Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα έπρεπε να σου προκαλεί τουλάχιστον εντύπωση οτι η Ιταλία θέτει τέτοιους όρους. Αλλά αν το τραβήξουμε και λίγο παραπανω, το μπικικινι που δίνει ειναι αρκετα μεγάλο για να δικαιολογησει προφανώς και τις απαιτήσεις. 

 

ΥΓ στην Ελλαδα κανε πως βάζεις όριο τα 30 χρόνια να δεις πόσες γραμμές θα μείνουν ορφανές... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μετά τις τελευταίες ανακατατάξεις, οι Κρουιζάρες στη γραμμή Olbia - Livorno ακολουθούν το γνωστό μοτίβο της Grimaldi με 2 δρομολόγια καθημερινά πρός κάθε κατεύθυνση, πλήν του Σαββατοκύριακου. Τα πλοία πάνε με 20-21 μίλια στο χαλαρό. Το αντίπαλο δέος της Moby κατάλαβε πια πως να τρέχουν ασκόπως χειμωνιάτικα τα Moby Aki και Moby Wonder σε διπλά δρομολόγια, μόνο χασούρα προσφέρει. Οπότε περιορίζονται μόνο σε βραδυνές αναχωρήσεις απέναντι στις Κρουιζάρες. Όσον αφορά της ημερήσιες αναχωρήσεις, ο Onorato έχει ρίξει στη μάχη τα roro του με το Maria Grazia Onorato ειδικά να πηγαινοέρχεται συνέχεια ανάμεσα στο Livorno και την Olbia. Το περίεργο εδώ είναι πως δεν είναι διπλωμένο από κανένα άλλο τη δεδομένη χρονική στιγμή, επικουρείται όμως από τα roro της γραμμής Cagliari - Livorno που κάνουν περάσματα από την Olbia. Αυτά τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι το Alf Pollak και το Giuseppe Lucchesi, αν και το τελευταίο το βλέπω σταματημένο στο Cagliari τις τελευταίες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Να πουμε οτι απο τις 3 Μαρτιου και μετα για να ταξιδεψει κανεις απο την Ιταλικη χερσονησο στη Σαρδηνια θα πρεπει ειτε να εχει εμβολιαστει ειτε να εχει αρνητικο PCR test 48 ωρες πριν τον αποπλου.Διαφορετικα απλα δεν μπαινεις στο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινά και επισήμως η γραμμή της Grendi ανάμεσα στην Marina di Carrara και την Olbia, πληροφορίες και ωράρια εντός. Στην πράξη, από τις 5 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις της γραμμής Marina di Carrara - Cagliari, θα περνάνε από την Olbia. Η εταιρεία φαίνεται να εγκαταλείπει τις προσεγγίσεις στο Porto Torres.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε μια μάλλον αναπάντεχη εξέλιξη, η Moby/Tirrenia και η GNV κατέθεσαν από κοινού προσφορά για την εξυπηρέτηση της επιδοτούμενης γραμμής Genova - Olbia. Η συγκεκριμένη επιδότηση είναι 25.8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, είναι δηλαδή μερική αν σκεφτεί κανείς πως το ετήσιο κόστος το υπολογίζουν σε 109 εκατομμύρια(μη με ρωτήσετε πως βγαίνουν αυτά τα νούμερα). Το ερώτημα τώρα είναι αν νομικά στέκει το να κάνουν προσφορά 2 εταιρείες σε κοινοπραξία, σύμφωνα με τους Ιταλοί.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι χαθηκες λιγο στη μεταφραση Νικ μου :D

Εγω καταλαβα οτι μονο αυτοι οι 2 εκδηλωσαν ενδιαφερον για το Genova-P.Torres και ενας απ τους 2 θα κερδισει το διαγωνισμο(σσ. ο Ονορατο καταβαινει με πλοια της Tirrenia).

Επισης να πουμε οτι στο Napoli-Palermo-Cagliari ενδιαφερον εκδηλωσε μονο ο Grimaldi με το Venezia.

Στο Civitavecchia-Cagliari-Arbatax δεν κατεθεσε κανεις προσφορα.

Ενω στο Civitavecchia-Olbia μαλλον ολοι απ οτι εχω δει.

Η αναληψη των υπηρεσιων ειναι απο 1/6 οποτε μεχρι τοτε θα ξερουμε ακριβως ποιος πηρε τι.

Η βαση του ερωτηματος τους τελος αφορα στο αν μπορει να συμμετεχει στον/στους διαγωνισμους ο Μομπης απο τη στιγμη που ειναι σε κατασταση χρεοκοπιας.

Link to comment
Share on other sites

On 4/29/2021 at 8:13 PM, MILTIADIS said:

Ενω στο Civitavecchia-Olbia μαλλον ολοι απ οτι εχω δει.

Για τη γραμμη αυτη συμφωνα με το shippingitaly υπηρξε συμφωνια των 3 υποψηφιων για καταρτιση κοινου επιχειρησιακου σχεδιασμου με επικεντρο την Tirrenia η οποια θα καλυπτει τη γραμμη τους χειμερινους μηνες λαμβανοντας την επιδοτηση και τους θερινους μηνες το εργο θα το αναλαβουν η GNV και η Grimaldi χωρις επιδοτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στη GNV κατοχυρωθηκε η γραμμη Genova-Porto Torres.

Οποτε πλεον εχει μια επιδοτουμενη η GNV,μια ο Grimaldi,μια και οι 3 σε εκ περιτροπης συνεκμεταλευση με κυριο παροχο την Tirrenia ενω για το Civitavecchia-Cagliari-Arbatax δεν κατατεθηκε καμια προσφορα και θα γινει απευθειας αναθεση το προσεχες διαστημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Σε εξελιξη παραμενει η απεργια των μεταφορεων στη Σαρδηνια οι οποιοι διαμαρτυρονται για τα ακριβα καυσιμα με αποτελεσμα να εχουν ανασταλει δρομολογια roro προς το νησι λογω αδυναμιας φορτωσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 3/4/2022 at 9:17 PM, MILTIADIS said:

Παει το παλικαρι.

Savona-Porto Torres απο 11/4.

 

On 3/21/2022 at 7:45 PM, MILTIADIS said:

Νεα παραταση στα δρομολογια της Ancona μεχρι 10/4.

Οποτε παει πισω και η εναρξη της νεας γραμμης του.

Με την υποψια οτι αυτη η εξελιξη εχει να κανει με τη συσταση του μπλοκ GNV-Moby/Tirrenia και την διαφαινομενη καταπαυση του πυρος μεταξυ των 3 μεγαλων εφοπλιστων στη γειτονα,τα δρομολογια του Ζευς στην νεα γραμμη συνεχιζουν να εξαφανιζονται.Φαινονται μεν ανοικτα απο Ιουνιο κ μετα πλεον πλην ομως δεν μπορεις να κανεις κρατηση.

Link to comment
Share on other sites

Η Grimaldi διαφημίζει πια το Catania στη γραμμή Civitavecchia - Arbatax - Cagliari, δεν ξέρω αν κατακυρώθηκε σε αυτούς η γραμμή με επιδότηση ή αν πρόκειται για ελεύθερη δρομολόγηση. Το πλοίο έχει ήδη ξεκινήσει δρομολόγια, τα οποία φαίνεται πως θα διατηρηθούν ως το τέλος του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

On 4/5/2022 at 3:03 AM, MILTIADIS said:

 

Με την υποψια οτι αυτη η εξελιξη εχει να κανει με τη συσταση του μπλοκ GNV-Moby/Tirrenia και την διαφαινομενη καταπαυση του πυρος μεταξυ των 3 μεγαλων εφοπλιστων στη γειτονα,τα δρομολογια του Ζευς στην νεα γραμμη συνεχιζουν να εξαφανιζονται.Φαινονται μεν ανοικτα απο Ιουνιο κ μετα πλεον πλην ομως δεν μπορεις να κανεις κρατηση.

16 Μαίου διαφημίζει τώρα ο Grimaldi στο insta

το Savona Porto Torres

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Σύμφωνα με διάφορα ΜΜΕ και ναυτιλιακά φόρουμ, στις γραμμές της Ιταλίας πρέπει να γίνεται της κακομοίρας φέτος. Πολύωρες καθυστερήσεις, μπάχαλο στις κρατήσεις, σχεδόν καθημερινές βλάβες σε διάφορα πλοία κ.λπ. Πιο πολύ αφορά τη Moby, λιγότερο τη Corsica και τη Grimaldi και σχεδον καθόλου την Tirrenia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η GNV έχει αρχίσει ήδη να ξεδιπλώνει το πλάνο της για την καλοκαιρινή σεζόν του 2023 στη Σαρδηνία. Η γραμμή Genova - Olbia θα έχει 4 πλοία(φέτος είχε 3 αν θυμάμαι καλά) ενώ άλλα 4 θα έχει η γραμμή Genova - Porto Torres(2 φέτος), πράγμα που σημαίνει πως θα έχουμε πρωινές και βραδυνές αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση. Η γραμμή Civitavecchia - Olbia θα έχει 6 αναχωρήσεις την εβδομάδα και από τα 2 λιμάνια, χωρίς να διευκρινίζει εάν αυτό θα γίνει με 1 πλοίο ή με 2. Υποθέτω με ένα.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Nick the Greek said:

Έφυγε από τη Napoli και είναι πια στο Porto Torres της Σαρδηνίας, άρα μάλλον πάει στη γραμμή από εκεί για τη Genova αλλά και το Cagliari. 

Μόλις ξεκίνησε από Porto Torres το 1ο δρομολόγιο. Επομένως αντικαθιστά το Zeus Palace άρα ο όμιλος περιορίζεται αποκλειστικά στα φορτηγά τουλάχιστον για το χειμώνα. Μένει να δούμε αν θα δέσει Savona (όπως το Zeus) ή Genova (όπως παλαιότερα το Euroferry Egnazia) και αν θα επανέλθει η κυριακάτικη προσέγγιση στο Cagliari (αναχώρηση Σάββατο από Genova/Savona) η οποία το καλοκαίρι κούνησε μαντήλι παρέα με το Μπάμπη το Λυκογιάννη.

Link to comment
Share on other sites

Τελικό προορισμό Genova έβαλε μόλις τώρα, κάτι μου έλεγε πως από την στιγμή που γύρισε σε roro service η γραμμή, θα επανερχόταν στη Genova. Το hub της Grimaldi εκεί είναι μεγαλύτερο από ότι στην Savona.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 4/11/2022 at 1:31 PM, MILTIADIS said:

Πηραν τη γραμμη μεχρι τον επομενο Μαρτιο.

 

Την ξαναπήραν σύμφωνα με τους Ιταλοί. Μιλάμε για το Civitavecchia - Arbatax - Cagliari. Έχει ενδιαφέρον να δούμε πως πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου που προβλέπει η προκήρυξη και είναι αυτονόητα, οι Ιταλοί συγκεκριμενοποιούν και ώρες ταξιδίου, περιθώρια αναχώρησης/άφιξης όσον αφορά την ώρα, αριθμό προσεγγίσεων στο ενδιάμεσο Arbatax αλλά ακόμη και την ελάχιστη χρονική διαφορά ανάμεσα στις προσεγγίσεις στο Arbatax. Με λίγα λόγια, σιγουρεύουν πως δεν θα δούν φαινόμενα όπως σε άλλες χώρες τις Μεσογείου, όπου η ίδια εταιρεία πραγματοποιεί προσεγγίσεις στους ίδιους επιδοτούμενους προορισμούς με διαφορά ωρών, μην προσθέτωντας καθόλου υπεραξία στην συγκοινωνιακή υπηρεσία για την οποία επιδοτείται.

 

Με άλλα λόγια, όπως έλεγε κι ο μέγας Μάκης Ψωμιάδης, "ο πλερώνων έχει και λόγο".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το περασμένο Σάββατο το Moby Fantasy έκανε το τελευταίο του ημερήσιο δρομολόγιο από το Livorno πρός την Olbia για Σαββατοκύριακο. Τώρα πια και για όλο το χειμώνα, τα πλοία κάνουν διπλά δρομολόγια τις καθημερινές και μονά overnight τα Σαββατοκύριακα. Σκεφθείτε πως ένα καθημερινό 24ωρο από το Livorno για την Olbia και ανάποδα, θα φύγουν το θηριώδες Moby Fantasy, 2 κρουιζάρες και 1 Παλάτι. Κολοσσιαία νούμερα χωρητικότητας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/25/2023 at 2:50 PM, Diagoras said:

Το Majestic στη θέση του, αναχώρησε το πρωί από Γένοβα για Παλέρμο. 

Επειδή το Majestic δεν έχει την ταχύτητα ώστε να σταθεί στη γραμμή Genova-Palermo, το Forza έχει ήδη μεθορμίσει από το Termini Imerese στο Palermo και λογικά θα αναλάβει την αντικατάσταση του Excelsior. Αντίστοιχα το Majestic θα μεταφερθεί στη γραμμή του Forza (Civitavecchia-Termini Imerese και Napoli-Termini Imerese) όπου οι 20 κόμβοι/ώρα είναι σχετικά επαρκείς...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...