Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

για το ΛΑΥΡΙΟ (παντα εγω πιστευω) οτι θα μπορουσε να μοιραζετε τα πλοια με το ΠΕΙΡΑΙΑ , πραγματι η μεταφορικες εταιρειες βρισκονται στου ΡΕΝΤΗ και στην ευρητερη περιοχη του ΠΕΙΡΑΙΑ αλλα αυτο δεν θα ισχυει για πολλη καιρο ακομα , σε λιγο καιρο η εταιρειες αυτες ολες θα αρχισουν να μεταφερονται , ηδη ΟΡΦΕΩΣ και ΑΓ.ΑΝΝΗΣ απο οτι ακουω δεν ανανεωνονται τα συμβολαια των μεταφορικων και αυτο θα γινει σε λιγο καιρο με ολους.

Αρα που θα πανε , σε βιομηχανικες περιοχες κοντα , ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ - ΜΑΝΔΡΑ - ΚΟΡΩΠΙ - ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ - ΜΕΝΙΔΙ !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ο Nick the Greek εκανε εκτακτη εμφανιση στο Λαυριο σημερα. 7αρακι βοριας επνεε στην περιοχη και το τι γινοταν μεσα στο λιμανι δεν το αφηνω στη φαντασια σας αλλα στην επισυναπτομενη φωτογραφια. Δειτε τον κυματισμο μεσα στο λιμανι και προσεξτε τη γωνια που εχει παρει το αναχωρον Σαμοθρακη σε σχεση με τα δεμενα πλοια στα δεξια της φωτογραφιας. Ο λογος ειναι οτι οσο βιραριζε τα πολλα κλειδια που ειχε ριξει, ο αερας το εχτιζε προς τις δυτικες προβλητες και το γυρναγε καταπαντα. Το πλοιο βγηκε απο το λιμανι με full ahead, προφανως γιατι δεν μπορουσε να τιμονευσει και να κρατηθει με οποιονδηποτε αλλο τροπο. Και αυτα με βορια, απο τον οποιο υποτιθεται οτι το λιμανι ειναι προφυλαγμενο. Με το νοτια, η θαλασσα μπαινει ζωντανη μεσα.

Κατα τα αλλα ενταξει ειναι το λιμανι, θα βαλει κι ο Μανωλακης τα τσαντηρια του και ειμαστε ετοιμοι σαν λιμενας Λαυριου να δεχτουμε το Θεοφιλο και το Νησος Μυκονος, παντοτε με πρωταρχικη μας μεριμνα την ασφαλεια πλοιων και επιβατων. Αν συμβει κανενα στουκο δε, συλλαμβανουμε και κανενα πλοιαρχο και ειμαστε κυριοι.

post-22-128326958337_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mε αφορμή το post του NickTheGreek για προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων στο Λαύριο, θέλω να ρωτήσω τί υποδομές έχει το λιμάνι του Λαυρίου για την χρήση του όχι μόνο ως ενδιάμεσο λιμάνι αλλά και λιμάνι αφετηρίας-τέλους κρουαζιερών.

Στην επόμενη σαιζόν το λιμάνι φαίνεται να υποδέχεται 2-3 πλοία, μπορεί όμως να υποστηρίξει τα πλοία αυτα?

Να σημειώσω ότι στο Λαύριο έχω να πάω τουλάχιστον 5 χρόνια και θυμάμαι μόνο κάτι καφετέριες :D

Link to comment
Share on other sites

Τα παρακατω παλουκια(δεν ξερω πως αλλιως να τα χαρακτηρισω) στην φωτογραφια, εχουν μπηχτει καταμεσης στην κυριως προβλητα του Λαυριου. Γνωριζει κανεις περι τινος προκειται και τι θελει να κανει ο ποιητης? Εννοειται πως προς το παρον τουλαχιστον η λιμενολεκανη εχει μεινει μιση λογω του χωρου που χανεται απο αυτα.

post-22-128326960141_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις περι τινος προκειται και τι θελει να κανει ο ποιητης?
Ο ποιητής ξέρει τι θέλει να κάνει...εμείς δεν ξέρουμε από ποίηση:D

Ο ποιητής (εν προκειμένω ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου ), φροντίζει για την ασφαλή πλαγιοδέτηση των κρουαζιεροπλοίων και λοιπών νεότευκτων, υπερταχύπλοων, υπερωκεανείων κλπ, που θα έρθουν με το καλό.

Δείτε και στη φωτό (δεξιά διακρίνονται οι Αίολοι :D ) για ποιόν ακριβώς λόγο "μπήγονται τα παλούκια" και πως θα γίνει ο Λιμήν Λαυρίου οσονούπω.:D

Έτσι, για να σκάσουν τα ανταγωνιστικά λιμάνια :D

master_plan.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με σημερινή αυτοψία, οι παραπάνω πάσσαλοι (παλούκια :D ) παραμένουν ακόμα δύο, ενώ υπάρχουν και άλλοι προς τοποθέτηση, στον χώρο του εργοταξίου. Από έργα, τίποτε το ιδιαίτερο, εκτός από κάποιες μικροεργασίες στον προβλήτα των επιβατηγών…ένα μηχάνημα έσπαγε τον μώλο στην μέσα γωνία...το γιατί...θα το δούμε…

Γενικά τα έργα στο λιμάνι προχωράνε αργά…αλλά όλο και κάτι γίνεται. Τώρα φτιάχνουν τα πεζοδρόμια στον περιφερειακό δρόμο που οδηγεί στο λιμάνι.

Γενικώς, θέλει πολλή δουλειά (κυρίως οι οδικές προσβάσεις) και πολλά λεφτά (που δεν μου φαίνεται πως υπάρχουν προς το παρόν).

Επόμενο μεγάλο έργο θα είναι η απομάκρυνση της στάνης με τα προβατάκια που βόσκουν αμέριμνα :confused: μέσα στον χώρο του ΟΛΛ (δίπλα από την κεραία κινητής).

Επίσης, ένα μεγάλο παλιό κτίριο πίσω από το ρολόι (πριν λίγο καιρό το θυμάμαι ένα παρατημένο γιαπί) φρεσκαρίστηκε και ετοιμάζεται για (άγνωστη) χρήση. Στην πρόσοψη του κτιρίου, ήδη άνοιξε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς ( προσεχώς Τράπεζα Λαυρίου :D ).

Γενικά υπάρχει ένα αναπτυξιακό κλίμα στο Λαύριο, γεγονός που αποδεικνύεται από το ότι τα μαγαζιά αρχίζουν σιγά-σιγά να σου πιάνουν τον κ… ! :o

Τέλος, στον προβλήτα των ταχυπλόων ( :P ) είδα και ένα κιόσκι της εταιρείας ΚΥΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΕ , η οποία ασχολείται με συστήματα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και νερού με χρήση της ενέργειας των κυμάτων. Πίσω από το κιόσκι και έξω από τον Βόρειο λιμενοβραχίονα υπάρχουν ποντισμένοι δύο πλωτήρες…νομίζω πειραματικοί της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Τα παρακατω παλουκια(δεν ξερω πως αλλιως να τα χαρακτηρισω) στην φωτογραφια, εχουν μπηχτει καταμεσης στην κυριως προβλητα του Λαυριου. Γνωριζει κανεις περι τινος προκειται και τι θελει να κανει ο ποιητης? Εννοειται πως προς το παρον τουλαχιστον η λιμενολεκανη εχει μεινει μιση λογω του χωρου που χανεται απο αυτα.

Τα παλούκια έχουν πλέον αφαιρεθεί και στην θέση τους ανυψώνονται από τον βυθό άλλα κυλινδρικά παλούκια :D τα οποία θα είναι οι βάσεις για την προβλήτα στην οποία θα προσθαλασσόνονται και θα δένουν τα υδροπλάνα πο θα δρομολογηθούν από το Λαύριο.

Εν τω μεταξύ όμως η δγάγα:D που δουλεύει εκεί έχει αμολύσει σίγμα:D προς την μπούκα για να βαστιέται και δυσκολεύει αρκετά την αγκυροβολία των πλοίων ενώ ο κίνδυνος να πιαστούν οι άγκυρες με αυτήν την δγάγας είναι μεγάλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Και μέσα στην σύγχυση (των πάντων) ο Στέφανος Μάνος με άρθρο του στην Καθημερινή ζητάει -επιμόνως και επειγόντως- την ιδιωτικοποίηση του Λιμένα Λαυρίου:

[...]Τι προτείνω;

- Να εγκαταλείψει η κυβέρνηση τη δήθεν ιδιωτικοποίηση των λιμένων του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

- Να προχωρήσει όμως στην πλήρη - στα χνάρια του «Ελ. Βενιζέλος»- ιδιωτικοποίηση του λιμένα του Λαυρίου. Στο Λαύριο το λιμάνι δεν ελέγχεται ακόμη από ισχυρά συμφέροντα όπως συμβαίνει με τα παλιά λιμάνια. Αν το Λαύριο ιδιωτικοποιηθεί σωστά, θα δημιουργήσει το μέτρο με το οποίο θα κρίνονται τα δημόσια λιμάνια που θα δεχθούν τον ανταγωνισμό του και θα αναγκαστούν να βελτιωθούν. Το ιδιωτικό λιμάνι στο Λαύριο θα συνδυαστεί γρήγορα με τον ιδιωτικό Διεθνή Αερολιμένα και την επίσης ιδιωτική Αττική Οδό. Το συνδυασμένο αποτέλεσμα νομίζω ότι θα αποδειχθεί καθοριστικό για την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και θα ενισχύσει τον τουρισμό των Κυκλάδων.

[...]Συνοψίζοντας, είμαι της γνώμης ότι στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων της κυβέρνησης, η Ολυμπιακή δεν έχει θέση. Δεν χρειάζεται ιδιωτικοποίηση, αλλά κλείσιμο. Δεν πιστεύω ότι τα δύο λιμάνια θα ιδιωτικοποιηθούν. Δεν πιστεύω ότι η κυβέρνηση έχει κατά νουν ένα σχέδιο με αρχή και τέλος. Της προτείνω να εξετάσει άμεσα την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Λαυρίου και την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου και Ρόδου.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_04/11/2007_247624

Κατ΄αρχήν δεν είναι άσχημη ιδέα, η οποία (θεωρητικώς) θα αναβαθμίσει το λιμάνι, αλλά... ο τρόπος που θέτει το ζήτημα μου δίνει την εντύπωση ότι μάλλον για cruise terminal και μαρίνα -δίπλα στο Αεροδρόμιο- το προορίζουν, παρά για ένα λιμάνι εναλλακτικό του Πειραιά και της Ραφήνας.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Τα παλούκια έχουν πλέον αφαιρεθεί και στην θέση τους ανυψώνονται από τον βυθό άλλα κυλινδρικά παλούκια :D τα οποία θα είναι οι βάσεις για την προβλήτα στην οποία θα προσθαλασσόνονται και θα δένουν τα υδροπλάνα πο θα δρομολογηθούν από το Λαύριο.
τελικα ειναι finger piers για να δενουν ασφαλεστερα τα ferries, αλλα χρησιμευουν και για winter lay-up των ΣΑΟβαπορων.

το λαυριο παντως δεν προκειται να αναπτυχθει ως επιβατηγο λιμανι, αν δεν παει ο προαστιακος μεχρι τον ντοκο. το να επιστρεψεις με το κτελ αττικης (αν δεν εχεις δικο σου αμαξι μαζι), ειτε απ'ευθειας, ειτε με μετεπιβιβαση στον προαστιακο απαιτει πολυ χρονο και υπομονη. το μονο καλο οτι θα γνωρισεις τα αρβανιτοχωρια της ανατολικης αττικης και θα μαθεις τα προσωπικα των συνεπιβατων σου που μιλουν στο κινητο.

περα απο την πλακα το ολο σκηνικο με το ΚΤΕΛ αττικης ειναι τριτοκοσμικο, ακομη και η σταση στην ακρη του λιμανιου, που αν βρεχει εχεις γινει παπι για να φτασεις.

Link to comment
Share on other sites

το λαυριο παντως δεν προκειται να αναπτυχθει ως επιβατηγο λιμανι, αν δεν παει ο προαστιακος μεχρι τον ντοκο

Και επισης δεν προκειται να αναπτυχθουν μαζι και τα λιμανια των Μεστων και του Σιγριου....:mad: Πραγματικα ειναι κριμα ενα τοσο καλο λιμανι να μην εχει ακομα συντομη συνδεση με την Αθηνα...Εγιναν τοσα εργα στην πρωτευουσα,πολλα πακετα ντελορ(δ) πηγαν στραφι και νομιζω πριν λιγο καιρο ακουσα πως θα ξεκινησει να φτιαχνεται ο προαστιακος το 2010..? Αντε να δουμε....αν και ποτε θα γινει.

Στο vs παντως:D με το Ν.ΧΙΟΣ Λαυριο-Μεστα ειναι 3 ωρες παρα κατι,αντε και μεχρι την Μυτιληνη να φτανεις το 6ωρο...Τουλαχιστον για την Χιο αυτη η συνδεση θα ανοιγε πολλες πορτες για την τουριστικη της(και οχι μονο)αναπτυξη....

Link to comment
Share on other sites

Κι ο προαστιακός να πάει η κίνηση θα παραμείνει εποχική.Μόνο καλοκαίρι κι αυτό για ορισμένες δρομολογιακές γραμμές.

Το Λαύριο δυστυχώς απέχει πολλά χιλιόμετρα από Αθήνα κι άνθρωπος σαμαρωμενος με πολλά πράγματα θα υφίσταται ταλαιπωρία.

Το κυριότερο όμως είναι ότι όλες οι μεταφορικές των νησιών βρίσκονται στο Ρέντη και Μοσχάτο οπότε για να στείλουν τα φορτηγά τους εκεί είναι απίθανο άρα απίθανο και να σταθεί βαπόρι χειμωνιάτικα.

ΥΓ:Το ΚΤΕΛ αποτελεί τεστ υπομονής και ψυχραιμίας.Μπαινοβγαίνει άπειρες φορές στην Λαυρίου , περνάει από κάθε λογής οικισμό και στο Μαρκόπουλο φτάνει μετά από μία ώρα και βάλε.εκεί πρέπει να περιμένεις άλλο λεωφορείο να το πάρεις να σε πάει στον προαστιακό.Δηλαδή κατάσταση φρενοκομείου

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Και επισης δεν προκειται να αναπτυχθουν μαζι και τα λιμανια των Μεστων και του Σιγριου....
Η αλήθεια είναι ότι χωρίς προαστιακό στα Μαστιχοχώρια...δεν γίνεται δουλειά:D
Στο vs παντως:D με το Ν.ΧΙΟΣ Λαυριο-Μεστα ειναι 3 ωρες παρα κατι,αντε και μεχρι την Μυτιληνη να φτανεις το 6ωρο...Τουλαχιστον για την Χιο αυτη η συνδεση θα ανοιγε πολλες πορτες για την τουριστικη της(και οχι μονο)αναπτυξη....
Ε μιας και και έκανες τον κόπο..κάνε και ένα virtual προαστιακό στο Λαύριο...ή μάλλον μια virtual γέφυρα...για να πηγαίνουμε στην Χίο σε καμιά ώρα με το ΙΧ. :P

ΥΓ.: Και για να πούμε και κανένα αστείο:rolleyes:...εάν δεν ιδιωτικοποιηθεί το Λαύριο προκοπή δεν θα κάνει.;) Γνωστή η μέθοδος: υποβάθμιση, απαξίωση...ιδιωτικοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπροστά από τους προσκρουστήρες στο λιμάνι του Λαυρίου έχουν τοποθετηθεί κάποιες πινακίδες, που όταν θα εγκατασταθούν, λογικά θα δείχνουν τα βυθίσματα αλλά και την ένταση του ανέμου.B):eek:

Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται υπάρχει και φωτεινός σηματοδότης στραμένος προς το πλοίο.

Όσο για την πινακίδα, υποθέτω ότι θα δείχνει και απόσταση του πλοίου από τον ντόκο.

Link to comment
Share on other sites

Στο «ψυγείο» οι σχεδιασμοί για ανάπτυξη του λιμένα Λαυρίου

Πηγη: ΕΞΠΡΕΣ

Οι τελευταίες συζητήσεις περί «ενοποίησης» των λιμένων του άξονα της Αττικής, με κομβικό σημείο το λιμάνι του Πειραιά, «πάγωσαν» αφενός λόγω των διαπραγματεύσεων του ΟΛΠ με την COSCO, που έκλεισαν πρόσφατα με τη σχηματοποίηση του σχεδίου σύμβασης μεταξύ των δύο πλευρών, και αφετέρου διότι η ανάπτυξη των επιβατικών λιμανιών αλλά και η σιδηροδρομική σύνδεση του Λαυρίου έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα.

Οι ελπίδες που είχαν εδράσει στο ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρίες θα επέλεγαν, τουλάχιστον για τα ενεργοβόρα ταχύπλοα και λόγω του κόστους των πετρελαιοειδών, το λιμάνι του Λαυρίου αργοσβήνουν στη λογική άλλων προτεραιοτήτων, παρά το γεγονός ότι από απόψεως δρομολογιακής το Λαύριο θα έδινε πολλαπλές λύσεις ως προς τους χρόνους πλου, άρα και τη συχνότητα προσεγγίσεων σε νησιωτικά συγκροτήματα με άγονες προσεγγίσεις.

Από την άλλη πλευρά, οι καθυστερήσεις που σημειώνονται στο θέμα της αποκατάστασης της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα με το δίκτυο του προαστιακού και εν επεκτάσει του εθνικού δικτύου, αλλά και του μετρό και των ΗΣΑΠ, κάνουν περισσότερο αδύναμες περαιτέρω τις όποιες προθέσεις των εταιριών να κάνουν χρήση του λιμένα, έστω και μελλοντικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη μελλοντική κίνηση των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων να χρησιμοποιήσουν το λιμάνι του Λαυρίου ως αφετήριο τουλάχιστον για τις ταχύπλοες μονάδες και όχι μόνο, η οποία εξαρτάται από τη χρονική στιγμή που θα «φτάσει στο λιμάνι» ο προαστιακός, έχει επενδύσει η τοπική οικονομία. Τα πρόσφατα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας για τις αξίες των επενδύσεων σε γη στην ευρύτερη περιοχή της Λαυρεωτικής είναι ενδεικτικά της σημασίας που έχει η για χρόνια πολυπόθητη και πολυσυζητημένη ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του λιμένα.

Ο «βραχνάς» των καυσίμων αλλά και οι ανακατατάξεις που σημειώνονται στο επιχειρηματικό ακτοπλοϊκό σκηνικό διατηρούν, όπως προαναφέρθηκε, την υπόθεση του λιμένα του Λαυρίου στο προσκήνιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τοπικοί φορείς αναμένουν από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να δώσει το «πράσινο φως» για την ανάπτυξη του λιμένα με βάση τη νέα λιμενική πολιτική που κάνει λόγο για συνέργιες των λιμένων της Αττικής, αλλά και από το υπουργείο Μεταφορών να μην οδηγήσει στις ελληνικές «καλένδες» τα χρονοδιαγράμματα για τον προαστιακό.

Στον αντίποδα, φορείς του Αργοσαρωνικού έχουν υποστηρίξει ότι η ανάπτυξη του Λαυρίου και το γεγονός ότι είναι πολύ κοντά το αεροδρόμιο θα αλλάξει τις τουριστικές ροές σε βάρος των νησιών του Αργοσαρωνικού. Την ίδια στιγμή, εκπρόσωποι φορέων των νησιωτικών συγκροτημάτων των Κυκλάδων στο περιθώριο των πρόσφατων συσκέψεων για το ακτοπλοϊκό έχουν υποστηρίξει ότι η σταδιακή λειτουργία του λιμένα Λαυρίου σε συνάρτηση με την ολοκλήρωση της σύνδεσης με τον προαστιακό θα βελτιώσει τη ροή τουριστών προς τα νησιά αλλά και κατοίκων του Λεκανοπεδίου, δεδομένου ότι εκ των πραγμάτων οι ώρες πλου –ιδίως των ταχύπλοων– θα μειωθούν στο ελάχιστο καθιστώντας έτσι δυνατές τις «μίνι αποδράσεις» του Σαββατοκύριακου. Θετική άποψη φαίνεται να έχουν και εκπρόσωποι φορέων της Λαυρεωτικής για τον ρόλο του λιμένα, γεγονός που αποδεικνύει την κάμψη των μέχρι πρότινος ενστάσεων για τον ρόλο του λιμένα στην τοπική οικονομία. Hδη μεγάλη εταιρία διατηρεί ενεργό τον σχεδιασμό της για την κατασκευή στην ευρύτερη ζώνη του λιμένα εμπορικού πολυχώρου, γεγονός που σηματοδοτεί και το πέρας μιας μακράς περιόδου οικονομικής στασιμότητας, με υψηλά ποσοστά ανεργίας, για την περιοχή

Link to comment
Share on other sites

Στον αντίποδα, φορείς του Αργοσαρωνικού έχουν υποστηρίξει ότι η ανάπτυξη του Λαυρίου και το γεγονός ότι είναι πολύ κοντά το αεροδρόμιο θα αλλάξει τις τουριστικές ροές σε βάρος των νησιών του Αργοσαρωνικού.

Αφού φτάσαμε στο σημείο να έχουν αντιρρήσεις (και να τις εκφράζουν κιόλας) οι φορείς του Αργοσαρωνικού για το Λιμάνι Λαυρίου, τι παραπάνω να πει κανείς. Οτι ποτέ αυτό το κράτος δεν θα πάει μπροστά;

Σκέψου να πούμε να κλείσουμε το λιμάνι της Χίου για να πηγαίνουμε όλοι στα Μεστά.B)

Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται υπάρχει και φωτεινός σηματοδότης στραμένος προς το πλοίο.
Αυτά τα φανάρια υπάρχουν σε όλη την μεταλλική προβλήτα, στα σημεία που στηρίζεται στους πασσάλους. Επειδή, δεν κατάλαβα την χρησιμότητά τους, μήπως μπορεί κάποιος να μας δώσει τα φώτα του?

Επίσης, σχεδόν ολοκληρώνονται οι οδικές προσβάσεις στο λιμάνι...μετά από κάτι χρόνια. Αλλά πολύ μάντρωμα πέφτει στο λιμάνι...πολύ μάντρωμα ρε παιδί μου. Και βεβαίως έχει απαγορευτεί η είσοδος στους νότιους προβλήτες, καθώς έχει γίνει ζώνη τελωνείου. Οπότε βόλτα κατά εκεί...γιόκ!:(

Μέχρι και στα ψαράδικα βάλανε κάγκελα. Ούτε ο Αβραμόπουλος (επίτιμος Καγκελάριος:D)...να ήτανε διοικητής του ΟΛΛ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Όχι δα και τα γνωστά...λέει ωραία πράγματα ο Δήμαρχος. Λέει ότι η δρομολόγηση της Θαλασσινής είναι "κίνηση ματ" :eek: Μαθαίνουμε ότι παρόλο που δεν έχει ολοκληρωθεί το οδικό δίκτυο κάνεις μισή ώρα από την Αθήνα. Τώρα εγώ γιατί κάνω από Κατεχάκη μέχρι λιμάνι Λαυρίου...45 λεπτά και με άδειο δρόμο δεν ξέρω. Ίσως για να μην μαζέψω όλες τις κλήσεις και τα αυτόφωρα...του κόσμου.:rolleyes: Και το πιό ωραίο που δεν προσέξατε είναι ότι τώρα που θα ανοίξουν οι δουλειές για το Λαύριο "απαιτεί από το ΥΕΝ να δρομολογήσει και στο Αιγαίο μικρά ταχύπλοα, όπως αυτά που έχει στη Κρήτη, για να εξυπηρετείται ποιοτικά και ποσοτικά ο κόσμος":eek: Κάθε ερμηνεία αυτής της δήλωσης...δεκτή.:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου αντιλαμβανόμενος το σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το λιμάνι του Λαυρίου στα ναυτιλιακά δρώμενα της Αττικής προχωρά άμεσα σχεδιάζοντας και ολοκληρώνοντας έργα που αλλάζουν όλη την εικόνα της περιοχής.Ειδικότερα τους 4 τελευταίους μήνες δρομολογήθηκε νέο κτίριο επιβατικού σταθμού ακτοπλοΐας συνολικού εμβαδού 3000 τ.μ. Έχει ήδη εκδοθεί η οικοδομική άδεια και γίνεται η προκήρυξη του διαγωνισμού. Επίσης ολοκληρώνεται μελέτη για την κατασκευή του νοτίου υπήνεμου μόλου. Ένα έργο που θα κατατάξει τον λιμένα του Λαυρίου σε ένα από τα πιο ασφαλή λιμάνια ολόκληρης της Μεσογείου.

Παράλληλα έγινε προκήρυξη διαγωνισμού για την κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων και γραμμών ακτοπλοίας που προέρχονται από χώρες εκτός Σέγκεν.

Ταυτόχρονα σχεδιάζεται η μελέτη για την κατασκευή της Β λιμενολεκάνης για την εξυπηρέτηση σκαφών αναψυχής καθώς και μελέτη για την κατασκευή νέου κτιρίου υγειονομικού ενδιαφέροντος στην θέση του υπό κατεδάφιση κτιρίου Κοραλι

Μαζί με όλα τα παραπάνω, ο ΟΛΛ προχώρησε σε μια σειρά μικρότερων μεν εργασιών στη χερσαία ζώνη πολύ σημαντικών όμως στην καθημερινότητα των κατοίκων- περαστικών- και επιβατών του Λιμανιού.

Στο πλαίσιο αυτών των εργασιών δρομολογήθηκαν και ολοκληρώνονται:

1. Αντικατάσταση φωτισμού της Γαλλικής Σκάλας - Συνολικού προϋπολογισμού 23.500€

2. Ηλεκτροφωτισμός στη Περιφερειακή Οδό Σουνίου–Λαυρίου - Συνολικού προϋπολογισμού 20.950€

3. Ηλεκτροφωτισμός και υδροδότηση στο νέο εμπορικό λιμένα - Συνολικού προϋπολογισμού 11.700€

4. Ηλεκτροφωτισμός νέου χώρου διαχείμασης σκαφών - Συνολικού προϋπολογισμού 46.000€

5. Καθαρισμός και ανάπλαση της χερσαίας ζώνης δίπλα στο κτήριο του ΟΛΛ προς τη νέα εμπορική προβλήτα - Συνολικού προϋπολογισμού 6.250€

6. Κατασκευή κήπων χερσαίας ζώνης - Συνολικού προϋπολογισμού 19.000€

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κος Πάρης Ευαγγελίου, το Λιμάνι του Λαυρίου μπορεί και πρέπει να γίνει το σημαντικότερο λιμάνι της Αττικής. Είναι στο χέρι μας να το αναδείξουμε, να το φροντίσουμε και να πείσουμε όλους τους ταξιδιώτες πως πρέπει να ταξιδεύουν από και προς εμάς. Σε αυτή τη κατεύθυνση δουλεύουμε σκληρά, και οργανωμένα. Είμαι σίγουρος πως τα αποτελέσματα όλης μας της προσπάθειας θα φανούν πολύ σύντομα και θα ενισχύσουν όλη τη περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Τα επόμενα χρόνια το Λιμάνι του Λαυρίου θα είναι πρωταγωνιστής στα Ναυτιλιακά δρώμενα όλης της Ελλάδας.

Όλη η παραπάνω προσπάθεια φαίνεται ότι ήδη έχει φέρει αποτελέσματα αφού ήδη παρατηρείται αξιοσημείωτη αύξηση στους ρυθμούς ανάπτυξης του Λιμένος Λαυρίου κατά το καλοκαίρι του 2009.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στη κατάθεση φακέλου, συνολικού προϋπολογισμού 15.308.398 ευρώ, προς το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, προχώρησε ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου σε συνεργασία με την Νομαρχία Αν. Αττικής, με στόχο την δημιουργία ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος για την εξυπηρέτηση των επιβατών, πλοίων και υπηρεσιών του Λιμένος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στην επιστολή παραίτησης του Δ.Σ του οργανισμού λιμένος Λαυρίου που έχει το πειρατικό αναφέρονται τα εξής ενδιαφέροντα:

Πιο συγκεκριμένα, επανειλημμένα προσπάθησα να συναντηθώ με τον κο Βλάχο, Γεν. Γραμματέα Λιμένος, για να συζητηθούν τα καίρια ζητήματα που αφορούν:

1. Την υποδοχή της Γραμμής Λαύριο-Κύπρος-Ισραήλ, όπου πρέπει να λυθούν θέματα τελωνιακής υποστήριξης και ασφάλειας. (Έχει γίνει συνάντηση και υπάρχει συμφωνία με την διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε)

2. Την έναρξης της γραμμής RO-RO μεταξύ Τουρκίας- Λαυρίου-Ιταλίας

...

Δυστυχώς όμως κάθε προσπάθειά μου στάθηκε άκαρπη.

Για τη γραμμή Τουρκίας - Λαυρίου - Ιταλίας να εννοεί τα ro-ro της UND που έτσι κι αλλιώς περνάνε απέξω;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...