Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H Balearia είναι μια από τις μεγαλύτερες ακτοπλοΐκές εταιρείες της Ισπανίας και πλέον από τις σημαντικότερες της Μεσογείου. Εξυπηρετεί με τακτικά δρομολόγια το νότο της Ιβηρικής χερσονήσου και τις Βαλεαρίδες νήσους, ενώ τα τελευταία χρόνια επιχειρεί να επεκταθεί και στην Καραϊβική. Με ταχύπλοα και συμβατικά ferries συνδέει τα λιμάνια της Βαρκελώνης, της Βαλένθιας και της Dénia με τη Μενόρκα, τη Μαγιόρκα και την Ίμπιζα, και ταυτόχρονα αποτελεί τη μόνη ναυτιλιακή εταιρεία που προσφέρει ενδονησιωτικά δρομολόγια στις Βαλεαρίδες. Επίσης, είναι ένας από τους κύριους operators στο στενό του Γιβραλτάρ. Δραστηριοποιείται στις γραμμές Algeciras-Ταγγέρη από το 2003 και Algeciras-Ceuta από το 2006, δύο από τις βασικότερες που συνδέουν την Ευρώπη με την Αφρική. Ακόμα, με το εμπορικό σήμα Bahamas Express εξυπηρετεί από τα τέλη του 2011 τη σύνδεση ανάμεσα στις ΗΠΑ και τις Μπαχάμες, έχοντας αναλάβει με ταχύπλοα αρχικά τη γραμμή Fort Lauderdale (βόρειο Μαϊάμι)-Grand Bahama κι έπειτα τη γραμμή Μαϊάμι-Μπίμινι, γνωστή μας από το SUPERFAST VI. Όπως έχουμε δει στο topic του Νήσος Χίος, έχει ναυλώσει το πλοίο της HSW για δρομολόγια Ισπανία-Μαρόκο.

 

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1998 και διαχειρίζεται στόλο 17 πλοίων. Απασχολεί περίπου χίλιους εργαζόμενους στα καράβια της, στα κεντρικά γραφεία της στην πόλη Dénia του Αλικάντε και στα 17 κατά τόπους γραφεία της. Ο Όμιλος κατά το οικονομικό έτος 2012 μετέφερε περίπου 3 εκατομμύρια επιβάτες και 3,5 εκατομμύρια lane m. φορτίου roll-on/roll-off, επιτυγχάνοντας πωλήσεις 260 εκατ. ευρώ. Το 200 αποφάσισε να υλοποιήσει ένα μεγαλόπνοο σχέδιο, αυτό της ανανέωσης του στόλου, καθιστώντας τον, τον πιο σύγχρονο της Δυτικής Μεσογείου, μέσω μιας επένδυσης 350 εκατ. ευρώ. Τα Martin i Soler και Passio Per Formentera του 2009, και τα Alhucemas και Abel Matutes του 2010 αποτελούν το στόλο του νέου brand name, Balearia+. Τα νέα πλοία διακρίνονται για τη βιωσιμότητά τους λόγω χαρακτηριστικών όπως η χαμηλή κατανάλωση, με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, για το μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό τους, τον ιδιαίτερο εσωτερικό διάκοσμο, τις βελτιωμένες υπηρεσίες on board και την ταχύτητα που αναπτύσσουν.

 

Πριν λίγες ημέρες η Balearia ανακοίνωσε τη συμφωνία για ναυπήγηση δύο μεγάλων gas-powered ferries από το Astillero Vizcaino Construcciones Navales del Norte, των μεγαλύτερων που θα έχουν ναυπηγηθεί ως τώρα στην Ισπανία.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

να θυμησουμε επισης, οτι με τη balearia σχετιζεται ο πολυς Abel Matutes (πολιτικος, επιχειρηματιας, μεγαλοιδιοκτητης κλπ της Ibiza)
 

εκεινο που μου κινησε την περιεργεια ηταν το ονομα του πλοιου. ο 69χρονος Abel Matutes λοιπον ειναι: πρωην υπουργος εξωτερικων της ισπανιας, πρωην επιτροπος στην ευρωπαικη ενωση, νυν χαμηλοαμοιβομενο μεγαλοστελεχος της Banco Santander, πρωην δημαρχος της Ibiza και με μια σειρα απο διαφορους... επιτιμους τιτλους κλπ. Η οικογενεια του ειναι η πλουσιοτερη στο νησι, ο μεγαλυτερος ιδιοκτητης ακινητης περιουσιας και μεσω διαφορων εταιρειων ελεγχουν τη νυχτερινη ζωη της Ibiza καθως και την ιδια την Balearia.


ενω απο την εταιρεια εχουν περασει για πολλα χρονια, τα γνωστα και πολυαγαπημενα, bari & αργοστολι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 10/26/2015 at 2:47 PM, .voyager said:

Πριν λίγες ημέρες η Balearia ανακοίνωσε τη συμφωνία για ναυπήγηση δύο μεγάλων gas-powered ferries από το Astillero Vizcaino Construcciones Navales del Norte, των μεγαλύτερων που θα έχουν ναυπηγηθεί ως τώρα στην Ισπανία.

H Balearia προτίθεται να παραγγείλει άλλα δύο LNG-powered πλοία των €80-100 εκατομμυρίων το καθένα, προς αντικατάσταση κάποιων εκ των 5 ναυλωμένων που έχει αυτή τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Balearia συμφώνησε με το ναυπηγείο Cantiere Navale Visentini για τη ναυπήγηση δυο πλοίων με καύσιμο LNG, με μήκος 186,50 μέτρα, με χωρητικότητα 810 επιβατών και γκαράζ για 150 ΙΧ και 2180 γραμμικά μέτρα. Το κόστος της ναυπήγησης αναμένεται να φτάσει 200 εκ Ευρώ και θα είναι έτοιμα στα τέλη του 2018

.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο πρόεδρος της Balearia παρουσίασε χθες ένα πρόγραμμα επενδύσεων της εταιρείας ύψους 450 εκ Ευρώ σε βάθος 5ετιας με σκοπό να κερδίσει τον ανταγωνισμό με τις υπηρεσίες και τις τιμές της. Η επένδυση συμπεριλαμβάνει τη κατασκευή τριων πλοίων με καύσιμο LNG (ενα στα ναυπηγεία LaNaval και δυο στο ναυπηγείο Cantieri Navale Visenti), καθώς και την αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλου της. Επισης θα κατασκευάσει νέα επιβατηγά terminal στο λιμάνι της Βαρκελώνης, της Βαλένθια και της Μαλάγας. Τα οικονομικά της αποτελέσματα ήταν θετικά για το 2016 με το EBITDA στα 78,8 εκ ευρώ και κέρδη 39 εκ ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
On 15/2/2017 at 1:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο πρόεδρος της Balearia παρουσίασε χθες ένα πρόγραμμα επενδύσεων της εταιρείας ύψους 450 εκ Ευρώ σε βάθος 5ετιας με σκοπό να κερδίσει τον ανταγωνισμό με τις υπηρεσίες και τις τιμές της. Η επένδυση συμπεριλαμβάνει τη κατασκευή τριων πλοίων με καύσιμο LNG (ενα στα ναυπηγεία LaNaval και δυο στο ναυπηγείο Cantieri Navale Visenti), καθώς και την αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλου της.

Μια πρώτη εικόνα από τα δυο πλοία που κατασκευάζει η Balearia στο ναυπηγείο Visentini που αναμένεται να παραδοθούν στα τέλη του 2018. Τα δυο πλοία θα έχουν μήκος 186,50 μέτρα, χωρητικότητα 810 επιβάτες, (402 αεροπορικά καθίσματα και 123 καμπίνες), στο γκαράζ θα έχει 2180 γραμμικά μέτρα για ΦΓ και 150 ΙΧ. Θα μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα 24 κόμβους.

IMG_20170428_215806.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τα πλοία της Balearia λιγάκι την εξωτερική τους εμφάνιση με τη προσθήκη ενός άσπρου κύκλου με ένα Β στο τιρκουάζ χρώμα των σινιάλων της. Τα πρώτα πλοία που φόρεσαν τη νέα εμφάνιση είναι το Jaume II και το Regina Baltica.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 15/2/2017 at 1:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο πρόεδρος της Balearia παρουσίασε χθες ένα πρόγραμμα επενδύσεων της εταιρείας ύψους 450 εκ Ευρώ σε βάθος 5ετιας με σκοπό να κερδίσει τον ανταγωνισμό με τις υπηρεσίες και τις τιμές της. Η επένδυση συμπεριλαμβάνει τη κατασκευή τριων πλοίων με καύσιμο LNG (ενα στα ναυπηγεία LaNaval και δυο στο ναυπηγείο Cantieri Navale Visenti), καθώς και την αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλου της. 

Το ναυπηγείο LaNaval de Sestao φαίνεται να αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που μπορούν να επηρεάσουν τη κατασκευή του πλοίου της Balearia, που αναμενόταν να παραδοθεί το 2019

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 4/5/2017 at 11:41 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μια πρώτη εικόνα από τα δυο πλοία που κατασκευάζει η Balearia στο ναυπηγείο Visentini που αναμένεται να παραδοθούν στα τέλη του 2018. Τα δυο πλοία θα έχουν μήκος 186,50 μέτρα, χωρητικότητα 810 επιβάτες, (402 αεροπορικά καθίσματα και 123 καμπίνες), στο γκαράζ θα έχει 2180 γραμμικά μέτρα για ΦΓ και 150 ΙΧ. Θα μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα 24 κόμβους.

IMG_20170428_215806.jpg

Στο βίντεο από το πεσμένο γερανό του ναυπηγείου Visentini φαίνεται το πρώτο από τα δυο πλοία που κατασκευάζει η Balearia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H Balearia χτίζει και 4 μικρά ταχύπλοα των 28 μέτρων με χωρητικότητα περίπου 350 επιβατών και ταχύτητα στο ναυπηγείο Gondan. Θα δραστηριοποιηθούν στις γραμμές της Balearia στις Βαλεαρίδες, οπότε μάλλον μιλάμε για Ibiza - Formentera.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πρώτο πλοίο που κατασκευάζει η Balearia στο ναυπηγείο Gondan στην Asturia είναι το Eco Aqua. Τα αλλά τρία πλοία αναμένεται να πάρουν τα ονόματα Eco Terra, Eco Air και Eco Lux και αναμένονται να είναι έτοιμα μέσα στο 2018 και θα δουλέψουν στη γραμμή Ibiza- Formentera

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Balearia παρουσίασε τα όνομα των δύο πλοίων της που κατασκευάζει στο ναυπηγείο Cantiere Navale Visentini. Τα πλοία θα πάρουν τα όνομα Hypatia de Alejandria και Marie Curie, και θα είναι τα πρώτα ακτοπλοϊκά πλοία στη Μεσόγειο με καύσιμο LNG, που στοιχίσουν περίπου 200 εκ ευρώ. Το πρώτο πλοίο που θα παραδοθεί είναι το Hypatia de Alejandria με παράδοση το Φεβρουάριο του 2019, όπου έχει κατασκευαστεί το hull και έχουν τοποθετηθεί οι μηχανές. Όσο για το Marie Curie έχει ολοκληρωθεί το 30% της κατασκευής του Hull και τώρα θα ξεκινήσει η εγκατάσταση των μηχανών.

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2017 at 12:37 PM, Nick the Greek said:

Δικηγόρος του διαβόλου: Μιλάμε για παράδοση 2021, σε ένα λιμάνι που δεν έχουμε ιδέα τι πρόβλεψη θα υπάρχει για ανεφοδιασμό σε LNG, σε ποιό σημείο θα γίνεται και με ποιές τεχνολογικές προυποθέσεις/μέτρα ασφαλείας. Δε μου φαίνεται και τόσο εύκολο λοιπόν να γίνει παραγγελία πλοίου τέτοιου καυσίμου με τέτοιες προυποθέσεις, εκτός αν γνωρίζουν κάτι που εμείς δεν γνωρίζουμε.

Με αφορμή αυτό που σχολίασα πρίν λίγο καιρό όσον αφορά την προοπτική παραγγελίας πλοίου με LNG fuel από την Blue Star Ferries, πάμε να δούμε πως γίνονται σωστά αυτές οι δουλειές. Αντιγράφω από την Tradewinds τι έχει προγραμματίσει η Balearia:

Quote

Balearia signed a long-term supply agreement with Spain's leading natural gas supplier for liquefied natural gas (LNG) bunkers at three major ports.

Gas Natural Fenosa will initially deliver LNG to the ferry operator at the ports of Barcelona, Valencia and Algeciras.

Fenosa says it will deploy an LNG bunkering barge for distribution in Barcelona. LNG will eventually be distributed to other ports as infrastructure gets built.

Balearia ordered two dual-fuelled ro-pax vessels capable of running on LNG at Cantiere Navale Visentini in Italy, along with another LNG-fuelled ferry at Spanish shipyard LaNaval.

The total cost of the vessels, which will operate around the Balearic islands, is about €200 million.

 

 

Σε απλά ελληνικά, έχει έρθει σε πολυετή συμφωνία με έναν LNG supplier της Ισπανίας, ώστε αυτός ο supplier να εξασφαλίσει την παροχή καυσίμου στα πλοία της με εξειδικευμένη μπάριζα. Προφανώς γνωρίζοντας το πλαίσιο λειτουργίας και με τη σύμφωνη γνώμη των λιμανιών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 23/7/2017 at 5:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το ναυπηγείο LaNaval de Sestao φαίνεται να αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που μπορούν να επηρεάσουν τη κατασκευή του πλοίου της Balearia, που αναμενόταν να παραδοθεί το 2019

Η συμφωνία της Balearia με το ναυπηγείο LaNaval de Sestao φαίνεται να «παγώνει», μιας και το ναυπηγείο φαίνεται να οδηγείται σε πτώχευση εκτός εάν βρεθεί επενδυτής για να σώσει το ναυπηγείο αλλά και την παραγγελία της Balearia για ένα πλοίο με option για άλλο ένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Balearia επενδύει 75 εκατομμύρια ευρώ στην αγορά τριών πλοίων με τα οποία ενισχύει το στόλο της

Quote

Η Balearia έχει επενδύσει πρόσφατα σχεδόν 75 εκατομμύρια ευρώ στην απόκτηση τριών πλοίων, με τα οποία ενισχύει το στόλο της. Έτσι, η ναυτιλιακή εταιρεία απέκτησε τα πλοία Napoles και Sicilia από την Stena και το ταχύπλοο Jonathan Swift από την Irish Ferries. Με τις δύο αυτές αγορές, ο στόλος των πλοίων που ανήκουν στη Balearia ανέρχεται σε 24 μονάδες από 25 συνολικά.

Τα πλοία Napoles και Sicilia, τα οποία είναι αδελφά, ναυλώθηκαν το 2015 από την εταιρεία και πραγματοποιούν τις διαδρομές μεταξύ València-Eivissa-Palma και Barcelona-Eivissa αντίστοιχα. Τα δύο πλοία - μήκους 186 μέτρων παρουσιάζουν τεχνικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν ευελιξία στη λειτουργία των διαφόρων λιμανιών και χωρητικότητα επιβατών και οινοποιείου προσαρμοσμένες στις ανάγκες των γραμμών της εταιρείας. Τα πλοία αυτά, που χτίστηκαν το 2002, έχουν χωρητικότητα 950 επιβατών και 2.000 γραμμικά μέτρα φορτίου ro-ro και ταχύτητα πλοήγησης 23 κόμβων.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθούν οι υπηρεσίες και τα οφέλη για τους επιβάτες, αφού τόσο το Napoles και το Sicilia είναι μεταξύ των πλοίων που εκτιμούν καλύτερα οι πελάτες στις τελευταίες έρευνες ικανοποίησης που διεξήγαγε η εταιρεία Investrategia με βαθμολογία 8.3 περίπου 10.

Ταχύπλοο

Όσον αφορά το ταχύπλοο που αποκτήθηκε, το οποίο φτάνει την ταχύτητα των 38 κόμβων, έχει μήκος 86 μέτρα και μπορεί να φιλοξενήσει 800 επιβάτες και 200 οχήματα  Η ενσωμάτωση αυτού του σκάφους θα αποτελέσει την ώθηση για τη λειτουργία κάποιας κυκλοφορίας στη Balearia με μεγάλη ταχύτητα.

Το Jonathan Swift, το οποίο χτίστηκε από το αυστραλιανό ναυπηγείο Austal - καθώς και το Avemar Two - λειτουργούσε μέχρι τώρα στη Θάλασσα της Ιρλανδίας που συνδέει το Δουβλίνο με το Holyhead.

Νέες κατασκευές

Η ναυτιλιακή εταιρεία Baleària, η οποία εμπλέκεται σε διαδικασία ανανέωσης του στόλου, κατασκευάζει δύο πλοία με φυσικό αέριο στα ιταλικά ναυπηγεία Cantiere Navale Visentini και τέσσερα οικολογικά ταχύπλοα πορθμεία στα ναυπηγεία Gondan στις Αστούριας, το πρώτο από τα οποία Ξεκίνησε να λειτουργεί τον περασμένο Δεκέμβριο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 1/31/2018 at 9:02 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η συμφωνία της Balearia με το ναυπηγείο LaNaval de Sestao φαίνεται να «παγώνει», μιας και το ναυπηγείο φαίνεται να οδηγείται σε πτώχευση εκτός εάν βρεθεί επενδυτής για να σώσει το ναυπηγείο αλλά και την παραγγελία της Balearia για ένα πλοίο με option για άλλο ένα.

Ακυρώθηκε και επισήμως η παραγγελιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Baleària θα ενισχύει τις υπηρεσίες της από τη Βαρκελώνη με τη Alcudia (Majorca) and Ciutadella (Menorca) το καλοκαίρι, προσθέτοντας το ταχύπλοο Jaume II στις συνδέσεις μεταξύ Βαρκελώνης, Ciutadella και Alcúdia. Έτσι, μεταξύ 16 Ιουνίου και 2 Σεπτεμβρίου οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν να ταξιδέψουν με μεγάλη ταχύτητα ή με το Martin Ι Soler.

Το Jaume II θα κάνει τη διέλευση μεταξύ της Βαρκελώνης και του λιμανιού της Ciutadella (Menorca) σε 3.5 ώρες κάθε μέρα εκτός από τη Τετάρτη. Η αναχώρηση από τη Βαρκελώνη θα είναι στις 8:00 π.μ. και η επιστροφή από την Ciutadella στις 7:00 μ.μ., η οποία θα επιτρέψει το ταξίδι επιστροφής την ημέρα από τη Βαρκελώνη. Αυτά τα δρομολόγια συμπληρώνονται με αυτά του πλοίου, το οποίο φεύγει από το λιμάνι της Βαρκελώνης τη νύχτα (22:00) και επιστρέφει από το νησί το πρωί (10:00), με ενδιάμεσο σταθμό στο Alcúdia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Baleària ενδέχεται να λάβει πρόσθετα κεφάλαια από αυτά που χορηγεί η Ευρωπαϊκή Ένωση για να ανοίξει εκ νέου τη διαδρομή μέσω θάλασσας μεταξύ Gijón και Saint Nazaire. Η LD Lines έκλεισε αυτή τη διαδρομή το 2014. Από την ισπανική πλευρά, πολλά διοικητικά όργανα όπως η πόλη και η περιοχή είναι διατεθειμένα να επενδύσουν, εάν ένα από τα πέντε μεταποιημένα πορθμεία χρησιμοποιείται στη γραμμή Ισπανίας - Γαλλίας. Η Baleària ζήτησε τις ευρωπαϊκές επιχορηγήσεις για να μετατρέψουν πέντε πλοία σε πλοία που θα κινούνται με LNG, αλλά ήδη δήλωσαν ότι δεν θα αρκούσαν για να καλύψουν όλες τις δαπάνες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η σειρά των τεσσάρων οικολογικών γρήγορων πλοίων της Balearia πλέον λειτουργούν όλα μεταξύ της Ibiza και της Formentera. Τα πλοία ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Gondan Asturia σε Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό Oliver. Τα πλοία σχεδιάστηκαν λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά αυτής της γραμμής και έχουν χωρητικότητα 350 ατόμων και πλέουν με μέγιστη ταχύτητα 28 κόμβων. Αυτή η σειρά των fast ferries παρουσιάζει ένα καινοτόμο τόξο τύπου wave-piercing, η οποία διευκολύνει την πλοήγηση σε δύσκολες συνθήκες, φωτοβολταϊκά ηλιακά πάνελ ρεύματος για τον επί του σκάφους των υπηρεσιών και των ινών κύτους πολυεστέρα ενισχυμένο με γυαλί πράσινη, δεν απαιτεί της εφαρμογής χρώματος. Επιπλέον, τροφοδοτούνται από υπερσύγχρονες μηχανές που ελαχιστοποιούν τις εκπομπές ρυπογόνων αερίων. Έτσι η Balearia στη γραμμή Ibiza- Formentera έχει επτά πλοία, αυτό το καλοκαίρι, και πραγματοποιεί περισσότερα από 30 καθημερινά δρομολόγια από το κάθε λιμάνι, από τις 7:00 έως τις 00:30.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Baleària θα επενδύσει 60 εκατομμύρια ευρώ για να μετατρέψει πέντε από τα πλοία της στο φυσικό αέριο στα επόμενα 2 χρόνια, προκειμένου να μειώσουν τις ρυπογόνες εκπομπές από τα καύσιμα. Έτσι τα Napoles, Abel Matutes, Sicilia, Bahama Mama και Martín Ι Soler θα υποστούν μετατροπές μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.

Edited by proud_ionian
δεν μεταφραζονται τα κυρια ονοματα
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...