Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 3/19/2015 at 5:24 PM, proud_ionian said:

στους κυκλους των βορειοευρωπαιων συνασθενων κυκλοφορει οτι "δυο ferries δεκαετιας απο τη μεσογειο, το ενα, ισως και τα δυο, superfast, οδευουν για την irish ferries"

 

On 3/21/2015 at 11:34 AM, proud_ionian said:

ρε petran τι ρωτας; τι να τα κανει η irish αυτα? δες τι πλοια εχει.
ας μη γελιομαστε ΧΙ & ΧΙΙ ειναι οι πρωτοι υποπτοι. αντε να ειναι ενα κοκκινο και ενα μπλε ή ενα κοκκινο και ενα fossen

Δίκιο έχεις (δυστυχώς για τα πλοια μας :P ).. ουσιαστικά μάλλον το wilde και το Isle of Inishmore θα θελει να αντικαταστησει...  η μήπως να επεκταθεί?

 

On 3/21/2015 at 1:41 AM, .voyager said:

Ε ναι. Η Irish ψάχνει τρία πλοία γενικά και εχει τρελό χρήμα.

 

.voyager ξέρεις εσύ που το "εχεις" αρκετά σε αυτό το τομέα ?

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Αν ισχυει οτι τα θελουν και τα 2 για την ιδια γραμμη( Rosslare - Cherbourg)τοτε με βαση την κοινη λογικη θα ψωνισουν 2 ιδια πλοια και οχι 1+1.

 

 

Επιβεβαιωνω τη γραμμη που τα θελουν, που γραφει ο MILTIADIS παραπανω

 

Η εταιρια συνδεει την Δημοκρατια της Ιρλανδιας με τη Μεγαλη Βρετανια και τη Γαλλια.

 

Απο πλοια εχουμε και λεμε

 

Jonathan Swift. 1999. Ταχυπλοο τεκνο της Austal. Το 1999 εν πλω απο Αυστραλια προς Ιρλανδια περασε απο τη χωρα της Φαιδρας Πορτοκαλεας και τον Πειραια, το ερωτευτηκαν στην MFD και παρηγγειλαν τα 3 Highspeed.

Εpsilon. 2011. Πρωην Cartour Epsilon, αδελφο του Norman Atlantic, ναυλωμενο απο την Cartour, τεκνο της Visentini. Στην εταιρεια απο το 2013

Ulysses. 2001. Tεκνο της Aker Finnyards, ναυπηγηθηκε 3 χρονια μετα τα Superfast III & IV. Για κανα δυο χρονια το μεγαλυτερο σε χωρητικοτητα ferry . Το καμαρι του στολου της εταιρειας.

Isle of Inishmore. 1997. Ναυπηγηθηκε απο την Van der Giessen 3 χρονια πριν τα Blue Star 1 & 2.

Oscar Wilde. 1987. Tεκνο της Φινλανδιας. Πρωην Kronprins Harald της Color.

 

O Jonathan Swift και ο Oscar Wilde ειναι διασημοι ιρλανδοι λογοτεχνες παρελθοντων... αιωνων, Ulysses μυθιστορημα του 1922 του επισης διασημου James Joyce, Inishmore ειναι νησι της Ιρλανδιας στον Ατλαντικο και το Εψιλον μας ελαχε.

 

 

Οι γραμμες που εξυπηρετει ειναι

 

Dublin Holyhead (Βορεια Ουαλια) Jonathan Swift, Ulysses, Epsilon

Dublin Pembroke (Νοτια Ουαλια) Isle of Inishmore

Dublin Cherbourg (Vive la France) Epsilon

Rosslare Cherbourg (Vive la France) Oscar Wilde

Rosslare Roscoff (Vive la France) εποχιακη το καλοκαιρι. Oscar Wilde

 

πιαστε τοπωνυμια και λογοτεχνες της Ιρλανδιας και μαντεψτε ονοματα :P

το epsilon το ειχα ξεχασει να πω την αληθεια. μπροστα σε αυτο και τα fast του μπαρεως θα ειναι αναβαθμιση ^_^

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το Oscar Wilde το παίρνουν τα χρόνια σιγά-σιγά, κι αν η Irish θέλει να τροποποιήσει το business model της κιόλας, το πλοίο μάλλον είναι ο αδύναμος κρίκος! Tο Epsilon όντως δε λέει και πολλά, σε αντίθεση με τα αδελφάκια της Stena που έχουν δεχτεί βελτιώσεις στο accommodation. Για να δούμε.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Έχει πολλή πλάκα η ζωή, για να δούμε τι λέει η Tradewinds:

Quote

 

Irish Continental Group (ICG) will appeal a ruling by Ireland's National Transport Authority (NTA) that it has to compensate passengers let down by a delayed newbuilding delivery.

The owner of Irish Ferries cancelled summer 2018 sailings to France after German yard Flensburger failed to complete the 50,000-gt WB Yeats on time.

The NTA said it was not satisfied that the unavailability of the ferry was "an extraordinary circumstance hindering the performance of the cancelled passenger services which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken."

ICG has been ordered to pay compensation to impacted passengers. It has two months to comply.

But the Dublin company said it was disappointed with the decision and would appeal in the courts.

It reiterated the cancellations were due to extraordinary circumstances outside of its control.

And it said it does not believe it infringed EU regulations because passengers were notified months ahead.

 

 

Σε απλά ελληνικά, η ICG κυνήγησε το ναυπηγείο για τις ρήτρες σχετικά με την καθυστερημένη παράδοση του WB Yeats. Από την άλλη όμως, αρνήθηκε να αποζημειώσει τους επιβάτες που είχαν κλείσει ταξίδια με το συγκεκριμένο πλοίο με τη δικαιολογία πως τους ενημέρωσε εγκαίρως. Η Αρχή Μεταφορών της Ιρλανδίας όμως, δε συμφώνησε με την ICG και της επιβάλλει να καταβάλει αποζημειώσεις, πάραυτα. Η ICG προτίθεται να προσβάλλει την απόφαση στα δικαστήρια, και έχουμε συνέχεια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 3 months later...

Η μαμά εταιρεία της Irish Ferries που λέγεται Irish Continental Group, ανακοίνωσε αποτελέσματα για το 2019. Επιγραμματικά είχε αύξηση τζίρου αλλά και κέρδους της τάξεως του 8.2%, γεγονός που αποδίδεται σε ένα μεγάλο βαθμό στην έναρξη της δραστηριοποίησης του WB Yeats.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να δούμε πως διαμορφώνεται το lineup της Irish Ferries: Το WB Yeats έχει μετακομίσει στο Rosslare για δρομολόγια στο Pembroke της Ουαλίας, Ulysses και Epsilon στο Dublin - Holyhead, ενώ το Isle of Inishmore είναι δεμένο στο Belfast.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 10 months later...
On 1/29/2019 at 9:04 PM, Nick the Greek said:

Έχει πολλή πλάκα η ζωή, για να δούμε τι λέει η Tradewinds:

Σε απλά ελληνικά, η ICG κυνήγησε το ναυπηγείο για τις ρήτρες σχετικά με την καθυστερημένη παράδοση του WB Yeats. Από την άλλη όμως, αρνήθηκε να αποζημειώσει τους επιβάτες που είχαν κλείσει ταξίδια με το συγκεκριμένο πλοίο με τη δικαιολογία πως τους ενημέρωσε εγκαίρως. Η Αρχή Μεταφορών της Ιρλανδίας όμως, δε συμφώνησε με την ICG και της επιβάλλει να καταβάλει αποζημειώσεις, πάραυτα. Η ICG προτίθεται να προσβάλλει την απόφαση στα δικαστήρια, και έχουμε συνέχεια. 

 

Η ιστορία αυτή συνεχιζεται με την Irish Ferries να προσπαθεί με νύχια και με δόντια να γλιτώσει τις αποζημειώσεις. Να μην τα πολυλογώ το Ιρλανδικό δικαστήριο ανέφερε την υπόθεση στο Ευρωπαικό δικαστήριο με το ερώτημα αν η περίπτωση της Irish Ferries και της πρωτόδικης απόφασης υπέρ των επιβατών είναι συμβατή με το εθνικό και Ευρωπαικό Δίκαιο, με την εταιρεία να υποστηρίζει προφανώς πως δεν είναι. Το Ευρωπαικό Δικαστήριο όμως αποφάσισε θετικά και έτσι η υπόθεση γυρνάει στο Εφετείο του Δουβλίνου για να εκδικαστεί η έφεση. 

Link to comment
Share on other sites

ανακοινωσαν αποτελεσματα 2020 προσφατα. οπως επισημαναν και οι αγγλοφωνοι συνασθενεις (κυριως ο Garry Andrews) κατα την παρουσιαση δεν εγινε καμια αναφορα σε επικειμενη ναυλωση του BS1.

αυτο δεν λεει κατι απο μονο του βεβαια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Irish Ferries φαίνεται ότι θα ξεκινήσει ένα νέο δρομολόγιο από τον Ιούνιο. Πρόκειται για τη γραμμή Dover Calais στην αρχή με ένα πλοίο, δηλαδή το Isle of Inishmore, οπότε εξηγείται ο λόγο της ναύλωσης του Blue Star 1

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση της Irish Ferries για τη ναύλωση του Blue Star 1

Quote

Irish Ferries introduces a newer and faster ship onto the Rosslare - Pembroke Route

26 MAR 2021

Irish Ferries is pleased to announce the addition of the RoRo passenger ferry Blue Star 1 to its Rosslare to Pembroke Dock route. The ship is being chartered from the Attica Group and delivery is expected in early April 2021.

Blue Star 1 was built in 2000 by the Van der Giessen de Noord shipyard in the Netherlands, the same shipyard that in 1997 built Irish Ferries Isle of Inishmore, currently servicing the Rosslare to Pembroke Dock route. The Blue Star 1 has the capacity to carry up to 1,500 passengers, 100 freight vehicles and up to 700 cars depending on freight volume. The ship offers a host of quality facilities including 192 cabins for freight drivers/passengers, self-service restaurant, café/bar, Club Class lounge, onboard duty-free shop, children’s play area and spacious outdoor decks. The tripling of cabin numbers will facilitate more single occupancy cabins for freight drivers, a welcome development for our freight customers.

Andrew Sheen, Irish Ferries Managing Director, said: “We are very pleased to add a quality ship of the calibre of the versatile Blue Star 1 to the Irish Ferries fleet. This ship will be the fastest RoRo Passenger ship operating between Britain and Ireland and this will help ensure schedule integrity. The introduction of this ship underlines our commitment to the Rosslare to Pembroke route, the primary shipping corridor between Ireland and South Wales. It also underlines our commitment to the significant contribution that this route makes in facilitating trade for both exporters and importers as well as facilitating essential passenger movements and future tourists as the country re-opens post COVID-19.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
11 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δέχεται μετασκευη στη πρύμη και στη πλώρη,για να προσαρμοστεί στη νέα του γραμμής.

Προοριζεται κανα νεοτυκτο τα επομενα χρόνια για την irish? Γιατι με τοσες μετατροπές στο inishmore δε το βλέπω καλά το μπλου 1

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/26/2021 at 10:39 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Irish Ferries φαίνεται ότι θα ξεκινήσει ένα νέο δρομολόγιο από τον Ιούνιο. Πρόκειται για τη γραμμή Dover Calais στην αρχή με ένα πλοίο, δηλαδή το Isle of Inishmore, οπότε εξηγείται ο λόγο της ναύλωσης του Blue Star 1

Κ οντως ξεκιναει απο βδομαδα δρομολογια,τα ανεβασε στο συστημα αλλα χωρις να σου δινει το ονομα του πλοιου 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όπως αναφέρει το ferries στο fb, η εταιρία έχασε τη σχετική δίκη στο ευρωπαϊκό δικαστήριο και θα πληρώσει αποζημιώσεις σε όσους επλήγησαν από τις ακυρώσεις δρομολογίων λόγω της καθυστερημένης παράδοσης του wbeats

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

εχεις κανεναν γνωστο στο board της ICG να μας πει;:D

το εχουμε αναφερει και αλλου νομιζω. δεν υπαρχει καποια επισημη ανακοινωση.

η Irish γενικα ανακοινωνει περισσοτερα δρομολογια στη νεα της γραμμη (Dover Calais) και εχει βρει πλοια για εκει.

δεν φαινεται να περισσευει καποιο για Rosslare Pembroke

η επεκταση της IF στη Μαγχη και ειδικοτερα στο Dover - Calais, εχει να κανει μονο με το Brexit και την αναγκη παροχης ολοκληρωμενου πακετου δρομολογιων απο Ιρλανδια προς EU, προς το πελατολογιο της ή αποτελει προετοιμασια εν οψει πιθανων συγχωνευσεων, οπως ειχε γραφτει προ καιρου σε ξενογλωσσα groups?

μπορει να υποστηριξει η εταιρια αυτην την επεκταση ή ειναι φουσκα που θα σκασει;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση φίλτατε Proud που την έχω και εγώ.

Από τη μια, να σκάσει θα αφήσει αντίκτυπο σε όλη την Ιρλανδία από πολλές απόψεις, από την άλλη προσωπικά πιστεύω πως όντως είναι ριψοκίνδυνο αυτό που κάνει εάν δεν υπάρχουν υπόγειες συννενοήσεις ...

Link to comment
Share on other sites

Όπως βλέπουμε και από τα στοιχεία, η κίνηση ανάμεσα σε Ιρλανδία και Βρετανία είναι σε χαμηλό 7ετίας. Λογικά θα έχει σοβαρό αντίκτυπο και στην κίνηση Μεγάλης Βρετανίας - ηπειρωτικής Ευρώπης μια και ένα ποσοστό της κίνησης ήταν φορτίο προερχόμενο από την Ιρλανδία για την ηπειρωτική Ευρώπη. Από αυτήν την οπτική γωνία φαινομενικά είναι τουλάχιστον άστοχο να ξεκινούν μια τέτοια γραμμή εν μέσω αυτών των συνθηκών. Εμένα λοιπόν μου κάνει εντύπωση και μόνο που την ξεκινούν, τώρα το ότι βάζουν 3 πλοία στο rotation είναι λογικό, προκειμένου να τους βγούν τα δρομολόγια σε αυτή την γραμμή, με ένα πλοίο δεν στέκεσαι σε καμία περίπτωση. 

 

Εδώ έχουμε και κάποια στοιχεία κίνησης, τα οποία δεν μας λένε κάτι υπό την έννοια πως η σύγκριση γίνεται με το 2020 που ήταν χρονιά πανδημίας, οπωσδήποτε τα νούμερα θα ήταν ανεβασμένα φέτος. Μαθαίνουμε επίσης πως το κόστος κτήσης και μετασκευής των Ciudad de Mahon και Calais Seaways έφτασε τα 35.5 εκατομμύρια ευρώ. Πολλά λεφτά δηλαδή, αρκετά σοβαρή επένδυση.

 

Το σίγουρο για μένα είναι πως η δικαιολογία περί παροχής ολοκληρωμένου πακέτου δρομολογίων στο πελατολόγιο δε στέκει. Αν έπρεπε να γίνει αυτό θα ήταν εδώ και πολλά χρόνια, όχι τώρα που έπεσε η κίνηση. Περισσότερο λογική θα είχε να ενίσχυαν τα δρομολόγια Ιρλανδίας - Γαλλίας σε σύγκριση με αυτό που κάνουν. Οπότε να το πω έτσι: δεν ξέρω αν το κάνουν εν όψει συγχωνεύσεων ή εξαγορών κλπ. αλλά σίγουρα δυσκολεύομαι να βρώ εμπορικό λόγο. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...