να δουλέψει ή να ψωνίσει στην Πάτρα, να πάει στο νοσοκομείο ή το πανεπιστήμιο του Ρίου ή για διασκέδαση στη Ναύπακτο. Και γι΄αυτό τον λόγο υπάρχει αρκετά τακτική (τις καθημερινές και αραιή το ΣΚ) συγκοινωνία του ΚΤΕΛ μεταξύ Πάτρας και Ναυπάκτου που εξυπηρετεί και το νοσοκομείο και το Πανεπιστήμιο και όλα τα ενδιάμεσα μέρη. Συνεπώς δεν πιστεύω ότι ένα καραβάκι θα είχε καμιά τύχη σαν μεταφορικό μέσον. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένας εργαζόμενος πχ από την Ναύπακτο οπου να προτιμήσει να πάει στην Πάτρα με το καραβάκι σε 1 ώρα (λογάριασε να έχει και 5-6-7 Β) και όχι με το λεωφορείο στην ίδια ώρα και σίγουρα με χαμηλότερο εισιτήριο. Ούτε θα το έπαιρνε κανένας για να πάει στο Ρίο κι από εκεί με άλλο λεωφορείο στο νοσοκομείο ή στο πανεπιστήμιο. Κατά την γνώμη μου ενδεχομένως να έστεκε ένα καραβάκι με τουριστικά δρομολόγια μόνο για το καλοκαίρι και μόνο για το ΠΣΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Διαβάζω στην ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ότι οι Μυκονιάτες διαμαρτύρονται για το κόψιμο της Σύρου-Μυκόνου από τα δρομολόγια του Ν.ΧΙΟΣ....και ζητάνε να περνάει τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Και η αιτιολογία είναι ότι δημιουργείται πρόβλημα στην μετακίνηση των "στρατευμένων νιάτων"...και ότι θα πληγεί ο "προσκυνηματικός τουρισμός". Τι να εννοούν άραγε...ότι πηγαίνουν οι ευλαβείς Χιώτες για προσκύνημα στη Ιερά Νήσο της Μυκόνου?

Αφου μας καλοαρεσε η συνδεση Κυκλαδες-Β.Αιγαιο,προτεινω το ΛΙΣΣΟΣ να αναλαβει ενεργο ρολο διαμεσολαβητη:P Οπως ειχε κ πει κ ο φιλος μου ο enas chiotis 'καντε το αγονη να ησυχασουμε'. Ετσι ακριβως λοιπον,με καποια φραγκα παραπανω απο αυτα που παιρνει τωρα για να ανεβαινει Σαλονικη(τωρα που μας περισσευουν ντε για τις αγονες:rolleyes:)2-3 φορες την βδομαδα(οσες προλαβαινει τελοσπαντων το κακομοιρο:D)να κανει Πειραια-Συρο-Μυκονο-Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Θεσσαλονικη και να αφησει επιτελους την γραμμη μας στο Ν.ΧΙΟΣ.

Μιλαμε για το απολυτο καραβολατρικο ταξιδι:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πως και δεν έχει προσπαθήσει η HSW (ΑΝΕΚ) να πάρει την άγονη Μεστά – Ψαρά – Λαύριο κάνοντας το δρομολόγιο Μυτιλήνη – Χίος – Μεστά – Ψαρά – Λαύριο – Πειραιάς. Προσωπικά, όπως έχω ξαναπεί πιστεύω πως τα Μεστά πρέπει να γίνουν η κύρια πύλη της Χίου καθώς η απόσταση από την χώρα είναι μικρή (20-25 λεπτά).

Με το ΛΙΣΣΟΣ να ενδιαφερθει η ΑΝΕΚ,εχει την καλυτερη ταχυτητα για τις αγονες :P Τωρα βεβαια δεν την καταλαβαινω την γραμμη που μας λες αλλα υποθετω οτι εννοεις Μυτιληνη-Ψαρα-Μεστα-Λαυριο.Εγω αντιθετα πιστευω πως ενα καλο συμβατικουλι(πχ το AQUA FRESH :rolleyes: )θα ηταν λουκουμι να κανει στην θεση του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,Λαυριο/Ραφηνα-Μεστα-Ψαρα-Σιγρι.

Επισης μια γραμμη που σκοπευα να ανοιξω αλλα λογω ελλειψης ρευστου και πλοιου το μετανιωσα :rolleyes: ,ειναι το Αλεξανδρουπολη/Καβαλα-Λημνος-Σιγρι-Μεστα-Μυκονος-Παρος-Σαντορινη-Ηρακλειο :)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Πρίν τρία-τέσσερα χρόνια νομίζω ο (εκπεσών) άρχων είχε ένα δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Ρόδο-Πειραιά "με ενδιάμεσους σταθμούς" (που λένε και στον ΟΣΕ),άν θυμάμαι καλά με το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ.Τό είχα ψάξει τότε μήπως γύριζα από Αλεξανδρούπολη μ'αυτό,καθ'ότι ήταν the absolute karavolatric trip με δίωρη παραμονή στον Ρόδο..........

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κύριοι, το παρελθόν προδικάζει το μέλλον.

Διαβάζω στο (ανατυπωμένο) φύλλο του "Ελευθέρου Βήματος", στην στήλη "Ναυτικαί Συγκοινωνίαι" (της "Διευθύνσεως Εποπτείας και Ελέγχου Ατμοπλοϊκών Συγκοινωνιών"-του ΣΑΣ της εποχής δηλαδή):

Δευτέρα 28-10-1940, "Νικόλαος Λ.": Χανιά, Καλύβες, Ρέθυμνον, Ηράκλειον, Χερσόνησον, Άγιον Νικόλαον, Σητείαν, Ιεράπετραν, Μύρτον, Κερατόκαμπον, Άρβην, Κόκκινον Πύργον, Αγίαν Γαλήνην, Δαμιόνι, Παλιόχωραν, Καστέλλι, Χανιά, Πειραιά.

Λοιπόν, να η ευκαιρία της ΝΕΛ να χτυπήσει την ΑΝΕΚ μέσα στο σπίτι της και να την αναγκάσει να αποσύρει το λαομίσητο Λισσός από το Βόρειο Αιγαίο. Καράβια (έστω και προς ναύλωση από τρίτους) υπάρχουν, εμπρός βήμα ταχύ :P. Σίγουρα λεφτά και εισόδημα μεγάλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Επισης μια γραμμη που σκοπευα να ανοιξω αλλα λογω ελλειψης ρευστου και πλοιου το μετανιωσα :rolleyes: ,ειναι το Αλεξανδρουπολη/Καβαλα-Λημνος-Σιγρι-Μεστα-Μυκονος-Παρος-Σαντορινη-Ηρακλειο :)

Το σχεδιο τελικα προχωραει...βγηκαν τα δρομολογια :P ,ψαχνω πλοιο με υπηρεσιακη 20μιλια και στο επομενο ΣΑΣ θα ειμαι παρον :D

post-2049-0-39548600-1297797640_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

ΒΟΛΟΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΜΥΤΙΛΙΝΗ ΣΜΥΡΝΗ

η ΣΜΥΡΝΗ ΕΙΝΑΙ ο σημαντικότερος εισαγωγικός και εξαγωγικός εμπορικός λιμένας της Τουρκίας, με πληθυσμό 3.210.465 κατοίκου

ο βολος μια καλη διεξοδος για ΙΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ, ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

Link to comment
Share on other sites

ο βολος μια καλη διεξοδος για HΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

Για να πας οδικώς από Βόλο στην Ηγουμενίτσα θες να περάσεις... 40 κύματα μέχρι να βγεις Εγνατία (μέσω Λάρισας κι ύστερα Τρικάλων ή Ελασσόνας). Ειδικά αν οδηγείς νταλίκα rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Το Βόλο με τη Μυτιλήνη τη συνέδεε το καλοκαίρι του 1998 το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ. Πιο συγκεκριμένα αναχωρούσε κάθε Κυριακή πρωί στις 11:00 από Μυτιλήνη για Βόλο όπου έφτανε στις 23:30. Αναχωρούσε το ίδιο βράδυ στις 01:00 από Βόλο για Μυτιλήνη όπου έφτανε στις 14:00 της Δευτέρας και από κει αναχωρούσε στις 15:30 για Χίο (19:30-20:30), Σύρο (02:30-02:45), Άνδρο (04:45-05:00), Πειραιά (09:30). Τα προπέρσινα καλά του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δηλαδή με Άνδρο αντί για Μύκονο. :P

Το εγχείρημα τουλάχιστον προς τη Μυτιλήνη δεν πρέπει να ευδοκίμησε ιδιαίτερα μιας και την επόμενη χρονιά τόσο το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ όσο και το ΑΛΚΑΙΟΣ έκαναν παράλληλα άγονες από τον Πειραιά και τη Ραφήνα με τερματικά λιμάνια την Καβάλα και την Αλεξανδρούπολη καθώς και το Αλεξανδρούπολη - Ρόδος που μέχρι τότε έκανε το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και αργότερα ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ και το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΠΡΟΤΑΣΗ!!!! ;)

Ιεράπετρα αναχώρηση από Πειραιά 19.00 για Μήλο Θήρα Ρεθυμνο.Αναχώρηση 20.00 επομένης από Ρέθυμνο για Θήρα (Πάρο) Πειραιά.Μερικές μέρες το καλοκαίρι θα μπορούσε να έπιανε στο κατέβασμα και Σίφνο πριν τη Μήλο.

Link to comment
Share on other sites

ρε ακαρδε:D ειπε και ο χριστιανος να το βαλει να πιανει σαντορινη να το βλεπει στο νησι του και του τη χαλας;)

νομικε βαλε το μια φορα την εβδομαδα να κανει και αγονη ιονιου απο πειραια, να το βλεπουμε και πισαετο:)

Link to comment
Share on other sites

ρε ακαρδε:D ειπε και ο χριστιανος να το βαλει να πιανει σαντορινη να το βλεπει στο νησι του και του τη χαλας;)

Την επόμενη φορά Mr heart :P θα εξεταστεί για Πειραιά-->Θήρα-->Ρέθυμνο και στην επιστροφή Ρέθυμνο-->Θήρα-->Μήλο-->Πειραιά... ;)

Link to comment
Share on other sites

Eβαλα και τη Σαντορίνη για να γεμίζει με νταλικομάνι δεν θέλω να φτάνει Ρέθυμνο χαράματα αλλά εγώ θέλω να το βλέπω!! :PProyd άσε τους Πισαετούς :P:P το Πάτρα Ανκώνα απευθείας ή Βενετία;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Με Μήλο και Σαντορίνη έχουμε τα εξής:

Πειραιάς-Μήλος 19:30-00:20

Μήλος-Σαντορίνη 00:45-4:00

Σαντορίνη-Ρέθυμνο 4:30-8:45

και επιστροφή:

Ρέθυμνο-Σαντορίνη 20:00-00:15

Σαντορίνη-Μήλος 00:45-4:00

Μήλος-Πειραιάς 4:25-9:15

ή εναλλακτική για να γλιτώσουμε το cruise :P

Πειραιάς-Σαντορίνη 19:00-2:00

Σαντορίνη-Ρέθυμνο 2:30-6:45

και επιστροφή:

Ρέθυμνο-Σαντορίνη 19:00-23:15

Σαντορίνη-Πειραιάς 23:45-6:45

Άιντες να δούμε ποιος θα πρωτοπρολάβει την γραμμή! :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ταιριαζει εδω.

Εκτος απο την ΝΕΛ ψαχνονται και και οι Τουρκοι να ανοιξει η γραμμη Τουρκια-Ελλαδα απο Σμυρνη και Κουσαντασι.Παντως δεν ειναι παραλογο να υπαρξουν διευκολυνσεις απο Τελωνεια και λοιπες αρχες που θα προωθησουν την μετακινηση επιβατων και οχηματων απο τα παραλια της Τουρκιας προς τα νησια.Αρκουν ΕΓ/ΟΓ ανοικτου τυπου με δρομολογια που θα εχουν ανταποκριση με τα δικα μας ferries,δεν νομιζω οτι χρειαζεται προεκταση των υπαρχοντων δρομολογιων η εναρξη νεων γραμμων.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Για να πας οδικώς από Βόλο στην Ηγουμενίτσα θες να περάσεις... 40 κύματα μέχρι να βγεις Εγνατία (μέσω Λάρισας κι ύστερα Τρικάλων ή Ελασσόνας). Ειδικά αν οδηγείς νταλίκα rolleyes.gif

ναι αλλα απο οτι λενε σε λιγα χρονια θα ειναι ετοιμος ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ε-65) με διασυνδεση σε 2 σημεια προς μαγνησια και βολο και το τμημα του μαλιακου απο Βολο ως λαμια, οποτε βαλε μεχρι να ναυπηγηθει και το πλοιο :) πανω στην ωρα , (αν τελειωσουν τα εργα ... :) )

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

H Νel έχει ζητήσει δρομολόγια από 22 του μήνα .4 από Πειραιά Δευτ-Τετ-Παρ-Σαβ στις 18:00, 1 από Θεσσαλονίκη κι άλλα 2 από Καβάλα.

Εβγαλα τα δρομολογια με βαση το σχολιο του Earl αλλα και οτι η αφιξη στο Πειραια θα ειναι λογικα νωρις το πρωι.Υπολογισμενα με 18μιλια(ναι ναι και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ με τοσα θα πηγαινει :P)και με χρονους παραμονης στα λιμανια αναλογα με το νησι(χοντρικα τελοσπαντων).Θεσσαλονικη δεν εβαλα οπως επισης και ποιες μερες,καθως ακομα δεν εχω καταλαβει πως θα τα συνδυασουν ολα μαζι :unsure:

post-2049-0-45885600-1310674139_thumb.jp

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

η κίνηση στις μεταφορικές θα ανοίξει αν μπεί και κατάλληλο βαπόρι -να πέρνει 15-20 φορτηγά τουλάχιστον-με τη κατάλληλη έκπτωση βέβαια στα ναύλα,ένα AQUA MARIA θα ήταν οτι πρέπει πιστεύω....

Eίπαμε να ανοίξει η γραμμή και όχι να την ενταφιάσουμε πριν καν ανοίξει. πως είναι δυνατόν να ανοίξει μια νέα και μη επιδοτούμενη γραμμή με ένα πλοίο που έχει βγάλει κακό όνομα στην περιοχή? ποιος θα πάει με την Mυρτιδιώτισσα από τα Mεστά όταν θα υπάρχει το N. χίος στη χίο ή ακόμα και ο θεότυφλος? για να ανοίξει η γραμμή το πλοίο θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό σε όλους τους τομείς με τα υπάρχοντα πλοία, σε αυτή δε την περίπτωση...που θα ανταγωνίζεται πέρα από τα πλοία και τα κατεστημένα επιχειρηματικά συμφέροντα στο λιμάνι της χίου...θα πρέπει να είναι δυό φορές πιό ανταγωνιστικό.

Link to comment
Share on other sites

δεν θα διαφωνήσω μαζί σου φίλε Nηρεα αλλά θα ήθελα να μάθω τη προτείνεις αντ΄αυτού!!υπολόγισε όμως και τη κίνηση της γραμμής:

60 ατομα/20 οχήματα

40 ατομα/10 οχηματα κλπ κλπ

σε ευχαριστω

Edited by polmyt
κεφαλαια
Link to comment
Share on other sites

δεχόμενος την πρόταση για καθημερινά δρομολόγια με b s παρος ή b s ναξος το δρομολόγιο ραφήνα-μεστά με την ταχύτητα των 22,4 κομβων καλύπτεται σε 4 ώρες και 30 λεπτά (καταπέλτη με καταπέλτη). το θέμα όμως είναι αν το δρομολόγιο θα πρέπει να σταματάει στα μεστά ή να επεκτείνεται και προς σιγρί ή μυτιλήνη...

Link to comment
Share on other sites

Oταν μιλάμε για άνοιγμα μιας γραμμής, δεν μας νοιάζει τόσο η υπάρχουσα κίνηση, όσο οι προοπτικές της γραμμής. Kαι εδώ που τα λέμε με τη θαλασσινή τι κίνηση να έχει, όταν δεν ξέρεις εάν και πότε θα ταξιδέψεις, λόγω καιρού. Mε την οικονομική κρίση και τις τιμές των καυσίμων, πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα οδηγηθούμε σε νέες γραμμές που θα εξυπηρετούν τα νησιά με τον οικονομικότερο τρόπο και με το κοντινότερο ηπειρωτικό λιμάνι.

Kαι θα συμφωνήσω με τον proud ότι η (προς το παρόν) μόνη προοπτική είναι ραφήνα-Mεστά με πλοίο τύπου πάρος/νάξος…ίσως σε εποχιακή βάση για την αρχή και ίσως σαν διπλό δρομολόγιο από ραφήνα αντί για παροναξία. Nομίζω ότι εάν ένα τέτοιο πλοίο κάνει 4.30-5 ώρες για μεστά και με την μισή κατανάλωση από το ν.χίος σίγουρα θα έχει αρκετά πλεονεκτήματα στον ανταγωνισμό. Tο πρόβλημα είναι ότι σε περιόδους οικονομικής κρίσης ναι μεν είναι δελεαστικές οι οικονομικές λύσεις, από την άλλη όμως πλευρά οι εταιρείες διστάζουν να κάνουν αβέβαιες ανταγωνιστικές κινήσεις, ειδικά όταν αιμορραγούν οικονομικά. Kαι στη σημερινή συγκυρία πιο πιθανό βλέπω τα αστέρια και τα δελφίνια να τα βρουν μεταξύ τους στην κύρια γραμμή, παρά να κονταροχτυπιούνται ανοίγοντας νέες γραμμές. βέβαια σε αυτή την περίπτωση ανοίγεται πεδίο δόξης λαμπρό για τους μικρούς εφοπλιστές, που θα μπορούσαν να δρομολογήσουν ακόμα και ένα παλιό συμβατικό στη γραμμή,...πχ. ακόμα και το superferry που μπορεί να το κάνει σε 5-5.30 ώρες θα είναι ανταγωνιστικό των πλοίων της γραμμής του πειραιά…σε εποχιακή βάση βεβαίως.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...