Jump to content
Shipfriends

Πυρκαγιά καταστρέφει το Ro/Pax Sorrento στη Μαγιόρκα 28.04.2015


Recommended Posts

Μάλλον όλα μαζί έπαιξαν τον ρόλο τους.

 

Πάντως αφού δέν υπήρξαν θύματα,"πάλι καλά" να λέμε.

 

Ωστόσο κι'εμένα με παραξένεψε αυτή η μεγάλη παραμόρφωση τού πλοίου σε σχέση με το Norman Atlantic,άν μάλιστα λάβουμε υπ'όψιν μας ότι το πλοίο καιγόταν επί αρκετά μικρότερο χρονικό διάστημα.Ούτε στον τόρνο να το'χαν βάλει.

Link to comment
Share on other sites

Εχει πολλες διαφορες η μια περιπτωση απο την αλλη. 800 vs 150 ατομα, καιρικες συνθηκες, μερα το ενα νυχτα το αλλο, χειμωνα το ενα, ανοιξη το αλλο..

Link to comment
Share on other sites

Lisco Gloria,UND Adriyatik (η οπως λεγοταν) , Norman Atlantic, Sorrento ..πολλά ρο/ρο που κάνουν και pax... καήκανε τα τελευταία χρόνια...ενω αντίστοιχα καθαρόαιμα εγ/ογ δεν εχουν παθει τιποτα...μηπως να αρχίσει να προβληματίζει τους ναυπηγούς αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Mήπως στα ropax και cruise-ferries παίρνουν το θέμα της πρόληψης πιο σοβαρα; Αν και, άμα η πυρκαϊά έχειπροκληθεί από μετανάστες στο γκαράζ...

Link to comment
Share on other sites

Και σε πιο καθαρόαιμα επιβατικά έχουν προκληθεί πυρκαϊές σε γκαράζ δεν έχουν πάρει τετοιες διαστάσεις όμως.Κρήτη ΙΙ,Zeus palace,superfast iii vincenzo florio.το ότι αυτό έλιωσε περισσότερο σε σχεση με το αδερφάκι του ίσως έχε να κάνει με το ότι στο Norman λογο του ότι υπήρχε κόσμος επάνω το κατεβρεχαν γύρω γύρω ρυμουλκά ενώ το sorento από αυτά που είδα το είχαν ψιλοαφησει στην μοίρα του από την στιγμη που δεν κινδύνευαν και ανθρωποι.

Link to comment
Share on other sites

έχω την εντύπωση ότι από την στιγμή που υπάρχουν +12 επιβάτες τα regulations είναι για όλα ίδια. Εκτός άν το ανθρώπινο δυναμικό (ξενοδοχειακου?) κάνει την διαφορά για το οποίο αμφιβάλλω (παρότι σε κάποιες περιπτώσεις κάθε επιπλέον ζευγάρι χέρια θα μπορούσε να βοηθήσει)

Link to comment
Share on other sites

μη λεμε κουβεντες στον αερα. και το sorrento και το norman επαιρναν κανονικα επιβατες, ταξιδευαν ως επιβατηγα οχηματαγωγα και υποκεινταν στους ιδιους κανονισμους safety με ολα τα αλλα ferries.


ΥΓ: τα ειχαμε ξαναπει και στο norman

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κάτι πρέπει να προβληματίσει τον νηογνόμωνα για αυτα τα αδέρφια. Εφόσον αναφέρθηκε ο όρος ro-pax δεν είναι αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι έλληνες shipfriend επειδή έτσι το έγραφε παλιά ο Ε για ολα τα ΕΓ-ΟΓ ο αντίστοιχος διεθνής συμβολισμός είναι το ro pax

Link to comment
Share on other sites

 

...στην Valencia το πιό πιθανό,αλλά μπορεί και στην Ιταλία :rolleyes:

 

Πάντως, μπορεί στην πυρόσβεση να μην τα πάει και τόσο καλά αυτή η σειρά, αλλά σκίζει στην ικανότητα να επιπλέει μετά από ολοσχερή καταστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Μα συγνώμη αμα καίγεται το κομοδεςιο και τα πάνω τμήματα του γκαράζ τι θεμα να χει με το να βυθιστεί η όχι .. Οσο και νερό και αν πέσει , σπάνια έχουμε δει πλοίο να βυθίζεται τα τελευταία χρονια

Link to comment
Share on other sites

Ισως να κανω και λαθος αλλα νομιζω ότι γενικα μπορει να προκληθεί θεμα ευσταθιας λογω τον πολλων νερων που μετακινουνται στις ελευθερες επιφανιες του πλοιου,γκαραζ κλπ.Τωρα βεβαια στην προκειμενη περιπτωση από ότι καταλαβα δεν ριξανε και πολύ νερο για να σβησει η φωτια 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο τα νερά που θα οδηγούσαν εκεί που όντως δεν ρίξανε... Απλά στατικά κανένας ναυπηγός δεν μπορεί να προβλέψει χωρίς να ξέρει τον τρόπο που καίει η φωτιά και τις θερμοκρασίες ανα σημείο πως θα λίωσει το σκαρί (ο σκελετός) στο accomodation. Όπως και έγινε... Ναι μεν υπήρξε κατάρρευση και κλίση έντονα προς τα αριστερά όπως βλέπουμε απο την γέφυρα, άρα και μετακίνηση κέντρου βάρους απο τις ποσότητες απο λιωμένο σίδερο που κλίνουν προς κάποια κατεύθυνση αλλά όχι τόσο απότομα ώστε να φτάσει την οριακή γωνία της γάστρας όπου το πλοίο μετά όντως θα βυθιζόταν. Πιστεύω το έσωσε ο ήρεμος καιρός (αν υπήρχε αέρας σαν έξτρα παράγοντας στην παραπάνω λογική θα είχαμε παραπάνω κλίση) αλλά και οτι έλιωσε ανομοιόμορφα το γκαράζ προς πρύμα δεξιά μάλλον λόγω του τρόπου που ήταν φορτωμένο

Link to comment
Share on other sites

βασικά αν ήταν να ανατραπεί απο ελευθερες επιφάνειες αυτό θα συνέβαινε αμέσως μετά απο μια συγκέντρωση νερού,οπότε δεν τίθεται θέμα μετά,επίσης να πάρει κλίση λόγω λιώσιμου της λαμαρίνας και μετατοπίσης επίσης δεν υφίσταται διότι η μεταβολή στο GM θα είναι πολύ μικρή,και τέλος αν το σκαρί έχει μείνει άθικτο προφανώς και δεν μπορεί να βουλιάξει μόνο του

Link to comment
Share on other sites

Και εδώ ένα βίντεο απο τη ρυμούλκηση στο Sagunto...

Μένεις με ..τον στόμα που θα λέγανε και οι γιαγιάδες ορθάνοιχτο!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με φήμες, η Acciona θα το αντικαταστήσει με το Snav Adriatico, που δεν θα κάνει σε αυτή την περίπτωση το Γένοβα-Όλμπια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...