Jump to content
Shipfriends

Paros Jet (IMO 9125255)


George

Recommended Posts

  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μια θα δουλεύει 10 θα κάθεται αυτο ακριβως σαν το ελληνικό δημόσιο.Δεν κάνουν αυτά για τις θάλασσες που εχει εκει κατω και θα δημιουργεί προβλήματα σε τουρίστες και ξενοδοχεία με αυτο το τροπάριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκτακτο δρομολόγιο το πρωί από το Paros Jet για την μεταφορά πυροσβεστικών οχημάτων και προσωπικού από Κρήτη προς Κάρπαθο προκειμένου να συνδράμουν στην πυρκαγιά που ξέσπασε χθες βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως τα δυαξονικά φορτηγά της Πυροσβεστικής, άδεια νερού, πιστεύω πως τα σηκώνει το γκαράζ του. 10-15 τόνοι δε θεωρώ πως είναι πρόβλημα για το γκαράζ. Τα αγροτικά ΙΧ μπαίνουν σίγουρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Paros Jet πήγε σήμερα το πρωί στο λιμάνι του Αγίου Νικολάου, γιατί κάθε Τετάρτη θα εκτελεί το δρομολόγιο Σητεία – Άγιος Νικόλαος – Σαντορίνη – Άγιος Νικόλαος – Σητεία. Στο σημερινό δρομολόγιο, στο Paros Jet επιβιβάστηκαν 150 άτομα προερχόμενα από κοντινές τουριστικές περιοχές.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το Paros Jet είναι από τα ταχύπλοα που πρέπει να έχουν πάει στις πιο πολλές γραμμές του Αιγαίου και να έχει προσέγγιση σε πιο πολλά Ελληνικά λιμάνια. Οπότε ήρθε η ώρα να το δούμε στη φετινή παρουσία του στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι. Στο Μαντούδι το είδα να δένει στην Ανατολική προβλήτα, όπου η ρεστια στο λιμάνι είχε αποτέλεσμα να κουπαστάρει τo Paros Jet , ενώ στην επιστροφή είχε δέσει στη Νότια προβλήτα μπροστά από το περίφρακτο χώρο του παρκινγκ του λιμανιού.

Ας δούμε το Paros Jet σε μια άφιξη στο λιμάνι της Σκοπέλου, όπου κάνοντας δεξιά στροφή και ανάποδα έδεσε στη προβλήτα του λιμανιού και μέσα λίγα λεπτά αναχώρησε για την Αλόννησο. Στα νησιά φόρτωνε πρώτα τα ΙΧ και μετά έμπαιναν οι επιβάτες για να μειώνει το χρόνο παραμονής στα λιμάνια. Και στα δυο ταξίδια που έκανα μαζί του ήταν ακριβές στα ωράρια του.

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση από το Μαντούδι να ήταν γύρω 60 άτομα και 15 ΙΧ, ενώ η κίνηση προς το Μαντούδι να ήταν γύρω στα 100 άτομα και 25 ΙΧ. Μέχρι μια εβδομάδα πριν ταξιδέψω υπήρχε καλή κίνηση, αλλά από τις 5 Σεπτεμβρίου έπεσε κατακόρυφα. Και πιο πολύ κίνηση ήταν επιστροφές προς τη Θεσσαλονίκη

Link to comment
Share on other sites

Στο Paros Jet η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται από μοναδικό καταπέλτη του πλοίου και σίγουρα είναι ένα μειονέκτημα, γιατί καθυστέρει τη φόρτωση του πλοίου. Το γκαράζ είναι νέτο στη μέση, όπου σε οδηγεί στο υπόγειο γκαράζ, ενώ δεξιά & αριστερά έχει πατάρια για ΙΧ, που κατεβαίνουν με ράμπες στη πλώρη (δεν το έχω δει ποτέ να χρησιμοποιεί τα πατάρια στην Ελλάδα). Για την επιβίβαση των επιβατών υπάρχουν συμβατικές σκάλες δεξιά και αριστερά.

Ξεκινώντας από πρύμα στο κύριο κατάστρωμα των σαλονιών υπάρχει ένας μικρός χώρος στο ανοικτό κατάστρωμα που είναι το ρεμέτζο και τα fast rescue για την ολιγόλεπτη παραμονή των επιβατών στα λιμάνια του δρομολόγιο του. Μπαίνοντας μέσα συναντάμε ένα μικρό σαλόνι μπροστά από το χώρο της υποδοχής του πλοίου σε απόχρωση του καφέ. Μετά συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής θέσης, μια αίθουσα με 264 αεροπορικά καθίσματα σε καφέ απόχρωση. Μετά συναντάμε το μεσαίο σαλόνι της οικονομικής θέσης, που είναι μια αίθουσα με 202 αεροπορικά καθίσματα σε καφέ απόχρωση και υπάρχει η σκάλα για το κατάστρωμα της γεφύρας. Μετά συναντάμε το μοναδικό μπαρ στην οικονομική θέση και το πλωριό σαλόνι της οικονομικής θέσης, μια αίθουσα με 152 αεροπορικά καθίσματα σε καφέ απόχρωση

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα της γέφυρας από την εσωτερική σκάλα στο μεσαίο σαλόνι, συναντάμε σαλόνι της Platinum Class μια αίθουσα με 120 αεροπορικά καθίσματα σε χρώμα του πάγου και το μπαρ του σαλονιού. Ενώ πρύμα έχουμε το ανοικτό κατάστρωμα με τέσσερις πάγκους και υπάρχει ένα χώρισμα μπροστά από τη ψεύτικη τσιμινιέρα. Τέλος μπορούμε να δούμε το σχέδιο διάταξης του Paros Jet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...