Jump to content
Shipfriends

Oδυσσέας Ελύτης (IMO 7126322)


Recommended Posts

On 5/7/2015 at 8:32 AM, polmyt said:

H ΝΕΛ ειχε ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ πριν καμια 30αρια χρονια

 

 

On 5/7/2015 at 11:24 AM, Hastaroth said:

Εγώ πάντως δέν θυμάμαι να είχα δεί αυτόν τον ΕΛΥΤΗ τής ΝΕΛ στον Πειραιά.Το ότι έκανε εγκαίνια δέν σημαίνει ότι έκανε και δρομολόγια...

 

 

Δεκα χρονια αριθμει το καταστημα και δεν εχουμε θεμα για ενα απο τα ομορφοτερα βαπορια που ειχε η ΝΕΛ.Αισχος :P

 

Το πλοιο χτιστικε το 1972 σαν SVEA REGINA.Το πλοιο η ΝΕΛ το πηρε το 1982 ενω νωριτερα το είχε ο Καραγιωργης σαν MEDITERRANEAN SUN και πηγαινε Ιταλια.Δουλεψε για την ΝΕΛ για 3 χρονια (1982-1985) κανοντας Πειραια-Ροδο και νομιζω ότι πηγαινε μεχρι Λεμεσο .Εκανε και για λιγο καιρο Χιο-Μυτιληνη.

Οσοι το ειχαν δει θυμαμαι οτι μιλαγανε με τα καλυτερα λογια και για το εσωτερικο του και για την ταχυητα του.Ας μην ξεχαμε οτι τοτε Χιος και Μυτιληνη εξυπηρετουνταν κυριως με τα ΣΑΠΦΩ και ΟΜΗΡΟΣ,τα οποιο δεν φημιζονταν για την ταχυτητα τους.Αλλωστε το παραπονο εκεινη την εποχη ηταν οτι αφενος μεν η ΝΕΛ το κρατησε πολυ λιγο καιρο ,αφετερου δε εξυπηρετησε πολυ λιγο τα νησια 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Το εσωτερικο του μια χαρα ηταν απλα ειχε θεματα με τον εξαερισμο ειδικα στις κατω απο το γκαραζ ενδιαιτησεις με αποτελεσμα να κανουν σταση εργασιας οι ναυτικοι , που ηταν εκει και οι καμπινες τους. Ακομα λογω οτι αριστερα δεξια του γκαραζ ειχε καμπινες δεν ειχε καθολου καλη χωρητηκοτητα σε φορτηγα.Παντως το θυμαμαι εν πλω καμποσες φορες και για τα δεδομενα του 1983 ηταν σιγουρα πολυ συνχρονο στο ματι...Η μετεπειτα καριερα του μαλλον εδειξε οτι ηταν καλο βαπορι αλλα μαλλον ως cruise ferry

Link to comment
Share on other sites

Απορώ :confused:  πως ο proud  δεν θυμήθηκε ότι το Οδ. Ελύτης συμμετείχε μαζί με άλλα ελληνικά πλοία το 1983 στην εκκένωση του Λιβάνου από τους μαχητές της PLO, που τους μετέφεραν μαζί με τον Αραφάτ στην Τυνησία

Link to comment
Share on other sites

το εχει θυμηθει ο συντροφος :P  polmyt
 

Το ΝΑΞΟΣ ηταν και το ενα απο τα τρια Ελληνικα πλοια που συμμετειχαν στην φυγη του Αραφατ απο την Τριπολη της Λιβύης .Τα αλλα δυο ηταν το ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ και το VERGINA.


αυτα που θυμαμαι τα εχω ξαναπει. ο καραγιωργης την πατησε οταν το πηρε, αλλα το φορτωσε στη νελ.
 

το mediterranean sun ηρθε πατρα με το που αγοραστηκε (λευκο ακομη) και εκανε τα χειμερινα δρομολογια και μετα πηγε για επισκευη. δεν εμεινε πολυ καιρο στη γραμμη γιατι δεν ειχε καλο (ή δεν ειχε καθολου) κλιματισμο και το γκαραζ του δε βολευε για τα φορτηγα. μοσχοπουληθηκε στη ΝΕΛ ;)


ειχα ανεβει πανω του στην πατρα λιγους μηνες πριν πουληθει, αλλα δεν θυμαμαι πολλα πραγματα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως το 1979 που το πήρε ο Καραγιώργης ήταν ένα από τα πιο σύγχρονα και καλύτερα πλοία της Ευρώπης.Μεγάλο για τα δεδομένα της τότε εποχής,μόλις 7 ετών νεότευκτο και γρήγορο με 19 κόμβους υπηρεσιακή.Το λάθος του όμως ήταν ότι πήρε ένα πλοίο με άψογο ξενοδοχείο αλλά με σχεδόν ανύπαρκτο γκαράζ.Το ίδιο λάθος έκανε και η ΝΕΛ που το πήρε στη συνέχεια.Και οι δύο θα έπρεπε να το είχαν εκμεταλλευτεί με άλλο τρόπο ή να έπαιρναν ένα πλοίο στα ίδια μέτρα με μεγαλύτερο γκαράζ.Είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα πως οι λάθος επιλογές στοιχίζουν στις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...