Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
On 12/19/2018 at 2:22 PM, Nick the Greek said:

Έχουμε μια καινούρια εξέλιξη στη γραμμή, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι Genova - Porto Torres, που θα λάβει χώρα το καλοκαίρι του 2019. Όπως είπαμε εδώ:

Το Rhapsody θα πραγματοποιεί δρομολόγια στη γραμμή όπως κάθε χρόνο, πλήν όμως απέναντί του δεν θα έχει τα Sharden και Nuraghes μαζί όπως κάθε χρόνο. Θα έχει μόνο το Nuraghes το οποίο θα πραγματοποιεί ημερήσιες αναχωρήσεις(0930) καθ' εκάστην από Porto Torres πρός Genova, και νυχτερινές στην άλλη κατεύθυνση(2130). Η Moby/Tirrenia θα μείνει με ένα πλοίο στη γραμμή.image.png

 

Απ' ότι βλέπω στα πλάνα της GNV, όπως είπαμε και παραπάνω θα έχουμε καθημερινές αναχωρήσεις με τα Rhapsody και Splendid τον Ιούνιο, ενώ από αρχές Ιουλίου το τελευταίο αντικαθίσταται από το Excellent. Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια: η προσέγγιση στο Porto Torres θα πραγματοποιείται σαν ενδιάμεσος προορισμός στη γραμμή Genova - Olbia. Οπότε το πλοίο θα αναχωρεί από Γένοβα, θα πλέει δυτικά της Κορσικής και θα πιάνει Porto Torres. Και από εκεί διαμέσω του στενού Κορσικής - Σαρδηνίας θα πηγαίνει για Olbia, που θα είναι και ο τελικός προορισμός του πλοίου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 7/12/2019 at 3:23 PM, .voyager said:

Από 26 Ιουλίου, κάνοντας το δρομολόγιο των 10:15 από Civitavecchia και 22:15 από Olbia. Θα μπει κάποιο στη θέση του;

Αλλαγή πλάνου. Αντί του Florencia στη γραμμή από 26/7 έως 15/9 για λογαριασμό της Grimaldi Lines θα μπει το AF Claudia. Είναι ήδη στην Civotavecchia. Φώτος το επόμενο διάστημα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Άλλαξαν τα κόζα και με τα ρορό της Moby ανάμεσα στην Olbia και το Livorno αλλά και το Piombino. Τα δρομολόγια από το Piombino φαίνονται να έχουν σταματήσει και έτσι τα ρορό του Livorno - Olbia έχουν γίνει τέσσερα. Το περίεργο εδώ είναι πως αντί να χρησιμοποιούν συνεχώς 2 ρορό για πρωινά και βραδυνά δρομολόγια που υπαγορεύει το πρόγραμμά τους, έχουν 2 που κάνουν πρωινά δρομολόγια(Eliana Marino και Pauline Russ) και άλλα 2 που κάνουν τις βραδυνές αναχωρήσεις(Giuseppe Sa και Beniamino Carnevale). Άλαλα τα χείλη των ασεβών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Grimaldi Lines, τουλάχιστον στο Σαββατιάτικο δρομολόγιο από τη Γένοβα για το Κάλιαρι, προσθέτει το Porto Torres για αυτή την εβδομάδα. Οπότε το Eurocargo Valencia σήμερα ξεκουράζεται στη Γένοβα και το Euroferry Malta κάνει το παραπάνω δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αρχίζει και μου θυμίζει Κούγια-Μανούση ο Manolo, πολύ μπλά-μπλά, πάρα πολύ μπλά-μπλά και προφανής προσπάθεια για πιασάρικες ατάκες ά-λά-Μελισσανίδης που θα κάνουν ωραίο τίτλο στο site. Εδώ το τελευταίο επίκαιρο απόσπασμα. Στο πολύ κουραστικό αυτό κείμενο, το ρεζουμέ είναι πως βάλλει εναντίον των επιδοτήσεων που δίνει η Ιταλική κυβέρνηση στον Onorato για τις γραμμές της Σαρδηνίας και δεσμεύεται πως του χρόνου τον Ιούλιο που έχει μια καταληκτική ημερομηνία αυτό το πανηγύρι, εκείνος δεσμεύεται οι Σαρδηνοί να ταξιδεύουν τσαμπέ-ολέ στα πλοία του με τη μισή επίδότηση από την οποία εισπράττει ο Ονοράτο. (σημείωση δική μου εδώ, το να επιδοτείται με κάποιον τρόπο το Ιταλία - Σαρδηνία είναι σα να μπεί στις άγονες το Πειραιάς - Ηράκλειο).

 

Δηλώνει οπαδός του Ισπανικού μοντέλου επιδοτήσεων υπό την έννοια πως επιδοτείται ο κάτοικος του νησιού και μετά εκείνος αποφασίζει ποιόν μεταφορέα θα διαλέξει. Ρίχνει δε και βολές πρός τον Onorato όσον αφορά την παλαιότητα των πλοίων του. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά την παρ' ολίγο πώληση των Moby Aki και Moby Wonder, τα πλοία επέστρεψαν από χθές το βράδυ στα δρομολόγιά τους ανάμεσα σε Olbia και Livorno. Δρομολόγιο έκανε το Moby Aki από Livorno για Olbia, λογικά απόψε δουλεύουν και τα 2. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Περικοπές στα δρομολόγια των roro της Moby από το Livorno για την Olbia, τα Giuseppe Sa και Eliana Marino βρίσκονταν στο Livorno από την περασμένη Παρασκευή, με το πρώτο να κάνει μόλις σήμερα ένα ημερήσιο δρομολόγιο πρός την Olbia.

 

Update:

Ενοποίησαν το δρομολόγιο του Cagliari, με συνέπεια χτές το Beniamino Carnevale να κάνει Cagliari - Olbia - Livorno.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η συμβασεις της Tirrenia για την εξυπηρετηση της Σαρδηνιας που εληγαν τον ερχομενο Ιουλιο πηραν παραταση μεχρι τον Ιανουαριο του 21 λογω covid.

https://www.shippingitaly.it/2020/05/10/ora-e-ufficiale-la-convenzione-di-tirrenia-cin-sara-prorogata/

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σύμφωνα με αυτό εδώ το δημοσίευμα, η GNV από το Ιούνιο του 2021 ξεκινά δρομολόγια ανάμεσα στην Civitavecchia και την Olbia με 5 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για μια πολύ ζουμερή εξέλιξη υπό την έννοια πως εδώ θα έρθει η εταιρεία σε απ' ευθείας ανταγωνισμό και με την Moby/Tirrenia(που γενικά είναι σε δύσκολη θέση) αλλά κυρίως με την Grimaldi Lines. Κι αυτό ίσως να σημαίνει κάτι για το μέλλον. Θα δούμε βέβαια ως τότε γιατί η πανδημία μπορεί να τα αλλάξει αυτά πολύ. Αν θυμάμαι επίσης καλά, δεν είναι η πρώτη φορά που η GNV μπαίνει σε αυτήν τη γραμμή, κάτι μου λέει πως πίσω στο 2009 υπήρχε παρουσία της εταιρείας και πάλι.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βγηκε ''στον αερα'' η προκηρυξη για την καλυψη της γραμμης Civitavecchia-Olbia.Αν καταλαβαινω καλα θα υπαρχει επιδοτηση απο 1/10 εως 31/5 καθε ετους(2ετης συμβαση)και το καλοκαιρι ο,τι βγαζει η γραμμη.

Ας σταθουμε σε εναν ορο που νομιζω οτι αξιζει:

Τα πλοια που θα συμμετασχουν στο διαγωνισμο θα πρεπει να ειναι εως 20 ετων.Δηλαδη ναυπηγημενα μετα το 2001.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, lostromos said:

Τι εννοείς; Ότι είναι προσωρινή η αλλαγή;

Εφόσον θέλει να "εκτοπίσει" τον αντίπαλό του στην Σαρδηνία, πολύ πιθανόν αυτό να χρειαστεί αρκετό. Δεν αποκλείεται να είναι μία αλλαγή που θα έχει διάρκεια.

Στα μπλε θα βαφτούν τα δύο πλοίο με την αλλαγή να μοιάζει μόνιμη, με μετονομασίες!

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα με Παρασκευή διπλά δρομολόγια, Σάββατο Κυριακή μόνο βραδινά, ενώ Ιούνη με Σεπτέμβριο διπλές καθημερινές αναχωρήσεις. Η έναρξη τοποθετείται για τα μέσα Φεβρουαρίου. Αυτά εκμαιεύουμε από την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας:

Quote

Naples, 30 January 2021: The "GRIMALDI loves SARDINIA" campaign continues, with the aim of further expanding the presence of the Neapolitan company on the island and making the latter the center of a dense network of efficient connections for the transport of passengers and freight. After the recent launch of the Palermo-Cagliari ro-pax line, the Grimaldi Group boosts the Livorno-Olbia ro-pax connection: from the second half of February the big, modern and comfortable cruise ferries Cruise Sardegna and Cruise Europa will be deployed on the line, allowing not only to further raise the service quality but also to offer greater capacity for the transport of passengers and freight.

The sister vessels Cruise Sardegna and Cruise Europa fly the Italian flag, are 225 metres long and have a service speed of up to 27.5 knots. Each unit can accommodate 2,850 passengers and 215 cars, as well as 3,050 linear meters of rolling freight, corresponding to about 185 trailers.

Each ship is equipped with 413 cabins of different types (internal, external, junior suite and owner suite) for a total of 1,260 beds, all with air conditioning and en suite facilities, some equipped for passengers with reduced mobility and pets travelling in tow. Available for guests are also 547 comfortable reclining seats, of which 115 are “superior”-class seats.

With the arrival of the Cruise Sardegna and Cruise Europa on the Livorno-Olbia line, the Grimaldi Group will significantly increase the transport capacity available to its customers. In a single journey between the two ports, the company will be able to carry over 1,000 passengers, 120 cars and 65 trailers more than what it has guaranteed so far, all to the benefit not only of customers but also of the environment.

Moreover, a range of facilities are offered on board the Cruise Sardegna and Cruise Europa, provided with the same high standards as on cruise ships. These include à la carte as well as self-service restaurants, cafeterias, a disco, a wellness center, a gym, a swimming pool, shops, a conference room for 300 people, a video game room, a play area for children.

Given the importance of the line, which is strategic for linking Sardinia not only to Central and Northern Italy but also to Central Europe, the Grimaldi Group guarantees its customers who travel or transport freight between Livorno and Olbia a regular, frequent and efficient service. On Saturdays and Sundays the company offers an evening departure from both ports, while from Monday to Friday the frequency of connections doubles with the addition of a morning departure from both Livorno and Olbia. Furthermore, from June to September, the Group will guarantee two departures a day from both ports, one in the morning and one in the evening, seven days a week.

"With the deployment of the Cruise Sardegna and Cruise Europa on the Livorno-Olbia line, we will meet the ever-increasing demand for reliable, regular and competitive connections between Sardinia and mainland Italy, while increasing the quality of the services we offer to our customers travelling to and from the island”, stated Group Managing Director Emanuele Grimaldi. "As already announced, this year Sardinia will be at the center of numerous initiatives that aim to expand our presence in the island and enhance the territorial continuity with the rest of Italy and beyond".

With this novelty, the Grimaldi Group further improves its diversified offer of maritime services to and from Sardinia. These include, beside the Livorno-Olbia line, the historic Civitavecchia-Porto Torres and Barcelona-Porto Torres connections and other regular services for the transport of both freight and passengers, such as Civitavecchia-Olbia, Salerno-Cagliari and Palermo-Cagliari, as well as numerous freight only services linking Porto Torres with Genoa, and Cagliari with Genoa, Livorno and Valencia/Sagunto.

 

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Ηπειρωτική Ιταλία - Σαρδηνία
On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said:

Δε γνωρίζω τα νέα λιμάνια των Cruise, πιστεύω να είναι πιο κοντά στις δυνατότητες τους και να μη ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Αν και κατάλαβα πως θα έχουν αρκετές ώρες ξεκούραση εκεί.

 

Τα δρομολόγιά τους στη γραμμή Livorno - Olbia είναι 2 καθημερινά, στις 1100 το πρωί από το 1 λιμάνι και στις 2230 από το άλλο. Βγαίνουν στο άνετο με 20 μίλια. Αλλά μη φανταστείς πως μιλάμε για τίποτα λιμάνια με άπλα. Εδώ είναι το σημείο που πέφτουν στο Livorno, στην πλώρη και δεξιά του Cruise Bonaria πέφτει και το πλοίο της Grimaldi από το Palermo. Αυτό δημιουργεί συνωστισμό στη βραδυνή αναχώρηση όπου τα πλοία φτάνουν μαζί. Δε φαίνεται ξεκάθαρα αλλά δίπλα είναι container terminal και ο χώρος είναι αρκετά περιορισμένος. Έχω 2 χρόνια να πάω στο σημείο, δεν ξέρω αν έχει βελτιωθεί η κατάσταση.

 

Εδώ είναι και μια άποψη της Olbia. Από τις 0630 μέχρι τις 0900 εκεί γίνεται το σώσε το πρωί. Έχεις πλοία 2 x Livorno, 2 x Civitavecchia, 2 x Genova σύν roro τα οποία κάποιες φορές δε χωράνε απέναντι εκεί που πέφτουν κανονικά, και σε κανονικές συνθήκες κρουαζιερόπλοια. Βγαίνοντας από το λιμάνι οι ουρές των αυτοκινήτων είναι μυθικές.

 

Τα υπάρχοντα πλοία το καλοκαίρι έχουν αρκετά συχνά καθυστερήσεις, με μεγαλύτερα και γεμάτα πλοία η λογική λέει πως θα συμβαίνει το ίδιο. Σημειώστε πως η γραμμή δουλεύει πολύ και με ασυνόδευτες καρότσες. Αν μέχρι το καλοκαίρι δεν υπάρχει Moby, τότε θα έχουμε τα μισά πλοία και θα είναι καλύτερα από χώρο η κατάσταση. Από την άλλη βέβαια, ακόμη και σε μέρες με μεγάλες καθυστερήσεις σπανίως ανοίγουν στροφές οπότε de facto δεν τους απασχολεί. Όπως και να' χει το πράγμα υπάρχει και εκεί ένα μεγάλο ενδιαφέρον με τις Κρουιζάρες.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MILTIADIS said:

Δευτερον,δεν ειχα παρει χαμπαρι ποσο φανατικο ξενογλωσσο κοινο ειχαν αποκτησει τα Cruise στη γραμμη ολα αυτα τα χρονια.

 

Ευχαριστουμε για τα σχολια κ τις διατυπωσεις των Ιταλων φιλων μας αλλα δεν μας ειπες τι ακριβως ελεγαν για τα Cruise;μιλαγαν καλα,ασχημα ή μονο σε μας ξινιζουν;ή εμεις εχουμε βαλει ψιλα το πηχη κ τα ταπεινα cruise  δεν μας εκαναν

Κ δευτερον περιμενω τα σχολια απο το fb του πρακτορα κ στη Σαρδηνια μετα την τραμπα που εφυγε το Olbia κ μαλλον το Ausonia για να  ερθουν σε μας με τα cruise!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, margaritis24 said:

δευτερον περιμενω τα σχολια απο το fb του πρακτορα κ στη Σαρδηνια μετα την τραμπα που εφυγε το Olbia κ μαλλον το Ausonia για να  ερθουν σε μας με τα cruise!

Ενταξει,το Olbia και το Ausonia θα αντικαταστησουν οχι και τα Mein Schiff 5&6 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνεχίζεται στην Ιταλία ο χορός των επιδοτήσεων a la Plakiotak

Προς αναζήτηση 2 πλοίων για δρομολόγια από Civitavecchia προς Arbatax και Cagliari ηλικίας έως 20 ετών, με χωρητικότητα τουλάχιστον 800 επιβατών, 400 κλινών και 820 γραμμικών για φορτηγά. 83μύρια γιούρα για 5 έτη. Προσφορές μέχρι 20 Απρίλη.

Μαζευτείτε να πάμε :D

 

Link to comment
Share on other sites

Τι να μαζευτουμε κ τι να μαζεψουμε αγαπητε,αμα κατσουμε να μετρησουμε ποσα πλοια μας ειναι σημερα κατω των 20 θα μας ερθει κολπος :D

Btw,πολυ πολυ ωραιος ορος η 20ετια του πλοιου σου οταν αξιωνεις δημοσια χρηματοδοτηση.Και στα δικα μας,καποτε ευχομαι!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...