Jump to content
Shipfriends

Paros Jet (IMO 9125255)


George

Recommended Posts

  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Το πλοίο ετοιμάζεται να αναχωρήσει από την Ελευσίνα για να δεξαμενιστεί στην Μεγάλη Πέτρινη δεξαμενή του Βασιλειάδη με την βοήθεια των ρυμουλκών Christos 17 και Christos 6.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λογικά από Ηράκλειο θα πάει το Champion Jet 1 λόγω του ανταγωνισμού από το Highspeed 7.Εξάλλου και το 1 έχει περαστεί στο σύστημα κρατήσεων από Ηράκλειο,άρα το πάρος θα πάει για το δρομολόγιο του Tera.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Η απάντηση στην ερώτηση εάν το Paros Jet θα δουλέψει φέτος είναι θετική!! Το πλοίο ετοιμάζεται και όπως μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την εταιρεία που έκανε τη μεταφορά μιας μηχανής στο μηχανοστάσιο του πλοίου. Το Paros Jet λογικά θα πάει στη Ραφήνα στη θέση του Master Jet.

Paros Jet.jpg

Paros Jet (2).jpg

Paros Jet (3).jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μικρό ταξιδάκι χτες(16/8) απο Ιο προς Σαντορινη και οι εντυπώσεις ηταν αρνητικές!Το πλοίο καταρχάς βγάζει υπερβολικά καυσαέρια απο τα έγκατα με αποτέλεσμα να μυρίζει πετρέλαιο το γκαράζ και οι πρυμνοι εσωτερικοί χώροι!Επισης το air condition του πλοίου μου θύμισε κατα ανάλογο των runner μιας και πρέπει να υπολειτουργούσε επειδή ηταν υπερβολικά κρύο.Το πλοίο δεν πρέπει να εχει το καλύτερο ταξίδεμα γιατι χτύπαγε υπερβολικά παρόλο το 5αρι απο πρυμα.Κατα τα αλλα το πλοιο ηταν καθαρό με ευγενέστατο πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σήμερα το πλοίο πλέει με τη συνήθη ταχύτητά του, η οποία δεν ξεπερνά τα 29 knots. Έχω την εντύπωση πως πάει πολύ καλά από πληρότητες, παρά τον ακριβό ναύλο του. Στα δρομολόγια που ταξίδεψα εγώ απορούσα που τα είχε κρυμμένα τόσα ΙΧ στα σωθικά του, ενώ κόσμο πολύ και ΙΧ μετέφερε και ενδοκυκλαδικά. Το ταξίδεμά του θα το έλεγα άνετο ακόμη και με μποφόρια, ενώ το προσωπικό του ιδιαίτερα ευγενικό. Να σημειώσουμε πως έχει δώσει πολλά δωρεάν εισιτήρια η Seajets για τις καθυστερήσεις...

67174c5959c7fbcc32efbb4c0e2fd300

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω και εγώ τις πολύ καλές πληρότητες του πλοίου.(όπως και το hellenic hs) Πολύ πετυχημένες δρομολογήσεις και από τις 2 εταιρίες. Ίσως το δρομολόγιο της Παρασκευής θα έπρεπε να φεύγει λίγο πιο αργά για να εξυπηρετεί καλύτερα τους επιβάτες του ΠΣΚ. Πολλά δωρεάν εισιτήρια από την εταιρία, που ελάχιστα χρησιμοποιούνται μιας και οι περισσότεροι είναι ξένοι.

Link to comment
Share on other sites

Επιτυχημένες δρομολογήσεις μπορεί να είναι για τις εταιρείες τους, σίγουρα όμως για πολλούς επιβάτες ήταν πολύ ατυχείς λόγω των συστηματικων καθυστερήσεων που πολλές φορές έφταναν και τις 2 ώρες.  Αν του χρόνου με το καλό συνεχίσουν στις γραμμές τους, μια αναπροσαρμογή στις ώρες ωστε να βγαίνουν τα δρομολόγια  δεν θα έβλαπτε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Φέτος το καλοκαίρι το Paros Jet δυο φορές δεν κατάφερε να δέσει στο λιμάνι της Τήνου. Τη πρώτη φορά ήταν τη Τετάρτη 20/07/16

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Τήνου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ «ΠΑΡΟΣ ΤΖΕΤ» σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μύκονο για Τήνο - Ραφήνα, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στο λιμένα Τήνου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του.

Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν στο λιμένα Τήνου έντεκα (11) επιβάτες, ενώ επρόκειτο να επιβιβαστούν είκοσι δύο (22) επιβάτες με προορισμό την Ραφήνα, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας.

Τη δεύτερη φορά ήταν τη Τετάρτη 27/07/16

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Τήνου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ ''ΠΑΡΟΣ ΤΖΕΤ''  σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο επιστροφής από Ίο – Θήρα – Νάξο – Πάρο – Μύκονο - Τήνο  για  Ραφήνα, ότι αδυνατεί να καταπλεύσει στον οικείο λιμάνι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για λιμένα Ραφήνας.

Οι είκοσι επτά (27) επιβάτες με προορισμό την Τήνο και οι πενήντα τέσσερις (54) επιβάτες που ανέμεναν προς επιβίβαση,  πρόκειται να προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

 

 

Edited by proud_ionian
ΔΕΝ καταφερε
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Περαίνων τις εντυπώσεις μου από τα καλοκαιρινά εντός Ελλάδος ταξίδια, να πούμε και λίγα πράγματα για το Paros Jet, που εδώ το βλέπουμε να καταπλέει στην Πάρο τον περασμένο Αύγουστο.

 

Γενικά ιδιαίτερα επιτυχημένο φέτος το καλοκαίρι, με μεγάλες πληρότητες όπως είπαν οι προλαλήσαντες, αλλά και με μεγάλες καθυστερήσεις. Ο συνδυασμός μεγάλων πληροτήτων και ιδιαίτερα ακριβού εισιτηρίου -αλλά και φθηνού καυσίμου- θεωρώ δεδομένο πως άφησε καλά λεφτά στην εταιρεία του. Έχω την αίσθηση πως στο εσωτερικό του δεν πρέπει να έχει γίνει κάποια τρομερή αλλαγή σε σύγκριση με την εποχή της Corsica Ferries. Μάλιστα στο πρυμνιο σαλόνι που κάθισα, είχε κίτρινο χρώμα στα καθίσματα, δείγμα του ότι άφησαν τα ίδια από την προηγούμενή του πλοιοκτήσία. Πολύς κόσμος on board, και μεγάλο στριμωξίδι στην αποβίβαση στη Μύκονο όπου και το πλοίο σχεδόν άδειασε. Καθαριότητα σε καλό επίπεδο.

 

Η συμπεριφορά του στη θάλασσα δε νομίζω πως ήταν και τόσο καλή, ή για να ακριβολογώ δεν ήταν όσο καλή όσο αυτή του Highspeed 7, ταξιδεύοντας με παρόμοιες καιρικές συνθήκες(6άρι). Παρεπιπτόντως το βλέπουμε εδώ να πλησιάζει τη Μύκονο και να τρώει ορισμένες καλές θαλασσιές. Να το και από ψηλά, προσέγγιση σχεδόν κάθε μέρα με αριστερή στροφή, τουλάχιστον όσο το παρατήρησα εγώ. Για τα ωράρια τα είπαν και οι προλαλήσαντες, με άφιξη 1200 στη Μύκονο σύμφωνα με το πρόγραμμα, συνήθως ερχόταν κατά τις 1300.

 

Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου, ήταν το εμπαρκέσιο στο πλοίο. Μου θύμησε Zastava δεκαετίας του 80 με κακορυθμισμένο κινητήρα που βγάζει ντουμάνι από την εξάτμιση. Η απόληξή της δυστυχώς είναι στην πρύμη του πλοίου, με συνέπεια ο κόσμος που επιβιβάζεται να αναπνέει τις αναθυμιάσεις, φρέσκιες και λαχταριστές. Μπορεί κανείς να το δεί σε αυτήν εδώ την φωτογραφία από τη φόρτωση στην Πάρο, αν ζουμάρετε θα δείτε κάμποσους από τους επιβάτες να προσπαθούν να προστατεύσουν την αναπνευστική τους οδό. Ειδικά στους αλλοδαπούς τουρίστες, ήταν φανερή η δυασαρέσκεια γι αυτή την εμπειρία. Τραγικό θα έλεγα, όπως και γενικά δύσκολο embarkation λόγω των απότομων και στενών κλιμακοστασίων. 

 

Με λίγα λόγια, σίγουρα υπερτιμημένο εισιτήριο σε σχέση με την προσφερόμενη υπηρεσία και ποιότητα του πλοίου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...