Ariadne Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 (edited) Η γερμανική TT-Line δε θα εξοπλίσει τελικά τα αδερφά Huckleberry Finn και Tom Sawyer με scrubber. Εκ τούτου, τα πλοία δε φαίνεται να έχουν πολύ μελλόν πλέον στη Βαλτική. Ίσως κατηφορήσουν στη Μεσόγειο. Edited January 16, 2018 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 (edited) πω πω τι βαπορια με 2.240 γραμμικα μέτρα γκαράζ και σχεδον 400 ατομα μακαρι να δουμε κανενα Edited December 9, 2015 by Νικόλας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 (edited) Η TT-Line ναύλωσε το Patria Seaways από την DFDS για να αντικαταστήσει το Peter Pan για όσο διάστημα θα λείψει για τις εργασίες επιμήκυνσης. Edited January 16, 2018 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Υπογραφή letter of intent για παραγγελία δύο ropax 650 επιβατών και 4.600 γραμμικών μέτρων, πιθανότατα με το Jinling Shipyard της Κίνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted February 13, 2018 Author Share Posted February 13, 2018 Όλα στην Κίνα τελευταία ... Σκίζουμε στην Ευρώπη ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2018 Share Posted February 13, 2018 Μάλλον είναι γεμάτες οι κλίνες των ναυπηγείων με παραγγελίες από κρουαζιερόπλοια!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Από το Σάββατο 9 Ιουνίου, η TT Line ξεκίνησε ένα δρομολόγιο από το Trelleborg στην Klaipeda και αντίστροφα σε εβδομαδιαία βάση. Το πρόγραμμα δείχνει μια αναχώρηση από τη Σουηδία το πρωί με βραδινή άφιξη στη Λιθουανία. Το ταξίδι επιστροφής ξεκινάει στη Klaipeda στις 01:30, με άφιξη στο Trelleborg στις 17:30. Ένας από τους λόγους αυτής της νέας διαδρομής είναι το γεγονός ότι οι εμπορευματικές μεταφορές δεν επιτρέπονται στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους τις Κυριακές. Ένας άλλος λόγος είναι η ανάπτυξη του εμπορίου μεταξύ της Σκανδιναβίας, της Δανίας, των χωρών της Βαλτικής, της Λευκορωσίας, της Ουκρανίας και της Ρωσίας. Το λιμάνι της Klaipeda είναι ο μεγαλύτερος κόμβος ro-ro στις χώρες της Βαλτικής (με ισχυρή παρουσία του DFDS). Προσφέρει εξαιρετική πρόσβαση σε βαθιά ενδοχώρα, π.χ. Το Καζακστάν, την Ουκρανία, τη Λευκορωσία και τη Ρωσία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 On 2/12/2018 at 4:43 PM, .voyager said: Υπογραφή letter of intent για παραγγελία δύο ropax 650 επιβατών και 4.600 γραμμικών μέτρων, πιθανότατα με το Jinling Shipyard της Κίνας. Η TT Line προχώρησε στην παραγγελία για τη κατασκευή ενός Ro-pax (Green Ship) στο ναυπηγείο Jinling με μήκος 230 μέτρα, πλάτος 31 μέτρα, με χωρητικότητα 800 επιβάτες και 200 ΦΓ (3500 γραμμικά μέτρα γκαράζ), με παράδοση το 2022 και με option για άλλο ένα πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 (edited) Συγχρονη εταιρεία με ferries δε σημαίνει μόνο δρομολόγια και πλοία, σημαίνει και εξερεύνηση νέων πηγών εισοδήματος, σαν κομμάτι ενός fully integrated supply chain, που λέμε και με τους συντρόφους που πίνουμε καφέ στη Ρουβέρα, στη Μύκονο. Γι αυτό και η TT Line δεν κάθεται στ' αυγά της αλλά ψάχνει καινούριους τρόπους δραστηριοποίησης και εναλλακτικά προιόντα. Να μην τα πολυλογώ μαζί με την Deutsche Bahn(DB, τους γερμανικούς σιδηροδρόμους δηλαδή) και άλλες 2 εταιρείες, είναι πια σε θέση να προσφέρουν ένα προιόν που περιλαμβάνει μεταφορά με τρένο και πλοίο για containers και trailers που φορτώνονται στο Duisburg της κεντρικής Γερμανίας και φτάνουν ως τη Στοκχόλμη και το Hallsberg της Σουηδίας. Η ιδέα προφανώς είναι πως το φορτίο μπαίνει στο τρένο στο Duisburg και πάει με τρένο μέχρι το Travemunde(στο άρθρο λένε Lubeck αλλά το Scandinavienkai που αναφέρουν είναι στο Travemunde). Εκεί φορτώνεται με μέσα της TT Line στα πλοία της και βγαίνει μετά από κανένα 7ωρο στο Trelleborg της νότιας Σουηδίας. Εκεί πάλι υπάρχει η υποδομή(δείτε εδώ) για να φορτωθεί σε τρένο και να περαιωθεί στην ενδοχώρα της Σουηδίας. Υπολογίζουν πως θα χρειάζονται 36 ώρες μέχρι τη Στοκχόλμη, με προφανώς μειωμένες εκπομπές άνθρακα. Να σημειώσω πως το Duisburg μπορεί να σας θυμίζει το στοίχημα αλλά πέρα από αυτό βρίσκεται στο κέντρο της περιοχής του Ruhr, στη βιομηχανική καρδιά της Γερμανίας. Και εκτός από συνδέσεις με τρένο, είναι προσβάσιμο και μέσω καναλιών και μπαρτζών/μικρών coasters. Δένει πολύ το πράγμα τέλος πάντων ως πρός την διαθεσιμότητα φορτίου. Edited January 21, 2020 by Nick the Greek Ορθογραφία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 21, 2020 Share Posted April 21, 2020 Η ΤΤ Line με σχετική της αναφορά στο web site της μας λέει πως συνεχίζει κανονικότατα τα δρομολόγιά της σε όλους τους προορισμούς. Και πράγματι, κανένα πλοίο της εταιρείας δεν κάθεται, με το Marco Polo πρώην Barbara Krahulik και Espresso Ravenna, να έχει αναλάβει δράση στη γραμμή Trelleborg(Σουηδία) - Klaipeda(Λιθουανία). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted January 6, 2022 Author Share Posted January 6, 2022 Με την έλευση των νέων Nils Holgersson (7) και Peter Pan (6), η εταιρεία πιστή στην παράδοσή της, θα μετονομάσει αντίστοιχα τα Nils Holgersson (6) και Peter Pan (5). Το πρώτο θα ονομαστεί Akka και το δεύτερο Tinkerbell. Για όσους δε γνωρίζουν, Akka είναι η χήνα που ηγείται του σμήνους των χηνών με το οποίο ταξιδεύει ο Nils Holgersson από τη νότια στη βόρεια Σουηδία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted April 22, 2022 Author Share Posted April 22, 2022 Με την πρόσφατη παράδοση του Nils Holgersson (7) και την επικείμενη παράδοση του Peter Pan (6), είχαν δημιουργηθεί ερωτηματικά σχετικά με το μέλλον των παλαιότερων μονάδων του στόλου. Ναι μεν, η κίνηση σε εμπορεύματα από τη Σουηδία προς τη Γερμανία και σε επιβάτες από τη Γερμανία προς τη Σουηδία γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη, αλλά η τρομακτική αύξηση της χωρητικότητας (έκαστο 4.000 γραμμικά μέτρα) με την άφιξη των δύο νέων μονάδων, σε συνδυασμό με την κρίση στην Ουκρανία, είχε κάνει πολλούς να πιστεύουν πως η εταιρεία θα αποχωριστεί ένα ή περισσότερα πλοία της. Πρώτο υποψήφιο προς αποχώρηση ήταν το ναυλωμένο Marco Polo. Με νέα της ανακοίνωση όμως, η εταιρεία διαψεύδει αυτές τις φήμες και τονίζει μάλιστα πως θα αυξήσει τα δρομολόγια στη γραμμή Trelleborg-Klaipeda από δύο σε τρία πλοία (Marco Polo, Tom Sawyer και εναλλάξ Nils Dacke και Robin Hood). Επίσης, δε θα χρειάζεται πλέον η αλλαγή πλοίου στο Trelleborg για να συνεχίσει κανείς το ταξίδι του στο Travemünde ή Rostock. Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον, εάν σκεφτεί κανείς πως η DFDS δραστηριοποιείται στη γραμμή Karlshamn-Klaipeda με τα δύο νεότευκτα Aura Seaways και Luna Seaways των 4.500 γραμμικών μέτρων! Θα αντέξουν όλες οι εταιρείες τη μεγάλη αύξηση της προσφερόμενης χωρητικότητας συν τις επιπτώσεις της κρίσης στην Ουκρανία; Θα κάνει κάποια πίσω; Θα δούμε ξανά μετά από πολλά χρόνια ένα πλοίο της Βαλτικής στα νερά μας; Το μέλλον θα δείξει Σε άλλα νέα και παρόλο που λέγεται το αντίθετο, η συνεργασία με τη Stena Line στη γραμμή Rostock-Trelleborg εξακολουθεί να υφίσταται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted February 7, 2023 Author Share Posted February 7, 2023 Η ΤΤ ανακοίνωσε πώς θα επεκτείνει τα δρομολόγια Travemünde/Rostock-Trelleborg για Karlshamn-Klaipeda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now