Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Ταχυπλόων


Petros P

Recommended Posts

To Highspeed 1εκτος του οτι ειχε τα προβληματα απο πριν, η Hellenic καταφερε εστω δουλευοντας το πολυ συντηρητικα σε μονο δρομολογιο και χωρις πιεση να το αξιοποιησει χωρις πολλες ζημιες και παρατραγουδα.

Τωρα για τα 2 & 3 και γω νομιζω οτι πουληθηκαν λογω μικρης χωρητικοτητας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εκτός από τη τελευταία του χρονιά του Highspeed 1 υπήρξαν δυο σοβαρά περιστατικά, οπότε πάρθηκε η απόφαση να πουληθεί Το Highspeed 2 & 3 είχαν αρκετά συχνά μικρό προβληματάκια, αλλά κυρίως το μικρό και χαμηλό γκαράζ του (60-65 ΙΧ) ήταν ένα σημαντικό πρόβλημα για την αξιοποίηση του. Ένα προτέρημα τους ήταν η μικρή κατανάλωση σε σχέση αλλά Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοα (μόνο της σειράς του Νάξος Τζετ) ήταν τότε πιο οικονομικά στη κατανάλωση εκείνη τη περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Άλλες εποχές τότε. Ισως τα 2-3 τώρα να ήταν ιδανικά για πολλά ενδοκυκλαδικά. Τότε δουλευαν κυρίως με Έλληνες και στο τέλος νομίζω η οικονομική κατασταση της εταιριας ηταν τέτοια που έπρεπε να πωληθούν.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το 2010 πήραν και το HS6...Για τα HS2/3 η γραμμή που τους ταίριαζε και νομίζω είχαν πάει πολύ καλά ήταν όταν ξεκιναγαν από Πειραιά το ενα και Ραφήνα το άλλο αντίστοιχα

Ποιος ξέρει ισως τα ξαναδούμε.Για τον Ηλιόπουλο θα ήταν ότι πρέπει...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εξαρτάται επίσης αν θές να έχεις την επιλογή να κάτσεις έξω ή αν δε σε νοιάζει. Πχ το Santorini σίγουρα είναι το καλύτερο εσωτερικά αλλά έξω δεν αφήνουν αλλά και να αφήνανε είναι απελπιστικά μικρός ο χώρος.

Link to comment
Share on other sites

Αφηνουν να κατσεις εξω στα ταχυπλοα του Ηλιοπουλου;

Ειχα την εντυπωση πως μονο στο SPEEDRUNNER μπορεις να βγεις εξω κατα τη διαρκεια του ταξιδιου

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
12 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

έτσι έλεγαν και για το Tera Jet και μια χαρά τρένο πήγαινε - πηγαίνει και θα πηγαίνει απο κοσμο!

Άλλα στο τέλος της σεζόν είναι παθητικό το ταμείο για το Tera Jet!!!

10 hours ago, polmyt said:

Δεν ξερω τι εχει στο μυαλο του ο Ηλιοπουλος αλλα σιγουρα οταν το αγορασε ηξερε τις καταναλωσεις του οποτε δεν το πηρε τυχαια.

Και βιωσημο ομως να μην ειναι ,μπορει να ειναι ο κραχτης που θα φερει κοσμο και στα υπολοιπα πλοια της εταιριας

Προσωπικα πιστευω οτι τα 42 και 44 μιλια δεν θα συνεχιστουν για πολυ.Πολλες φορες εχουμε δει για λογους εντυπωσιασμου να ανοιγουν τις πρωτες μερες τα πλοια σε ψηλες ταχυτητες, δεν θα ειναι η πρωτη φορα. Και παλι ομως ,αν υποθεσουμε οτι θα πηγαινει με 35-36 ,νομιζω οτι δεν υπαρχουν πολλα πλοια που να πηγαινουν με τοσο δρομο.Η πληφοψηφια των ταχυπλοων παει 30 μιλια με το ζορι και μονο 2-3 πανε λιγο παραπανω ,οποτε το WCJet ακομα και ετσι θα ειναι αρκετα πιο πανω απο θεμα ταχυτητας και θα ξεχωριζει.

Το Worldchampion Jet με αυτές τις ταχύτητες που ταξιδεύει, υπολογίζω ότι χρειάζεται περίπου 90 κυβικά μέτρα marine gas oil στο κυκλικό δρομολόγιο!! Όπου για να βγάλει τα έξοδα των πετρελαίων υπολογίζω ότι χρειάζεται περίπου 1400 επιβάτες μίνιμουμ στο κυκλικό ταξίδι, χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος της μισθοδοσίας, απόσβεσης, συντήρησης κλπ. Εάν μειώσουν τις ιπποδυνάμεις στις τουρμπίνες, άρα τη ταχύτητα δεν νομίζω ότι θα δουν μεγάλη μείωση στη καταμήνυση!!!

Όσο για ταχύπλοα που ταξιδεύουν σταθερά πάνω από 30 κόμβους είναι το Champion Jet 1 & 2, Super Jet, Sea Jet 2, Flying Cat 3 & 4, Highspeed 4, Σαντορίνη Πάλας

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όσο για ταχύπλοα που ταξιδεύουν σταθερά πάνω από 30 κόμβους είναι το Champion Jet 1 & 2, Super Jet, Sea Jet 2, Flying Cat 3 & 4, Highspeed 4, Σαντορίνη Πάλας

 

Τα μικρα δεν τα υπολογιζω.Δεν το εγραψα ειναι η αληθεια, αλλα μιλαγα καθαρα για πλοια που περνουν και αυτοκινητα

Εχουμε λοιπον 3-4 ταχυπλοα που πανε πανω απο 30 μιλια αλλα  και αυτα συνηθως πανε μεχρι 32-33 αντε και ελαχιστα παραπανω καποιες φορες.

Στα λογια μου ερχεσαι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το μονο σιγουρο ειναι πως τα ΕΛΠΕ κ ο Τιγρης ειναι οι πιο χαρουμενοι του καλοκαιριου με 655$/τονος που εχει σημερα κ λογικα καπου εκει θα κινηθει το καλοκαιρι

Link to comment
Share on other sites

Συγκρινοντας τα 3 αδελφα- HELLENIC HIGHSPEED, SPEEDRUNNER III, SUPERRUNER- ως προς τον χρωματισμό, θεωρώ πως ενώ τα δυο πρώτα(ιδίως το hellenic) αναδεικνύονται,

το τρίτο χαντακώνεται. Σα να ΄χουμε μια τηλεόραση plasma με ριγμενο πάνω της χειροποίητο κέντημα, όπως  έκαναν κάποιοι τη δεκαετία του70 & 80 στις κλασσικές LCD  τηλεοράσεις χωρίς να λείπει και το βάζο με το πλαστικό λέλουδο on top

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικό το σχόλιο για το Superrunner. Και εγώ όταν το είχα πρωτοδεί το θεώρησα "φορτωμένο", γράφει όμως πολύ όμορφα στον φακό και στα νησιά που προσεγγίζει. Βέβαια, περί ορέξεως...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
39 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Ταξιδεψα πριν μερικες μερες με το ταχυπλοο.Γενικα οι εντυπωσεις καλες αλλα την εξυπηρετηση και την πολυτελεια των Highspeeds και ιδιως του 4 δεν την εχει.Την επιταχυνση που αναφερετε εγω δεν την ενιωσα.Το ταχυπλοο ανοιγε ομαλα και αυτο ειναι το σωστο.Στα λιμανια βγαιναμε πρυμα στο καταστρωμα για λιγα λεπτα.Σιγουρα η ταχυτητα του προκαλει δεος.Ομως με τα μελτεμια του καλοκαιριου πιστευω πως θα ταξιδευει γυρω στους 38 κομβους.Οπως και σημερα με ενα 6αρακι η ταχυτητα ηταν γυρω στους 39-40 και υπηρξε ολιγολεπτη καθυστερηση στην αφιξη του στον Πειραια.

Εγω που το ταξίδεψα και που το αγαπημένο μου ειναι το Highspeed 4 , θεωρώ οτι το Worldchampion Jet ειναι επίπεδα πιο πάνω ! Αναφορικα με το εσωτερικό το Jet μοιάζει πολυ πιο καινούργιο , τα καθίσματα επισης ειναι φρέσκα και η πρώτη θέση του Jet  με το τηλεχειριστήριο στα καθίσματα που γίνονται κρεβάτι ειναι ανώτερη απο του 4. Σαν εξυπηρέτηση αναφορικα με το προσωπικό είχαν το ίδιο θετικό πρόσημο... Αναφορικα με την επιτάχυνση του δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο, ανοίγει πολυ πιο γρήγορα απο το 4 και το νιώθεις ακόμα και απο το κάθισμα οτι το πλοίο σε τραβάει , ενώ μεχρι τωρα σε κανένα άλλο ταχύπλοο ( ούτε στο μεχρι πρότινος πιο γρήγορο Highspeed 5  νυν  Santorini palace, δεν ηταν τόσο αισθητό) . Στο δρομολόγιο που ειχα ταξιδέψει  είχε πιάσει αν θυμάμαι καλα μεχρι 44,6.. τωρα αν με τα μελτέμια πάει 40 αντί για 45 σιγά το πράγμα και πάλι υπερέχει των υπολοίπων που πάνε πολυ πιο κάτω σε ταχύτητα ..

τα παραπάνω τα αναφέρω χωρίς να θέλω να μειώσω το 4 που το θεωρώ το πιο αξιόπιστο ταχύπλοο της ελληνικής ακτοπλοιας και γενικότερα μόνο θετικά εχω να παραθέσω γι αυτο το βαπόρι ..άριστο σε ολα !

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σίγουρα τα Austal κατ εμέ είναι καλύτερα σε όλους τους τομείς από κατασκευή μέχρι χώρους.Για να καταλάβεις,τα santorini palace και Highspeed 4 φέρουν τις ίδιες μηχανές με το superexpress άλλα λόγω την συνεχή αλλαγή ναυλωτων οι επισκευές των κυριων μηχανων ήταν μηδαμινές.Αν θυμάμαι παλαιότερα τα HS είχαν μια μέρα κενή η έκαναν μόνο απογευματινά δρομολόγια για να γινονται οι επισκευές τους.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω φιλε μου ! Εμένα μου αρέσουν τε σκάφη της incat αλλα προτιμώ  τα austal θεωρώ οτι υπερέχουν σε ολα τα επίπεδα!! Ειδικά το καινούργιο της το express 4 (auto express 109) ειναι πολυ φουτουριστικό .. 

Πιστεύω οτι το super express θα βρει τους ρυθμούς του άμεσα, απλά κακοφάνηκε γιατί έπεσε σε περίοδο που είχαν πολλές βλάβες και τα αλλα πλοία της εταιρείας ! Πάντως απο το εσωτερικό του πλοίου που ειδα φωτο εχει γίνει φοβερή δουλειά & όμορφο ταχύπλοο !! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για μένα δεν μπορούν να σταθούν σε καμία περίπτωση. Οι σημαντικότεροι λόγοι για εμένα είναι πολύ πιο αργά και έχουν χειρότερη πλεύση από τα άλλα μικρά ταχύπλοα!! 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

το πρωτο το περιμενα οσον αφορα την ταχυτητα τους...στο κομματι της πλευσης νομιζα πως δεν εχουν αρκετες διαφορες με τα υπολοιπα....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...