Jump to content
Shipfriends

Ηπειρωτική Ιταλία - Σαρδηνία


Recommended Posts

Συνεχίζεται στην Ιταλία ο χορός των επιδοτήσεων a la Plakiotak

Προς αναζήτηση 2 πλοίων για δρομολόγια από Civitavecchia προς Arbatax και Cagliari ηλικίας έως 20 ετών, με χωρητικότητα τουλάχιστον 800 επιβατών, 400 κλινών και 820 γραμμικών για φορτηγά. 83μύρια γιούρα για 5 έτη. Προσφορές μέχρι 20 Απρίλη.

Μαζευτείτε να πάμε :D

 

Link to comment
Share on other sites

Τι να μαζευτουμε κ τι να μαζεψουμε αγαπητε,αμα κατσουμε να μετρησουμε ποσα πλοια μας ειναι σημερα κατω των 20 θα μας ερθει κολπος :D

Btw,πολυ πολυ ωραιος ορος η 20ετια του πλοιου σου οταν αξιωνεις δημοσια χρηματοδοτηση.Και στα δικα μας,καποτε ευχομαι!

Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε να σου προκαλεί τουλάχιστον εντύπωση οτι η Ιταλία θέτει τέτοιους όρους. Αλλά αν το τραβήξουμε και λίγο παραπανω, το μπικικινι που δίνει ειναι αρκετα μεγάλο για να δικαιολογησει προφανώς και τις απαιτήσεις. 

 

ΥΓ στην Ελλαδα κανε πως βάζεις όριο τα 30 χρόνια να δεις πόσες γραμμές θα μείνουν ορφανές... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μετά τις τελευταίες ανακατατάξεις, οι Κρουιζάρες στη γραμμή Olbia - Livorno ακολουθούν το γνωστό μοτίβο της Grimaldi με 2 δρομολόγια καθημερινά πρός κάθε κατεύθυνση, πλήν του Σαββατοκύριακου. Τα πλοία πάνε με 20-21 μίλια στο χαλαρό. Το αντίπαλο δέος της Moby κατάλαβε πια πως να τρέχουν ασκόπως χειμωνιάτικα τα Moby Aki και Moby Wonder σε διπλά δρομολόγια, μόνο χασούρα προσφέρει. Οπότε περιορίζονται μόνο σε βραδυνές αναχωρήσεις απέναντι στις Κρουιζάρες. Όσον αφορά της ημερήσιες αναχωρήσεις, ο Onorato έχει ρίξει στη μάχη τα roro του με το Maria Grazia Onorato ειδικά να πηγαινοέρχεται συνέχεια ανάμεσα στο Livorno και την Olbia. Το περίεργο εδώ είναι πως δεν είναι διπλωμένο από κανένα άλλο τη δεδομένη χρονική στιγμή, επικουρείται όμως από τα roro της γραμμής Cagliari - Livorno που κάνουν περάσματα από την Olbia. Αυτά τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι το Alf Pollak και το Giuseppe Lucchesi, αν και το τελευταίο το βλέπω σταματημένο στο Cagliari τις τελευταίες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Να πουμε οτι απο τις 3 Μαρτιου και μετα για να ταξιδεψει κανεις απο την Ιταλικη χερσονησο στη Σαρδηνια θα πρεπει ειτε να εχει εμβολιαστει ειτε να εχει αρνητικο PCR test 48 ωρες πριν τον αποπλου.Διαφορετικα απλα δεν μπαινεις στο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινά και επισήμως η γραμμή της Grendi ανάμεσα στην Marina di Carrara και την Olbia, πληροφορίες και ωράρια εντός. Στην πράξη, από τις 5 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις της γραμμής Marina di Carrara - Cagliari, θα περνάνε από την Olbia. Η εταιρεία φαίνεται να εγκαταλείπει τις προσεγγίσεις στο Porto Torres.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε μια μάλλον αναπάντεχη εξέλιξη, η Moby/Tirrenia και η GNV κατέθεσαν από κοινού προσφορά για την εξυπηρέτηση της επιδοτούμενης γραμμής Genova - Olbia. Η συγκεκριμένη επιδότηση είναι 25.8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, είναι δηλαδή μερική αν σκεφτεί κανείς πως το ετήσιο κόστος το υπολογίζουν σε 109 εκατομμύρια(μη με ρωτήσετε πως βγαίνουν αυτά τα νούμερα). Το ερώτημα τώρα είναι αν νομικά στέκει το να κάνουν προσφορά 2 εταιρείες σε κοινοπραξία, σύμφωνα με τους Ιταλοί.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι χαθηκες λιγο στη μεταφραση Νικ μου :D

Εγω καταλαβα οτι μονο αυτοι οι 2 εκδηλωσαν ενδιαφερον για το Genova-P.Torres και ενας απ τους 2 θα κερδισει το διαγωνισμο(σσ. ο Ονορατο καταβαινει με πλοια της Tirrenia).

Επισης να πουμε οτι στο Napoli-Palermo-Cagliari ενδιαφερον εκδηλωσε μονο ο Grimaldi με το Venezia.

Στο Civitavecchia-Cagliari-Arbatax δεν κατεθεσε κανεις προσφορα.

Ενω στο Civitavecchia-Olbia μαλλον ολοι απ οτι εχω δει.

Η αναληψη των υπηρεσιων ειναι απο 1/6 οποτε μεχρι τοτε θα ξερουμε ακριβως ποιος πηρε τι.

Η βαση του ερωτηματος τους τελος αφορα στο αν μπορει να συμμετεχει στον/στους διαγωνισμους ο Μομπης απο τη στιγμη που ειναι σε κατασταση χρεοκοπιας.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια προσπαθώ να τα μεταφράζω μόνος μου για να μην τεμπελιάζω με το translate. Και μάλλον την πάτησα γιατί όποιος βιάζεται..:D

Link to comment
Share on other sites

On 4/29/2021 at 8:13 PM, MILTIADIS said:

Ενω στο Civitavecchia-Olbia μαλλον ολοι απ οτι εχω δει.

Για τη γραμμη αυτη συμφωνα με το shippingitaly υπηρξε συμφωνια των 3 υποψηφιων για καταρτιση κοινου επιχειρησιακου σχεδιασμου με επικεντρο την Tirrenia η οποια θα καλυπτει τη γραμμη τους χειμερινους μηνες λαμβανοντας την επιδοτηση και τους θερινους μηνες το εργο θα το αναλαβουν η GNV και η Grimaldi χωρις επιδοτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στη GNV κατοχυρωθηκε η γραμμη Genova-Porto Torres.

Οποτε πλεον εχει μια επιδοτουμενη η GNV,μια ο Grimaldi,μια και οι 3 σε εκ περιτροπης συνεκμεταλευση με κυριο παροχο την Tirrenia ενω για το Civitavecchia-Cagliari-Arbatax δεν κατατεθηκε καμια προσφορα και θα γινει απευθειας αναθεση το προσεχες διαστημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...