Jump to content
Shipfriends

Πυρκαγιά καταστέφει το Highspeed 5 στο Κερατσίνι


Recommended Posts

μεχρι ωρας (και εχει αλλαξει η μερα ;)  ) η Hellenic δεν εχει καμια επισημη προσφορα για το κοστος ειτε μιας αποκαταστασης, ειτε μιας αντικαταστασης.

ουτε νουμερα για ετσι ή αλλιως εχουν, ουτε ριχνουμε βολες στη γραμμη του τριποντου και μπει δε μπει ;)B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

σε ομάδα στο fb μία κυρία έγραψε κάτω από φωτογραφία του ταχύπλοου ότι θα φύγει για Αυστραλία για να επισκευαστεί και θα ξαναγυρίσει έτοιμο του χρόνου.  

Edited by proud_ionian
τα λουλουδια στην κυρια απο μενα
Link to comment
Share on other sites

τις εχω φωτο μερες αλλα δεν ηθελα να τις βαλω κ για τον ανθρωπο που χαθηκε αλλα κ για το πλοιο που εγινε σταχτη!το θεαμα ειναι φοβερο οταν το κοιτας απο κατω κ βλεπεις απο μεσα τον ουρανο οταν ξερεις οτι εκει ηταν η οροφη απο το σαλονι καποτε...

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ HS 5 ΘΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΧΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.Εκχώρηση της επιδότησης στην τράπεζα κτλπ γνωστά .

μηπως εννοεις της αποζημειωσης απο την ασφαλιστικη;
Link to comment
Share on other sites

Η αποζημίωση είναι χρονοβόρα,μεσολαβούν εκτιμητές,δικηγόροι,δεν ξέρουμε τι κρύβει το ατύχημα αν δεν βγεί το επισημο πόρισμα,τα ξέρετε.Τα δάνεια έναντι εκχώρησης επιχορήγησης-επιδότησης είναι αλλοιώς.Είναι συμβόλαιο.Ακόμα και φρέσκο θα μπορούσε να έρθει, αλλά πιστεύω ότι δεν υπάρχει έτοιμο ή δεν έχει τις προδιαγραφές που έχει το 5 οπότε προκρίθηκε η επισκευή. του αλλά άλλο τα λόγια και άλλο η επίσημη γραπτή απόφαση του ΔΣ που θα έχει και την ευθύνη.

Link to comment
Share on other sites

Πιο πιθανο κοβω να κατασκευαστεί πχ ενα κομματι στα austal και να ερθει εδω να κουμπωσει.  Βεβαια γενικοτερα εφοσον επισκευαστει που η λογικη αυτο λεει δυσκολα να κατασκευασουμε κατι αλουμινενιο εδω στη χωρα μας,οχι επειδη δεν εχουμε τεχνογνωσια αλλα επειδη τα austal και τα incat ειναι λιγο tailormade ισως θελουν απο αυτους οτι επισκευαστει.

 

 

θα μας στείλουν την υπερκατασκευή έτοιμη, ίσως και με όλο τον εξοπλισμό της γέφυρας.

Και για το κόλλημα, αν δεν έρθει εδώ συνεργείο να κολλήσει τα αλουμίνια, η finciantieri δίπλα στην Ιταλία αλλά και άλλες εταιρείες σε Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, και βόρεια Ευρώπη έχουν πλούσια πείρα σε αλουμινένια σκάφη.

αν τελικα ειναι οριστικο οτι θα αποκατασταθει, που (και πως) θα γινει η αποκατασταση;

Link to comment
Share on other sites

Από ότι ακούγεται το πλοίο θα βγει total loss και θα πληρωθεί η αποζημίωση στην εταιρεία (γύρω στα 35 εκ.)! Στη συνέχεια θα αγοραστεί πίσω το hull από την εταιρεία (υπολογίζεται γύρω στα 10 εκ) και θα επισκευαστεί από την Austal όλη η υπερκατασκευη (από το γκαράζ και πάνω) και θα κολληθει (εκτιμωμενο κόστος είναι γύρω στα 15 ε.) Η εργασία λένε ότι θα γίνει στην Αυστραλία οπότε πρέπει να προστεθεί το κόστος της μεταφοράς του πλοίου στην Αυστραλία

Link to comment
Share on other sites

Από την ασφαλιστική θα το αγοράσει. 

Πώς όμως θα βγει total loss αφού το κόστος επισκευής ειναι 15 εκ; Δηλαδή θα κερδίσει 10 εκ η Hellenic από αυτή την ιστορία; 

Link to comment
Share on other sites

Λιγότερα γιατί είναι , απ' ότι σημείωσε ο Πέτρος, μεγάλο το κόστος της ρυμούλκησης, αν τελικά γίνουν τα παραπάνω.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Είναι νωρίς ακόμα για οποιοδήποτε συμπέρασμα, σε ακαδημαϊκό λοιπόν και μόνο επίπεδο εάν τα ποσά ήταν στα επίπεδα που αναφέρει ο Panagia, το πλοίο θα κρινόταν “επισκευάσιμο” και όχι total loss, συνεπώς δεν θα προέκυπτε (όπως είναι και το λογικό), κανένα κέρδος για την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Ακαδημαϊκώς λοιπόν,λέμε:

 

Αποζημίωση εκ τής ασφάλειας............35 μύρια

 

Μείον επαναγορά................................10 μύρια

Μείον επισκευή υπερκατασκευής.......15 μύρια

Σύνολον δαπανών HSW......................25 μύρια

 

Υπόλοιπον..........................................10 μύρια

 

Αν η μεταφορά κοστίση,π.χ. 8 μύρια,τότε μένουν 2 μύρια στα ταμεία τής HSW.Pas mal,αλλά δέν πιάσαμε και τον πάπα Φραγκίσκο απ'τα ράσα...

 

Αρα όλα παίζονται στο πώς θα γίνη-και τί θα κοστίση-η μεταφορά τού πλοίου στην χώρα τών καγκουρώ (αλλά και η επάνοδος απ'αυτήν,όταν το πλοίο επισκευαστή)

 

Βεβαίως υπάρχουν και τα διαφυγόντα κέρδη τών δύο ετών που θα μείνη το πλοίο εκτός δρομολογίων,αλλά αυτό είναι άλλο καπέλλο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με 35 εκ στην τσέπη αγοράζεις όσα ταχύπλοα κυκλοφορούν στην Ελλάδα και σου μένουν και λεφτά και για κανένα συμβατικό. Άρα ποιος ο λόγος να μπει κάποιος στην διαδικασία της επισκευής, όταν έχει (αν έχει) 35 εκ να του ζεσταίνουν την τσέπη ή να του μειώνουν τον δανεισμό?

Link to comment
Share on other sites

Από ότι ακούγεται το πλοίο θα βγει total loss και θα πληρωθεί η αποζημίωση στην εταιρεία (γύρω στα 35 εκ.)! Στη συνέχεια θα αγοραστεί πίσω το hull από την εταιρεία (υπολογίζεται γύρω στα 10 εκ) και θα επισκευαστεί από την Austal όλη η υπερκατασκευη (από το γκαράζ και πάνω) και θα κολληθει (εκτιμωμενο κόστος είναι γύρω στα 15 ε.) Η εργασία λένε ότι θα γίνει στην Αυστραλία οπότε πρέπει να προστεθεί το κόστος της μεταφοράς του πλοίου στην Αυστραλία

 

Άρα η κυρία που  έγραψε στο facebook, κάτι είχε ακούσει παραπάνω.

Edited by proud_ionian
τα λουλουδια στην κυρια απο μενα
Link to comment
Share on other sites

για να μη λεμε πραγματα στον αερα, επειδη δεν εχουμε δει και τα ασφαλιστηρια συμβολαια (policies) που καλυπτουν τις ζημιες του πλοιου, ουτε τις προσφορες των ναυπηγειων, δεν υπαρχει περιπτωση ασφαλιστικη εταιρεια να δωσει τοσα πολλα επι πλεον λεφτα που να μεινουν στην τσεπη.

 

δεν μιλω για αστικες ευθυνες και διαφυγοντα κερδη, αλλα καθαρα για την αποκατασταση της ζημιας.

 

ολα ειναι συνδυασμος ασφαλισθεισας αξιας, κοστους αποκαταστασης και παρουσας αξιας του κατεστραμμενου πλοιου.

 

αυτα γενικως μιλωντας. τα υπολοιπα περι ασφαλειων εδω.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με 35 εκ στην τσέπη αγοράζεις όσα ταχύπλοα κυκλοφορούν στην Ελλάδα και σου μένουν και λεφτά και για κανένα συμβατικό. Άρα ποιος ο λόγος να μπει κάποιος στην διαδικασία της επισκευής, όταν έχει (αν έχει) 35 εκ να του ζεσταίνουν την τσέπη ή να του μειώνουν τον δανεισμό?

Επειδή,όπως λέγει και ο Πράουντ δέν έχουμε δεί τα συμβόλαια,δέν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι τόσα θα είναι τα "μύρια".Αλλά άς το δεχθώμεν "ακαδημαϊκώς",όπως ανέλυσα εγώ πιό πάνω.Η εταιρία με 35 μύρια μπορεί να έχη την δυνατότητα ν'αγοράση όλα τα ταχύπλοα που υπάρχουν στην Ελλάδα,ωστόσο δέν είναι βέβαιον ότι όολοι οι άλλοι θέλουν να πουλήσουν τα ταχύπλοά τους και επίσης ακόμη κι'άν θέλουν,ενδεχομένως ο χρόνος που απαιτείται γιά την επιθεώρηση,αξιολόγηση,επιλογή τού καταλλήλου ταχυπλόου και την σύναψη τής αγοραπωλησίας (δέν είναι σάν να πάς στον μανάβη να πάρης λεμόνια) να είναι μεγαλύτερος από τον χρόνο που απαιτείται να επισκευαστή το συγκεκριμένο,οπότε όσα "ακούγονται" γιά το σενάριο αυτό έχουν κάποια βάση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...