Jump to content
Shipfriends

Ανδρέας Κάλβος (ΙΜΟ 8500484)


Recommended Posts

ενημερωτικα να πουμε οτι σημερα, μεχρι ωρας, εχει κανει κυλληνη ζακυνθο και λογικα οσο μεινει θα εναλλασσεται και στους δυο προορισμους.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 629
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 1 month later...

To ekefalonia ανέβασε μια αντικειμενική, όπως πάντα, ανάρτηση σχετικά με την ταλαιπωρία των επιβατών του Κάλβου, γιατί απέπλευσε με καθυστέρηση:

Quote

Συγκεκριμένα το πλοίο ήταν να αναχωρήσει στις επτά το απόγευμα, αλλά τελικά αναχώρησε μετά από μια ώρα, δηλαδή στις οκτώ, με μεγάλη καθυστέρηση για δεκάδες επιβάτες που επιστρέφουν στην Αθήνα, ύστερα από ολιγοήμερη παραμονή στο νησί μας.

Αυτό συμβαίνει γιατί το πλοίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει το κοινό όταν η επιβατική κίνηση είναι λίγο αυξημένη με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών.

Πολλοί επιβάτες κοιτούσαν πέρα από τα ρολόγια τους, το ηλιοβασίλεμα πάνω από  τον Πόρο για να περάσει η ώρα μέχρι το πλοίο να αναχωρήσει.

Ένδοξες στιγμές αντικειμενικής ματιάς στα γεγονότα και πάλι

Link to comment
Share on other sites

Τι εγραψε ο ανθρωπος..;

Το προηγουμενο ετος στο μεσημεριανο δρομολογειο οι καθυστερησεις του Κεφαλονια ηταν σχεδον καθημερινο φαινομενο..

Ο Καλβος με τους δυο καταπελτες ειναι ο ακαταλληλος..;

Link to comment
Share on other sites

Είπαμε δείγμα αντικειμενικής δημοσιογραφίας. Όταν είδα τον τίτλο φαντάστηκα καμιά τεράστια καθυστέρηση. Σε σχόλια στο φβ λένε πως τόση καθυστέρηση είχε και το Κεφαλονιά 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ταξιδι με το "Ανδρεας Καλβος" σημερα στις 15:00 απο Ζακυνθο για Κυλληνη. Μια ωρα αιχμης και με αρκετα μεγαλη κινηση,καθως το προηγουμενο δρομολογιο ειναι στις 12:00,το επομενο στις 17:00 και βολευει αρκετα τις μεταφορικες εταιριες και τα τουριστικα λεωφορεια. Οπως καταλαβαινετε λοιπον,χρειαζεται ενα μεγαλο καραβι για να σηκωσει ολη αυτη την κινηση. Αντιθετως ομως,η κοινοπραξια αποφασισε να δρομολογησει το μικροτερο σε χωρητικοτητα επιβατων καραβι που διαθετει. Τα αποτελεσματα αναμενομενα. Στο σαλονι υπηρχε αρκετος συνωστισμος και αρκετοι επιβατες εβγαλαν ολο ταξιδι ορθιοι,ψαχνοντας για μια θεση. Καθαριοτητα μηδεν,πατατακια πεταμενα στο πατωμα και οι καδοι απορριματων ειχαν ξεχειλισει. Επισης,πολλες ταπετσαριες στους καναπεδες και τα καθισματα ειναι σκισμενες και χρειαζονται επειγοντως αλλαγη γιατι δημιουργουν πολυ κακη εντυπωση. Τελος με 4 μποφορ κοντρα,δεν περιμενα να κουνησει τοσο κατα την διαρκεια του ταξιδιου.Εν κατακλειδει,ως ενας τακτικος επιβατης σε αυτη την γραμμη,θεωρω πως το καραβακι αδικειται πολυ απο τους πλοιοκτητες του και οι επιβατες ταλαιπωρουνται. Εχει μεγαλο γκαραζ μεν,αλλα μικρο σαλονι. Καλο θα ηταν να εκανε καποιο αλλο καραβι μεγαλυτερης χωρητικοτητας αυτο το δρομολογιο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε δρομολόγια υψηλής πληρότητας κατά τη θερινή τουριστική περίοδο, στο καράβι επικρατεί το αδιαχώρητο. Είναι σχεδόν εγγυημένο ότι ο επιβάτης δε θα έχει θέση όχι μόνο στο μοναδικό σαλόνι αλλά ούτε στο κατάστρωμα. Τα καθίσματα στο σαλόνι είναι τοποθετημένα υπερβολικά πυκνά, προκειμένου να χωρέσουν όσο το δυνατό περισσότερα. Πέραν του συνωστισμού, το σαλόνι δίνει έτσι την αίσθηση ακόμη μικρότερου πλοίου. Επίσης, η κατάσταση με τις φθαρμένες ταπετσαρίες εκθέτει την εταιρία και απαιτεί άμεση παρέμβαση. Το πλήρωμα είναι πάντως πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Just now, proud_ionian said:

φιορο αντι καλβου απο σημερα, στη γραμμη του πορου.

και ο καλβος δεμενος απο χτες βραδυ, στην προβλητα αγιου νικολαου της ζακυνθου. (στο πρασινο, εκει που γινονται οι ακινησιες και ηταν παλιοτερα δεμενο το foscolo)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

το οποιο το ξερουμε εδω και κανα διμηνο.

για να μην πω οτι το ξερουμε απο τοτε που εβγαλε η levante την εγγυητικη στην ANMEZ.

μην ερχονται καποιοι τωρα να κανουν τη δεξιωση της νικης, σαν το γνωστο ανεκδοτο

Link to comment
Share on other sites

το 2015 ειχαν πεσει αρκετα λεφτα στο πλοιο και για την εναρμονιση του στους ισχυοντες κανονισμους (προσθηκη ducktail sponson και διπυθμενων στο μηχανοστασιο κ.α.), αλλα και για φρεσκαρισμα του σαλονιου.

πραγματικα δεν βρισκω λογο να πεσουν παραπανω χρηματα, περα απο τα προβλεπομενα μιας επισκευης, αποκατασταση τυχον μικροφθορων στο σαλονι και βαψιμο στα νεα σινιαλα.

αυτο ειναι, δεν μεγαλωνει αλλο :D 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...