Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νέα προσθήκη στη γραμμή Παροικιας Αντίπαρου είναι το Αλέξανδρος Μ, της εταιρείας Πάρος-Αντίπαρος Ναυτική Εταιρεία (Antiparos Lines). Μου αρέσει που έχουν γράψει μόνο στη μια από τις δυο πλευρές το όνομα της εταιρείας (δεξιά), γιατί στην αριστερή είναι λευκό. Νομίζω ότι το Αλέξανδρος Μ πρόκειται για το πρώην Αλέξανδρος Κ που το είχα πετύχει πέρυσι το φθινόπωρο παροπλισμένο στο λιμάνι της Σούδας.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Ενάμισι μήνα μετά, να δώσουμε απάντηση στην απορία που είχε εκφράσει ο εξαιρετικός φίλος .....ΣΕΙΡΙΟΣ. B)

 

Ποιό άραγε μπορεί να είναι το Ro-ro/passenger ship ΚΑΣΟΣ με ΙΜΟ 8928571 και το οποίο σύμφωνα με το shipspotting : κατασκευάστηκε το 1990 στο ναυπηγείο του Σάββα στην Ελευσίνα με το ίδιο όνομα, έφερε (Last known flag) Ελληνική σημαία και .....ζυγίζει :P (Gross tonnage) 103 tons, ενώ σύμφωνα με το equasis (το οποίο συμφωνεί στα παραπάνω στοιχεία) : πουλήθηκε μόλις πριν λίγους μήνες (Απρίλιος 2012) σε εταιρεία αγνώστων συμφερόντων με έκτοτε επίσης άγνωστη (νέα) σημαία ???

 

Κατά πάσαν πιθανότητα (για να μην πω "κατά πάσαν βεβαιότητα"), το Ro-ro/passenger ship ΚΑΣΟΣ με ΙΜΟ 8928571 είναι το γνωστό μας ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ της Πάρου.

 

To ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ που δούλευε στην Αντίπαρο, πουλήθηκε σε χώρα του εξωτερικού, και αναχώρησε από το Πέραμα στις 2 Σεπτεμβρίου 2012 με νέο όνομα το ANDRO και σημαία Τανζανίας.

 

Με το όνομα ΚΑΣΟΣ είχε δουλέψει παλαιότερα στην ίδια γραμμή, Παροικιά - Αντίπαρος, πριν μετονομαστεί σε ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Να προσθέσουμε το όνομα του Αλέξανδρος Μ όταν έφυγε από την Ελλάδα ήταν Andro.

On 23/10/2012 at 7:38 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

To ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ που δούλευε στην Αντίπαρο, πουλήθηκε σε χώρα του εξωτερικού, και αναχώρησε από το Πέραμα στις 2 Σεπτεμβρίου 2012 με νέο όνομα το ANDRO και σημαία Τανζανίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Κάποια στοιχεία που είχα μάθει από έγκυρη πηγή στο Πέραμα, και τα είχα παραθεσει στο nautilia. gr πριν έξι χρόνια. Από τότε δεν έχω βρεί περισσότερες - νεότερες πληροφορίες. 

  "Το πλοίο είχε πουληθεί σε Ισπανικά συμφέροντα (καμμία σχέση δηλαδή με το λιμάνι νηολόγησης του, Ζανζιβάρη, και την σημαία Τανζανίας). Όταν αναχώρησε από την χώρα μας τον Σεπτέμβρη του 2012, είχε εφοδιαστεί με πρόσθετες - προσωρινές δεξαμενές καυσίμων και με πρώτο του προορισμό την Μάλτα. Από εκεί θα κατέβαινε Τυνησία (για άγνωστους λόγους), κατόπιν θα έπιανε Μασσαλία και τέλος βέβαια Ισπανία. Το παράξενο στην όλη ιστορία τώρα, είναι ότι ένα με δύο χρόνια μετά, επέστρεψε και πάλι στην χώρα μας (απόλυτα ασφαλής πληροφορία), και μάλιστα είχε βγει σε ναυπηγείο του Περάματος. Έκτοτε όμως τα ίχνη του χάνονται εντελώς και κανείς πλέον δεν γνωρίζει που μπορεί να βρίσκεται σήμερα το καραβάκι."

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...