Jump to content
Shipfriends

Dolgoruki (ΙΜΟ 8736045)


Recommended Posts

Τα πιασαμε για τα καλα τα ρωσσικα σημερα :D

Σκαλιζοντας βρηκα και μια περσυνη φωτο του ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ απο το Περαμα.
 

post-15-12832698046_thumb.jpg

Edited by polmyt
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Τα aleksander green τώρα και τσιγαράδικα. Να το ψάξουμε λίγο αν το πλοίο είχε καμμία σχέση παλαιότερα με Ελλάδα, αλλά φαίνεται μετασκευασμένο (κλεισμένα παράθυρα, καμπίνες πίσω)

 

 

Εντοπισμός μεγάλης ποσότητας λαθραίων τσιγάρων και σύλληψη πληρώματος Φ/Γ πλοίου στην Ιεράπετρα

 
 
Δημοσιεύθηκε από tidis την Τρί, 10/12/2013 - 23:44
 
Εντοπίστηκε, μεσημβρινέςώρες σήμερα, από πλωτό περιπολικό Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ της  Λιμενικής Αρχής Ιεράπετρας, στη θαλάσσια περιοχή νότια της νήσου Χρυσής αγκυροβολημένο το M/V«DOLGORUKI» σημαίας Τόγκο, με έξι (06) άτομα πλήρωμα, το οποίο θεωρείτο ύποπτο για μεταφορά λαθραίων τσιγάρων.

Κατά την διάρκεια του ελέγχου από τα στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής, βρέθηκαν εντός αυτού πολλά κιβώτια με τσιγάρα τα οποία δεν έφεραν τα προβλεπόμενα νόμιμα παραστατικά κατοχής και διακίνησης.

Απογευματινές ώρες το ανωτέρω πλοίο οδηγήθηκε συνοδεία περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ στο λιμάνι της Ιεράπετρας, όπου και προσέδεσε ασφαλώς, ενώ τα έξι μέλη πληρώματος, όλοι αλλοδαποί, συνελήφθησαν.

Προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από το Υπολιμεναρχείο Ιεράπετρας, ενώ κατασχέθηκε το ανωτέρω πλοίο.

Η ακριβής ποσότητα των λαθραίων τσιγάρων θα γνωστοποιηθεί με νεότερο δελτίο τύπου, μετά την καταμέτρηση των κιβωτίων, η οποία θα πραγματοποιηθεί αύριο παρουσία τελωνειακού υπαλλήλου.

hcg.gr

 

 

post-1827-0-33992500-1386749902_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

 Να το ψάξουμε λίγο αν το πλοίο είχε καμμία σχέση παλαιότερα με Ελλάδα,

 

Είναι πιθανό...

 

[...]Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο έφερε σημαία από το Τόγκο, χώρα της Δυτικής Αφρικής, ενώ πληροφορίες του prismanews αναφέρουν ότι στο εσωτερικό του υπάρχουν γραμμένα ελληνικά γράμματα.

 

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια ενημέρωσης σχετικά με τον εντοπισμό μεγάλης ποσότητας λαθραίων τσιγάρων και σύλληψη πληρώματος Φ/Γ πλοίου στην Ιεράπετρα την 10-12-2013 

Παρουσία στελεχών Τελωνείου Αγίου Νικολάου Κρήτης, πραγματοποιήθηκε, πρωινές ώρες χθες, από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Ιεράπετρας, η καταμέτρηση των κατασχεθέντων τσιγάρων, με τη συνολική καταμετρηθείσα ποσότητα να ανέρχεται σε 306.000 πακέτα τσιγάρων διαφόρων επωνυμιών και τους διαφυγόντες δασμούς και φόρους να εκτιμώνται στο ποσό των 1.025.181,30€.

Τα κατασχεθέντα πακέτα τσιγάρων παραδόθηκαν στα στελέχη του Τελωνείου, ενώ οι έξι (06) συλληφθέντες, προσήχθησαν, απογευματινές ώρες χθες, ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα από τον οποίο παραπέμφθηκαν στον αρμόδιο Ανακριτή, προκειμένου να απολογηθούν.

 

Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Μεταξύ αρκετών άλλων τσιγαράδικων (ΤΙΑΝJIN I στη Ζάκυνθο, RESTA στο Γύθειο, ΕLIZABETH στα Ν.Μουδανιά), βγαίνει σε πλειστηριασμό στην Ιεράπετρα από τον ΟΔΔΥ, το DOLGORUKI. Η δημοπρασία είναι για τις 26/09 και ξεκινά από τα 78.000.

 

ΔΗΜΟΠΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ : ΣΚΑΦΗ ΦΟΡΤΗΓΑ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ : 1
MΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ : TEM
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ : ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟ ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ '' DOLGORUKI'' ΣΗΜΑΙΑΣ TOGO ΓΕΝΙΚΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 1982 UKRAINE ΤΟΠΟΣ ΛΙΜΕΝΙΣΜΟΥ LOME ΙΜΟ NUMBER 8736045 ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΠΛΕ - ΛΕΥΚΟ GRT 122 NRT 36 ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΣΗΜΑ 5VCB4 ΜΗΚΟΣ 30,48Μ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΑΦΟΣ ΜΗ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ 05,30Μ., ΒΥΘΙΣΜΑ 02,55Μ., ΕΧΕΙ ΔΥΟ (2) ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DAEWOO/ENIKL 126  TIH, 530KW, ΕΤΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ SOUTH KOREA/2005
 
ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ EURO 78000,00

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

To Dolgoruki είναι κατασκευασμένο το 1982 στην Ουκρανία και ανήκει στη κατηγορία Aleksander Green. Το πλοίο έχει μήκος 30,48 μέτρα και πλάτος 5,00 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Idion, ΟΜ 27 μέχρι το 1995, Admiral 12 μέχρι το 2008, Ιφιγένεια μέχρι το Ιουλίου του 2008, Ταξιάρχης μέχρι το 2012, που πήρε το όνομα Dolgoruki και πιάστηκε λαθραία τσιγάρα στο λιμάνι της Σητείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Το Dolgoruki απέκτησε η  ΔΑΕΑΝ σε πλειστηριασμό στις 28/2/17, για να βυθιστεί στο Καταδυτικό πάρκο Αγίου Νικολάου

Quote

Με μοναδικό πλειοδότη τη Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία Αγίου Νικολάου, πραγματοποιήθηκε στις 28/12/17 η διαδικασία εκποίησης του πλοίου «Dolgoruki».

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σητεία προχώρησε σε εκπλειστηριασμό του 30μετρου κατασχεθέντος λαθρεμπορικού, το οποίο επί πολλά χρόνια «στοιχειώνει» το λιμάνι Σητείας, κατακυρώνοντας τον πλειστηριασμό στη ΔΑΕΑΝ, η οποία το απέκτησε προσφέροντας 100 ευρώ επιπλέον από την τιμή εκκίνησης, των 13.000 ευρώ.

Το μεταλλικό πλοίο θεωρείται «απόκτημα» από τον πρόεδρο της ΔΑΕΑΝ Μιχάλη Φαρσάρη, αφού μόλις ολοκληρωθεί η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία και το πλοίο ρυμουλκηθεί ως τη μαρίνα Αγίου Νικολάου και καθαριστεί, θα ζητηθεί άδεια βύθισής του στο Υποθαλάσσιο Καταδυτικό Πάρκο Αγίου Νικολάου, κάτω από τα «Πλευρά».

Στις 14/06/18 ολοκληρώθηκε η ρυμούλκηση του σκάφους Dolgoruki στη Μαρίνα Αγίου Νικολάου από το Christos XVI, όπου και θα παραμείνει έως ότου ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες μέχρι την πόντιση του, στο καταδυτικό πάρκο που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στον κόλπο Μεραμβέλλου. Όπως έκανε γνωστό ο πρόεδρος της Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας Αγίου Νικολάου Μιχάλης Φαρσάρης, το πλοίο “Dolgoruki” πρώην “Ταξιάρχης” εκτελούσε σε παρελθόντα χρόνο, μεταφορές στην περιοχή του Περάματος και αγοράστηκε, από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σητείας.

Πρόκειται για ένα αρκετά μεγάλο πλοίο, μεταλλικής κατασκευής, που όπως διαβεβαίωσαν οι ιδιοκτήτες καταδυτικών κέντρων της περιοχής, κ.κ. Νίκος Κουτουλάκης-Μιχάλης Βασιλάκης, δύναται να δεχθεί δύτες στο εσωτερικό του. Σύμφωνα με τον κ. Φαρσάρη, για πρώτη φορά αναμένεται να εκδοθεί άδεια για την πόντιση πλοίου, μετά τις σχετικές εγκρίσεις από τα αρμόδια υπουργεία. Στην ρυμούλκηση του σκάφους πήραν μέρος σκάφη του Λιμενικού Σώματος καθώς και επαγγελματίες δύτες από τον Άγιο Νικόλαο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Εμπλοκή με τα χαρτιά του «Dolgoruki» που θα χρησιμοποιηθεί στο θαλάσσιο πάρκο του Αγ. Νικολάου

Quote

Στην Αθήνα θα αναζητήσει, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας Αγίου Νικολάου κ. Μιχ. Φαρσάρης, τα έγγραφα του σκάφους που έχει αγοράσει η εταιρεία και το οποίο σκοπεύει να αξιοποιήσει, ως ναυάγιο στο υπό αδειοδότηση υποθαλάσσιο πάρκο του Αγίου Νικολάου, τη διαχείριση του οποίου έχει αναλάβει από το Δήμο.

Όπως είπε ο κ. Φαρσάρης, εδώ και αρκετό καιρό η ΔΑΕΑΝ έχει ζητήσει τη χορήγηση των σχετικών εγγράφων του πλοίου από νηολόγιο του Πειραιά, γιατί, φαίνεται, ότι «προκύπτει δυστοκία ανεύρεσής τους από τους εκεί υπαλλήλους…». Το «Dolgoruki» είχε νηολογηθεί στον Πειραιά ως «Ταξιάρχης». Εάν εξασφαλιστούν τα έγγραφα του σκάφους, η ΔΑΕΑΝ θα μπορέσει στη συνέχεια να πουλήσει τις μηχανές που έφερε το σκάφος, οι οποίες είναι σε καλή κατάσταση και έτσι θα καταφέρει να καλύψει ένα μεγάλο μέρος της δαπάνης αγοράς του πλοίου, αν όχι το σύνολό της.

Το σκάφος παραμένει δεμένο στη μαρίνα. Αλλά εργασίες καθαρισμού του δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη, αφού δεν έχει παραληφθεί από συγκεκριμένους ναυπηγούς η διαδικασία καθαρισμού, που προβλέπεται να γίνει με συγκεκριμένες προδιαγραφές, πριν εγκριθεί η πόντισή του στο υποθαλάσσιο πάρκο.

Η ΔΑΕΑΝ αγόρασε μάλιστα κοντέινερ, για να αποθηκεύσει όλο τον μηχανολογικό και άλλο εξοπλισμό του «Dolgoruki», τον οποία θα δημοπρατήσει στη συνέχεια.

Υποθαλάσσιο πάρκο στον Άγιο Νικόλαο: Όνειρο απατηλό, η αδιαφορία και η γραφειοκρατία εμπόδισαν την πρόοδο του έργου

Quote

Μπήκαμε αισίως στο 15ο έτος από την ημέρα εκείνη του Απριλίου του 2010 που ο τότε Νομάρχης Λασιθίου Σήφης Αναστασάκης, μετά από την επίσημη παρουσίαση στη Νομαρχία από τον Διευθυντή Ερευνών του ΙΘΑΒΒΥΚ του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ) Δρ. Κων. Ντούνα του σχεδίου διαμόρφωσης του υποθαλάσσιου πάρκου Αγίου Νικολάου, με πόντιση τεχνητών υφάλων, δήλωνε πανηγυρικά ότι μετά από πολλές και χρονοβόρες διαδικασίες και εγκρίσεις από 12 Υπηρεσίες, το έργο είναι πλέον έτοιμο για να υλοποιηθεί. «Τώρα περιμένουμε την τελική έγκριση για να προχωρήσουμε στο έργο. Πιστεύω ότι θα προσφέρει πάρα πολλά στον καταδυτικό τουρισμό. Θα βοηθήσει στην ανάπτυξή του και παράλληλα θα βοηθήσει την ανάπτυξη των ιχθυοαποθεμάτων στην περιοχή, επίσης την θαλάσσια χλωρίδα αφού είναι ένα έργο βασισμένο στην πολιτική της πράσινης ανάπτυξης», είχε δηλώσει. Και είχε εκφράσει την ελπίδα ότι «σύντομα θα ολοκληρωθεί το έργο και θα γίνει ένας πόλος έλξης καταδυτικού τουρισμού, υποστηρίζοντας το μοντέλο των εναλλακτικών μορφών τουρισμού».

Δυστυχώς, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Νίκου Τραντά στην ΑΝΑΤΟΛΗ η ευχή και ελπίδα του πρώην Νομάρχη Λασιθίου, δεν επαληθεύτηκε…

Η ιδέα του πρώην Προέδρου του Επιμελητηρίου Λασιθίου Νίκου Τζανόπουλου, την οποία είχε διατυπώσει από το 2006, για την ανάγκη δημιουργίας υποθαλάσσιου καταδυτικού πάρκου, για να εμπλουτιστεί το τοπικό τουριστικό προϊόν, παραμένει 20 χρόνια μετά, κατά περίεργο τρόπο, άπιαστο «όραμα» για τον Άγιο Νικόλαο. Και μόνο γι’ αυτόν, γιατί κατά επίσης πιο περίεργο τρόπο, διαπιστώνουμε από την κατά καιρούς ειδησεογραφία, να ωριμάζουν το ένα μετά το άλλο τα υποθαλάσσια πάρκα στην Κρήτη (και σε άλλες περιοχές της χώρας) και εκείνο του Αγίου Νικολάου που ξεκίνησε πρώτο να μελετάται και να «ανοίγει» δρόμο προκαλώντας τη συμπλήρωση του ελλιπούς νομοθετικού πλαισίου, να παραμένει… στάσιμο.

Ιδανική η θέση στα «Πλευρά»

Σε πρόσφατη συνομιλία μας με τον κ. Ντούνα σχετικά με το υποθαλάσσιο πάρκο με το οποίο είχε ασχοληθεί στο παρελθόν, εξήγησε ότι δεν παρακολουθεί πλέον το θέμα, αφού ό,τι είχε να κάνει σχετικά με αυτό το ολοκλήρωσε. Μίλησε για χειρισμούς που έγιναν και δεν ήταν οι σωστοί, όπως είπε, τονίζοντας ότι είναι κρίμα σε άλλες περιοχές, όπως στον Αποκόρωνα Χανίων, το εκεί υποθαλάσσιο πάρκο να έχει ήδη αδειοδοτηθεί και να ξεκινά σύντομα να λειτουργεί και σε μια περιοχή, όπως στον Άγιο Νικόλαο, που ξεκίνησε πρώτος μια τέτοια προσπάθεια, να έχει μείνει πίσω.

«Πιστεύω ότι η περιοχή (κάτω από τα Πλευρά) την οποία επιλέξαμε ύστερα από μελέτες για την εγκατάσταση του υποθαλάσσιου πάρκου, είναι, με διαφορά, η καταλληλότερη περιοχή που υπάρχει στην Κρήτη, για να γίνει καταδυτικό πάρκο. Έχει επισκεψιμότητα της τάξης του 95%. Έχει διάφανα, ήρεμα νερά, το κατάλληλο βάθος, δεν παρουσιάζει ιδιαίτερο αλιευτικό ενδιαφέρον, μπορούν σκάφη να αγκυροβολήσουν με ασφάλεια και είναι πλησίον στον μεγάλο τουριστικό ιστό. Εχει χιλιάδες πλεονεκτήματα και είναι κρίμα να μην προκριθεί αυτό, κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω, και ειλικρινά απορώ, γιατί δεν έχει προχωρήσει», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ντούνας.

Η ΔΑΕΑΝ

Επικοινωνήσαμε με τον πρόεδρο της ΔΑΕΑΝ, Μιχάλη Φαρσάρη, δεδομένου ότι ο Δήμος έχει αναθέσει εδώ και τρία περίπου χρόνια τον χειρισμό του θέματος του υποθαλάσσιου πάρκου με σκοπό την προώθηση όλων των απαραίτητων διαδικασιών για την πλήρη αδειοδότηση και διαχείριση του.

Είχε μάλιστα προβεί και σε αγορά του κατασχεθέντος, 30μετρου μεταλλικού σκάφους  «Dolgoruki», δαπανώντας περί τις 18.000 ευρώ, με σκοπό να καθαριστεί και να ποντιστεί στο χωροθετημένο υποθαλάσσιο πάρκο. Εντούτοις, το ταλαιπωρημένο σκαρί παραμένει από τον Ιούνιο του 2018 δεμένο στη μαρίνα και αν δε ληφθεί μέριμνα κινδυνεύει να… αυτοποντιστεί εκεί που βρίσκεται!

Ο πρόεδρος της ΔΑΕΑΝ δήλωσε στην ΑΝΑΤΟΛΗ ότι «φιλοδοξεί και εύχεται, τώρα που ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης ανέρρωσε από τον κορονοϊό, να ασχοληθεί πιο ενεργά με το θέμα. Εξήγησε ότι απαιτείται συμπλήρωση του νομοθετικού κενού που έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει σχετικά με τη διαδικασία πόντισης σκαφών σε χώρο υποθαλάσσιου πάρκου. Αυτό είχε διαπιστωθεί και σε σύσκεψη που είχε πραγματοποιηθεί στο υπουργείο και για το οποίο ο υπουργός είχε δώσει σχετικές οδηγίες στους επιτελείς του να το επεξεργαστούν, προκειμένου να κατατεθεί σχετική ρύθμιση ή να συνταχθεί το αναγκαίο Προεδρικό Διάταγμα, για να δοθεί λύση. Δυστυχώς, είπε ο κ. Φαρσάρης, αυτό δεν έχει γίνει ακόμη, πιθανόν και λόγω των προβλημάτων που προκάλεσε ο κορονοϊός.

Ο Πρόεδρος της ΔΑΕΑΝ είπε επίσης ότι το υποθαλάσσιο πάρκο Αγίου Νικολάου αυτή τη στιγμή δε διαθέτει εγκεκριμένη περιβαλλοντική μελέτη, αφού η ισχύς της προηγούμενης, την οποία είχε εκπονήσει η Νομαρχία Λασιθίου, έληξε χωρίς να ληφθεί μέριμνα ανανέωσής της, οπότε απαιτείται εκπόνηση και έγκριση από την αρχή νέας περιβαλλοντικής μελέτης.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ας θυμηθουμε το πλοιο σαν ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ δεμενο στη Γερμανικη Σκαλα στο Περαμα (τη φωτο την εχουμε και στο πρωτο ποστ αλλα ειναι σε μεγεθος avatar)

Να πουμε οτι εξακολουθει και σαπιζει στον Αγιο Νικολαο της Κρητης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...