Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

4 hours ago, proud_ionian said:

σημερα στην πατρα, ο αντρικος περιμενε πανω απο μιαμιση ωρα, γεματος κοσμο, προκειμενου να αποπλευσει.

για καποιο χαρτι λενε οι μπιντες

Και κλασικά θα το αποδώσανε στην αυξημένη κίνηση! 😋 1,50+3,50=5 ώρες μέσα στον Κάλβο... Παναγία μου! Χαράς τα κουράγια των επιβατών!

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι να πουνε και στις δυτικες που εμεναν 10 ωρες μεσα:)

On 4/24/2019 at 11:19 PM, proud_ionian said:

μη βαρατε τον αντρικο :) 

αφου θυμησω οτι οταν αγοραστηκε και μετασκευαστηκε, προοριζοταν να εξυπηρετει μονιμα τη γραμμη του πορου, με τα δεδομενα της εποχης (2004),

 

On 8/8/2019 at 11:04 AM, proud_ionian said:

στο οτι ο καλβος, σε χωρους επιβατων, ειναι μικρος για τον αυγουστο και δοκιμαζονται οι αντοχες επιβατων και πληρωματος.

 

14 minutes ago, proud_ionian said:

το πληρωμα ευγενικο και πανω και στο γκαραζ.

συμφωνω απολυτα με τον @kefalonia94, oσον αφορα  τις συνθηκες πρωτοκολλου στον καλβο.

ο καλβος ξεκινα στις 06.30 και τις περισσοτερες μερες τελειωνει μετα τη 01.00. αρκετες μερες ξεκινα στις 04.00  (ειτε κανει καυσιμα, ειτε το τελευταιο του πορου, ειτε εκτακτα για τα φορτηγα)

οπως και στο mare ομως, το πληρωμα ειναι ευγενικο και προσπαθει να αντεπεξελθει στις δυσκολες συνθηκες, εχοντας να διαχειριστει και ενα πλοιο που οι χωροι του δεν τραβανε τον επιβατη.

 

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τυπικό θα το έλεγα το πλήρωμα, όχι ευγενικό... Έπεσα σε σκηνικό προχτές που φώναζαν σε έναν παππού που πήγαινε από τον κεντρικό καταπέλτη ''Πού πας από εκεί, τράβα πίσω και περίμενε με τους άλλους επιβάτες για να κόψεις εισιτήριο'' με έντονο τόνο φωνής.. Λες και ήθελε ο έρημος να μπει παράνομα... Θα μπορούσαν να μιλήσουν και πιο ήρεμα και προσωπικά στον κύριο... Βέβαια θα μου πεις τόσες ώρες που δουλεύουν θα χουν σπάσει τα νεύρα τους... Κι ανάλογες περιπτώσεις έχω διαβάσει και σε σχόλια στο facebook πριν τα διαγράψει η εταιρεία!

Edited by kefalonia94

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Κάλβος είναι ακατάλληλος για τη γραμμή ΠΣΙ το διάστημα της μεγάλης κίνησης. Μόνο ο διπλός καταπέλτης βοηθά (έναντι π.χ. του Κεφαλονιά). Από χώρους, από ανυπαρξία καμπίνας είτε για ΑΜΕΑ είτε για ειδικές περιπτώσεις, από ταχύτητα, από κλιματισμό, από όπου και να το πάρεις, υποβαθμίζει τη γραμμή. Μεγάλο μέρος κόσμου από τη Βόρεια Ιθάκη προτίμησε Νυδρί από Πάτρα, λόγω Κάλβου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πανω απο τις δυο "εισοδους" του χωρου επιβατων, εχουν τοποθετηθει γρυλιες που βγαζουν ψυχρο αερα

ειναι σαν μια κουρτινα ψυχρου αερα, που δροσιζει τον κομο που μπαινει μεσα.  ειναι νεο gadget. δεν υπηρχε τον αυγουστο.

οσο προχωρας πρυμα βεβαια, η βενταλια δουλευει full

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως είναι αεροκουρτίνες για να κρατάνε τον κλιματισμό μέσα;

Σε πολλά καταστήματα που έχουν ανοιχτές τις πορτες τους ολη τη μερα, εχουν αεροκουρτινες στις εισοδους για να μην φευγει ο κλιματισμος. Κατι τετοιο φανταζομαι οτι ειναι και στον καλβο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

οι πορτες ειναι κλειστες.

μπορει να ειναι και τετοιο. παντως κρυο αερα βγαζει

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/5/2019 at 11:38 PM, proud_ionian said:

το συνεδριο ειναι σε εξελιξη και παριστανται πολλοι επισημοι και αιρετοι, πρωην και νυν.

οι εκτος κεφαλονιας και ιθακης πηγαν την παρασκευη στο θιακι με τον αντρικο, η γεφυρα του οποιου μετατραπηκε για την περισταση σε v.i.p lounge:D

στο fb του kefaloniapress, εχουν ανεβει παρα πολλες φωτο απο το ταξιδι. οικοδεσποτες ο πλοιαρχος cpt διονυσης μπαρακος, o suslov:P της levante στρατης απεργης και ο γιωργος τελωνης.

(πατηστε τις φωτο, για να ανοιξουν)

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα κάθονται

Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, γένι και ποτό

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/14/2019 at 6:47 PM, kefalonia94 said:

Καιρό είχε να κάνει αφιέρωμα το συγκεκριμένο site στη Levante. 😋

αλλο ενα φωτο αφιερωμα στο αντρικο, απο το kp

by the way, που λεμε και στα χωρια μας :D, αποψε πηγε σαμη κυλληνη κατ'ευθειαν.

μυριζομαι καυσιμα ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όμορφος ο Κάλβος στα κίτρινα, αλλά κάνει τρομερό θόρυβο στο σαλόνι και εμφανίζει πολύ μεγάλους κραδάσμους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο συμβαινει σε ενα μικρο τμημα απο τις τουαλετες και πισω..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απεναντίας, συμβαίνει και στα πρώτα καθίσματα προς το ανοικτό κατάστρωμα.

Το πλήρωμα είναι ευγενικότατο, αλλά από άποψη κραδασμών/θορύβου είναι χειρότερα από πέρυσι.

Είναι πάντως πολύ πιο καθαρό από παλιά :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Καμία ανακαίνιση θα γίνει στο πλοίο μέσα κατά την διάρκεια της επισκευής ή όχι;Πρέπει να κοιτάξουν και το θέμα τον κραδασμών όπως είχε πει και ο Ariadne γιατί τόσο vibration δεν έχω ξαναδεί σε βαπόρι.

Edited by Champion Jet_2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ανδρέας Κάλβος ολοκλήρωσε σήμερα τα δρομολόγια του στη γραμμή Πάτρα Σάμη Ιθάκη και έρχεται στο Πειραιά για επισκευή. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

το kefalonia press (ποιο αλλο?) δημοσιευσε φωτο απο το περασμα του πλοιου απο τη γεφυρα και τη διωρυγα.

οι περισσοτερες ειναι απο το insta του πλοιαρχου του.

ενδιαφερον εχει και η σαλτσα απο λιβανι που συνοδευει το πιατοB)

Quote

Πρόκειται για την ετήσια υποχρεωτική ακινησία του στη διάρκεια της οποίας θα ολοκληρώσει και την ανακαίνισή στα εσωτερικά και εξωτερικά σαλόνια του.

Στον ένα χρόνο περίπου που το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ είναι μέλος του ιδιόκτητου στόλου της Levante Ferries,  έχει αναβαθμιστεί δυο φορές με κόστος εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Ανδρέας Κάλβος γίνονται εργασίες που θυμίζουν το  Fast Ferries Άνδρος δηλαδή σαν να προσπαθούν να αυξήσουν το πρωτόκολλο το πλοίου φτιάχνοντας στην οροφή του πλοίου μεταλλική κατασκευή με ανεμοθώρακες !!!!!

Και παραθέτω φώτο του φίλου και συνασθενή 

voyager

large.0C778EB6-C6FC-4D2C-90DF-A7774C26431E.jpeg.567a542adbb464213399bd250ec0fdf4.jpeg

Edited by Takisg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To πρωτόκολλο θα αυξηθεί με τους ανεμοθώρακες στο κατάστρωμα της γέφυρας, αλλά και αυτούς στο κάτω κατάστρωμα, καθώς και με τα αεροπορικά καθίσματα που προστίθενται στη νέα διαμόρφωση τμήματος του κλειστου καταστρώματος. Είναι οι αλλαγές της πρώτης φάσης των παρεμβάσεων στο accommodation του πλοίου. Εργασίες λαμβάνουν χώρα και σε γέφυρα, γκαράζ κτλ., σε συνέχεια του γερού ρεκτιφιέ που έγινε στις μηχανές πέρσι...

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, .voyager said:

To πρωτόκολλο θα αυξηθεί με τους ανεμοθώρακες στο κατάστρωμα της γέφυρας, αλλά και αυτούς στο κάτω κατάστρωμα, καθώς και με τα αεροπορικά καθίσματα που προστίθενται στη νέα διαμόρφωση τμήματος του κλειστου καταστρώματος. Είναι οι αλλαγές της πρώτης φάσης των παρεμβάσεων στο πλοίο.

Mήπως γνωρίζει ποιο θα είναι το τελικό πρωτόκολλο μετά από όλες αυτές τις  αλλαγές;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσημα το ίδιο, παρότι θα είναι σε θέση να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες. Απλώς αυτοί θα εξυπηρετούνται καλύτερα και με περισσότερη άνεση. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...