Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοίο μετά την Νάξο ανέβασε λίγο ταχύτητα στα 31 kn αλλά σχεδόν κατευθείαν έπεσε στα 19 και πάλι!Επίσης το 12ωρο εργασίας για τα πληρώματα ισχύει ή όχι γιατί το βλέπω κάθε μέρα να φτάνει στις 10 το βράδυ...

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η σχετική ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη χθεσινή μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Τ/Χ Champion Jet 1 στη Θήρα

Quote

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες η Λιμενική Αρχή Θήρας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Τ/Χ ''CHAMPION JET 1'' σημαίας Κύπρου για μηχανική βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή του, στη θαλάσσια περιοχή πλησίον Θήρας κατά τη διάρκεια προγραμματισμένου δρομολογίου του.

Το πλοίο κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμένα Αθηνιού όπου απαγορεύθηκε ο απόπλους του, ενώ μετά από την προσκόμιση βεβαιωτικού από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, απέπλευσε με τρεις κύριες μηχανές από τον λιμένα Αθηνιού προς Νάξο, Μύκονο και Πειραιά με πεντακόσιους τριάντα εννέα (539) επιβάτες και δύο (2) Ι.Χ.Ε.

Από το περιστατικό δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση και δεν προκλήθηκε τραυματισμός ατόμων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μηχανική βλάβη Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ στη Μύκονο

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Μυκόνου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ ''CHAMPION JET 1'' σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Μύκονο, ότι το εν λόγω πλοίο  παρουσίασε βλάβη στην αριστερή εξωτερική κύρια μηχανή.

Το ''CHAMPION JET 1'' κατέπλευσε με μειωμένη ταχύτητα στο λιμένα Μυκόνου με 870 επιβάτες, όπου αρχικά έλαβε απαγόρευση απόπλου από την οικεία Λιμενική Αρχή, ενώ στη συνέχεια, κατόπιν προσκομίσεως βεβαίωσης διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη η συνέχιση του δρομολογίου του για έναν μεμονωμένο πλου, με τις τρεις κύριες μηχανές, από Μύκονο για Πειραιά με ενδιάμεσους σταθμούς Νάξου-Θήρας-Νάξου-Μυκόνου, με 888 επιβάτες.

 

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχει και πάλι βλάβη, από το πρωί πηγαίνει κομμένο με εξαίρεση 2 μικρά κομμάτια του δρομολογίου που έκανε με κανονική ταχύτητα. Το Paros Jet είναι εν πλω για Σαντορίνη, λογικά θα κάνει το δρομολόγιο της επιστροφής. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του ΕΓ-ΟΓ-ΤΧ Champion Jet 1 στη Σέριφο 

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Σερίφου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ πλοίου “CHAMPION JET 1”, σημαίας Κύπρου. για μηχανική βλάβη στη δεξιά εσωτερική κύρια μηχανή.

Ειδικότερα, ενώ το πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από τον Πειραιά προς τον λιμένα Σερίφου, παρουσιάστηκε δυσλειτουργία στο ηλεκτρονικό σύστημα στροφών της δεξιάς εσωτερικής κύριας μηχανής. Εν συνεχεία, το “CHAMPION JET 1”, κατέπλευσε ασφαλώς στον λιμένα Σερίφου και αποβίβασε εξήντα εννέα (69) επιβάτες και έντεκα (11) Ι.Χ.Ε., εκ των τετρακοσίων δώδεκα (412) επιβατών και σαράντα εννέα (49) Ι.Ε.Χ., που είχαν επιβιβαστεί από τον λιμένα Πειραιά.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του πλοίου μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ μετά την προσκόμιση αντίστοιχου βεβαιωτικού, επετράπη ο απόπλους του πλοίου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και αύριο ίδια ωράρια,αν είναι δυνατόν,δεν μπορεί η εταιρία να έχει ένα έτοιμο αμοιβο πλοιο πχ Paros Jet για τέτοιες καταστάσεις,ταλαιπωρείται ο κόσμος και το πλήρωμα,δηλαδή έλεος να δείνει ο επιβάτης 60 € για Τηνο και 76 για Μύκονο για να είναι σε 2 και 2,5 ώρες αντίστοιχα και εν τελεί να κάνει 3 για Τηνο και 3,5 για Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου και τους επιβάτες από Πάρο για Πειραιά, τέτοια ώρα θα επιβιβάζονταν. Έτσι όπως ήρθε η κατάσταση το πλοίο μόλις πέρασε το Δύσβατο.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, cyclades_shipping said:

Και αύριο ίδια ωράρια,αν είναι δυνατόν,δεν μπορεί η εταιρία να έχει ένα έτοιμο αμοιβο πλοιο πχ Paros Jet για τέτοιες καταστάσεις,ταλαιπωρείται ο κόσμος και το πλήρωμα,δηλαδή έλεος να δείνει ο επιβάτης 60 € για Τηνο και 76 για Μύκονο για να είναι σε 2 και 2,5 ώρες αντίστοιχα και εν τελεί να κάνει 3 για Τηνο και 3,5 για Μύκονο.

Για να υπάρχει ένα αμοιβο πλοίο πρέπει να έχει ένα πλοίο έτοιμο από χαρτιά και με πλήρωμα ναυτολόγημενο, για την περίπτωση που υπάρξει κάποια μηχανική βλάβη ενός πλοίου. Που ξέρεις ότι μέχρι αύριο δεν θα έχει αποκατασταθεί η σημερινή του βλάβη??

Link to comment
Share on other sites

Για να έχει αναρτήσει αύριο η εταιρία στο σύστημα κρατήσεων δρομολόγια με ίδια διάρκεια ταξιδιού με σήμερα,υποθέτω πως δεν θα έχει επισκευαστεί μέχρι αύριο.

Θεωρώ πως κάτι θα γνωρίζει η εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Με μειωμένη ταχύτητα και σήμερα.

Χθες έφυγε μετά τις 22:10 από Πάρο για Πειραιά αντί για 18:50.

Μεγάλη ταλαιπωρία....  Και σήμερα λογικά το ίδιο θα συμβεί αφού και τα ωράρια δεν έχουν αλλάξει όπως φαίνεται στο openseas και έτσι θα υπάρξει ταλαιπωρία 

Edited by d1969
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζει να πλέει με μειωμένη ταχύτητα.  Καθυστερήσεις άνω των 3 ωρών στη. Βραδυνή αναχώρηση από Πάρο για Πειραιά. 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι όσο υφίσταται η συγκεκριμένη βλάβη στο πλοίο θα πρέπει να αφαιρεθεί ένα λιμάνι και να έρθει πιο κοντά στα ωράρια του. Σε αυτή την περίπτωση η αφαίρεση της Ανδρου  νομίζω ότι θα μείωνε λίγο τις καθυστερήσεις του πλοίου . 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος τους επιβάτες της Παροναξίας τους στέλνουνε Πειραιά με το Speedrunner Jet 2 το μεσημέρι. Χθες το Champion Jet 1 κατέβασε Πάρο πολύ κόσμο και ανέβασε καμιά 20ριά άτομα και 3-4 ιχ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...