Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Το Δαμιανός έχει νηολόγιο Πειραιά 12631 και ανήκει στην εταιρεία Άγιος Εφραιμ Ν.Ε. Το πλοίο λόγω βυθίσματος δεν μπορεί να δουλέψει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε να πάει σε κάποια πορθμειακή γραμμή με λίγες παραπάνω απαιτήσεις (Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Θάσο Κεραμωτή ή Πειραιά Αίγινα). Στις δηλώσεις της επόμενης δρομολογιακης περίοδο δηλώνεται για τη γραμμή Πειραιά Αίγινα ως Φ/Γ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Οι δυο πλώρες του Δαμιανός έχουν ολοκληρωθεί και έχουν ετοιμαστεί οι φρακτές των καταπελτών. Ενώ έχουν βαφτεί άσπρα το δυο καταστρώματα πάνω από το κατάστρωμα του σαλονιού. Αλλά γενικά φαίνεται να έχουν ξανά σταματήσει οι εργασίες στο πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2022 Share Posted April 30, 2022 Το Δαμιανός κοντεύει να συμπληρώσει 7 χρόνια που έχει έρθει ημιτελές στην Ελλάδα και ακόμα δεν έχει αποπερατωθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agaios Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 (edited) Υπάρχει κάποιο νεο για το πλοίο; Edited October 8, 2022 by Agaios Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Στο Δαμιανός φαίνεται ότι έχουν σταματήσει οι εργασίες, οπότε δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη με το πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 2, 2023 Share Posted November 2, 2023 Τι γινεται με αυτο; 8 χρονια πλεον ειναι στα μερη μας και ουσιαστικα δεν εχουμε καμια εξελιξη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρακλειανός Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Από όσο φαίνεται έτσι θα μείνει αφού εδώ και έναν χρόνο δεν έχουν αρχίσει ξανά εργασίες πάνω του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Δε του είχα δώσει βάσει δεδομένου πως είναι αμφίπλωρο αλλά από ότι βλέπω το συγκεκριμένο παρουσιάζει ενδιαφέρον.Στιβαρή κατασκευή,σίγουρα θα έχει deadweight περισσότερο από τα ελληνικής ναυπήγησης αυτού του μεγέθους.Βλέπω να έχει και καλή ταχύτητα(θεωρητικά). Για Αίγινα πιστεύω θα ταίριαζε περισσότερο από κάθε άλλη γραμμή στην Ελλάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 2 hours ago, Αρακλειανός said: Από όσο φαίνεται έτσι θα μείνει αφού εδώ και έναν χρόνο δεν έχουν αρχίσει ξανά εργασίες πάνω του. Λέγοντας "έτσι θα μείνει" εννοείς ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί (ό,τι εργασίες και αν απομένουν) και να δρομολογηθεί ποτέ, είτε στην χώρα μας είτε σε άλλη κατόπιν πώλησης ? Και αν ναι, πως φαίνεται αυτό στην φωτογραφία ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρακλειανός Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 Δεν έχω ακούσει κάτι, ούτε έχω καμία πληροφορία, απλά το έχουμε ξαναδεί το έργο με πολλά άλλα παρόμοια περιστατικά. Στη χώρα μας είναι 8 χρόνια και τα πρώτα 5 απλά καθόταν χωρίς να γίνονται εργασίες, ξεκίνησαν το 2020, σταμάτησαν το 2022 και από τότε είναι όπως και σήμερα. Ακόμα και οι εργασίες που έγιναν στο πλοίο πρέπει να έγιναν με πολύ αργούς ρυθμούς αν δεν κάνω λάθος. Για αυτό είπα από όσο φαίνεται και δεν είπα κάτι σίγουρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 21 Share Posted March 21 Τα ίδια Δαμιανάκη μου, τα ίδια Δαμιανέ μου. Πρίν λίγες ημέρες στη Σαλαμίνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 22 Share Posted March 22 (edited) Τι προβλήματα υπάρχουν και έχει ξεμείνει έτσι; Οικονομικής φύσεως (χρέη, κατασχέσεις, έλλειψη κεφαλαίων) ή τεχνικής (μη αντιμετωπίσιμα μηχανολογικά κλπ); Edited March 22 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22 Share Posted March 22 Τίποτα από όλα αυτά. Ουσιαστικά το πλοίο αγοράστηκε σε πολύ χαμηλή τιμή και είχαν σκοπό την μεταπώληση του. Στη γραμμή που δραστηριοποιούνται οι πλοιοκτήτες του (Πέραμα Παλούκια) δεν μπορεί να πάει λόγω βυθίσματος. On 2/9/2021 at 4:31 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το πλοίο λόγω βυθίσματος δεν μπορεί να δουλέψει στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε να πάει σε κάποια πορθμειακή γραμμή με λίγες παραπάνω απαιτήσεις (Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Θάσο Κεραμωτή ή Πειραιά Αίγινα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 22 Share Posted March 22 (edited) Αυτά τα λέγαμε πριν 3 χρόνια. Από τότε τόσα αμφίπλωρα έχουν ναυπηγηθεί εδώ και είδαμε να έρχονται και άλλα από το εξωτερικό. Πως και κάποιος, είτε από Ελλάδα, είτε από το εξωτερικό, δεν ενδιαφέρθηκε σοβαρά να το αποκτήσει; Edited March 22 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now