Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σωστή κίνηση αυτή, το θέμα είναι πως θα μπορούσαν να το κάνουν και τα υπόλοιπα αυτό προκειμένου να αποφύγουν τους απεργούς.

Μα και πόσα πλοία να χωρέσει το έρμο το λιμάνι του Λαυρίου. Αν υπολογίσεις ότι βρίσκονται εκεί το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ, το ΜΑΚΕΔΩΝ, το AQUA JEWEL, το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ, άντε το πολύ να μπουν κανά δυό ακόμα.

Εκτός αν το κάνουν σαν το Πρέβελης. Να μείνουν δηλαδή αρόδου και να μπαίνουν το πρωί ...ένα-ένα μέσα για να επιβιβάζουν :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ανοικτός πλειοδοτικός διαγωνισμός στις 28/07/11 για την εκποίηση και απομάκρυνση έξω από το λιμάνι του Λαυρίου του επικίνδυνου και επιβλαβούς Ε/Γ-Ο/Γ Εξπρές Λήμνος με αρχική τιμή τα 550.000 Ευρώ και του Φ/Γ Εύριπος με αρχική τιμή τις 130.000 Ευρώ Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Είχα κάποιο διάστημα να πάω Λαύριο και η εικόνα του –πολλά υποσχόμενου- λιμανιού που αντίκρυσα ήταν απογοητευτική. Σε όλο το χώρο είναι εμφανής η εγκατάλειψη, γεμάτο με ημιτελή έργα. Η περίφραξη στο εμπορικό λιμάνι έχει ξηλωθεί και είναι ανοικτός ο χώρος, ενώ αντίθετα στο «επιβατηγό» λιμάνι, μπροστά στο Λιμεναρχείο, εκεί που δένουν τα πλοία της Salamis έχει περιφραχθεί ένας μεγάλος χώρος τελωνείου. Η περίφραξη φαίνεται πρόχειρη, σαν να είναι η ίδια που ξηλώθηκε από το εμπορικό. Κατά τα άλλα το φιλόδοξο επιβατηγό λιμάνι με τις νέες προβλήτες πλαγιοδέτησης που θα έρχονταν τα κρουαζιερόπλοια κλπ κλπ…δίνει την εικόνα που δίνει και όλη η υπόλοιπη χώρα. Ειλικρινά δεν μπορώ να φαντασθώ το μέλλον του λιμανιού, αλλά δεν θα με εξέπληττε ακόμα και εάν στο άμεσο μέλλον στο Λαύριο θα μείνουν μόνο τα πλοία της Τζιάς, roro και φορτηγά, μιας και έχει αρκετά μεγάλο χερσαίο χώρο. Και βέβαια μέσα σε αυτή την τραγική κατάσταση της χώρας, θα έλεγα ότι είναι πολύ κοντά στην ιδιωτικοποίηση, και η οποία θα κρίνει και το μέλλον και τον χαρακτήρα που θα έχει το λιμάνι.

gallery_1833_338_256007.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Η περίφραξη στο εμπορικό λιμάνι έχει ξηλωθεί και είναι ανοικτός ο χώρος,

Η περίφραξη επανήλθε και μάλιστα αναβαθμισμένη, με προκατασκευασμένα στοιχεία (τοιχίο από μπετόν και κάγκελο), αλλά ακόμα παραμένει προσβάσιμο. Η ανέγερση του κτηρίου του επιβατικού σταθμού συνεχίζεται σε μάλλον χαλαρούς ρυθμούς. Και επίσης αλλάζει και η πρόσβαση στις προβλήτες των ταχυπλόων :rolleyes: , λόγω της ανέγερσης του σταθμού, μετατοπίζεται λίγο βορειότερα. Και τέλος είδα και δύο προσκρουστήρες ταχυπλόων, λίγο στραπατσαρισμένες και μάλλον θέλουν επισκευή.

gallery_1833_858_159597.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Για να μετατραπει το Λιμανι του Λαυριο σε home porting για την Louis Cruises θα πρεπει να γινουν καποιες εργασιες στο λιμανι

Συγκεκριμένα οι προβλήτες που βρίσκονται στο βόρειο τμήμα του λιμενοβραχίονα έχουν κατασκευασθεί με κρηπιδώματα για να χρησιμοποιούνται από την ακτοπλοΐα. Με αυτό τον τρόπο όμως περιορίζεται σημαντικά το μήκος τους που είναι απαραίτητο για να δέσει ένα κρουαζιερόπλοιο.

Για να καταστεί δυνατός ο ελλιμενισμός τουλάχιστον δύο μεγάλων κρουαζιεροπλοίων, απαιτείται η διαπλάτυνση του στενού τμήματος του βόρειου λιμενοβραχίονα και ευθυγράμμισή του με τους συνεχόμενους προβλήτες με την κατάργηση των κρηπιδωμάτων ώστε να δημιουργηθεί ένας ενιαίος προβλήτας μήκους 580 περίπου μέτρων.

Επειδή η διαπλάτυνση του λιμενοβραχίονα θα μειώσει το πλάτος της εισόδου περαιτέρω απαιτείται και η εκτέλεση του τμήματος του master plan τουλάχιστον ως προς το σκέλος της μεταφοράς του κυματοθραύστη νοτιότερα.

Επίσης θα πρέπει να γίνουν ορισμένες επεμβάσεις και να εγκατασταθεί εξοπλισμός στο νέο επιβατικό σταθμό ώστε να καταστεί δυνατή η χρήση του για την κρουαζιέρα και να μπορέσει να πιστοποιηθεί σύμφωνα με τον κώδικα isps.

 

Πηγη: ΕΞΠΡΕΣ
 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Αντί να κάνουμε καινούργιο λιμάνι για να δένουν τα δυο κρουαζιερόπλοια της louis, δεν θα ήταν πιο εύκολο να παραχωρηθεί το νότιο κομμάτι του λιμανιού που παραμένει τώρα ανεκμετάλλευτο; Νομίζω είναι ενιαίος ο προβλήτας και χωράει δύο πλοία στη σειρά. Βάζουμε συρματόπλεγμα αν δεν υπάρχει, και 2 σεκιουριτάδες στην είσοδο για isps, στήνουμε ένα τσαντίρι για σκιά και στην ανάγκη βάζουμε ένα πουλμανάκι να μεταφέρει τους τουρίστες από τον επιβατικό σταθμό στο πλοίο. Στην ανάγκη χτίζουμε νέο επιβατικό σταθμό στο νότιο κομμάτι από το να μεταφέρουμε τον κυματοθραύστη. 

Link to comment
Share on other sites

Σε διευκολύνσεις προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, τους επιβάτες και τους ιδιοκτήτες των φορτηγών θα προχωρήσει ο Οργανισμός Λιμένα Λαυρίου

Σε διευκολύνσεις προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, τους επιβάτες των πλοίων, αλλά και τους ιδιοκτήτες των φορτηγών θα προχωρήσει, όπως εξήγγειλε, ο Οργανισμός Λιμένα Λαυρίου (ΟΛΛ ΑΕ), με αφορμή την απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, στη φετινή προκήρυξη για τις άγονες γραμμές, να δώσει τη δυνατότητα στις πλοιοκτήτριες εταιρείες, να επιλέξουν ως λιμάνι αφετηρίας το Λαύριο.

Ειδικότερα, για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των επιβατών, ο ΟΛΛ ΑΕ προτίθεται σε συνεργασία με τον δήμο Λαυρεωτικής και το ΚΤΕΛ Αττικής, να δρομολογήσει γραμμή που θα συνδέει απευθείας τον σταθμό του Μετρό και του Προαστιακού στο Κορωπί, με το λιμάνι του Λαυρίου.

Επίσης, προς διευκόλυνση των φορτηγών, θα παρέχει υπηρεσίες τρακτόρευσης διαθέτοντας κατάλληλο εξοπλισμό και προσωπικό, ενώ σε φυλασσόμενο χώρο εντός του λιμανιού θα δίνεται η δυνατότητα παραμονής των οχημάτων μέχρι τη φόρτωση ή την παραλαβή τους.

Σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός σημειώνει ότι παραμένει στη διάθεση των ενδιαφερόμενων εταιρειών για την εξέταση παροχής και άλλων διευκολύνσεων, όπως για παράδειγμα η έκδοση εισιτηρίων και προσθέτει ότι οι εταιρείες που θα επιλέξουν το Λαύριο θα έχουν δρομολόγια με λιγότερα ναυτικά μίλια, λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς μειωμένες τιμές και στα εισιτήρια.

Από το λιμάνι του Λαυρίου δραστηριοποιείται ήδη με δύο πλοία της η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ). Το ένα πραγματοποιεί το δρομολόγιο Λαύριο-Ψαρά- Μεστά και το άλλο Λαύριο- Άη Στράτη- Λήμνο- Καβάλα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΜΠΕ, στελέχη της ΝΕΛ, εξετάζουν το ενδεχόμενο μεταφοράς της γραμμής, για Χίο- Μυτιλήνη στο Λαύριο.

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι αυτά τα κίνητρα είναι αρκετά, ώστε κάποια εταιρεία να προτιμήσει το Λαύριο αντί του Πειραιά...και συμφωνώ ότι η δυνατότητα επιλογής στην προκήρυξη είναι περισσότερο για λόγους επικοινωνιακούς. Θέλει σχέδιο και πολύ δουλειά για να γίνει το Λαύριο ελκυστικότερο του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απορώ που διάφορες εταιρείες που νιώθουν σαν θηλειά στο λαιμό τους τα λειτουργικά τους έξοδα (και ιδιαίτερα το κόστος του πετρελαίου)*, δεν κάνουν την παραμικρή απόπειρα για δρομολόγηση από το Λαύριο (ή εναλλακτικά τη Ραφήνα). Τα 2 αυτά λιμάνια κατά πολύ προσφέρουν μικρότερες αποστάσεις προς τους προορισμούς για κεντρικό και βόρειο Αιγαίο συντομεύοντας πάνω από 1.5 ώρα το χρόνο ταξιδιού (σε σχέση με τον Πειραιά) και γλιτώνοντας περίπου 30 μίλια ανά ταξίδι (που θα οδηγούσε σε μείωση του κόστους καυσίμων αλλά και των εισιτηρίων ως ένα βαθμό). 

 

Και η ακόμα μεγαλύτερη απορία μου είναι που δεν έχει γίνει έστω μια σοβαρή διερεύνηση αυτής της εναλλακτικής.

 

υγ: Τα κίνητρα του ΟΛΛ πράγματι δεν είναι αρκετά για ν' αλλάξουν την απόφαση μιας εταιρείας. Οι συνθήκες όμως; Η πρόσβαση στο Λαύριο δεν συγκρίνεται με τον Πειραιά, αλλά οι Χιώτες-Μυτιληνιοί ή οι Ικαριώτες-Σαμιώτες θα προτιμούσαν καλύτερες τιμές στα ακτοπλοϊκά ή (και) περισσότερα δρομολόγια στο Λαύριο (ή τη Ραφήνα) αντί για τον Πειραιά;

 

*όπως λένε τουλάχιστον και φαίνονται στις λογιστικές καταστάσεις τους...

Link to comment
Share on other sites

Μπορει οι εταιρειες να κερδιζουν απο το πετρελαιο κανωντας λιγοτερα μιλια αλλα σιγουρα θα χασουν απο τα εισιτηρια που θα ειναι φθηνοτερα αλλα και απο κοσμο που δεν προκειται να τρεχουν στο Λαυριο για ταξιδευσουν!! Οσο για παραπανω δρομολογια δεν προκειται να γινουν εφοσον δεν θα υπαρχει κινηση για τα ηδη υπαρχοντα δρομολογια!!

Link to comment
Share on other sites

Μπορει οι εταιρειες να κερδιζουν απο το πετρελαιο κανωντας λιγοτερα αλλα σιγουρα θα χασουν απο τα εισιτηρια που θα ειναι φθηνοτερα αλλα και απο κοσμο που δεν προκειται να τρεχουν στο Λαυριο για ταξιδευσουν!!!

P100, το επιχείρημα αυτό το θυμάμαι στα '80s για τη Ραφήνα (όταν ταξίδευα για Τήνο απο εκεί και πολύς κόσμος με κοιτούσε σαν εξωγηινο για την επιλογη μου να μην παω απο Πειραια). Επέτρεψε μου να αμφισβητω τη "νομοτελεια" του (ειδικα στις δύσκολες σημερινες εποχές)

υγ*:

1. η μείωση των εισιτηρίων δεν είναι απόλυτο οτι θα είναι εντελώς ανάλογη της μείωσης της απόστασης ;-)

2. τοσες συνεννοήσεις βλέπουμε κατα καιρους - θα ταν δυσκολη μια αντίστοιχη για απομάκρυνση απο Πειραια για καποιες γραμμές; , ωστε να μην υπαρξει διαρροη; ;-)

*απο την πλευρα των καλών μας εταιρειών μιλάω ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Επενδύσεις, ύψους άνω των 2 εκατ. ευρώ, για τη βελτίωση των εγκαταστάσεων στο λιμάνι του Λαυρίου και τη δημιουργία στόλου για την εθνική διανομή, προανήγγειλε η Ekol, η οποία βρίσκεται στην Ελλάδα από το 2012 και δραστηριοποιείται στον κλάδο των logistics. «Από τη στιγμή που η Ekol εισήλθε στην ελληνική αγορά, οι επενδύσεις στη χώρα ανήλθαν περίπου στα 5 εκατ. ευρώ» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Ekol Ελλάδος, Δημήτρης Μπατάκης.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η αδυναμία του proud, ο βουλευτής Στάθης Παναγούλης κατέθεσε ερώτηση με θέμα: "Παράνομες οδικές μεταφορές απο ασυνόδευτα μη Κοινοτικά (Τουρκικά) ρυμουλκούμενα οχήματα (τρέϊλερς) μέσω λιμένος Λαυρίου"

Δε μπορώ να πω ότι κατάλαβα ακριβώς το γεγονός που καταγγέλλεται, διότι έχει πολλά νομικίστικα,  αλλά με λίγα λόγια νομίζω ότι μπλέκουν το θέμα ρυμούλκηση τουρκικών trailers από ελληνικούς τράκτορες χωρίς άδεια στα δρομολόγια της EKOL. Αν καταλαβαίνει κανείς κάτι άλλο, ας το αναφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως ένα μνημειωδώς κακογραμμένο κείμενο με κάθε πρόταση να είναι 5-6 γραμμές. Νομίζω καταγγέλονται 2 παραβάσεις.

 

Η δεύτερη, που φαίνεται να είναι και αυτή με τη μικρότερη σημασία, είναι η ρυμούλκηση των trailers από τράκτορες που δεν έχουν αυτήν εδώ την άδεια, που ονομάζεται ΕΔΥΜ. Αυτό το κομμάτι νομίζω είναι σχετικά προφανές. Πλήν όμως αυτή η παράβαση φέρεται να είναι ήσσονος σημασίας. Εδώ είναι λογικό να υπάρχουν διαμαρτυρίες αν αληθεύει, υπό την έννοια πως κάποιοι μεταφορείς με τράκτορες πιστοποιημένους με ΕΔΥΜ, χάνουν παρανόμως δουλειά από κάποιους μη πιστοποιημένους

 

Η πρώτη παράβαση που τονίζουν στο έγγραφο, είναι πως ασυνόδευτα μη Κοινοτικά trailers, εν προκειμένω τούρκικα, είναι παράνομο να μεταφέρονται μια και κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται στη διμερή συμφωνία που έχουν συνάψει οι δύο χώρες. Ούτε καν σαν transit πρός τρίτη χώρα, κοινοτική ή μη. Κάτι τέτοιο επιτρέπεται μόνο σε απ' ευθείας εμπόριο μεταξύ των 2 κρατών. Τουλάχιστον εγώ αυτό καταλαβαίνω. Όπως είπε κι ο enas chiotis, θα ήταν ωραίο εάν μας διαφώτιζε κάποιος παραπάνω.

 

Το πιο απολαυστικό κομμάτι της επερώτησης αν ανοίξει κανείς το σύνδεσμο, είναι η κλασσική σφραγίδα πρωτοκόλλου του Ελληνικού Δημοσίου, συμπληρωμένη -με το χέρι εννοείται-με στυλό BIC χρώματος μπλέ. Απλά πρέζα :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Εντυπωσιακά τα οικονομικά αποτελέσματα του λιμένα, ειδικά αν σκεφτούμε και την κρίση που προκάλεσε ο Covid-19.

Quote

Παρά τα προβλήματα που οφείλονται στην πανδημία λόγω του Κορονοϊού COVID-19, ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου Α.Ε., υπό τη νέα του διοίκηση, πέτυχε ρεκόρ κερδών για το 1ο εξάμηνο του 2020.

Πιο συγκεκριμένα, με στόχο κερδοφορίας για το πρώτο εξάμηνο του 2020 τις 371.350 ευρώ από τον προϋπολογισμό που εγκρίθηκε το 2019, ο Ο.Λ.Λ.Α.Ε. έφτασε κέρδη ύψους 719.118 ευρώ, υπερκαλύπτοντας τον στόχο κατά 94%.

Σημειωτέον ότι η κερδοφορία του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. για το πρώτο εξάμηνο του 2020 υπερβαίνει τη συνολική κερδοφορία του 2019.

Πηγή: naftikachronika

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
22 minutes ago, proud_ionian said:

H οδική πρόσβαση είναι καμία ώρα επιπλέον 

Δεν νομίζω ότι έχει τοσο μεγάλη διαφορά το λιμάνι της Ραφήνας από το λιμάνι του Λαυρίου. Βέβαια εξαρτάται από πού υπολογίζεις την απόσταση!! Για παράδειγμα από Πειραιά θέλεις γύρω στα 50 λεπτά χωρίς κίνηση έως τη Ραφήνα και έως στο Λαύριο θέλεις μια 1:15.

Link to comment
Share on other sites

Ο πλεύσιμος χρόνος είναι σχεδόν ο ίδιος. Ο συνολικός όμως χρόνος είναι πολύ μεγαλύτερος. Ειδικά με συγκοινωνία το Λαύριο είναι σκέτη ταλαιπωρία, αλλά και με ιχ είναι πολλά τα χιλιόμετρα. Επίσης η διαδρομή είναι πιο εκτεθειμένη στον καιρό. Ελπίζω να ανοίξει γρήγορα η Ραφήνα. 

Link to comment
Share on other sites

Ιδια αποσταση το Λαυριο Ανδρο με το Ραφηνα Ανδρο απλα εδω εχεις μασκα το καιρο ενω αππ Ραφηνα μπαντα κ σε ειχες 20 λεπτα μονο να περασεις το καβο Ντορο

 

1 hour ago, basilis89 said:

Πάντως ενδιαφέρον είναι η προσέγγιση των πλοίων στο Λαύριο.

Γιατί Τ Λαύριο είναι λιμάνι προστατευμένο.

Ο χρόνος ταξιδιού μεγάλωσε αραγε;

Καλα μη τρελενεσαι,προχτες το Θεολογο δεμενο τον εσπρωχνε κ ρυμουλκο 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
4 minutes ago, proud_ionian said:

Πάμε να δούμε συνοπτικά τι γινόταν στο λιμάνι του Giovanni Battista Serpieri πριν μία εβδομάδα[...]

 

On 2/28/2024 at 7:23 PM, Diagoras said:

Όσο για το Λαύριο, η απόσταση είναι από μόνη της τροχοπέδη. Ο μόνος τρόπος να πετύχει είναι να χτυπήσει με χαμηλές τιμές για Δυτικές όσους έχουν ΙΧ γιατί από πεζούς/τουρίστες δεν πρόκειται να τσιμπήσει τίποτα με ολόκληρη Seajets στον Πειραιά και το Λαύριο έρμαιο του υπερσύγχρονου ΚΤΕΛ Αττικής.

 

On 9/12/2023 at 1:46 PM, Superfast VI said:

Ειδικά με συγκοινωνία το Λαύριο είναι σκέτη ταλαιπωρία, αλλά και με ιχ είναι πολλά τα χιλιόμετρα. Επίσης η διαδρομή είναι πιο εκτεθειμένη στον καιρό. 

 

On 3/11/2005 at 11:18 AM, Nick the Greek said:

Αντι να φτιαχτουν οι συγκοινωνιακες υποδομες ωστε

να φτανουν οι επιβατες και τα οχηματα ευκολα στο Λαυριο,

το ΥΕΝ προσπαθει να δωσει προνομια και ελαφρυνσεις στις

εταιρειες ωστε να μετακομισουν εκει και να ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ

ο κοσμος να πηγαινει στο Λαυριο.

Το περασμενο καλοκαιρι, μου πηρε 4 ωρες απο κεντρο

Πειραια για Λαυριο με τον ηλεκτρικο και το ΚΤΕΛ

 

 

On 3/11/2005 at 8:19 PM, proud_ionian said:

με το ζορι παντρεια δε γινεται. αυτο δεν μπορει να το καταλαβει το ΥΕΝ και γενικα το κρατος. Χωρις μεσο σταθερης τροχιας το Λαυριο δε μπορει να αποτελεσει δελεαστικη εναλλακτικη λυση στον πειραια.

Το λιμάνι του Λαυρίου κατασκευάστηκε και πήρε τη σημερινή του μορφή, προκειμένου να υπάρχει στην ανατολική αττική ένα λιμάνι σχετικά κοντά στο αεροδρόμιο, μετά τις γνωστές δικαστικές προσφυγές του Δήμου Ραφήνας και των κατοίκων, που εν τέλει ακύρωσαν κάθε σχέδιο επέκτασης του λιμανιού και συγκοινωνιακής του διασύνδεσης.

20 χρόνια μετά, το white elephant του Λαυρίου υποχρησιμοποιείται. Για την ακρίβεια είναι κυρίως λιμάνι παροπλισμού και ακινησίας. Πέρα από την Κέα και την Κύθνο, που αναγκαστικά εξυπηρετούνται απο το Λαύριο λόγω εγγύτητας και τις παρτίδες ανεμογεννητριών για Νότια Εύβοια και Βόρειες Κυκλάδες που ξεφορτώνονται εκεί για τους ίδιους λόγους, η μόνη άλλη χρήση είναι σαν αφετηρία της άγονης του ΒΑ Αιγαίου η οποία αναγκαστικά πήγε εκεί προ 20+ χρόνια. Α και η Calestyal που ξεφύτρωσε εκεί τα τελευταία χρόνια.

Μιλάμε για τη έλλειψη σιδηροδρομικής σύνδεσης, όταν το Λάυριο είχε για δεκαετίες σιδηροδρομική πρόσβαση, από τα τέλη του 19ου αιώνα ως τα χρόνια του μεσοπολέμου.

Και τραίνο να υπήρχε σήμερα και καλύτερη συγκοινωνιακή σύνδεση, θεωρώ ότι δύσκολα θα πάρει ποτέ τα πάνω του ως αφετηρία ακτοπλοϊκών συνδέσεων ή ως εμπορικό λιμάνι, για τους λόγους που έχουμε αναφέρει κατά καιρούς. Είναι κρίμα γιατί οι υποδομές που έχει, ντόκοι, μπαστούνια, terminal δεν έχουν σχέση με το χάλι της Ραφήνας. Λεφτά πεταμένα όμως.

 

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που το σώνει, για το τώρα, ειναι να στείλουν όλα τα Ro-Ro εκεί (ώστε να εκμεταλλευτούν τις υποδομές του λιμανιού) και να φύγουν από το Κερατσίνι. Άμα φτιαχτεί ποτέ η Αττική Οδός από το Μαρκόπουλο για Λαύριο και πάει ποτέ ο προαστικός εκεί πέρα, το συζητάμε και για επιβατικά πλοία. 

Link to comment
Share on other sites

Και όμως υπάρχουν αρκετοί που ακόμα οραματίζονται την ακτοπλοϊα στο Λαύριο. Και το τραίνο να φτάσει εκεί πάλι δεν θα πάει. Και να ήθελε να πάει, δεν χωράει. Πόσες είναι οι θέσεις ελλιμενισμού, 10; 15; και πολλές λέω. 

Link to comment
Share on other sites

Το λαυριο ακομα και προαστιακος να ερθει δεν θεωρω οτι εχει πολλες δυνατοτητες εξέλιξης ως ακτοπλοικο λιμανι λογο της αποστασης του απο το κεντρο της Αθηνας. Ο πειραιας διαθετει μετρο (2 γραμμες), τρενο (αν χρησιμοποιηθει ποτε σωστα μπορει να εχει συνδεση με ολο το δικτυο σιδηρόδρομου της ελλαδας) παρα πολλα μεσα μεταφορας απο ΄καθε περιχη της αθηνας, ενω το 1/4 του πληθησμου της ελλαδας για να μην πω παραπανω ειναι σε αποσταση μισης ωρας απο αυτο. 

Παρολα αυτα, το λαυριο μεσα απο το προαστιακο και την αττικη οδο θα μπορουσε να αναπτυχθει ως λιμανι 1ον οπως πολυ σωστα αναφερθηκε ηδη σε λιμανι ΡΟ/ΡΟ αλλα παραλληλα και σε λιμανι κρουαζιερας.

Για το δευτερο η κοντινη αποσταση του με το αεροδρόμιο ειναι ενα μεγαλο συν για τις εταιριες κρουαζιερας, ενω υπαρχουν οι δυνατοτητες για δημιουργια σωστων υποδομων υποδοχη επιβατων για τα κρουαζιεροπλοια στα προτυπα του εξωτερικου. Καλως η κακος το λιμανι του πειραια υστερει σε υποδομες ενω καθε καλοκαιρι μεταξυ των αναχωρησεων για την ακτοπλοια, των εργαζομενουν του ναυτιλιακού και παραναυτιλιακου τομεα που ερχονται στην δουλεια τους, η προσθηκη της κρουαζιερας και των τουριστικων πουλμαν και λεωφορείων σε ολα αυτα , διογκωνει κατα πολύ το προβλημα της κινησης που δημιουργειτε στον πειραια. Η μετακινηση λοιπον ενος ογκου κρουαζιερας στο λαυριο νομιζω πως θα ηταν win/win και για τις 2 περιοχες.

Ως αναφορας στο πρωτο τα πλεονεκτιματα του λαυριο νομιζω ειναι γνωστα. Αμεση προσβαση στο αεροδρομιο, σε μεγαλα hub μεταφορικων, στο εθνικο οδικο δικτυο και ολα αυτα χωρις να χρειαστει τα φορτηγά να περασουν απο το πολυ επιβαρυμενο οδικο δυκτυο της αθηνας που στην μεγαλυτερη διαρκεια το 24ωρου θα εχει τεραστια κινηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Ο παγκόσμιος προορισμός της κρουαζιέρας είναι η Αθήνα και η Ακρόπολη. Αυτά βρίσκονται εγγύτερα στον Πειραιά, παρά στο Λαύριο. Φανταστείτε να ξεκινούν καθημερινά από το Λαύριο δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες λεωφορεία για την Ακρόπολη, παρέα με την κίνηση της ημέρας κάθε πρωί. Κόλαση. 

Link to comment
Share on other sites

Μα ιδιο ακριβως γινεται και απο πειραια, με την διαφορα οτι το δικτυο απο πειραια ειναι μονιμος σε κατασταση συμφόρησης κατα την διαρκεια της μερας ειδικα το καλοκαιρι. Αν ο ιδιος στρατος πουλμαν αναχωρουσε απο Λαυριο μεσο αττικης οδου, η οποια περα τις πρωινες ωρες και καποιες απογευματινες εχει μια σχετικα καλη ροη, οι τουριστες θα μπορουσαν να ειναι στο κεντρο για τις εκδρομες τους σε παρομοιο χρονο χωρις να αδρανοποιειτε το οδικο δικτυο στον πειραια και τις γυρο περιοχες του. Η επισκεψη στην Αθηνα δεν ειναι παρα ενα μικρο κομματι στην αρχη η στο τελος του ταξιδιου, μεσα απο το λαυριο (αν γινουν και οι σωστες περαμβασεις) οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα μπορουν να ευκολα και γρηγορα την μεταφορα των ταξιδιωτών απο το αεροδρομιο προς το λαυριο, χωρις να εχουν τον αστάθμιστο παραγοντα κινηση να τους επηρεαζει.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...