Jump to content
Shipfriends

To ferry της δεκαετίας


Το Ferry της 11ετίας  

61 members have voted

  1. 1. 2005 - 2015 Ποιό είναι το ferry της 11ετίας?

    • Superferry II
    • Αριάδνη
    • Blue Star Ithaki
    • Νήσος Μύκονος
    • Superfast XII

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Κατ' αρχήν θέλω να διαμαρτυρηθώ, καθώς αυτή δεν είναι δημοσκόπηση, αλλά πρόκειται περί "κλοπής εκκλησίας". :P

 

Ο σωστός τίτλος θα ήταν "ποιό θα ήταν της δεκαετίας το ferry....εάν δεν υπήρχε το Superferry" :D

 

Επίσης να συμπληρώσω ότι αυτή η δημοσκόπηση είναι κατά βάση συναισθηματική, καθώς όταν έχεις να διαλέξεις από τόσα πλοία, αναγκαστικά θα επιλέξεις κάποια από αυτά που έχεις κάποιους δεσμούς,ακόμα και εάν δεν πολυαξίζουν με αντικειμενικά κριτήρια.πχ τι σχέση μπορεί να έχει ένας κρητικός με το ΣΦ ή το Κεφαλονιά και τι σχέση να έχει ένας κυκλαδίτης με το Λατώ και το Λισσός για να τα ψηφίσει.

 

Οπότε πάμε για την συναισθηματική (κυρίως) πεντάδα

 

1. Σουπερφεράκλα, γιατί ο Υπερβάπωρ δεν είναι πλοίο....είναι ιδέα :D

 

2. Απολλωνάρα and Bros ....στην κατάλευκη εκδοχή βεβαίως...γιατί ήταν "ένα με τις Κυκλάδες" που έλεγε και μια παλιά διαφήμιση του Βεντούρη

 

3. Μυτιλήνη, για τις μπαλκονάρες τις περατζάδες, τα καταστρώματα-γήπεδα, την συνέπεια, και γιατί όταν έλυνε κάβους ρύθμιζες το ρολόι σου

 

4. BS Νάξος. Εγώ θα πρωτοτυπήσω και δεν θα αναφέρω το Ιθάκη, αλλά τα επόμενα της σειράς καθώς θα θεωρώ πιό ολοκληρωμένα -και με τις καμπινούλες τους για τις δύσκολες μέρες- και επιλέγω τυχαία το Νάξος, καθώς νομίζω ότι αποδείχθηκαν τα καταλληλότερα για τις Κυκλάδες σε ετήσια βαση και όχι μόνο για τρίμηνες αρπαχτές.

 

5. BS Δήλος. γιατί όπως προαναφέρθηκε πρόκειται για ημερόπλοιο που όμοιο δεν έχει

 

 

ΥΓ Εάν υπήρχε δυνατότητα και για άλλες υποψηφιότητες θα μπορούσα να βάλω και τα Νήσος Μύκονος/ Χίος, αλλά νομίζω ότι ο τρόπος που τα έχει διαχειρισθεί κατά καιρούς η εταιρεία τους δεν τους επέτρεψε να δημιουργήσουν το όνομα που θα τους άξιζε. Ομοίως και τα BS1/2 που παρόλο το μέγεθός τους αποδείχθηκαν και αυτά πλοία πασπαρτού και έλυσαν πολλά προβλήματα. Την πανέμορφη Αριάδνη κοκ

Link to comment
Share on other sites

Λεπόν:

 

1.Highspeed 1:Δέν το έχει αναφέρει κανείς σας,αλλά ήταν το πρώτο highspeed twin-hull ferry που ήρθε στην Ελλάδα (θα έπρεπε μάλιστα να μπή στα ferries τής δεκαπενταετίας,καθώς το θυμάμαι να κάνη δρομολόγια ήδη απ'το 1997-επειδή είχα πάει μ'αυτό στην Σύρο τον Αύγουστο αυτής τής χρονιάς).Μετά απ'αυτό ακολούθησαν όλα τα άλλα Highspeed (2,3,4 και τα λοιπά και τα λοιπά,που λέει κι'ο Τσέχωφ).

 

2.Αίολος Εξπρές:Κι'αυτό,άν δέν απατώμαι,ήταν "πρωτιά",το πρώτο highspeed monohull στην χώρα (το είχα φωτογραφίσει,μάλιστα,όταν είχε πρωτοέρθει,στον Πειραιά και έβαφαν τίς πάντες του-η φωτογραφία τραβήχτηκε με αναλογική μηχανή,μάλιστα,διότι τότε ακόμη αγνοούσα ότι υπήρχαν και οι ψηφιακές...)

Και θεωρώ "άστοχο" το ότι μετωνομάστηκε σε "Κεντέρης" μετά την γνωστή δυσάρεστη ιστορία στους Ολυμπιακούς τής Αθήνας-αλλά δέν είναι δικό μου το πλοίο γιά να τού (ξανα)αλλάξω το όνομα...

 

3.Φοίβος:κι'αυτό εππίσης ήταν "πρωτιά",αναβάθμισε την γραμμή τού Σαρωνικού-άν και γιά να λέμε και τού γκαβού το δίκιο,και το ΝΕΦΕΛΗ ήταν αρκετά ποιοτικό πλοίο.Το ΦΟΙΒΟΣ όμως έκανε πράγματι την διαφορά κι'έφερε έναν "αέρα" πολυτελείας σε μιά "τοπική" γραμμή.Και συνεχίζει ακάθεκτο (έχω κάνει και μ'αυτό ούκ ολίγα ταξίδια...)

 

4.ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ:Γιατί παρά τα χρονάκια του,συνεχίζει κι'αυτό ακάθεκτο και με το ίδιο όνομα,όχι σάν κάτι άλλα που αλλάζουν ονόματα σάν τους διαρρήκτες-αν και πλέον η εταιρία του το έχει γιά να καλύπτη ακινησίες άλλων και ναυλώσεις εξωτερικού.Και γιατί (πάλι παρά τα χρονάκια του-τον Αύγουστο τού 1998 είχα πάει στην Νάξο μ'αυτό,επί πλοιαρχίας Τάσου Τρέσσου) είναι αξιόπιστο και δέν έχει παρουσιάσει σοβαρές βλάβες σάν κάτι άλλους "μπαρμπάδες"-ονόματα δέν λέμε,υπολήψεις δέν θίγουμε...

 

5.ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ II:Γιατί κι'αυτό συνεχίζει ακάθεκτο,πέρασε από δυό εταιρίες που το πρόσεξαν και το είχαν/έχουν κατάσταση και δέν μάς έχει απασχολήσει με συχνές βλάβες,είναι αξιόπιστο και ποιοτικό.Και επειδή και μ'αυτό ταξίδεψα πρόπερσυ γυρνώντας απ'την Τήνο,πάλι με πλοίαρχο τον καπετάν-Τάσο.

 

Θα συμφωνήσω πάντως κι'εγώ με τον Νηρέα ότι αυτή η δημοσκόπηση είναι κατά βάσιν συναισθηματική,γιατί αποκλείεται να μήν ψηφίσουμε και κάποια βαπόρια που ναί μέν δέν επηρέασαν τα ναυτιλιακά δρώμενα τής χώρας,αλλά με τα οποία έχουμε ταξιδέψει και μάς έχουν κάνει εντύπωση.Π.χ.άν υπήρχε δυνατότητα να ψηφίσουμε κι'άλλα πλοία καθώς και "το πλοίο τής εικοσαετίοας",άς πούμε,θα έβαζα π.χ.το ΕΛΒΙΡΑ (νύν ΠΑΤΜΟΣ ΣΤΑΡ),με το οποίο είχα κάνει πολλές διαδρομές στην Αγία Μαρίνα ή ακόμη και το ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ-που δέν υπάρχει πλέον-τού οποίου επίσης ήμουν συχνός επιβάτης στην ίδια διαδρομή (και "θαμών" τού μεγάλου πλωριού μπαλκονιού και τών βαρδιολών του,καθ'ότι τότε δέν υπήρχε ISPS).Είπαμε,το αλατόνερο δέν γίνεται εμφιαλωμένο... :D

Link to comment
Share on other sites

  • Superfast XII αν το 3κ4 ηταν τα ποιο ομορφα το 5κ6 κρουαζιεροπλοια αυτο κ το αδελφο του τι ηταν τελικα!η κορωνιδα της ελληνικς ακτοπλοοιας!

  • Αριάδνη  οτι πιο ομορφο μας ηρθε απο την χωρα της ανατοληςκ με την σωστη μετασκευη εδεσε το αποτελεσμα

Blue Star Ithaki  η αρχη της αλλαγης αναμεσα στο παλιο κ το καινουργιο!το ειδαμε απο την γενηση του μεχρι την φυγει του,μεγαλωσαμε μαζι του

Νήσος Μύκονος (κ ΧΙΟΣ) κ οχι ΔΗΛΟΣ ΠΑΤΜΟΣ γιατι μπορουμε αλλα δεν θελουμε ασχετα αν τα κορεατικα ειναι καλυτερα

ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ  γιατι ο βασιλιας της παροναξιας ηταν ενας!οσα χρονια κ αν περασουν ακομα τον θυμουνται στα νησια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1.Αριάδνη.Το ομορφότερο και καλύτερο που μας ήρθε ποτέ από την Ανατολή.

2.Πρέβελης.Γιατί πέτυχε στη Κασοκαρπαθία και εξυπηρετεί άψογα όλα αυτα τα χρόνια.

3.Μυτιλήνη.Το μόνο της ΝΕΛ.Και το πιο πολύτιμο.

4.Νήσος Μύκονος (και Νήσος Χίος).Τα ελληνικά αστέρια.

5.Έλυρος.Φοβερή μετασκευή,φοβερο βαπόρι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Hellenic Spirit μιας και το πληρωσαμε ολοι μας, ανεβασε την ΑΝΕΚ στην κορυφη και την εριξε στα ταρταρα και συντομα θα ναι αλλου

Cruise Europa γιατι ξεκινησε να ναυπηγειται με εδρα το Ηρακλειο αλλα για τους γνωστους λογους και του "φιδεμπορα" παραμενει με Ιταλικη σημαια, προσωρινα

Ikarus Palace για τους λογους που λεει ο Sf_X

Knossos Palace γιατι εκλεισε τα 15 του, αλλαξε τα δεδομενα του Ηρακλειου και θα τα ξαναλαξει εκει που θα παει

Norman Atlantic χωρις λογια οπως λεει κ ο Miltiadis

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να συμπληρώσω ότι αυτή η δημοσκόπηση είναι κατά βάση συναισθηματική,

Θα συμφωνήσω πάντως κι'εγώ με τον Νηρέα ότι αυτή η δημοσκόπηση είναι κατά βάσιν συναισθηματική,

οπως θυμιζουμε και καθε χρονο επειδη παντα κατι θα ξεφυγει και επειδη οσοι διαλεγουν τις επιλογες της δημοσκοπησης, οσο και να μην το θελουν μπορει να επιρρεαστουν απο τα προσωπικα τους κριτηρια,

κομπανιερες ε κομπανιερος που θα ελεγε και ο συντροφος παμπλο ιγγλεσιας :P , δεν διαβεβαιωσε κανεις μας οτι το αποτελεσμα εχει ισχυ οικονομοτεχνικης μελετης.

(οπως λεμε παντα οταν μπαινουν δημοσκοπησεις) το κεφι μας κανουμε :) . εκ των πραγματων τα κριτηρια του καθενος ειναι υποκειμενικα και εν πολλοις και συναισθηματικα. δεν ψηφιζουμε ενορκως.

 

ΥΓ Εάν υπήρχε δυνατότητα και για άλλες υποψηφιότητες

οι συζητησεις επι της διαδικασιας φερνουν στο νου φοιτητικες συνελευσεις της δεκατιας του 70 ^_^

11 χρονια που υπαρχει το shipfriends εχουν περασει απο τα νερα μας εκατονταδες ferries κλειστου τυπου, NT και συμβατικα. δεν γινεται να πρωτευσουν ολα.

 

ειναι ευχαριστη εκπληξη :)  η ανταποκριση που ειχε ως τωρα η δημοσκοπηση αυτη και ελπιζουμε μεχρι την πεμπτη που θα ξεκινησει η τελικη φαση, να εχουν συμμετασχει και αλλοι φιλοι (και εδω και στις υπολοιπες δημοσκοπησεις)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1.) SUPERFERRY II γιατί είναι ένα ιστορικό πλοίο με έναν επίσης ιστορικό πλοίαρχο τον καπτα Τάσο Τρεσσο που σε συνδυασμό με τος ανοιχτές του βαρδιολες είναι φιγούρες που θυμίζουν τις παλιές δόξες επίσης είναι το πλοίο πρότυπο με βάση το οποίο χτίστηκαν πολλά πλοία και παραμένει διαχρονική αξία βάζοντας κάτω πλοία αρκετά νεότερα μακάρι να συνεχίσει να μας ταξιδεύει για πολλά ακόμη χρόνια. 2.)SUPERFAST VI γιατί είδαμε το συνδυασμό πολυτελείας ταχύτητας τεχνολογίας ομορφιάς και ναυτικού ταξιδεματος που εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί. 3.) BLUE STAR ITHAKI γιατί υπήρξε το πλοίο που έφερε την επανάσταση στις Κυκλάδες αλλάζοντας εκ βάθρων το ταξίδι. 4.) ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ γιατί απέδειξε ότι κατασκευαστικά τα ελληνικά πλοία δε διαφέρουν με τα κορεάτικα και τα βορειοευρωπαικα και μάλιστα εξάλειψε τα μειονεκτήματα του ΙΘΑΚΗ. 5.) ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π. γιατί απέδειξε ότι η οικονομία και η νοικοκυροσύνη είναι διαχρονικές αξίες που μπορούν να προσαρμοστούν σε οποιεσδήποτε οικονομικές συνθήκες ένα πλοίο με τεράστιες δυνατότητες ειδικά στο γκαράζ.

Edited by Cpt Βαγγελης
Link to comment
Share on other sites

Νήσος Μύκονος: Στην κυριολεξία το πλοίο της δεκαετίας, αφού είχε φέτος τα δέκατα γενέθλιά του.

Highspeed 5/7: Ορισμός του ταχύπλοου.

Knossos Palace: Ακούραστο, άνετο και πολυτελές, δουλεύει πολλά χρόνια τώρα, σταθερά και αθόρυβα σε μια από της σημαντικότερες γραμμές της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Blue Star Patmos: O νέος είναι ωραίος, δεκαετίας ναι, αλλά της επόμενης!

Αριάδνη: Γιατί κάθε λιμάνι χρειάζεται την κυρία του!

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμη η τελικη πενταδα

 

Superferry II με 16 προτιμησεις

Αριαδνη με 15

Blue Star Ithaki με 13

Νήσος Μύκονος με 10 και

Superfast XII με 6

 

Η δημοσκοπηση εχει ανεβει και ληγει 31/12 τα μεσανυχτα

48 πλοια προταθηκαν, εκ των οποιων τα 21 ειχαν μονο μια προτιμηση

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Superfast XII. Άψογο και αυτό και αυτοί που το διαχειρίζονται και επιπλέον το έχουν μάθει Δωδεκάνησα, Ηράκλειο, Βόρειο Αιγαίο, Αδριατική.

(Το BS Ithaki πάντα μου φαινόταν κλειστοφοβικό, τα Αριάδνη & Νήσος Μύκονος είναι καλά βαπόρια, αλλά brand δεν έχουν κτίσει, ενώ το Superferry II τα έχει απολαύσει όλα. Ας βγει και κανένας νέος...)

Link to comment
Share on other sites

Εδωσα την τελικη μου ψηφο στο Νησος Μυκονος λογω της ελληνικης του προελευσης.Κινησεις οπως αυτη τοτε θα επρεπε σημερα να δειχνουν το δρομο για νεες θεσεις εργασιας και αναπτυξη.

Link to comment
Share on other sites

Όλα άξια, για διαφορετικούς λόγους το καθένα.

Αξίζει την ψήφο μου το Νήσος Μύκονος όμως, γιατί είναι ακριβώς της δεκαετίας συν το συναισθηματικό δέσιμο που απέκτησα με τη δρομολόγηση του στο βόρειο Αιγαίο τον Σεπτέμβριο του 2005.

Link to comment
Share on other sites

  • Blue Star Ithaki. Για ολα οσα γραφτηκαν, αλλα κυριως για το ονομα του και γιατι ξεκινησε να φτιαχνεται για το ιονιο

 

#metoithaki :)

για ολους τους λογους που εχουμε γραψει απο τοτε που εφυγε (ακου fundy rose :angry: )

 

 

οταν ειπε ο polmyt για πλοιο της δεκαετιας, η πρωτη μου σκεψη ηταν οτι στο τελος θα διαλεξουμε αναμεσα σε πλοια της ΑΝΕΚ και της ΝΕΛ :P .

τελικα εχουμε στην πενταδα 3 πλοια του μακη, ενα του περικλη και ενα που ξεκινησε ο μακης και τελειωσε ο περικλης, σε ενα φορουμ που οι νοσταλγοι του μακη ειναι (το πολυ) οσα και τα δαχτυλα του ενος χεριου :D

Link to comment
Share on other sites

Υστερα από αρκετη σκεψη ψηφισα SUPERFERRY II

Τεραστια αντοχή στο χρονο λογω του ότι ηταν και τυχερο που βρεθηκε σε εταιριες που το προσεξαν.

Link to comment
Share on other sites

Αριαδνάρα! Οι περισσότεροι από εμάς το γνωρίσαμε και το ερωτευτήκαμε πολύ πριν μας έρθει, από τα αφιερώματα του Ε στα ιαπωνικά ferries των 90'ς. Ο ερχομός του στην Ελλάδα ήταν η πιο ευχάριστη καραβολατρική έκπληξη της τελευταίας δεκαετίας μαζί με τον ερχομό των Ionian King /Queen.

Άντε με το καλό και το αδερφάκι του!

Link to comment
Share on other sites

1. Κεφαλονιά. Αγάπη μόνο για τη γιαγιά μας!

2. Ιθάκη. Για το όνομα (!). Οκ για τη σημασία που έχει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και τη λατρεία που του έχει ο κόσμος.

3. Αριάδνη. Εντυπωσιακό σε μέγεθος, το τελευταίο μεγάλο φέρρυ

4. Σουπερφέρρυ ΙΙ. Αντέχω ακόμα μάτια μου, αντέχω.

5. Φοίβος. Άλλαξε τις ισορροπίες και τις απαιτήσεις στο Σαρωνικό.

Link to comment
Share on other sites

Blue Star Ithaki μετα απο πολλή σκέψη. Ανάμεσα σε αυτο και το Νησος Μύκονος ψηφίζω αυτο γιατι το τελευταιο δεν έτυχε σε γενικές γραμμες σωστής διαχείρισης και δεν εχει φτιάξει το ονομα που του αξίζει. Επίσης, το Ιθακη ηταν τομή για την ακτοπλοοια οπως και να το κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αμφιταλαντευομαι ανάμεσα στο Αριάδνη και στο Νήσος Μύκονος για να ψηφίσω ως το καλύτερο πλοίο της 10ετιας. Η τελική ψήφος μου κλείνει προς το Αριάδνη μιας και είναι από το πιο όμορφα πλοία που υπάρχουν στην ακτοπλοία μας, αλλά και έχω κάνει τα περισσότερα ταξίδια με αυτό το πλοίο από την υπάρχουσα λίστα!!

Link to comment
Share on other sites

Και αφού πόσταρα την εκπρόθεσμη πεντάδα (της νύχτας τα καμώματα...) , ψήφισα τελικώς το SFII. Ανάμεσα σε αυτό και το Ιθάκη, η απόφαση πάρθηκε επειδή είναι ακόμα εδώ.

(Το Αριάδνη καλύπτει χρονικά μικρό μέρος της δεκαετίας)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...