Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μολις ανακαλυψα οτι τοπικ για το Νονα Μαιρη, εχουμε μονο στις βλαβες :D

Το ειδα σημερα στο Περαμα το εν λογω πλοιο και μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι ηταν φρεσκοβαμμενο και ηταν φανερο οτι γινονταν εργασιες πανω του μια και ειχε και γερανο διπλα του. Με βαση αυτο, νομιζω πως θα το ξαναδουμε στην ακτοπλοια αν σκεφτει κανεις οτι και στο επισημο σαιτ της εταιρειας του αναφερεται πως τα δρομολογια του Νονα Μαιρη θα κανει το Ζακυνθος Ι εως τις 04-09-05. Μπορουμε λοιπον να υποθεσουμε οτι η ναυλωση του Ζακυνθος Ι ηταν ακριβως για 30 ημερες, και μετα θα εχουμε τη χαρα να υποδεχτουμε παλι τη Νονα Μαιρη.

Τελος η πειρατεια στο χωρο της ακτοπλοιας!!

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον η ΣΑΟΣ θά έπρεπε νά δίνη πρόγραμμα..βλαβών καί όχι δρομολογίων γι'αυτό το πλοίο :D

Καί νά έβαζε καπετάνιο κάποιον που θα λεγόταν......Βλαβιανός :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ομως ρε παιδια αυτο το βαπορι αν ητανε σε αλλα χερια περα απο τους χωρους του που υποθετω οτι θα ειναι τραγικοι ουτε βλαβες θα ειχε και θα πηγαινε και καμια 19αρα απο δρομο... Εμενα μ αρεσει παντως και ειμαι fun. Θα το κανω και στο virtual sailor να παιζω:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ploio htan hrwas otan htan Zakyn8o alla h prospa8eia tou Moira na polemhsei thn koinopra3ia ton strimw3e oikonomika kai gia polla xronia meta to ploio phgaine asynthrhto.

8ymame toulaxiston 4-5 fores na eixe xtyphsei strofalo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω πως εχει αλλαξει μηχανες ομως γυρω στο 95... Αρα 10 χρονων μηχανες και μεσα σε μια 10ετια να εχουν τοσα προβληματα... Τωρα θα μου πεις το βαπορι απο το Μοιρα επεσε στον Κακομοιρα... Τουλαχιστον δεν ειχε την τυχη του Θησεα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για όσους δεν το ξέρουν ή το ξέχασαν να υπενθυμίσω πως το πλοίο είναι στο Πέραμα και του γίνεται λίφτινγκ γιατί σε λίγο καιρό θα πάει να αντικαταστήσει (στη μη επειδοτούμενη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη) το ΑΡΣΙΝΟΗ το οποίο πήρε την επειδοτούμενη γραμμή Χίος - Ψαρά και θα αντικαταστήσει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
το ΑΡΣΙΝΟΗ το οποίο πήρε την επειδοτούμενη γραμμή Χίος - Ψαρά και θα αντικαταστήσει το ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ.
Είναι σίγουρο ότι έχει πάρει την γραμμή η ΣΑΟΣ?

Γιατί, αν δεν κάνω λάθος, δεν έχει βγεί επίσημο αποτέλεσμα του διαγωνισμού.

Μόνο κάποιο δημοσίευμα έχω δεί.

Δεν λέω ότι δεν θα την πάρει, αλλά ότι δεν υπάρχει κάτι επίσημο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρχικά το άκουσα σαν φημολογία αλλά μετά το άκουσα πολλές φορές και σε διάφορα εντυπα είδα το τίτλο: Φουντώνει η κόντρα SAOS και C-Link με αφορμή αυτή τη γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χτες(Πεμπτη) το μεσημερακι το Νονα Μαιρη απεπλευσε αυτοδυναμα απο το Περαμα για δοκιμαστικο πλου παρουσια επιθεωρητων. Εθεαθη να επιστρεφει κατα τις 1740 οχι οπως εφυγε, αλλα ρυμουλκουμενο και κατα πασα πιθανοτητα χωρις μηχανη. Προφανως δε την παλεψε κατα τη διαρκεια του πλου και τα προβληματα συνεχιζονται αν και μετα απο επισκευη πλεον του ενος μηνος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παλι δοκιμαστικο σημερα η Νονα, αυτην τη φορα ομως χωρις ρυμουλκα στο γυρισμο. Τεφαρικι πραμα! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Σαββατιατικη αναχωρηση του Νονα Μαιρη, εγινε τελικα για δρομολογια κι οχι για δοκιμαστικο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειλικρινά μου φαίνεται αδιανόητο μετά από αυτή την δύμηνη γενική "επισκευή" που όπως υποστηρίζει η εταιρία αλλά και ναυτιλιακά έντυπα με διθυραμβικά σχόλια έκανε να παρουσιάστηκε βλάβη μέσα σε 3 μέρες. Να σημειώσω δε ότι από τα τέλη του 2003 μέχρι σήμερα, όλες οι μηχανικές βλάβες του πλοίου (εκτός από 2) παρουσιάστηκαν στην αριστερή μηχανή. Εστιάσαμε καθόλου εκεί άραγε;

Ερώτηση προς τους γνώστες μηχανών: Υπάρχει περίπτωση μετά από μια γενική επισκευή όπου όπως λένε χρησιμοποιήθηκαν ανταλλακτικά κτλ κτλ να παρουσιάστηκε βλάβη μέσα σε 3 μέρες; Εγώ δύο πράγματα μπορώ να συμπεράνω: 1) Κάναμε μια επισκευή / πασάλημα για τα μάτια του κόσμου, των εντύπων και για να διασκεδάσουμε εντυπώσεις 2) Δεν κάναμε απολύτως τίποτα απλά ξεκουράσαμε τις μηχανές για 2 μήνες και τις τεστάραμε με 3 δοκιμαστικά εκ των οποίων στο ένα μείναμε κιόλας.

Αυτή τη φορά δεν ταλαιπωρήθηκαν 3 ή 4 επιβάτες ως συνήθως αλλά 171!! :D Θα αρχίσω να τους μετράω και σε κάθε βλάβη θα σας λέω το άθροισμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει η περίπτωση να παρουσιαστούν βλάβες μετά από μια μεγάλη επισκευή όπως συνέβη στο ΣΟΥΠΕΡΝΑΙΑΣ ή το κουζινέτο που άναψε στο ΟΛΥΜΠΙΑ :D μετά την αλλαγή του στρόφαλου και των κομβίων και κουζινέτων.

Αλλα αυτά γίνεται μια φορά δεν γίνεται 2 χρόνια τώρα κάθε εβδομάδα.

Οπότε πάλι προχειροδουλειές θα έκαναν.

Δεν μπορεί την μία να σε φέρνουν πίσω τα ρυμουλκά μετά από την επισκευή την άλλη στο δεύτερο τρίτο δρομολόγιο να χαλάει και να έπεται και σσυνέχεια.

Είδαμε και το ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ πως το έφτιαξαν.Ηταν 2 χρονια παρατειμένο υποτίθεται ότι το έφτιαξαν κι οι καταγγελίες για την καατάστασή του έπεφταν σύννεφο.

Τις μάθαμε πλέον τις επισκευές της ΣΑΟΣ.Αλλά το θέμα είναι ότι καταντάει σκάνδαλο ένα βαπόρι με αλλεπάληλες βλάβες να ταξιδεύει ακλόνητο από την επιθεώρηση.

Τι περιμένουν δηλαδή να μείνει καραβοφάναρο μεσοπέλαγα με κανα 9αρι να ευαισθητοποιηθούν?

Τοτέ θα είναι αργά κύριοιΥΠΕΥΘΥΝΟΙ. :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτάξτε να δείτε μετά από γερή επισκευή, πολύ συχνά εμφανίζονται μικρό προβλήματα, όπως ανέφερε ο Ηλίας μετά κουζινέτα συνήθως, για αυτό στην αρχή ξεκινάνε τις μηχανές με μικρές ιπποδύναμης και σταδιακα ανοιγουν τις στροφες!!

Από ότι ξέρω η SAOS κάνει τις επισκευές μόνη της χωρίς τη χρήση εξωτερικών συνεργείων!! Εκτός από περίπτωσης εξειδεκευμενης εργασίας, όπως στους δεξαμενισμούς και δουλειά στις κύριες μηχανές σοβαρές όπως αντικατάσταση στροφάλων, μειωτήρες, Vulcan, που χρειάζονται χαρτιά από μηχανουργείο για να περάσουν την επιθεώρηση αλλά και το νηογνώμονα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα η εφημερίδα «Ελεύθερη Θράκη» (19/10/2005) σε άρθρο της με τίτλο «Αγανακτισμένοι οι Σαμοθρακίτες με το «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ», μεταξύ άλλων, σημειώνει:

[…]Εν τω μεταξύ, ενώ σήμερα η Σαμοθράκη γιορτάζει την 93η επέτειο της απελευθέρωσης της από τον τουρκικό ζυγό, οι κάτοικοι και οι φορείς του νησιού ετοιμάζουν για την Παρασκευή εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για τον συγκοινωνιακό αποκλεισμό που υφίστανται, με κλείσιμο καταστημάτων και δημοτικών υπηρεσιών, πορεία και έκδοση ψηφίσματος, το οποίο θα σταλεί στο πρωθυπουργό και θα ζητείται η λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη λειτουργία των ακτοπλοϊκών γραμμών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάλι καλά που υπάρχει όπως υπάρχει η ΣΑΟΣ. Μη ξεχνάμε οτι προ ολίγου καιρού η εταιρία ήταν έτοιμη να κλείσει και ουσιαστικά την έσωσε ο Μανούσης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δέν νομίζω οτι είναι σωστή μιά τέτοια νοοτροπία.Τί θά συμβή άν,όπως έγραψε κι'ο Ηλίας,κάποια μέρα (ή,ακόμα χειρότερα,νύχτα) τού επερχόμενου χειμώνα τούς κάτση το βαπόρι μεσοπέλαγα χωρίς μηχανές μέ κανένα 7ρι ακυβέρνητο και αμάζευτο;Θά βγή ο Κεφαλογιάννης και θα διατάξη να πάρουν τά κεφάλια τών επιθεωρητών που το έβλεπαν νά βγάζη βλάβες αντί γιά δρομολόγια και το άφηναν νά ταξιδεύη;Εγώ ξέρω οτι άν κάτι χαλάει συνέχεια παύουμε να το χρησιμοποιούμε και το αντικαθιστούμε,είτε καράβι είναι αυτό ή ψαλίδι γιά τα νύχια.

Κι'επειδή ο κύρ-Φώτης παίρνει τίς επιδοτήσεις όπως τά άλογα βοσκάνε τον σανό τους,δέν σημαίνει οτι πρέπει να μαζεύη όποιο σαπιοκάραβο βρίσκει επειδή τού'ρχεται φτηνά.Τό συγκεκριμένο πλοίο ήταν παροπλισμένο γιά μεγάλο χρονικό διάστημα πρίν το πάρη και κανονικά έπρεπε νά τού κάνη ριζική ανακατασκευή κι'όχι απλώς να το βάψη μπλέ (που έτσι κι'αλλοιώς ήτανε).....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανώς δεν είναι οτι καλύτερο αλλά από τη στιγμή που δεν βρίσκεται κανείς άλλος να βάλει τα λεφτουδάκια του για να βελτιώσει τη γραμμή θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι που υπάρχει και αυτός...

Αυτό δεν σημαίνει επανάπαυση αντιθετα... είνια στο χέρι της τοπικής κοινωνίας να διακδικήσει κάτι περίσσοτερο είτε με δική της εταιρία είτεμε πίεση στην ίδια την εταιρία... Αρα καλώς κάνουν και το κράζουν, αλλωστε τα πάντα είναι ενα αποτελεσμα μιας "διαπραγμάτευσης"... Το παρόν αποτελεσμα της "διαπραγμέτευσης" είναι το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ. Και εκ του αποτελέσματος (ποιότητα του πλοίου) φαίνεται οτι το πάνω χέρι το έχει η ΣΑΟΣ και γι' αυτό δεν μπαίνει στο κόπο να βάλει κάτι καλύτερο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
στο χέρι της τοπικής κοινωνίας να διακδικήσει κάτι περίσσοτερο είτε με δική της εταιρία είτεμε πίεση στην ίδια την εταιρία

Μα η εταιρεία υποτίθεται οτι είναι δική τους, είναι μέτοχοι μέσα οι ίδιοι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μπορούσαν στη θέση του ίσως να δρομολογήσουν το πρώην της Αίγινας "Αποστολος Α" !!! Λίγο πιο αργό (ως ...απελπιστικά αργό), αλλά πραγματικά θα αισθανόμουν σαν επιβάτης μεγαλύτερη σιγουριά μαζί του (τουλάχιστον πέφτεις πιο εύκολα στη θάλασσα)!

Για να επανέλθω, ποιος ξέρει σε τι κατάσταση βρίσκεται το πλοίο λόγω ηλικίας ή κακομεταχείρισης ή σε τι κατασταση έχει περιέλθει από τις επισκευές που του κάνουν...

Δυστυχώς έτσι που έγινε πλέον κάποιες εταιρίες "λαϊκής βάσης" είναι "πρώην λαϊκής βάσης" (λέγε με ΝΕΛ)...

Υ.Γ. Συγγνώμη που βγήκα λίγο off - topic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βαπόρι αυτό επειδή η πρωήν πλοικτήτρια εταιρία του αντιμετώπιζε πολλά οικονομικά προβλήματα ήταν κακοσυντηρημένο,ότι χάλαγε δεν φτιαχνόταν ως και βασικά πράγματα έμπαιναν από δεύτερο χερι με αποτέλεσμα να πάσχει από χρόνια προβλήματα.

Οπότε για να γίνει πάλι αυτό βαπόρι χρειαζόταν από επισκευές τα δάνεια της Αγγλίας κάτι που ασφαλώς δεν έγινε με τα γνωστά αποτελεσματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν είχα ταξιδέψει μ'αυτό (το 1995,τότε λεγόταν ακόμα "Δημήτριος Μοίρας") από Κυλλήνη γιά Ζάκυνθο,ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση.Οχι εξαιρετική,απλώς σχετικά καλή.Και από ταχύτητα δέν πήγαινε άσχημα (περίπου 1 ώρα και κάτι λεπτάκια την έκανε την διαδρομή).

Επίσης δέν θυμάμαι να είχα ακούσει παλιότερα (επί Μοίρα δηλαδή) νά αναφέρουν βλάβες γιά το πλοίο αυτό (στην τηλεόραση βέβαια,διότι τότε δέν υπήρχε internet).

Εν πάσει περιπτώσει,αφού τώρα πιά είναι αδύνατον να το συμμαζέψουν,άς το παροπλίσουν (ή άς το πουλήσουν σέ κανέναν αφελή ξένο :confused: ).Πιό πολλή ζημιά κάνει στην εταιρεία με την τόση αναξιοπιστία που έχει στά δρομολόγια και τα διαφυγόντα έσοδα κάθε φορά που μένει από βλάβες (χώρια τά έξοδα γιά τίς όποιες επισκευές-άν τού γίνονται)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...