Jump to content
Shipfriends

Δαμιανός (IMO 9596430)


enas chiotis

Recommended Posts

Το Δαμιανός έχει νηολόγιο Πειραιά 12631 και ανήκει στην εταιρεία Άγιος Εφραιμ Ν.Ε. Το πλοίο λόγω βυθίσματος δεν μπορεί να δουλέψει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε να πάει σε κάποια πορθμειακή γραμμή με λίγες παραπάνω απαιτήσεις (Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Θάσο Κεραμωτή ή Πειραιά Αίγινα). Στις δηλώσεις της επόμενης δρομολογιακης περίοδο δηλώνεται για τη γραμμή Πειραιά Αίγινα ως Φ/Γ

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Οι δυο πλώρες του Δαμιανός έχουν ολοκληρωθεί και έχουν ετοιμαστεί οι φρακτές των καταπελτών. Ενώ έχουν βαφτεί άσπρα το δυο καταστρώματα πάνω από το κατάστρωμα του σαλονιού. Αλλά γενικά φαίνεται να έχουν ξανά σταματήσει οι εργασίες στο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Δε του είχα δώσει βάσει δεδομένου πως είναι αμφίπλωρο αλλά από ότι βλέπω το συγκεκριμένο παρουσιάζει ενδιαφέρον.Στιβαρή κατασκευή,σίγουρα θα έχει deadweight περισσότερο από τα ελληνικής ναυπήγησης αυτού του μεγέθους.Βλέπω να έχει και καλή ταχύτητα(θεωρητικά).

Για Αίγινα πιστεύω θα ταίριαζε περισσότερο από κάθε άλλη γραμμή στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Αρακλειανός said:

Από όσο φαίνεται έτσι θα μείνει αφού εδώ και έναν χρόνο δεν έχουν αρχίσει ξανά εργασίες πάνω του.

Λέγοντας "έτσι θα μείνει" εννοείς ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί (ό,τι εργασίες και αν απομένουν) και να δρομολογηθεί ποτέ, είτε στην χώρα μας είτε σε άλλη κατόπιν πώλησης ? 

Και αν ναι, πως φαίνεται αυτό στην φωτογραφία ? 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ακούσει κάτι, ούτε έχω καμία πληροφορία, απλά το έχουμε ξαναδεί το έργο με πολλά άλλα παρόμοια περιστατικά. Στη χώρα μας είναι 8 χρόνια και τα πρώτα 5 απλά καθόταν χωρίς να γίνονται εργασίες, ξεκίνησαν το 2020, σταμάτησαν το 2022 και από τότε είναι όπως και σήμερα. Ακόμα και οι εργασίες που έγιναν στο πλοίο πρέπει να έγιναν με πολύ αργούς ρυθμούς αν δεν κάνω λάθος. Για αυτό είπα από όσο φαίνεται και δεν είπα κάτι σίγουρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τι προβλήματα υπάρχουν και έχει ξεμείνει έτσι; Οικονομικής φύσεως (χρέη, κατασχέσεις, έλλειψη κεφαλαίων) ή τεχνικής (μη αντιμετωπίσιμα μηχανολογικά κλπ);

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τίποτα από όλα αυτά. Ουσιαστικά το πλοίο αγοράστηκε σε πολύ χαμηλή τιμή και είχαν σκοπό την μεταπώληση του. Στη γραμμή που δραστηριοποιούνται οι πλοιοκτήτες του (Πέραμα Παλούκια) δεν μπορεί να πάει λόγω βυθίσματος.

On 2/9/2021 at 4:31 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πλοίο λόγω βυθίσματος δεν μπορεί να δουλέψει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε να πάει σε κάποια πορθμειακή γραμμή με λίγες παραπάνω απαιτήσεις (Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Θάσο Κεραμωτή ή Πειραιά Αίγινα).

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα λέγαμε πριν 3 χρόνια. Από τότε τόσα αμφίπλωρα έχουν ναυπηγηθεί εδώ και είδαμε να έρχονται και άλλα από το εξωτερικό. Πως και κάποιος, είτε από Ελλάδα, είτε από το εξωτερικό, δεν ενδιαφέρθηκε σοβαρά να το αποκτήσει;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...