Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Baleària και η Fred.Olsen Express υπόγραψαν συμφωνία για κοινοπραξία για τη σύνδεση της χερσονήσου της Ισπανίας με τα Κανάρια Νησιά πριν το τέλος του έτους 

Quote

Ο πρόεδρος της Baleària, Adolfo Utor, και ο γενικός διευθυντής του Fred. Η Olsen Express, Andrés Marín, υπόγραψαν συμφωνία για να ξεκινήσουν από κοινού δρομολόγια μεταξύ της Χερσονήσου και των Καναρίων Νήσων, μέσω της Canary Bridge Seaways (CBS) που θα ξεκινήσει στα μέσα Νοεμβρίου.

Η CBS θα προσφέρει αρχικά τρεις συνδέσεις εβδομαδιαίως μεταξύ της χερσονήσου και των Καναρίων Νήσων, με δύο πλοία που θα εγγυηθούν μια ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα οχήματα και για τη μεταφορά εμπορευμάτων.

Ο πρόεδρος της Baleària, Adolfo Utor, επιβεβαίωσε ότι η συμμαχία αυτή αποτελεί "ευκαιρία για τις δύο εταιρείες" που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, αλλά με τις οποίες είναι ενωμένες", τη σοβαρότητα, την καινοτομία και την αριστεία στη θεραπεία και φροντίδα των ομάδων συμφερόντων, ιδιαίτερα των πελατών ". "Αντιμετωπίζουμε αυτή τη νέα πρόκληση μαζί με μια μεγάλη εταιρεία, Fred.Olsen Express, και το κάνουμε με ενθουσιασμό και με την πεποίθηση ότι στο κοινό μας μέλλον, το καλύτερο δεν έχει έρθει ακόμη», παρατήρησε ο Utor.

Ο γενικός διευθυντής του Fred. Η Olsen Express, Andrés Marín, δήλωσε ότι "στο έργο εντάσσονται δύο εταιρείες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και επικεντρώνονται στην επιδίωξη της αριστείας, με μοναδικό σκοπό να προσφέρουν στους πελάτες τους μια ποιοτική εξυπηρέτηση αλλά και να προσφέρουν μια παγκόσμια υπηρεσία καθ ' αυτό θα σημαίνει πριν και μετά στη ναυτιλία στην Ισπανία και όχι μόνο σε αυτή τη διαδρομή που πρόκειται να γίνει πραγματικότητα ». Και πρόσθεσε ότι« δεν θα μπορούσε να βρει έναν καλύτερο εταίρο για αυτή τη νέα περιπέτεια παρά ναυτιλιακή εταιρεία τόσο σημαντική όσο η Baleària ", την οποία ευχαρίστησε δημοσίως, και τον πρόεδρό της Adolfo Utor," τη συνολική συμμετοχή και προδιάθεση του σε αυτό το έργο ".

Η Fred.Olsen Express και η Baleària εργάζονται για την ενοποίηση των εμπορικών και διαχειριστικών συστημάτων τους για να διευκολύνουν την κράτηση των εισιτηρίων μέσω όλων των συνήθων καναλιών και των δύο εταιρειών. Παρομοίως, επωφελούνται επίσης από όλες τις πιθανές συνέργιες, τόσο στους εμπορικούς όσο και στους επιχειρησιακούς τομείς και στη διαχείριση, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα την παροχή υπηρεσιών υψηλότερης ποιότητας στους πελάτες.

Το έργο αυτό επικεντρώνεται αρχικά στην κίνηση Χερσονήσου-Κανάριων, μεταξύ δύο εταιρειών που λειτουργούν σε απομακρυσμένες γεωγραφικές περιοχές και οι οποίες έρχονται μαζί για να ξεκινήσουν μια νέα κυκλοφορία. Με αυτή τη συμμαχία, και οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες θα αποκτήσουν ανταγωνιστικότητα στις αντίστοιχες αγορές τους, προσφέροντας άριστες ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεγαλύτερης ποιότητας και αξιοπιστίας στους επιβάτες και τους πελάτες διανομής τους.

 

Link to post
Share on other sites

Με λίγα λόγια εγκαθίσταται μονοπώλιο, και η σύνδεση από 3 πλοία που απασχολούνται σήμερα(Albayzin και Volcan de Teneguia από Cadiz και Volcan de Teide από Huelva) πέφτει στα 2. Τα 3 δρομολόγια δεν ξέρω πως προκύπτουν, εκτός αν το 1 είναι μέχρι το Las Palmas και πίσω, με το άλλο να πιάνει περισσότερα λιμάνια στα Κανάρια.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Η κυβέρνηση του Πουέρτο Ρίκο έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα που επιδιώκει βιώσιμες και αποτελεσματικές εναλλακτικές λύσεις για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς στους νήσους Vieques και Culebra και μεταξύ Cataño και San Juan. Πέντε εταιρείες ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν στη διαδικασία:

1) Balearia Caribbean Inc.
2) HMS Ferries, Inc.
3) Priority Roro Services, Inc.
4) Puerto Rico Fast Ferries, LLC
5) Seastreak, LLC

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Η Fred. Olsen Express και η Balearia, μέσω της Canary Bridge Seaways (CBS), θα ξεκινήσουν τη νέα διαδρομή μεταξύ των Καναρίων Νήσων και της Huelva. Θα υπάρχουν τρεις εβδομαδιαίες αναχωρήσεις με δύο πλοία που θα εγγυηθούν μια ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Η διαδρομή θα είναι τριγωνική μεταξύ των λιμένων Huelva, La Luz στο Λας Πάλμας της Γκραν Κανάρια και της Santa Cruz de Tenerife. Οι αναχωρήσεις από τη χερσόνησο θα γίνονται κάθε Τρίτη, Παρασκευή και Κυριακή στις 8:00 μ.μ., ενώ από τις Καναρίους Νήσους θα γίνονται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή στις 12:00 μ.μ. από το Λας Πάλμας και στις 8:00 μ.μ. από την Τενερίφη. Αυτά τα δρομολόγια εγγυώνται συνδέσεις με τις υπόλοιπες γραμμές κυκλοφορίας μεταξύ νησιών, παρέχοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Δύο σκάφη προορίζονται για τη διαδρομή, ένα αποκλειστικά για τη μεταφορά φορτίου, το Clipper Pennant και ένα άλλο που επιτρέπει τη μεταφορά επιβατών, οχημάτων και φορτίου, του Martín I Soler.

Link to post
Share on other sites

Η Ευρωπαϊκή Ένωση χαρακτήρισε ως "άριστο" το έργο που υπέβαλε η Baleària στην πρόσκληση των κεφαλαίων CEF (Connecting Europe Facility), στόχος της οποίας είναι η μετασκευή πέντε πλοίων του στόλου της ώστε να μπορούν να τροφοδοτηθούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χορήγησε στη ναυτιλιακή εταιρεία επιχορήγηση ύψους 11.797.424 ευρώ κατ 'ανώτατο όριο (από τα αιτούμενα 15 εκατομμύρια ευρώ), ποσό που αντιπροσωπεύει το 20% της επένδυσης που θα πραγματοποιήσει η Baleària σε αυτές τις πέντε μετασκευές (Napoles, Abel Matutes, Sicilia, Bahama Mama και Martín Ι Soler), η οποία θα πραγματοποιηθεί από το τέλος φέτος έως το 2021.

Link to post
Share on other sites

Η Balearia θα ναυπηγήσει στο ναυπηγείο Armon de Gijón στην Ισπανία, το πρώτο ταχύπλοο με καύσιμο LNG (μηχανές dual Wartsilä LNG/GO) με κόστος 90 εκ ευρώ με παράδοση το καλοκαίρι του 2020. Το πλοίο θα έχει μήκος 125 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα, ταχύτητα 35 κόμβων, χωρητικότητα 1200 επιβάτες και 500 ΙΧ στο γκαράζ.

Link to post
Share on other sites

Μετά και τη μετονομασία του Visemar One σε Hedy Lamarr, το Finnclipper που έγινε Rosalind Franklin, το Cecilia Payne, και τα καινούρια Hypatia de Alejandria και Marie Curie, είναι προφανές πως η Balearia αλλάζει πολιτική -τουλάχιστον εν μέρει- στην ονοματοδοσία των πλοίων της και τους δίνει ονόματα σημαντικών γυναικείων προσωπικοτήτων της ιστορίας.  Να επίκεινται μετονομασίες και για τα Sicilia, Napoles άραγε? 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Πάμε να δούμε τι παίζει και με τη Balearia όσον αφορά την κατάσταση με τον κορωνοιό:

 

Παροπλισμένα:

Avemar Dos (σε δεξαμενισμό στο Γιβραλτάρ)

Bahama Mama (στο Algeciras από τις 3 Απριλίου)

Bimini Blue Marlin (στο Fort Lauderdale της Florida)

Cecilia Payne (στη Denia από τις 17 Μαρτίου)

Formentera Direct (στο Sant Antoni από τις 14 Μαρτίου)

Hedy Lamarr (στη Βαρκελώνη από 23 Μαρτίου)

Jaume I (στο Algeciras από τις 16 Μαρτίου)

Jaume III (στη Denia από τις 14 Μαρτίου)

Martin i Soler (στη Βαρκελώνη από 4 Απριλίου)

Nixe (στη Denia από τις 23 Φεβρουαρίου)

Ramon Llull (στη Denia από τις 19 Μαρτίου)

Regina Baltica (στη Valencia)

Sicilia (σε δεξαμενισμό στο Viana do Castello από τις 27 Φεβρουαρίου)

Eco Aire, Eco Aqua, Eco Lux (στην Ibiza)

 

Εν ενεργεία:

Abel Matutes στη γραμμή Barcelona - Alcudia - Ciutadella

Denia Ciutat Creativa στη γραμμή της Melilla από Malaga και Almeria

Hypatia de Alejandria στη γραμμή Barcelona - Ibiza

Jaume II στη γραμμή Port Everglades, Florida - Freeport, Bahamas

Marie Curie στη γραμμή Huelva - Canarias

Napoles στη γραμμή Barcelona - Ibiza

Passio Per Formentera στη γραμμή Algeciras - Ceuta

Poeta Lopez Anglada στη γραμμή Algeciras - Tanger Med

Posidonia στη γραμμή Ibiza - Formentera

Rosalind Franklin στη γραμμή Palma - Valencia

 

Χοντρικά τα μισά ταξιδεύουν.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Να και μια σύντομη ματιά στο πιο cool κομμάτι του στόλου της Balearia, πρόκειται για το αμφίπλωρο Virot (IMO 7315337). Το πλοίο είναι 47 ετών, χτισμένο το 1973 στο Smedvik Mekaniske Verksted(38) του Tjorvag της Νορβηγίας. Όπως μαρτυρά και το σουλούπι του, μέχρι και το 2015 που το αγόρασε η Balearia ήταν πορθμείο στη Νορβηγία σαν Storfjord μέχρι το 2009 και σαν Vefsna μέχρι την πώλησή του. Μήκος 64 μέτρα, χωρητικότητα 50 ΙΧ και μια μηχανή Wichmann Motorfabrikk AS των 1,249 ίππων. Για όσους αναρωτιούνται πως κατέληξε να το αγοράσει η Balearia, το πλοίο λειτουργεί σαν roro ανάμεσα στην Ibiza και τη Formentera, πρέπει να κάνει ένα δρομολόγιο την ημέρα. Κάνει την ίδια δουλειά με το Ofiusa Nova/Σταμάτιος Φ. Η φωτογραφία τραβηγμένη τον Απρίλιο του 2019 στην Ibiza.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
On 10/25/2018 at 3:45 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Balearia θα ναυπηγήσει στο ναυπηγείο Armon de Gijón στην Ισπανία, το πρώτο ταχύπλοο με καύσιμο LNG (μηχανές dual Wartsilä LNG/GO) με κόστος 90 εκ ευρώ με παράδοση το καλοκαίρι του 2020. Το πλοίο θα έχει μήκος 125 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα, ταχύτητα 35 κόμβων, χωρητικότητα 1200 επιβάτες και 500 ΙΧ στο γκαράζ.

Καθελκυστηκε το πλοιο. Οψόμεθα 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Διάφορα ιταλικά μέσα μας ενημερώνουν πως για τη χρήση 2020 η Balearia υπολογίζει χασούρα ανάμεσα σε 15 και 25 εκατομμύρια ευρώ. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...