Panagia Ekatontapiliani Posted September 11, 2018 Posted September 11, 2018 Η Baleària και η Fred.Olsen Express υπόγραψαν συμφωνία για κοινοπραξία για τη σύνδεση της χερσονήσου της Ισπανίας με τα Κανάρια Νησιά πριν το τέλος του έτους Quote Ο πρόεδρος της Baleària, Adolfo Utor, και ο γενικός διευθυντής του Fred. Η Olsen Express, Andrés Marín, υπόγραψαν συμφωνία για να ξεκινήσουν από κοινού δρομολόγια μεταξύ της Χερσονήσου και των Καναρίων Νήσων, μέσω της Canary Bridge Seaways (CBS) που θα ξεκινήσει στα μέσα Νοεμβρίου. Η CBS θα προσφέρει αρχικά τρεις συνδέσεις εβδομαδιαίως μεταξύ της χερσονήσου και των Καναρίων Νήσων, με δύο πλοία που θα εγγυηθούν μια ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα οχήματα και για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Ο πρόεδρος της Baleària, Adolfo Utor, επιβεβαίωσε ότι η συμμαχία αυτή αποτελεί "ευκαιρία για τις δύο εταιρείες" που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, αλλά με τις οποίες είναι ενωμένες", τη σοβαρότητα, την καινοτομία και την αριστεία στη θεραπεία και φροντίδα των ομάδων συμφερόντων, ιδιαίτερα των πελατών ". "Αντιμετωπίζουμε αυτή τη νέα πρόκληση μαζί με μια μεγάλη εταιρεία, Fred.Olsen Express, και το κάνουμε με ενθουσιασμό και με την πεποίθηση ότι στο κοινό μας μέλλον, το καλύτερο δεν έχει έρθει ακόμη», παρατήρησε ο Utor. Ο γενικός διευθυντής του Fred. Η Olsen Express, Andrés Marín, δήλωσε ότι "στο έργο εντάσσονται δύο εταιρείες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και επικεντρώνονται στην επιδίωξη της αριστείας, με μοναδικό σκοπό να προσφέρουν στους πελάτες τους μια ποιοτική εξυπηρέτηση αλλά και να προσφέρουν μια παγκόσμια υπηρεσία καθ ' αυτό θα σημαίνει πριν και μετά στη ναυτιλία στην Ισπανία και όχι μόνο σε αυτή τη διαδρομή που πρόκειται να γίνει πραγματικότητα ». Και πρόσθεσε ότι« δεν θα μπορούσε να βρει έναν καλύτερο εταίρο για αυτή τη νέα περιπέτεια παρά ναυτιλιακή εταιρεία τόσο σημαντική όσο η Baleària ", την οποία ευχαρίστησε δημοσίως, και τον πρόεδρό της Adolfo Utor," τη συνολική συμμετοχή και προδιάθεση του σε αυτό το έργο ". Η Fred.Olsen Express και η Baleària εργάζονται για την ενοποίηση των εμπορικών και διαχειριστικών συστημάτων τους για να διευκολύνουν την κράτηση των εισιτηρίων μέσω όλων των συνήθων καναλιών και των δύο εταιρειών. Παρομοίως, επωφελούνται επίσης από όλες τις πιθανές συνέργιες, τόσο στους εμπορικούς όσο και στους επιχειρησιακούς τομείς και στη διαχείριση, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα την παροχή υπηρεσιών υψηλότερης ποιότητας στους πελάτες. Το έργο αυτό επικεντρώνεται αρχικά στην κίνηση Χερσονήσου-Κανάριων, μεταξύ δύο εταιρειών που λειτουργούν σε απομακρυσμένες γεωγραφικές περιοχές και οι οποίες έρχονται μαζί για να ξεκινήσουν μια νέα κυκλοφορία. Με αυτή τη συμμαχία, και οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες θα αποκτήσουν ανταγωνιστικότητα στις αντίστοιχες αγορές τους, προσφέροντας άριστες ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεγαλύτερης ποιότητας και αξιοπιστίας στους επιβάτες και τους πελάτες διανομής τους.
Nick the Greek Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 Με λίγα λόγια εγκαθίσταται μονοπώλιο, και η σύνδεση από 3 πλοία που απασχολούνται σήμερα(Albayzin και Volcan de Teneguia από Cadiz και Volcan de Teide από Huelva) πέφτει στα 2. Τα 3 δρομολόγια δεν ξέρω πως προκύπτουν, εκτός αν το 1 είναι μέχρι το Las Palmas και πίσω, με το άλλο να πιάνει περισσότερα λιμάνια στα Κανάρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2018 Posted October 6, 2018 Η κυβέρνηση του Πουέρτο Ρίκο έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα που επιδιώκει βιώσιμες και αποτελεσματικές εναλλακτικές λύσεις για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς στους νήσους Vieques και Culebra και μεταξύ Cataño και San Juan. Πέντε εταιρείες ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν στη διαδικασία: 1) Balearia Caribbean Inc. 2) HMS Ferries, Inc. 3) Priority Roro Services, Inc. 4) Puerto Rico Fast Ferries, LLC 5) Seastreak, LLC
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2018 Posted October 17, 2018 Η Fred. Olsen Express και η Balearia, μέσω της Canary Bridge Seaways (CBS), θα ξεκινήσουν τη νέα διαδρομή μεταξύ των Καναρίων Νήσων και της Huelva. Θα υπάρχουν τρεις εβδομαδιαίες αναχωρήσεις με δύο πλοία που θα εγγυηθούν μια ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Η διαδρομή θα είναι τριγωνική μεταξύ των λιμένων Huelva, La Luz στο Λας Πάλμας της Γκραν Κανάρια και της Santa Cruz de Tenerife. Οι αναχωρήσεις από τη χερσόνησο θα γίνονται κάθε Τρίτη, Παρασκευή και Κυριακή στις 8:00 μ.μ., ενώ από τις Καναρίους Νήσους θα γίνονται κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή στις 12:00 μ.μ. από το Λας Πάλμας και στις 8:00 μ.μ. από την Τενερίφη. Αυτά τα δρομολόγια εγγυώνται συνδέσεις με τις υπόλοιπες γραμμές κυκλοφορίας μεταξύ νησιών, παρέχοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες. Δύο σκάφη προορίζονται για τη διαδρομή, ένα αποκλειστικά για τη μεταφορά φορτίου, το Clipper Pennant και ένα άλλο που επιτρέπει τη μεταφορά επιβατών, οχημάτων και φορτίου, του Martín I Soler.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2018 Posted October 22, 2018 Η Ευρωπαϊκή Ένωση χαρακτήρισε ως "άριστο" το έργο που υπέβαλε η Baleària στην πρόσκληση των κεφαλαίων CEF (Connecting Europe Facility), στόχος της οποίας είναι η μετασκευή πέντε πλοίων του στόλου της ώστε να μπορούν να τροφοδοτηθούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χορήγησε στη ναυτιλιακή εταιρεία επιχορήγηση ύψους 11.797.424 ευρώ κατ 'ανώτατο όριο (από τα αιτούμενα 15 εκατομμύρια ευρώ), ποσό που αντιπροσωπεύει το 20% της επένδυσης που θα πραγματοποιήσει η Baleària σε αυτές τις πέντε μετασκευές (Napoles, Abel Matutes, Sicilia, Bahama Mama και Martín Ι Soler), η οποία θα πραγματοποιηθεί από το τέλος φέτος έως το 2021.
Nick the Greek Posted November 1, 2018 Posted November 1, 2018 Μετά και τη μετονομασία του Visemar One σε Hedy Lamarr, το Finnclipper που έγινε Rosalind Franklin, το Cecilia Payne, και τα καινούρια Hypatia de Alejandria και Marie Curie, είναι προφανές πως η Balearia αλλάζει πολιτική -τουλάχιστον εν μέρει- στην ονοματοδοσία των πλοίων της και τους δίνει ονόματα σημαντικών γυναικείων προσωπικοτήτων της ιστορίας. Να επίκεινται μετονομασίες και για τα Sicilia, Napoles άραγε?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 Ένα βίντεο για τα 20 χρόνια της Balearia.
Nick the Greek Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Πάμε να δούμε τι παίζει και με τη Balearia όσον αφορά την κατάσταση με τον κορωνοιό: Παροπλισμένα: Avemar Dos (σε δεξαμενισμό στο Γιβραλτάρ) Bahama Mama (στο Algeciras από τις 3 Απριλίου) Bimini Blue Marlin (στο Fort Lauderdale της Florida) Cecilia Payne (στη Denia από τις 17 Μαρτίου) Formentera Direct (στο Sant Antoni από τις 14 Μαρτίου) Hedy Lamarr (στη Βαρκελώνη από 23 Μαρτίου) Jaume I (στο Algeciras από τις 16 Μαρτίου) Jaume III (στη Denia από τις 14 Μαρτίου) Martin i Soler (στη Βαρκελώνη από 4 Απριλίου) Nixe (στη Denia από τις 23 Φεβρουαρίου) Ramon Llull (στη Denia από τις 19 Μαρτίου) Regina Baltica (στη Valencia) Sicilia (σε δεξαμενισμό στο Viana do Castello από τις 27 Φεβρουαρίου) Eco Aire, Eco Aqua, Eco Lux (στην Ibiza) Εν ενεργεία: Abel Matutes στη γραμμή Barcelona - Alcudia - Ciutadella Denia Ciutat Creativa στη γραμμή της Melilla από Malaga και Almeria Hypatia de Alejandria στη γραμμή Barcelona - Ibiza Jaume II στη γραμμή Port Everglades, Florida - Freeport, Bahamas Marie Curie στη γραμμή Huelva - Canarias Napoles στη γραμμή Barcelona - Ibiza Passio Per Formentera στη γραμμή Algeciras - Ceuta Poeta Lopez Anglada στη γραμμή Algeciras - Tanger Med Posidonia στη γραμμή Ibiza - Formentera Rosalind Franklin στη γραμμή Palma - Valencia Χοντρικά τα μισά ταξιδεύουν.
Nick the Greek Posted May 14, 2020 Posted May 14, 2020 Να και μια σύντομη ματιά στο πιο cool κομμάτι του στόλου της Balearia, πρόκειται για το αμφίπλωρο Virot (IMO 7315337). Το πλοίο είναι 47 ετών, χτισμένο το 1973 στο Smedvik Mekaniske Verksted(38) του Tjorvag της Νορβηγίας. Όπως μαρτυρά και το σουλούπι του, μέχρι και το 2015 που το αγόρασε η Balearia ήταν πορθμείο στη Νορβηγία σαν Storfjord μέχρι το 2009 και σαν Vefsna μέχρι την πώλησή του. Μήκος 64 μέτρα, χωρητικότητα 50 ΙΧ και μια μηχανή Wichmann Motorfabrikk AS των 1,249 ίππων. Για όσους αναρωτιούνται πως κατέληξε να το αγοράσει η Balearia, το πλοίο λειτουργεί σαν roro ανάμεσα στην Ibiza και τη Formentera, πρέπει να κάνει ένα δρομολόγιο την ημέρα. Κάνει την ίδια δουλειά με το Ofiusa Nova/Σταμάτιος Φ. Η φωτογραφία τραβηγμένη τον Απρίλιο του 2019 στην Ibiza.
Nick the Greek Posted January 13, 2021 Posted January 13, 2021 Διάφορα ιταλικά μέσα μας ενημερώνουν πως για τη χρήση 2020 η Balearia υπολογίζει χασούρα ανάμεσα σε 15 και 25 εκατομμύρια ευρώ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2021 Posted October 29, 2021 Ο Adolfo Utor πλέον απέκτησε το 100% των μετοχών της Balearia, αγοράζοντας το υπόλοιπο 42,5% από την Matutes μετά από 17 χρόνια συνεργασίας.
Nick the Greek Posted March 31, 2022 Posted March 31, 2022 Στα 80 εκατομμύρια ευρώ το ύψος του δανείου που σύμφωνα με την Tradewinds ολοκλήρωσε η Balearia με όμιλο τραπεζών των οποίων ηγείται η Caixabank. Μιλάμε φυσικά για πράσινο ναυτιλιακό δάνειο που συνδέεται τόσο με την κατασκευή του αμφίπλωρου που έχει παραγγείλει η εταιρεία στα Astilleros Armon, όσο και με την μετατροπή κατά τα φαινόμενα άλλων τριών πλοίων από το στόλο της εταιρείας ώστε να δύνανται να κάψουν LNG. Σύμφωνα με τις πληροφορίες το επιτόκιο του δανείου είναι κυμαινόμενο και εξαρτάται από τον αριθμό eco πλοίων που θα διαχειρίζεται η εταιρεία αλλά και από τον αριθμό πλοίων που όταν είναι δεμένα στο λιμάνι, συνδέονται με το δίκτυο ηλεκτροδότησης της στεριάς. Με λίγα λόγια, δικαιούνται να βάλουν μπανεράκι.
Nick the Greek Posted November 29, 2022 Posted November 29, 2022 Ο Ισπανικός τύπος αναφέρει πως η Balearia προτίθεται να ξεκινήσει μια γραμμή ανάμεσα στο Motril και το Tanger Med, χρησιμοποιώντας το Volcan de Tauce. Η συχνότητα θα είναι 6 ημέρες την εβδομάδα με αναχωρήσεις στις 12 το μεσημέρι από το Motril και στις 2359 από το Μαρόκο. Το πλοίο βέβαια ανήκει στην Naviera Armas, δεν ξέρω αν πρόκειται για αγορά ή ναύλωση, και διαθέτει 1,100 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Υπενθυμίζω πως και παλιότερα για περίπου 2 χρόνια, το ίδιος δρομολόγιο ακριβώς έκανε και η FRS με το Al-Andalus Express. Ο λόγος που επιμένουν είναι πως αν επισκεφθεί κανείς την περιοχή, ειδικά αν οδηγήσει ανάμεσα στην Almeria και το Motril θα δεί αχανείς εκτάσεις με θερμοκήπια και τεράστιες ποσότητες λαχανικών, οπωροκηπευτικών και φρούτων. Άρα και πολύ προιόν πρός εξαγωγή.
Nick the Greek Posted June 3, 2023 Posted June 3, 2023 Για μία ακόμη χρονιά, η Balearia κέρδισε κρατική επιχορήγηση για την γραμμή εθνικού συμφέροντος Algeciras - Ceuta που φτάνει σε ύψος 1.26 εκατομμύρια ευρώ. Στην γραμμή απασχολούνται σταθερά το ταχύπλοο Avemar Dos και το συμβατικό Passio Per Formentera.
Diagoras Posted June 15, 2023 Posted June 15, 2023 Τις τελευταίες μέρες είχαμε τις εξής αλλαγές: Marie Curie: επέστρεψε από δεξαμενισμό στο Γιβραλτάρ, κλασικά Huelva-Santa Cruz de Tenerife-Las Palmas de Gran Canaria Sicilia: αντικαθιστούσε το Marie Curie, πλέον Almeria-Melilla και Motril-Melilla Napoles: αντικαταστάθηκε από το Sicilia και πήγε Algeciras-Tanger Med Visborg: μετά από λίγα δρομολόγια Motril-Tanger Med πλέον εκτελεί Almeria-Nador Tom Sawyer: Barcelona-Ibiza & Valencia-Ibiza Martin i Soler: ομοίως Bahama Mama: κάποιες μέρες πρωινό Denia-Ibiza-Palma και άλλες Valencia-Mostaganem Regina Baltica: Sete-Nador Wasa Express: εκτός δρομολογίων στην Almeria Cecilia Payne: Barcelona-Ciutadella-Alcudia Τα υπόλοιπα, ως έχουν.
BS CHIOS Posted September 5, 2023 Posted September 5, 2023 Ας δούμε σε ποιες γραμμές απασχολούνται τα πλοία της Balearia, με τα περισσότερα δρομολόγια να είναι ακόμα στην καλοκαιρινή τους μορφή: Abel Matutes: Barcelona - Alcudia - Ciutadella & Barcelona - Palma (Από αυτή τη εβδομάδα φαίνεται να σταματάει τις προσεγγίσεις στην Palma και να επικεντρώνεται σε Alcudia και Ciutadella) Hypatia de Alejandria: Barcelona - Palma & Barcelona - Alcudia - Ciutadella (Από αυτή την εβδομάδα σταματάει τις προσεγγίσεις σε Alcudia και Ciutadella και επικεντρώνεται στην Palma) Martin I Soler: Barcelona - Ibiza Kerry & Hedy Lamarr: Valencia - Palma Denia Ciutat Creativa: Valencia - Ibiza Bahama Mama: Denia - Ibiza - Palma & Valencia - Mostaganem Wasa Expess & Visborg: Almeria - Nador Sicilia: Motril - Melilla & Almeria - Melilla Regina Baltica: Sete - Nador Rusadir: Malaga - Melilla Napoles, Poeta Lopez Anglada & Volcan de Tauce: Algeciras - Tanger Med Tom Sawyer: Motril - Tanger Med Passio per Formentera: Algeciras - Ceuta Marie Curie: Huelva - Santa Cruz de Tenerife - Las Palmas de Gran Canaria Ταχύπλοα: Cecilia Payne: Barcelona - Ciutadella - Alcudia Eleanor Roosevelt: Denia - Ibiza - Palma Ramon Llull: Denia - Formentera - Ibiza Nixe & Formentera Direct: Ibiza - Formentera Jaume I: Algeciras - Tanger Med Jaume II: Everglades - Bimini Jaume III: Alcudia - Ciutadella Avemar Dos: Algeciras - Ceuta
Nick the Greek Posted September 5, 2023 Posted September 5, 2023 Πολύ ωραία τα συνόψισες σύντροφε, εγώ να κάνω τη μικρή πρόσθεση του Cap de Barbaria(αμφίπλωρο) και των 4 μικρών Eco(Aire, Aqua, Lux και Terra) που συνδέουν και αυτά την Ibiza με τη Formentera.
Nick the Greek Posted September 29, 2023 Posted September 29, 2023 Σύμφωνα με το Puente de Mando, η Balearia ξύνεται στη γκλίτσα του τσοπάνη για τη γραμμή Μαιάμι - Αβάνα, αν βγάλει άκρη με τους Αμερικάνοι.
Nick the Greek Posted December 7, 2023 Posted December 7, 2023 Μέχρι να πάει στην Αβάνα πάντως, η εταιρεία ανακοίνωσε πως μέσα στο 2024 προτίθεται να ξεκινήσει μια καινούρια γραμμή στην Καραιβική, συνδέοντας το Puerto Rico με τη Δομηνικανή Δημοκρατία. Τέτοιες συνδέσεις υπάρχουν ήδη, η Balearia φιλοδοξεί να μειώσει όμως το χρόνο και τα πλεύσιμα μίλια. Κι αυτό γιατί το λιμάνι στη Δομηνικανή Δημοκρατία θα είναι το San Pedro de Macoris που βρίσκεται πιο ανατολικά από οτιδήποτε άλλο επάνω στο νησί, ενώ το λιμάνι στο Puerto Rico θα είναι το Mayaguez, που βρίσκεται στο πιο δυτικό σημείο του νησιού. Οι σχετικές παρουσιάσεις έχουν ήδη γίνει στις ενδιαφερόμενες χώρες ενώ η προβλεπόμενη για 6 μέρες την εβδομάδα σύνδεση πάει για έναρξη το επόμενο καλοκαίρι. Όπως βλέπει κανείς στην παρουσίαση, το πλοίο που απεικονίζεται είναι το Bahama Mama, πλήν όμως δεν θα έβαζα και στοίχημα ότι θα είναι αυτό τελικά που θα πάει στην Καραιβική.
Nick the Greek Posted December 19, 2023 Posted December 19, 2023 Σε σύγκριση με το post του @BS CHIOS λίγο παραπάνω, η εταιρεία έχει επιστρέψει στους πλοιοκτήτες τους τα Tom Sawyer, Wasa Express και Visborg. Από την άλλη παραλαμβάνει το Margarita Salas, όμως ανοίγει και την καινούρια γραμμή στην Κραιβική. Οπότε αν υποτεθεί πως μία γραμμή θα καλυφθεί με ταχύπλοο, να αναμένουμε τουλάχιστον 2-3 καινούριες ναυλώσεις για το καλοκαίρι? Η Balearia είναι γνωστή για το ότι δε διστάζει να ναυλώσει και από την Ερυθρά, οπότε είμαι πραγματικά περίεργος ποιά πλοία θα δούμε με το πράσινο Β στο φουγάρο το επόμενο καλοκαίρι.
BS CHIOS Posted December 25, 2023 Posted December 25, 2023 (edited) Μετά την ολοκλήρωση της ναύλωσης των Wasa Express, Tom Sawyer και Visborg το line up της εταιρείας έχει αλλάξει πάρα πολύ από την τελευταία φορά που τo είδαμε. Ας δούμε λοιπόν, την χειμερινή σύνθεση της εταιρείας. Abel Matutes: Barcelona - Alcudia - Ciutadella Sicilia: Barcelona - Palma, Valencia - (Ibiza) - Palma Kerry: Valencia - Palma, Barcelona - Palma Hedy Lamarr: Valencia - Palma Martin I Soler: Valencia - Ibiza, Barcelona - Ibiza Bahama Mama: Barcelona - Ibiza, Valencia - Ibiza, Valencia - Mostaganem Regina Baltica: Almeria - Nador Hypatia de Alejandria: Almeria - Melilla, Motril - Melilla Rusadir: Malaga - Melilla Volcan de Tauce: Motril - Tanger Med Napoles: Algeciras - Tanger Med Denia Ciutat Creativa: Algeciras - Tanger Med (στη θέση του Poeta Lopez Anglada) Marie Curie: Huelva - Las Palmas - Tenerife Passio per Formentera: Algeciras - Ceuta Cap de Barbaria: Ibiza - Formentera ΤΑΧΥΠΛΟΑ Eleanor Roosevelt: Denia - Ibiza - Palma Ramon Llull: Denia - Formentera - Ibiza Cecilia Payne: Barcelona - Alcudia, Alcudia - Ciutadella Avemar Dos: Algeciras - Ceuta Jaume III: Alcudia - Ciutadella Jaume II: Fort Lauderdale - Bimini & G. Bahama Nixe: Ibiza - Formentera Eco Aqua, Terra & Aire: Ibiza - Formentera ΕΚΤΟΣ ΔΡΑΣΗΣ Poeta Lopez Anglada (σταματάει σήμερα), Eco Lux (δεμένο στην Ibiza), Formentera Direct (δεμένο στη Denia), Virot (δεμένο στη Denia), Jaume I (δεμένο στο Algeciras) Με βάση τα φετινά καλοκαιρινά δρομολόγια της Balearia, φαίνεται να χρειάζεται 3(?) επιπλέον πλοία. Δύο για τη γραμμή Almeria - Nador (φέτος είχαμε τα Wasa Express και Visborg) και ένα για το Στενό. Αν δε συνεχιστεί η ναύλωση του Volcan de Tauce από την Armas, θα χρειαστεί κι άλλο πλοίο. Μου φαίνεται απίθανο να μη δούμε το επόμενο καλοκαίρι ναυλώσεις. Πράγματι, θα έχει πολύ ενδιαφέρον ποια πλοία θα επιλέξουν. Για τη νέα γραμμή στη Καραιβική, υπάρχουν ακόμα πολλά ερωτηματικά. Το Margarita Salas, φαίνεται πως θα αντικαταστήσει το Cecilia Payne στη γραμμή Barcelona - Alcudia - Ciutadella. Έτσι θα μπορούσαν εύκολα να στείλουν το Cecilia στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Παρόλα αυτά, οι Ισπανοί καραβολάτρες πιστεύουν περισσότερο στο Bahama Mama. Αυτό περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Έχουμε πολλά να δούμε ακόμα. Edited December 25, 2023 by BS CHIOS
BS CHIOS Posted December 30, 2023 Posted December 30, 2023 Η Balearia φαίνεται πως είναι αρκετά κοντά στην ναυπήγηση και τρίτου ταχυπλόου της σειράς Eleanor, μετά τις επιτυχημένες ναυπηγήσεις των Eleanor Roosevelt και Margarita Salas. Φαίνεται πως και αυτό θα κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Armon Gijon, ενώ θα είναι ολοκληρωμένο μέχρι το τέλος του 2025. Αυτά μας αναφέρουν οι Ισπανοί, περιμένουμε την επιβεβαίωση από την Balearia τώρα.
BS CHIOS Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 Σε νέα γραμμή ετοιμάζεται να μπει η εταιρεία και συγκεκριμένα στη σύνδεση του Alicante (Ισπανία) με το Oran (Αλγέρια). Το πλοίο που θα αναλάβει τη γραμμή φαίνεται πως θα είναι το Kerry, το οποίο θα πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο τη βδομάδα, κάθε Σάββατο στις 14:00 από το Alicante και κάθε Κυριακή στις 2:00 μετά τα μεσάνυχτα από το Oran. Εννοείται πως δεν θα είναι μόνοι τους στη γραμμή, υπάρχει πάντα και η Algerie Ferries που έχει παρουσία όλο τον χρόνο αν δεν κάνω λάθος, με τα Moby Dada, Tassili II και El Djazair II (τα πλοία αλλάζουν ανάλογα με την περίοδο, τις ακινησίες κλπ). Αυτό που πρέπει να μας μείνει από την είδηση, είναι πως η Balearia ενισχύει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στα νερά της Αλγερίας, αυξάνοντας τις εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από την Ισπανία σε σχέση με πέρυσι το καλοκαίρι, από 1 σε 4 (3 αναχωρήσεις από Valencia για Mostaganem & 1 από Alicante για Oran).
Nick the Greek Posted December 3, 2024 Posted December 3, 2024 Σύμφωνα με τους Ισπανοί, η Balearia φαίνεται να κέρδισε άδεια για να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Tarifa - Tanger. Γι αυτό το λόγο πρόκειται να κατασκευάσει στα Astilleros Armon 2 ταχύπλοα catamaran των 88 μέτρων με χωρητικότητα 804 επιβάτες και 225 αυτοκίνητα. Το κόστος των 2 πλοίων ανεβαίνει στα 122 εκατομμύρια ευρώ. Η παράδοσή τους υπολογίζεται για το 2026.
Nick the Greek Posted December 6, 2024 Posted December 6, 2024 Και σύμφωνα με το Ferrybalear η Balearia ανακοίνωσε πως τα ονόματα των δύο πλοίων θα είναι España 2030 και Morocco 2030.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now