Hastaroth Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Μάλλον όλα μαζί έπαιξαν τον ρόλο τους. Πάντως αφού δέν υπήρξαν θύματα,"πάλι καλά" να λέμε. Ωστόσο κι'εμένα με παραξένεψε αυτή η μεγάλη παραμόρφωση τού πλοίου σε σχέση με το Norman Atlantic,άν μάλιστα λάβουμε υπ'όψιν μας ότι το πλοίο καιγόταν επί αρκετά μικρότερο χρονικό διάστημα.Ούτε στον τόρνο να το'χαν βάλει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Εχει πολλες διαφορες η μια περιπτωση απο την αλλη. 800 vs 150 ατομα, καιρικες συνθηκες, μερα το ενα νυχτα το αλλο, χειμωνα το ενα, ανοιξη το αλλο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Γύρω στους 500 δεν είχε το Norman Atlantic με το πλήρωμα; Που και πάλι, είναι μεγάλη η διαφορά από τους 150. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Lisco Gloria,UND Adriyatik (η οπως λεγοταν) , Norman Atlantic, Sorrento ..πολλά ρο/ρο που κάνουν και pax... καήκανε τα τελευταία χρόνια...ενω αντίστοιχα καθαρόαιμα εγ/ογ δεν εχουν παθει τιποτα...μηπως να αρχίσει να προβληματίζει τους ναυπηγούς αυτό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Mήπως στα ropax και cruise-ferries παίρνουν το θέμα της πρόληψης πιο σοβαρα; Αν και, άμα η πυρκαϊά έχειπροκληθεί από μετανάστες στο γκαράζ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Και σε πιο καθαρόαιμα επιβατικά έχουν προκληθεί πυρκαϊές σε γκαράζ δεν έχουν πάρει τετοιες διαστάσεις όμως.Κρήτη ΙΙ,Zeus palace,superfast iii vincenzo florio.το ότι αυτό έλιωσε περισσότερο σε σχεση με το αδερφάκι του ίσως έχε να κάνει με το ότι στο Norman λογο του ότι υπήρχε κόσμος επάνω το κατεβρεχαν γύρω γύρω ρυμουλκά ενώ το sorento από αυτά που είδα το είχαν ψιλοαφησει στην μοίρα του από την στιγμη που δεν κινδύνευαν και ανθρωποι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Κ στο normanεβρεχε κιολας Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 έχω την εντύπωση ότι από την στιγμή που υπάρχουν +12 επιβάτες τα regulations είναι για όλα ίδια. Εκτός άν το ανθρώπινο δυναμικό (ξενοδοχειακου?) κάνει την διαφορά για το οποίο αμφιβάλλω (παρότι σε κάποιες περιπτώσεις κάθε επιπλέον ζευγάρι χέρια θα μπορούσε να βοηθήσει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 μη λεμε κουβεντες στον αερα. και το sorrento και το norman επαιρναν κανονικα επιβατες, ταξιδευαν ως επιβατηγα οχηματαγωγα και υποκεινταν στους ιδιους κανονισμους safety με ολα τα αλλα ferries. ΥΓ: τα ειχαμε ξαναπει και στο norman Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 ετσι ακριβως. +12 επιβατες=regulations pax Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 θα ρυμουλκηθει σε λιμανι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Νομίζω ότι κάτι πρέπει να προβληματίσει τον νηογνόμωνα για αυτα τα αδέρφια. Εφόσον αναφέρθηκε ο όρος ro-pax δεν είναι αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι έλληνες shipfriend επειδή έτσι το έγραφε παλιά ο Ε για ολα τα ΕΓ-ΟΓ ο αντίστοιχος διεθνής συμβολισμός είναι το ro pax Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 θα ρυμουλκηθει σε λιμανι. ...στην Valencia το πιό πιθανό,αλλά μπορεί και στην Ιταλία Πάντως, μπορεί στην πυρόσβεση να μην τα πάει και τόσο καλά αυτή η σειρά, αλλά σκίζει στην ικανότητα να επιπλέει μετά από ολοσχερή καταστροφή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Μα συγνώμη αμα καίγεται το κομοδεςιο και τα πάνω τμήματα του γκαράζ τι θεμα να χει με το να βυθιστεί η όχι .. Οσο και νερό και αν πέσει , σπάνια έχουμε δει πλοίο να βυθίζεται τα τελευταία χρονια Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Ισως να κανω και λαθος αλλα νομιζω ότι γενικα μπορει να προκληθεί θεμα ευσταθιας λογω τον πολλων νερων που μετακινουνται στις ελευθερες επιφανιες του πλοιου,γκαραζ κλπ.Τωρα βεβαια στην προκειμενη περιπτωση από ότι καταλαβα δεν ριξανε και πολύ νερο για να σβησει η φωτια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Δεν είναι μόνο τα νερά που θα οδηγούσαν εκεί που όντως δεν ρίξανε... Απλά στατικά κανένας ναυπηγός δεν μπορεί να προβλέψει χωρίς να ξέρει τον τρόπο που καίει η φωτιά και τις θερμοκρασίες ανα σημείο πως θα λίωσει το σκαρί (ο σκελετός) στο accomodation. Όπως και έγινε... Ναι μεν υπήρξε κατάρρευση και κλίση έντονα προς τα αριστερά όπως βλέπουμε απο την γέφυρα, άρα και μετακίνηση κέντρου βάρους απο τις ποσότητες απο λιωμένο σίδερο που κλίνουν προς κάποια κατεύθυνση αλλά όχι τόσο απότομα ώστε να φτάσει την οριακή γωνία της γάστρας όπου το πλοίο μετά όντως θα βυθιζόταν. Πιστεύω το έσωσε ο ήρεμος καιρός (αν υπήρχε αέρας σαν έξτρα παράγοντας στην παραπάνω λογική θα είχαμε παραπάνω κλίση) αλλά και οτι έλιωσε ανομοιόμορφα το γκαράζ προς πρύμα δεξιά μάλλον λόγω του τρόπου που ήταν φορτωμένο Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Στο Sagunt της Βαλενθια θα ρυμουλκηθει σημερα η' αυριο το πλοιο με τη βοηθεια του ρ/κ Gianemilio C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 βασικά αν ήταν να ανατραπεί απο ελευθερες επιφάνειες αυτό θα συνέβαινε αμέσως μετά απο μια συγκέντρωση νερού,οπότε δεν τίθεται θέμα μετά,επίσης να πάρει κλίση λόγω λιώσιμου της λαμαρίνας και μετατοπίσης επίσης δεν υφίσταται διότι η μεταβολή στο GM θα είναι πολύ μικρή,και τέλος αν το σκαρί έχει μείνει άθικτο προφανώς και δεν μπορεί να βουλιάξει μόνο του Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 εδω φρεσκες φωτο απο το... αγερωχο σκαρι. απορω πως δε διαλυθηκε με τη ρυμουλκηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 (edited) Γερμανόφωνη εφημερίδα, Proud; Edited May 7, 2015 by Ariadne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Και εδώ ένα βίντεο απο τη ρυμούλκηση στο Sagunto... Μένεις με ..τον στόμα που θα λέγανε και οι γιαγιάδες ορθάνοιχτο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Σύμφωνα με φήμες, η Acciona θα το αντικαταστήσει με το Snav Adriatico, που δεν θα κάνει σε αυτή την περίπτωση το Γένοβα-Όλμπια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 (edited) Και εδώ ένα βίντεο απο τη ρυμούλκηση στο Sagunto... Σάν λιωμένο παγωτό έχει γίνει... Edited May 19, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 Ξερει κανεις τι απεγινε το..σκηνωμα του sorrento?Οσο κι αν ψαχνω δεν βρισκω κατι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 Στη θέση του είναι ακόμα οσο έχω ψάξει και εγώ!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now