Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
.voyager

Ιταλία (ηπειρωτική) - Σαρδηνία

Recommended Posts

On 7/8/2015 at 5:01 PM, MILTIADIS said:

...καθως σε αρκετες γραμμες της Σαρδηνιας τα δρομολογια των 2 εταιρειων του πεφτουν το ενα πανω στο αλλο.

 

Δεν είναι αρκετές, είναι δύο αλλά δεν συμπίπτουν ακριβώς. Το το δρομολόγιο  του Moby Tommy πέφτει πάνω σε εκείνα της Tirrena από Civitavecchia για Olbia, ωστόσο έχει εποχικό χαρακτήρα και είναι ημερήσιο (πέφτοντας πάνω στο ημερήσιο που κάνει η Tirrenia δύο φορές την εβδομάδα το καλοκαίρι χονδρικά). Eίναι και το Genoa-Olbia που όμως, ενώ η Tirrenia έχει 3 δρομολόγια την εβδομάδα, η Moby έχει 1 και 2 την ημέρα. Στο Porto Torres από Γένοβα η Tirrenia έχει απέναντί της την GNV, ενώ στο Livorno-Olbia δεν δραστηριοποιείται, όπως η Moby δεν εξυπηρετεί το Arbatax και τo Cagliari. Δε νομίζω να μου ξέφυγε κανένα.

Με τη συμμετοχή Grimaldi και τα Palace δηλαδή τί γίνεται; Χάνω κάτι;

Edited by Nick the Greek
tag/split

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι ακριβως.Στα Civitavecchia-Olbia,Genova-Olbia και Genova-Porto Torres ειναι παρουσες και οι 2 εταιρειες.3 καλες γραμμες δηλαδη.Δεν τις λες και λιγες.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικά είναι όπως τα λέω παραπάνω και λεπτομερώς, δηλαδή δύο οι γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνται και οι δύο εταιρείες (δεν έχει Genoa-Porto Torres η Moby ύστερα από απόφαση της "Antitrust Authority") και σε τελείως διαφορετικές συχνότητες, ουσιαστικά και ωράρια. Για να δούμε, λοιπόν, πως θα διαμορφωθούν τα δρομολόγια. 

 

Σχετικά με αυτό;

 

Με τη συμμετοχή Grimaldi και τα Palace δηλαδή τί γίνεται; Θα γίνουν και αλλαγές σινιάλων ή παίζουν άλλα;

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τις συχνοτητες κανεις δεν εγγυαται οτι δεν θα υπαρξει περικοπη η' και μοιρασμα δρομολογιων ανα εταιρεια στις αλλες 2 γραμμες.Δες για παραδειγμα τη γραμμη Civitavecchia-Obia οπου το πρωινο της Moby ειναι στις 08:45 και της Tirrenia ειναι στις 09:00.Τι ελπιδες εχει να συνεχιστει ενα τετοιο μοντελο ακομα και καλοκαιρι?

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι ελπιδες εχει να συνεχιστει ενα τετοιο μοντελο ακομα και καλοκαιρι?

 

H σημείωσή μου είχε να κάνει με το ότι δεν συμπίπτουν σε "αρκετές γραμμές" και παίζουν κυρίως διαφορετικά ωράρια, όχι στο ότι δεν θα γίνουν περικοπές. Το κανονικό δρομολόγιο της Tirrenia για Olbia είναι σε ετήσια βάση και βραδινό, όπου παίζει μόνη της (τύπου Χανιά, να το πω κι έτσι). Τον Ιούνιο είχε και 2 ημερήσια την εβδομάδα σε γενικές γραμμές (που μπαίνει στη γραμμή και η Moby με το Tommy), τον Ιούλιο έχει ημερήσιο κάθε μέρα και τον Αύγουστο κάποιες ημέρες έχει και τρία ημερήσια. Προφανώς και θα γίνουν περικοπές πλέον, στα καλοκαιρινά αυτά δρομολόγια μόνο που πέφτει η μία εταιρεία στην άλλη  ;) Κι ότι γίνει και στo Γένοβα Όλμπια που η Tirrenia έχει αρκετά λιγότερα δρομολόγια από την Moby.

 

το πρωινο της Moby ειναι στις 08:45 και της Tirrenia ειναι στις 09:00.

 

Εμένα μου λες, το σπρέυ μας έφαγε το Athara πριν λίγες ημέρες.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νότια Σαρδηνία: Να πούμε πως εδώ και 2 εβδομάδες, στη -μόνο για φορτηγά- γραμμή Cagliari - Livorno, και για πρώτη φορά απ' όσο θυμάμαι τα τελευταία χρόνια, η Tirrenia χρησιμοποιεί πια 3 ρο-ρό. Είναι τα αδέλφια Via Adriatico, Espresso Ravenna και Espresso Catania. Το περίεργο είναι πως το τρίτο ρο-ρό δεν ακολουθεί κάποιο εναλλακτικό ωράριο σε σχέση με τα άλλα δυο αλλά αναχωρεί σχεδόν ακριβώς πάνω στις αναχωρήσεις τους. Αποκορύφωμα πρίν μερικές ημέρες όπου τα Espresso Ravenna και Espresso Catania έφτασαν μαζί στο Livorno με διαφορά άφιξης στην κυριολεξία 2 βαποριές. 

 

H γραμμή Valencia - Cagliari -  Salerno της Grimaldi Lines εξυπηρετείται από τα Eurocargo Bari. Υπάρχει και δεύτερο πλοίο που όμως υποψιάζομαι πως πάει μέσω άλλου προορισμού, από το Cagliari έχει 3 αναχωρήσεις.

 

Η γραμμή Cagliari - Vado Ligure της Gruppo Grendi εξυπηρετείται από τα ναυλωμένα Stena Carrier και Stena Freighter με καθημερινές αναχωρήσεις

 

Βόρεια Σαρδηνία: Στη γραμμή -και πάλι μόνο για φορτηγά- μεταξύ Piombino και Olbia, αυτήν τη στιγμή δραστηριοποιούνται τα Giuseppe Sa με τα χρώματα της Moby και το Puglia με τα χρώματα της Tirrenia, σε joint service φυσικά και με το Luigi Pa μάλλον σε ετήσια ακινησία, κι εδώ αναχωρήσεις 6 μέρες την εβδομάδα νομίζω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια προσπάθεια επισκόπησης των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις γραμμές της Σαρδηνίας και της Κορσικής.

Aponte
MSC (Container)

-> MSC Crociere (Cruises)


-> Caremar

-> SNAV ----------------------------- 50 % ---------------------------------> GNV


Grimaldi

-> ACL (Ro-Ro Container)

-> Atlantica di Navigazione (Ro-Ro Cargo + Vehicle Carriers)

-> Finnlines (Baltic Sea)


-> Grimaldi Lines

-> 45 % Hellenic Seaways

-> Minoan Lines


Lota
Corsica Ferries


Morace
Ustica Lines (+ High Speed Ferries ex-Siremar)                            Franza & Matacena                                                          Tomasos
-> Siremar <----------- Joint Venture (Regular Ferries) -------------> Caronte & Tourist                                                                TTT Lines

                                                                                                        -> 66 % New TTT Lines <----------- Joint Venture ----------> 33 % New TTT Lines

                                                                                                        -> NGI


Onorato
Moby Lines

-> Tirrenia - CIN (ex-Tirrenia)

-> Toremar


Rocca
Corsica Linea (ex-SNCM)


STEF
La Méridionale

Edited by Ariadne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Livorno-Olbia με Zeus Palace και Cruise Smeralda(Ikarus)

και 

Civitavecchia-Olbia με Cruise Olbia 

ειναι ο τελικος σχεδιασμος της Grimaldi.Αυτο για οσους ενδιαφερονται να ταξιδεψουν με τα παραπανω πλοια.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία τα θέσατε κύριοι, ας επιχειρήσουμε και μια ανασκόπηση σε επίπεδο λιμανιών και από που πας για που και με ποιόν.

 

Πρίν τούτο όμως, να προσθέσουμε στις εταιρείες που εξυπηρετούν τη Σαρδηνία, τη Gruppo Grendi με γραμμή ρο-ρό που θα δούμε παρακάτω ενώ να πούμε πως τον Απρίλιο μας άφησε χρόνους και η Saremar(Sardegna Regionale Maritima), η τοπική εταιρεία. Οι γραμμές της από Portovesme πρός Isola di San Pietro και από εκεί πρός Sant' Antiocco αλλά και από Palau πρός La Maddalena, καταχωρήθηκαν στην Delcomar, που γνωρίζουμε από τo Sara D. Ας δούμε τα λιμάνια από Βορρά πρός Νότο και με τη φορά των δεικτών του ρολογιού.

 

Porto Torres:

Σύνδεση με Γένοβα, καθημερινά με βραδυνές αναχωρήσεις με την Tirrenia που χρησιμοποιεί τα Nuraghes και Sharden. Μέρα παρά μέρα η GNV/SNAV με το μοναχοβάπορο SNAV Toscana.

Σύνδεση με Μασσαλία μέσω Propriano(Κορσική) που πρός το παρόν βλέπω να εξυπηρετεί η CMN/La Meridionale με το Kalliste. Στο παρελθόν έχουμε δεί εκεί και το Scandola με τα χρώματα της ίδιας εταιρείας.

Σύνδεση με Βαρκελώνη και Civitavecchia, σαν ενδιάμεσος σταθμός της ανάλογης γραμμής της Grimaldi Lines με τα Cruise Roma και Cruise Barcelona

Σύνδεση με Toulon που εισάγει φέτος πρώτη φορά αν δεν κάνω λάθος, η Corsica Ferries

Σύνδεση τοπική με το νησάκι Asinara την οποία προσφέρει η Delcomar με το Sara D στις οποίες αναφερθήκαμε και παραπάνω.

 

Santa Teresa Gallura:

Πορθμειακή επί της ουσίας σύνδεση με το Bonifacio στο νότιο άκρο της Κορσικής. Τουλάχιστον 8 αναχωρήσεις κάθε μέρα με τα Giraglia(Moby Lines) και Ichnusa(Blunavy) όπως είπαμε και εδώ, είναι μια 50λεπτη διαδρομή

 

Palau:

Πορθμειακή σύνδεση με το νησάκι La Maddalena, συνεχείς αναχωρήσεις. Η Delcomar δραστηριοποιείται εκεί με τα GB Conte και Enzo D και με τα πρόσφατα αποκτηθέντα Isola di S. Stefano και Isola di Caprera, ενώ υπάρχει και η Enermar με το αμφίδρομο Pace. Μένει να δούμε αν η πρόσφατη επέκταση της Delcomar φέρει αναδιατάξεις του στόλου ή ακόμα και καινούριες αγορές.

 

Golfo Aranci:

Το ΙΧ λιμάνι της Corsica Ferries, με το πλεονέκτημα του να μη χρειάζεται κανείς να πλεύσει μέχρι την Olbia και να περάσει τον στενό της δίαυλο. Η απόσταση από το Golfo Aranci πρός την Olbia με το αυτοκίνητο είναι περίπου 25 λεπτά, ενώ υπάρχει εύκολη πρόσβαση και στις παραλίες της περιοχής. Οπότε η γραμμή δουλεύει καλά. Το Golfo Aranci(ο κόλπος των πορτοκαλιών δηλαδή) συνδέεται με το Livorno στην Ιταλία αλλά και τη Νίκαια στη Γαλλία, η σύνδεση με την Civitavecchia δεν υφίσταται εδώ και 2 χρόνια. Να πούμε πως κάποιες φορές το χρόνο, ένα πλοίο της Bluferries από τη Messina πραγματοποιεί προσεγγίσεις στη Golfo Aranci για αλλαγές μάλλον βαγονιών της Ιταλικής εταιρείας τρένων, αλλά αυτά είναι έκτακτα γεγονότα.

 

Olbia:

Σύνδεση με Γένοβα, από την Moby Lines που πέραν των κλασσικών Moby Otta και Moby Drea που στην high season έχουν 2 αναχωρήσεις(πρωί και βράδυ) σε κάθε κατεύθυνση, φέτος προσθέτει και το Moby Tommy με συνέπεια να υπάρχουν 2 αναχωρήσεις σχεδόν κάθε βράδυ. Στα δρομολόγια για Γένοβα, μέρα παρά μέρα, και η Tirrenia που νομίζω εναλλάσει τα Janas και Bithia σε συνδυασμό με την Civitavecchia. 

 

Σύνδεση με Livorno, 2 καθημερινές αναχωρήσεις με Zeus Palace και Cruise Smeralda από πλευράς Grimaldi Lines. Άλλες 2 καθημερινές αναχωρήσεις(πρωί και βράδυ) προσφέρει η Moby Lines με τα Moby Aki και Moby Wonder, πλαισιωμένα με τα roro Eliana Marino και Massimo Mura που αναχωρούν κάθε βράδυ πρός κάθε κατεύθυνση. 

 

Σύνδεση με Piombino που προσφέρεται αποκλειστικά από τη Moby Lines. Μια καθημερινή αναχώρηση από και πρός από τα Moby Aki ή Moby Wonder. Όποιο πλοίο έχει κάνει το βραδυνό δρομολόγιο από Livorno, κάνει ημερήσιο για Piombino και επιστροφή στην Olbia για να ξανακάνει βραδυνό από Olbia πρός Livorno. Το άλλο κάνει ημερήσιο πρός Livorno και φτάνει την άλλη μέρα στην Olbia για να κάνει Piombino. Παράλληλα, η Moby έχει και 2 ρορό στη γραμμή του Piombino τα Luigi Pa και Giuseppe Sa. Τα 2 αυτά χρέπια, τις εργάσιμες ημέρες κάνουν 2 δρομολόγια το καθένα, πρωί και βράδυ ενώ τα Σαββατοκύριακα μόνο βραδυνά δρομολόγια, μιλάμε πάντα για καλοκαιρινή σεζόν

 

Σύνδεση με Civitavecchia όπου η Tirrenia όπως είπαμε και παραπάνω έχει τα Athara, Bithia και Janas(2 εξ' αυτών πάντα) με καθημερινά δρομολόγια πρωί και βράδυ. Η Grimaldi Lines το Cruise Olbia, καθημερινή αναχώρηση μεσημέρι από Olbia και βράδυ από Civitavecchia 

 

Η Olbia προφανώς και είναι το πιο busy επιβατικό λιμάνι της Σαρδηνίας

 

Arbatax:

Σύνδεση με Genova για περίπου 1.5 μήνα το καλοκαίρι με την Tirrenia, πρόκειται για προέκταση του δρομολογίου Genova - Olbia μερικές φορές την εβδομάδα

Σϋνδεση με Civitavecchia και Cagliari σαν ενδιάμεσος σταθμός της γραμμής αυτής.

 

Cagliari, το πιο μεγάλο εμπορικό λιμάνι της Σαρδηνίας:

Σύνδεση με Genova με πλοία ro-ro. Η Tirrenia έχει πια 5-6 αναχωρήσεις την εβδομάδα με τα Via Adriatico και Puglia τη δεδομένη χρονική στιγμή, σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με τη Grimaldi Lines που έχει 3 αναχωρήσεις την εβδομάδα στη γραμμή Genova - Palermo - Cagliari - Genova που αυτήν τη στιγμή απασχολεί τα Eurocargo Alexandria και Eurocargo Savona.

 

Σύνδεση με Marina di Carrara με 3 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση. Η Gruppo Grendi, αφού έφυγε από τη Γένοβα και το Vado Ligure, από τα τέλη Απριλίου αναβιώνει τη γραμμή του Armamento Sardo με τα Delfino Grigio και Delfino Bianco, που τα έχουμε δεί και παλιότερα. Πρός το παρόν κάνει δρομολόγια μόνο το Stena Freighter, δεν ξέρω αν όπως πέρυσι θα προστεθεί και δεύτερο πλοίο τους καλοκαιρινούς μήνες.

 

Σύνδεση με Livorno. Κι εδώ απ' ευθείας αντιπαράθεση Grimaldi Lines και Moby Lines. Η Grimaldi προσφέρει 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία με το Eurocargo Salerno ενώ η Moby Lines μέσω Tirrenia προσφέρει 6 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με τα Espresso Ravenna(μεγάλος καημός να το φωτογραφίσω) και Espresso Catania.

 

Σύνδεση με Civitavecchia, κλασσική γραμμή Tirrenia με τα γνωστά μας Amsicora και Bonaria που εκτελούν καθημερινές, βραδυνές αναχωρήσεις με την ενδιάμεση προσθήκη του Arbatax σε ορισμένα δρομολόγια, όπως είδαμε και παραπάνω.

 

Σύνδεση με Napoli, μέσω του Dimonios που κάνει 2 δρομολόγια την εβδομάδα νομίζω με τα χρώματα της Tirrenia

 

Σύνδεση ρο-ρό με Valencia και Salerno την οποία και προσφέρει η Grimaldi Lines για 3 φορές την εβδομάδα σε κάθε κατεύθυνση με τα Eurocargo Roma και Eurocargo Bari

 

Σύνδεση με Palermo(Σικελία) για 1-2 φορές την εβδομάδα η οποία και πάλι εξυπηρετείται από το Dimonios σε συνδυασμό με τις Ναπολιτάνικες αναχωρήσεις.

 

Portevesme

Τοπική πορθμειακή σύνδεση με το Carloforte και από εκεί με την Calasetta, μια γραμμή που τον περασμένο μήνα ανέλαβε η Delcomar. Τα Anna Mur, La Maddalena, Eolo, και Arbatax είναι τα πλοία που δραστηριοποιούνται εκεί. Πρός το παρόν είναι εκεί και το GB Conte αλλά η λογική λέει πως  αυτό θα επιστρέψει στο Palau - La Maddalena. Ερωτηματικό τι θα συμβεί με το Vesta είναι στο κάποιο ναυπηγείο της Messina αυτή την εποχή, έχοντας σταματήσει δρομολόγια λίγο μετά την ανάληψη της γραμμής από τη Delcomar. 

 

Ούφφφφφ, το έβγαλα το θηρίο  :D. Υπάρχουν και γεωγραφικά links ώστε να βλέπει κανείς για τι ακριβώς μιλάμε. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grazie για τον κόπο σου :)

 

Μήπως τυγχάνει να ξέρεις τι απόγινε το Sibilla;

Edited by Ariadne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο, κάτι μου έλειπε από εκεί, το Sibilla. Το Marinetraffic το δείχνει και αυτό στη Messina. Αυτό όμως πρέπει να είχε σταματήσει δρομολόγια αρκετά πρίν την είσοδο της Delcomar στη γραμμή. Η Delcomar δεν έχει ξανά δουλέψει τέτοιο τύπο πλοίου, όλα της τα πλοία είναι παντόφλες ή αμφίδρομα. Οπότε ειναι ένα ερωτηματικό τι θα γίνει με αυτά τα 2 πλοία. Πάντως η συγκεκριμένη γραμμή είναι υπέρ-πλήρης έστω κι έτσι. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρακαλώ :) Είναι συμπαθητικά πλοία. Ίσως κάνουν και για μερικές από τις δικές μας γραμμές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golfo Aranci:

Να πούμε πως κάποιες φορές το χρόνο, ένα πλοίο της Bluferries από τη Messina πραγματοποιεί προσεγγίσεις στη Golfo Aranci για αλλαγές μάλλον βαγονιών της Ιταλικής εταιρείας τρένων, αλλά αυτά είναι έκτακτα γεγονότα.

 

Δεν έλεγα καλύτερα να μου καθόταν η Monica Belucci?  :D

 

Το Scilla σήμερα στο Golfo Arranci προερχόμενο από Messina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cagliari, το πιο μεγάλο εμπορικό λιμάνι της Σαρδηνίας:

 

Σύνδεση με Livorno. Κι εδώ απ' ευθείας αντιπαράθεση Grimaldi Lines και Moby Lines. Η Grimaldi προσφέρει 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία με το Eurocargo Salerno ενώ η Moby Lines μέσω Tirrenia προσφέρει 6 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με τα Espresso Ravenna(μεγάλος καημός να το φωτογραφίσω) και Espresso Catania.. 

 Απο αυριο η Grimaldi Lines διπλασιαζει τα δρομολογια της στη γραμμη σε 6 εβδομαδιαιως με την δρομολογηση σε αυτη του Eurocargo Istanbul.Οπως βλεπω θα πιανει και Olbia το Istanbul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooow, πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη, μιλάμε για total war. Και μια από τις εικόνες από το τελευταίο ταξίδι στο Livorno που είχα σκοπό να μοιραστώ μαζί σας, είναι η Σαββατιάτικη άφιξη του Eurocargo Salerno. Εκτός από το ότι το πλοίο είναι φανερά ταλαιπωρημένο εξωτερικά, φαίνεται να είναι κι εντελώς άδειο από άποψη φορτίου, όσο μπορώ να κρίνω με το μάτι. Εξαιρετικά ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τα τεκταινόμενα, έχει πάρει όντως τέτοιο μερίδιο της αγοράς άραγε? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκίνησε το Pietro Manunta μεταξύ Όλμπια και Λιβόρνο για λογαριασμό της Μόμπυ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επί του Πιεστηρίου, που έλεγε και το προπύργιο της μαχόμενης δημοκρατικής παράταξης, το αθάνατο Κανάλι 29 :D (δέστε τι εκπομπή σας έβαλα, με Αντρέα στο Γενικό Κρατικό, Χρήστο Παπουτσή, Κρεμαστινό, Ειδικό Δικαστήριο, και άλλους θρύλους του Αυριανισμού, γίιιιιιχααααα :D), να πούμε πως όπως μου μετεφέρθη από τον ανταποκριτή μας στη Ζζζέεεενοβα, και ανεφέρθη νωρίτερα απόψε και στο Naviermatori, έχουμε μια πιθανή ναύλωση του Vikingland από την Grimaldi Lines. Το πλοίο το βλέπουμε εδώ το περασμένο καλοκαίρι να εισέρχεται στο Warnemunde της Γερμανίας, για να πάρουμε και μια γεύση για το πως δείχνει. Τω καιρώ εκείνω, όπως βλέπουμε και στην πρυμνιά όψη, το πλοίο ήταν ναυώμένο στη Swedish Orient Line και εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Φινλανδίας και Γερμανίας. Γραμμή η οποία έκλεισε στο τέλος Δεκεμβρίου, και ίσως έτσι να εξηγείται γιατί το πλοίο είναι διαθέσιμο.

 

Που εικάζεται πως θα χρησιμοποιηθεί? Μεταξύ Vado Ligure και Porto Torres. Ίδωμεν αν θα υλοποιηθεί.  

 

@ Proud Ionian: Παραδέξου το, την είδες όλη την εκπομπή για να ακούσεις τον πολιτικό λόγο του Χρήστου Παπουτσή, που τόσο έχει λείψει στις δύσκολες ώρες που διανύει η πατρίδα μας :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Vikingland είναι ήδη στο Porto Torres της Σαρδηνίας και θα περιμένει τη Δευτέρα για την έναρξη της καινούριας γραμμής. Υπάρχει όμως και νέο πρόσωπο στην Κόλαση, είναι το Eurocargo Istanbul που εικάζεται πως θα διπλώσει το Vikingland. Το πλοίο είναι αυτήν τη στιγμή καθ' οδόν από την Βαρκελώνη για το Vado Ligure, κάνοντας ορισμένα έκτακτα δρομολόγια στη γραμμή Livorno - Savona - Barcelona - Valencia λόγω ετησίων ακινησιών. Το περασμένο καλοκαίρι το πλοίο συνέδεε το Livorno με το Cagliari μέσω Olbia(για 2 φορές την εβδομάδα η τελευταία), ενώ από το φθινόπωρο η Olbia κόπηκε και εισήλθε η Genova στα δρομολόγια. Μένει να δούμε αν το καλοκαίρι θα συνεχιστεί το Livorno - Olbia - Cagliari, με κάποιο άλλο πλοίο της εταιρείας. 

 

Παραθέτω από νωρίτερο post μου τον ανταγωνισμό της γραμμής του Porto Torres:

Porto Torres:

Σύνδεση με Γένοβα, καθημερινά με βραδυνές αναχωρήσεις με την Tirrenia που χρησιμοποιεί τα Nuraghes και Sharden. Μέρα παρά μέρα η GNV/SNAV με το μοναχοβάπορο SNAV Toscana.

Σύνδεση με Μασσαλία μέσω Propriano(Κορσική) που πρός το παρόν βλέπω να εξυπηρετεί η CMN/La Meridionale με το Kalliste. Στο παρελθόν έχουμε δεί εκεί και το Scandola με τα χρώματα της ίδιας εταιρείας.

Σύνδεση με Βαρκελώνη και Civitavecchia, σαν ενδιάμεσος σταθμός της ανάλογης γραμμής της Grimaldi Lines με τα Cruise Roma και Cruise Barcelona

Σύνδεση με Toulon που εισάγει φέτος πρώτη φορά αν δεν κάνω λάθος, η Corsica Ferries

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Vikingland στο Porto Torres και το Eurocargo Istanbul δεμένο από την Παρασκευή στη Savona όπου και σταμάτησε το ταξίδι που ανέφερα στο προηγούμενο post. Να διορθώσω εδώ τον εαυτό μου και να πω πως τα πλοία μάλλον θα φεύγουν από το κεντρικό λιμάνι της Savona, πίσω από εκεί που δένουν τα κρουαζιερόπλοια της Costa Crociere, για όσους γνωρίζουν το λιμάνι, και όχι από το Vado Ligure που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα πιο δυτικά. Μένει να δούμε αν όντως ξεκινήσει η γραμμή από αύριο.

 

Αξιοπερίεργο πως το site της Grimaldi Cargo δεν αναφέρει τίποτε σχετικό, ακόμη.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ναι λοιπόν, ξεκίνησε τελικά η γραμμή. Το Eurocargo Istanbul έφυγε από τη Savona στις 1930 τοπική σήμερα και κατευθύνεται με 16 μίλια για το Porto Torres με άφιξη αύριο το πρωί στις 0730. Ίδια ώρα ανεχώρησε και το Vikingland από το Porto Torres και με τα 17 του μίλια δίνει άφιξη αύριο στις 0700 στη Savona.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξελίξεις περίεργες. Το Vikingland σήμερα δε φαίνεται να κάνει δρομολόγιο και είναι δεμένο από το πρωί στο Porto Torres, με το AIS του να δείχνει επόμενο προορισμό τη Βαρκελώνη. Το Eurocargo Istanbul έχει αφήσει προ πολλού τη Savona και βρίσκεται στη Valencia.

 

Την ίδια στιγμή στο site της Grimaldi Lines, φιγουράρουν πια τα δρομολόγια της γραμμής. Αναχωρήσεις από Savona κάθε μέρα στις 2000 εκτός από Παρασκευή και Σάββατο, οπότε λογικό σήμερα να μην υπάρχει δρομολόγιο. Αναχωρήσεις από Porto Torres Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη στις 2000, τίποτα Πέμπτη, Παρασκευή, και Σάββατο, ενώ έχουμε 2 αναχωρήσεις την Κυριακή, στις 0200 και στις 1900. Το Vikingland είναι λοιπόν λογικό να βρίσκεται εκεί. Όμως όπως είναι φτιαγμένο το πρόγραμμα, και αν δεν κάνουν τα πλοία κάποια αλλη προσέγγιση στο ενδιάμεσο, το ένα θα φτάνει Πέμπτη πρωί 0800 στο Porto Torres και θα ξαναφεύγει σχεδόν 3 μέρες μετά(Κυριακή 0200) ενώ το άλλο θα φτάνει στο Porto Torres την Παρασκευή το πρωί 0800, για να φύγει Κυριακή στις 1900. Πολύ ενδιαφέρον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Eurocargo Istanbul τελικά έκανε αρπαχτή μέχρι τη Valencia και σήμερα επέστρεψε στις αναχωρήσεις του από τη Savona για Porto Torres

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως είπα και στο θέμα της Grimaldi Lines:

Quote

Valencia - Porto Torres: Καινούρια γραμμή αυτή εδώ. Μία εβδομαδιαία αναχώρηση από Porto Torres κάθε Τρίτη στις 1200 με άφιξη στη Valencia στις 1400 της Παρασκεύης, προφανώς μέσω Barcelona. Φαίνεται να είναι μια αναχώρηση των 0300 κάθε Τρίτη από Livorno, μάλλον με κάποιο roro εκ των 4-5 της βασικής γραμμής Barcelona - Valencia - Savona - Livorno. Πάντως αυτή την εβδομάδα δε νομίζω πως έγινε τέτοια προσέγγιση. Το ρεζουμέ πάντως είναι πως το Porto Torres για την Grimaldi Lines αποκτά φέτος 2 καινούριες απ' ευθείας συνδέσεις(Savona, Valencia) και επιπλέον χωρητικότητα σε μια υπάρχουσα(Barcelona).

Κι όπως είπαμε και παραπάνω:

Quote

Όμως όπως είναι φτιαγμένο το πρόγραμμα, και αν δεν κάνουν τα πλοία κάποια αλλη προσέγγιση στο ενδιάμεσο, το ένα θα φτάνει Πέμπτη πρωί 0800 στο Porto Torres και θα ξαναφεύγει σχεδόν 3 μέρες μετά(Κυριακή 0200) ενώ το άλλο θα φτάνει στο Porto Torres την Παρασκευή το πρωί 0800, για να φύγει Κυριακή στις 1900. Πολύ ενδιαφέρον.

 

Όντως υπάρχει σύνδεση μεταξύ Porto Torres και Valencia. Νωρίτερα σήμερα το απόγευμα το Eurocargo Istanbul απέπλευσε από το Porto Torres για τη Valencia. Προφανώς και δεν είναι η αναχώρηση Τρίτη 1200 που φαίνεται στο πρόγραμμα της Grimaldi Lines αλλά αναμενόμενα, δεν αφήνει ο Grimaldi το πλοίο να μείνει μεραγκλαντάν 3 μέρες στο Porto Torres μη κάνοντας τίποτε. Μένει να δούμε πως θα κινηθεί αύριο και το Vikingland που θα φτάσει Παρασκευή πρωί στο Porto Torres.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...