stelios Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 (edited) Για ποιό πλοίο λέει ο Φλωμπέρ; Any ideas? Quote ...Για την Κω όπου δεν έχει διατεθεί χώρος πρώτης υποδοχής και προσωρινής παραμονής, αποφασίσαμε να μεταφερθεί άμεσα ένα πλοίο τουλάχιστον 2000-2500 θέσεων το οποίο θα σταθμεύσει στο Λιμάνι. Στο πλοίο θα καλύπτονται οι βασικές ανάγκες διαμονής, θα γίνεται η ταυτοποίηση και έτσι θα αποφορτιστεί σε μεγάλο βαθμό η δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στο νησί. http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1354103/flampoyrarhs-ohi-sth-mikrokommatikh-ekmetallefsh.html ΥΓ. Δε φαντάζομαι να σκέφτονται το ΛΑΤΩ; ΥΓproud. φωτο enas chiotis 19082015 Edited February 24, 2020 by proud_ionian tag
enas chiotis Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 (edited) Λευτεράκης; To ΥΕΝ από την άλλη έβγαλε ανακοίνωση σήμερα ότι ...ενημερώνονται καθημερινά για τις διαθέσιμες θέσεις στα πλοία. Προφανώς οι εταιρείες δεν επιθυμούν να χάσουν έσοδα με το να μπει οποιοδήποτε ακτοπλοϊκό εκτάκτως να διευκολύνει την κατάσταση. Διαχείριση μεικτών Μεταναστευτικών-Προσφυγικών Ροών στο Ανατολικό Αιγαίο Στο πλαίσιο του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού και με γνώμονα την αποσυμφόρηση των νήσων του Ανατολικού Αιγαίου από τον μεγάλο αριθμό μεταναστών – προσφύγων που καταφθάνουν καθημερινά στα νησιά αυτά, ανακοινώνεται ότι: -Με πρωτοβουλία του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και κατόπιν συνεχών συσκέψεων με τις ναυτιλιακές εταιρείες Ε/Γ-ΟΓ δρομολογημένων πλοίων, από τις αρχές Αυγούστου και σε καθημερινή πλέον βάση, ενημερώνεται αναλυτικά ο Κλάδος Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για τον αριθμό διαθεσιμότητας θέσεων – εισιτηρίων στα πλοία, όπως αυτά δηλώνονται στις εμπλεκόμενες Λιμενικές Αρχές του Ανατολικού Αιγαίου από τα κατά τόπους ναυτικά πρακτορεία. -Με τη διαρκή συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων συναρμοδίων Υπηρεσιών και Φορέων και παρά το γεγονός της αυξημένης επιβατικής κίνησης που παρατηρείται λόγω των ημερών, επιδιώκεται η σταδιακή αποσυμφόρηση των νήσων από το μεγάλο αριθμό μεταναστών-προσφύγων που εισέρχονται στην ελληνική επικράτεια. hcg.gr Edited August 12, 2015 by proud_ionian λινκ
georgios express Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 ...ΥΓ. Δε φαντάζομαι να σκέφτονται το ΛΑΤΩ;... Αν το επόμενο λιμάνι που θα πιάσει μετά την Κω το "Λατώ" είναι κάτι μεταξύ Αλήαγα και Αλάνγκ, γιατί όχι; Για να ξαναταξιδέψει μάλλον δεν θα είναι. Άλλο είναι το ερώτημα: Έχουν σκεφθεί ο μπάρμπα-Αλέκος, η κερά-Τασία και ο κυρ-Θοδωρής* και οι συν αυτοίς, αν και που μπορεί να δέσει βαπόρι με τα χαρακτηριστικά του "Λατώ" στην Κω; Στην ίδια την Κω πάντως αποκλείεται, εκτός αν το κάτσουν στην Αμμόγλωσσα και μπαινοβγαίνει ο κόσμος με λάντζες. * Ο κυρ-Θοδωρής πάντως έχει εξελιχθεί σε μεγάλο μάγκα. Βάζει το Αρχηγείο του ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ. να απαντά σε πολιτικό κόμμα, ενώ ο ίδιος δεν φαίνεται πουθενά.
JohnTinos Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 (edited) Αναχωρεί από την Κυνοσουρα αυτη την στιγμη το πλοιο, οπότε μάλλον αυτό θα είναι που θα πάει στην Κω! Edited August 19, 2015 by proud_ionian λινκ/tag
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 Ηδη βρίσκεται μεσα στο λιμάνι και είναι το πιο κατάλληλο πλοίο για την αποστολή αυτή !
Stefanos Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 απόλυτα λογικό απο την πλευρά των ακτοπλοικών το ότι δεν θέλουν να μπεί αλλο καράβι η δρομολόγια,τουλάχιστον το πρωτο πράγμα που θα πρεπε να κάνουν είναι να διέθεταν ξεχωριστά σαλόνια και ΑΤ καθίσματα και αποχωρητήρια για τους μετανάστες,προφανώς απο ότι καταλαβαίνω αυτό δεν έχει γίνει εδώ και μήνες και φαντάζομαι ότι ούτε πρόκειται να γίνει και στην κορύφωση της κίνησης.Ξανασυζήτησαμε και παραπάνω τους κινδύνους για τους επιβάτες..... αλλά όλους αυτούς στα υπουργεία τι τους ενδιαφέρει μήπώς ταξιδευούν με τα πλοία της ακτοπλοίας, ο κάθενας πλέον πρεπει να σκεφτεται πριν ενεργήσει αφού κράτος δεν υφίσταται, δυστυχώς φτάσαμε ένα βήμα πρίν τη πλήρη διάλυση και προσωπικά φοβάμαι για τα χειρότερα...
georgios express Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 Μπορεί και για πάντα, να γίνει ένα πράγμα σαν το "Μυτιλήνη" στο Καρλόβασι. BTW, πως και δεν σκέφθηκαν αυτό το θηρίο (το "Μυτιλήνη" εννοώ) να βολευτεί η κατάσταση στη Σάμο; Piece of cake.
GeorgeSt Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Αν το επόμενο λιμάνι που θα πιάσει μετά την Κω το "Λατώ" είναι κάτι μεταξύ Αλήαγα και Αλάνγκ, γιατί όχι; Για να ξαναταξιδέψει μάλλον δεν θα είναι. Άλλο είναι το ερώτημα: Έχουν σκεφθεί ο μπάρμπα-Αλέκος, η κερά-Τασία και ο κυρ-Θοδωρής* και οι συν αυτοίς, αν και που μπορεί να δέσει βαπόρι με τα χαρακτηριστικά του "Λατώ" στην Κω; Στην ίδια την Κω πάντως αποκλείεται, εκτός αν το κάτσουν στην Αμμόγλωσσα και μπαινοβγαίνει ο κόσμος με λάντζες. * Ο κυρ-Θοδωρής πάντως έχει εξελιχθεί σε μεγάλο μάγκα. Βάζει το Αρχηγείο του ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ. να απαντά σε πολιτικό κόμμα, ενώ ο ίδιος δεν φαίνεται πουθενά. Λογικά το Λατώ μπορεί να δέσει στην Κω, πρυμάτσα, ίσως ακόμα και στο δόντι με πλώρη νότια (είναι και καλή θέση για να κάτσει πολύ καιρό). Εκεί που πέφτουν της γραμμής, εκτός του ότι θα κλείσει μια θέση, με τον πιο συνηθισμένο καιρό στην μπάντα και με δεδομένη την μακρόχρονη παραμονή (απέναντι περιμένουν 2,5 μύρια, κατά τους απαισιόδοξους,1+ μύριο για τους αισιόδοξους) θα πρέπει να τσιμενταριστεί γιατί σε κάνα καιρό θα το βρούνε στο H20 (γνωστό cafe-bar στο ισόγειο του παλιού Ξενία νυν Aktis Kos Hotel). Στην αμμόγλωσσα (ή για να καταλαβαίνουν και οι ντόπιοι στο φάρο στο Σκανδάρι) δεν είναι καλή ιδέα γιατί θα εμποδίζει τις ελαστικές λέμβους των καινούργιων που όπως είπαμε περιμένουν να περάσουν και αυτοί. Βέβαια το Λατώ θα ήταν λύση να βγάλει κάνα φράγκο από την επιδότηση πριν το Aliaga αλλά την δουλειά την πήρε ο Ε Βενιζέλος (όχι ο ευτραφής πολιτικός αλλά το καραβάκι της ΑΝΕΚ - κρίμα θα το διασκέδαζα ) απόλυτα λογικό απο την πλευρά των ακτοπλοικών το ότι δεν θέλουν να μπεί αλλο καράβι η δρομολόγια,τουλάχιστον το πρωτο πράγμα που θα πρεπε να κάνουν είναι να διέθεταν ξεχωριστά σαλόνια και ΑΤ καθίσματα και αποχωρητήρια για τους μετανάστες,προφανώς απο ότι καταλαβαίνω αυτό δεν έχει γίνει εδώ και μήνες και φαντάζομαι ότι ούτε πρόκειται να γίνει και στην κορύφωση της κίνησης.Ξανασυζήτησαμε και παραπάνω τους κινδύνους για τους επιβάτες..... αλλά όλους αυτούς στα υπουργεία τι τους ενδιαφέρει μήπώς ταξιδευούν με τα πλοία της ακτοπλοίας, ο κάθενας πλέον πρεπει να σκεφτεται πριν ενεργήσει αφού κράτος δεν υφίσταται, δυστυχώς φτάσαμε ένα βήμα πρίν τη πλήρη διάλυση και προσωπικά φοβάμαι για τα χειρότερα... οι μετανάστες τώρα είναι μια περίεργη υπόθεση, κάποιοι από αυτούς μόλις πάρουν τα χαρτιά κλείνουν καμπινούλες ή αεροπορικό και γίνονται μπουχός (κυκλοφορεί αρκετό χρήμα), κάποιοι δεν γίνονται καν αντιληπτοί, αλλά υπάρχει και η μάζα των παλιών καλών λαθρο οι οποίοι μπαινοβγαίνουν χρόνια από τα νησιά, εδώ υπάρχει το θέμα της κακομεταχείρησης των καραβιών και οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με τον πόλεμο στην Συρία (είναι οι γνωστοί μας χρόνια Πακιστανοί Σομαλοί κάτι από Παλαιστίνιους και γενικά από πολλές χώρες.
Xios Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 πάντως σύμφωνα με δημοσιεύματα το πλοίο θα μείνει στην ΚΩ για 15ημέρες και μετα θα αντικατασταθει απο αλλο πλοιο.
Ermenegildo Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 (edited) Απο οτι διαβασα το αλλο πλοιο λενε οτι θα ειναι το Λατω........ Edited August 13, 2015 by proud_ionian
CptAris Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Σύμφωνα με το newsit.gr το Ελ.Βενιζέλος θα κάτσει μόνο 15 μέρες στη Κω και μετά τη θέση του θα πάρει το Λατώ.
enas chiotis Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Άρα αυτό είναι το πλοίο υπό παροπλισμό, και περιορισμένων δυνατοτήτων, στο οποίο αναφέρονταν ο Πάνος πριν καμμιά 10αριά μέρες. Πάντως 500.000 ευρώ για τις 15 μέρες του ΕΛ.ΒΕΝ δεν είναι και πολλά.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Στις δόξες του και παλι ! Παρ'ότι ειναι με το ... 1,5 πόδι στο διαλυτήριο, φαίνεται οτι εστω και για αυτό το σκοπό θα έχει ξανα ενεργό ρόλο. Και μια που συζητάμε για το θέμα των ημερών να πούμε οτι σήμερα απο τη Μυτιλήνη και Χίο οποιος θέλει να ταξιδέψει υπάρχουν μόνο καμπίνες και τίποτα άλλο, στα δε 3 πλοία απο Δωδεκάνησα σήμερα και αυριο (συμπεριλαμβανόμενου και του Διαγόρα) δεν υπάρχει τίποτα ουτε για δειγμα !
MILTIADIS Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Σύμφωνα με το newsit.gr το Ελ.Βενιζέλος θα κάτσει μόνο 15 μέρες στη Κω και μετά τη θέση του θα πάρει το Λατώ. Αν δεν το δω αυτο προσωπικα δεν προκειται να το πιστεψω. Και ποιος ο λογος να γινει κατι τετοιο και να μπει ενα μικροτερο πλοιο?Εκτος κι αν παει το Λατω σαν δευτερο πλοιο(μην ξεχναμε οτι υπαρχουν 7000 μεταναστες στους δρομους του νησιου αυτη την ωρα). Παντως οποιο και να παει μετα το τελος της αποστολης του θα αποτελει μια πλεουμενη υγειονομικη βομβα.
MILTIADIS Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Εχει ξεκινησει για Κω.Κοντοζυγωνει το στενο της Σεριφου με 18 κομβους.
GeorgeSt Posted August 14, 2015 Posted August 14, 2015 Ο μόνος λόγος για μικρότερο πλοίο από Σεπτέμβρη είναι να περιμένουν λιγότερο κόσμο από απέναντι, το οποίο έχει μια βάση με δεδομένο ότι σιγά σιγά θα χαλάνε οι καιροί.
MILTIADIS Posted August 14, 2015 Posted August 14, 2015 (edited) Ρεπορταζ του πρωτου θεματος μεσα απο το πλοιο με τις ετοιμασιες που εγιναν.Τα αγαθα με τα οποια εχει εφοδιαστει ο Μπεν επαρκουν για να καλυψουν τις αναγκες των μεταναστων τουλαχιστον για 1,5 μηνα. Edited August 14, 2015 by MILTIADIS
georgios express Posted August 14, 2015 Posted August 14, 2015 Από το ΠΘ ακρίβεια και αντικειμενικότητα δεν αναμένεται ("τοποθετήθηκαν νέες μοκέτες.. "), αλλά γιατί άραγε το βαπόρι αντι να πάει κατευθείαν με πορεία ΝΑ, βρέθηκε σύμφωνα με το AIS νότια της Κω/βορείως Νισύρου-Γιαλιού και παράλλαξε την Άκρα Φωκάς; Υπήρχε ώρα για drifting;
georgios express Posted August 14, 2015 Posted August 14, 2015 Τούτη την ώρα ο ΣΚΑΪ το δείχνει δεμένο νότια, με το BS2 να αποπλέει-εμφανώς γεμάτο παράτυπους μετανάστες-από την άλλη άκρη της προβλήτας, (ήταν σχεδόν πάνω στο λυγισμένο κόκκινο φανάρι).
georgios express Posted August 15, 2015 Posted August 15, 2015 Αποφασιστική και συντονισμένη η παρέμβαση: Μέχρι τώρα, 30 ώρες μετά την άφιξη του πλοίου στην Κω, έχει επιβιβασθεί κανένας (αριθμητικώς: μηδέν), παράτυπος μετανάστης, επειδή υφίστανται "ζητήματα" που συζητούνται μεταξύ Πλοιάρχου, Δημάρχου, Αστυνομίας, Λιμενικού κλπ. Ε, που θα πάει, θα βρεθεί άκρη.
enas chiotis Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 Στη διαύγεια η απόφαση για την απευθείας ανάθεση μίσθωσης του πλοίου ως πλωτό κατάλυμα. Υπογράφει ο υπουργός επικρατείας, 738.000 συνολικά, μαζί με το ΦΠΑ 23% (συνεπώς 600 καθαρά), αλλά αναφέρει ότι είναι η συμφερότερη προσφορά μετά από έρευνα αγοράς. Δεν διευκρινίζεται το χρονικό διάστημα της μίσθωσης.
Sf_X Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Έρχεται Πειραιά για ξεφόρτωμα των ταυτοποιημένων και θα ξανακατέβει...
marioskef Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Στη διαύγεια η απόφαση για την απευθείας ανάθεση μίσθωσης του πλοίου ως πλωτό κατάλυμα. Υπογράφει ο υπουργός επικρατείας, 738.000 συνολικά, μαζί με το ΦΠΑ 23% (συνεπώς 600 καθαρά), αλλά αναφέρει ότι είναι η συμφερότερη προσφορά μετά από έρευνα αγοράς. Δεν διευκρινίζεται το χρονικό διάστημα της μίσθωσης. Σε αυτο το ποσο συμπεριλαμβανεται και η σιτιση;
Petros P Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Θεσσαλονίκη τελικά πάει ο Μπένι ,γιατι εκτός απο την Ομόνοια υπάρχει και η Αριστοτέλους που ειναι ηλιόλουστη...
gtogias Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Θεσσαλονίκη τελικά πάει ο Μπένι ,γιατι εκτός απο την Ομόνοια υπάρχει και η Αριστοτέλους που ειναι ηλιόλουστη... Ε, αντί να τους φέρνουν Πειραιά και μετά από Σταθμό Λαρίσης να παίρνουν το τραίνο για Θεσσαλονίκη, τώρα τους πάνε απευθείας Θεσσαλονίκη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now