Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τις περιληπτικές σήμερα το βράδυ .. έκανα από τον Άγιο Νικόλα μέχρι τις δεξαμενές 1 ώρα και 10 λεπτά 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναχώρηση Blue Star 2 από Κατάπολα για Πειραιά σήμερα το μεσημέρι, με το πλοίο να φορτώνει 960 επιβάτες και 226 ΙΧ. 

Το Highspeed 4 πήρε περίπου 300 επιβάτες και 33 ΙΧ. 

Edited by Svo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Την Δευτέρα ήρθαν στον Πειραιά το πρωί.

Festos palace - 714 επιβάτες, 117 Ι.Χ., 38 φορτηγά, 10 μηχανάκια

Kriti II - 497 επιβάτες, 59 Ι.Χ., 40 φορτηγά, 11 μηχανάκια

Kydon palace - 316 επιβάτες, 85 Ι.Χ., 53 φορτηγά, 6 μηχανάκια

Elyros - 628 επιβάτες, 101 Ι.Χ., 31 φορτηγά, 14 μηχανάκια

Nissos samos - 362 επιβάτες, 74 Ι.Χ., 79 φορτηγά, 16 μηχανάκια

Link to comment
Share on other sites

Εντύπωση μου προκαλεί το γεγονός πως παλιά το Ηράκλειο είχε την πολύ την κίνηση και τα Χανιά λιγότερη, στο μισό περίπου. Πλέον και οι δύο γραμμές της Κρήτης είναι στα ίδια κυβικά. Λέτε τελικά να σηκώνει τα Κνωσσός/Φαιστός το "ορθόδοξα" η γραμμή των Χανίων χειμώνα-καλοκαίρι..? 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Δεν ήταν απλή καθημερινή κίνηση!! Είναι παραμονή τριήμερου της Καθαρός Δευτέρας και το Νήσος Αίγινα έχει το πελατολόγιο του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας. Και τα άλλα πλοία της γραμμής ήταν γεμάτα στο γκαράζ τους

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και με χιόνια, και με κρύα, Ελαφρά Ταξιαρχία λένε οι οπαδοί του Απόλλωνα Σμύρνης. Και με μπόρες και με κρύα, οι καραβολάτρες πάνε στο ντόκ 3, λέει ο Nick the Greek. Έτσι λοιπόν νωρίτερα σήμερα, εν μέσω καιρικών συμφορών και τρικυμιών, παρακολουθήσαμε φόρτωση μετά από πάααρα πολύν καιρό.

 

Πρίν φτάσουμε εκεί όμως, είμαι με το Zastava μέσα στο λιμάνι και ακολουθώ ένα Yaris πρός το τρίω ντόκ. Εκεί λοιπόν που είναι η δεξιά στροφή με κατεύθυνση το ΥΕΝ, λίγο πρίν την είσοδο των δεξαμενών Βασιλειάδη, το Yaris που ομολογουμένως κινείται με νορμάλ ταχύτητα, στρέφει αλλά χάνει την πρόσφυσή του και κυλάει πρός τον επερχόμενο τράκτορα στο αντίθετο ρεύμα. Τελικά σταμάτησε λίγο πρίν γίνει σύγκρουση, σοκαρισμένη η οδηγός πάρκαρε τελικά στην άκρη του δρόμου. Περνώντας από δίπλα, ήταν προφανές πως τα ελαστικά του Yaris έπρεπε να έχουν αλλαχθεί πρό της πανδημίας. Λίγο αργότερα και αφού μόλις έχει βγεί από το γκαράζ του Πρέβελης, οδηγός τράκτορα Δωδεκανησιακής μεταφορικής εταιρείας, θεώρησε πως είχε πλάκα να κάνει drifting. Γυρνάμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι φυσικά και θα έχουμε καινούρια Τέμπη. Δεν είναι μόνο θέμα Κράτους, είναι και θέμα μυαλού και υπευθυνότητας(ή έλλειψης αυτής), όλων μας. Παρεμπιπτόντως, έτσι και περάσει μια βόλτα από το λιμάνι η Τροχαία, μόνο ελαστικά στις καρότσες να κοιτάξει θα μπορέσει να βάλει πρόστιμα δεκάδων χιλιάδων ευρώ, η κατάσταση είναι απλά απαράδεκτη.

 

Τέλος πάντων κατά τις 1620 φτάνουμε στο Πρέβελης το οποίο μόλις έχει πάρει επάνω τη ράμπα του επάνω γκαράζ και φορτώνει εντατικά φορτηγά. Από εκείνο το σημείο και μέχρι τις 1710 που ολοκληρώθηκε η φόρτωση νομίζω έβαλε μόνο νταλίκες της Καλύμνου, γεμίζοντας σχεδόν το γκαράζ του, στο τέλος πρέπει να χώραγε ίσως 1-2 μονά φορτηγά. Τελευταίο μπήκε ένα φορτηγό των ΕΛΤΑ. Όλα αυτά τα φορτηγά των ΕΛΤΑ -μια που τους έπιασε ο στόμας μου- που μπαίνουν στα φέρρυ με προορισμό τα νησιά, είναι πραγματικά σε άθλια κατάσταση. Κατασκουριασμένα, ήχος κινητήρων σαν χαλασμένο πλυντήριο Pitsos😀, ελαστικά που βλέπεις πια τις ίνες του πέλματος, σαπίλα και παρακμή. Αν ρίξεις γροθιά στο χιλιοσκουριασμένο κουβούκλιο, θα περάσει το χέρι σου μέσα. Κλασσική κρατική αλλαζονεία και σταρ$^@ισμός, οι πολίτες πρέπει να περνανε ΚΤΕΟ τα οχήματά τους και να έχουν υποχρεωτικά ασφάλεια, τα κρατικά οχήματα μπορούν να ρυπαίνουν όσο θέλουν και να είναι σε όσα χάλια γουστάρουν. Το περίεργο με το Πρέβελης ήταν ότι ενώ τελείωσε τη φόρτωση στις 1710, απέπλευσε μόλις στις 1750 χωρίς προφανή λόγο. Με το καλημέρα λοιπόν δίωρη καθυστέρηση και αναχώρηση για Λειψούς - Κάλυμνο - Κώ - Νίσυρο - Τήλο - Σύμη - Ρόδο - Καστελλόριζο.

 

Στην άλλη πλευρά του μπαστουνιού το Νήσος Ρόδος φόρτωνε για Σάμο - Κώ - Ρόδο με αναχώρηση 1800 σύμφωνα με το πρόγραμμα. Όση ώρα ήμουν στο Πρέβελης έβλεπα να φορτώνει νταλίκες. Και να φορτώνει, και να φορτώνει χωρίς σταματημό. Κάπως έτσι πήγε το πράγμα μέχρι τις 1815 οπότε και αναχώρησε. Για να καταλάβετε το επάνω γκαράζ δεν πρέπει να είχε γεμίσει, ράμπα δεν πήρε ποτέ το πλοίο και φόρτωσε το κάτω γκαράζ μέχρι έξω, έχει βάλει σίγουρα πάνω από 100 κομμάτια και είχε χώρο για πολύ περισσότερα. Θα ήθελα πολύ να ήξερα πως διαμερίζεται η φόρτωση επί του πλοίου μια και φόρτωνε ακόμη Ρόδο μέχρι τις 10 τελευταίες νταλίκες. Δροσερό περιστατικό κατά τη φόρτωση ένα ΙΧ που σταματά μπροστά στο όργανο υπηρεσίας του ΛΣ. Το οδηγεί αθίγγανος, δίπλα η σύζυγος και κάπου 28 αθιγγανάκια😀 σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου. Ευγενέστατος ο οδηγός, λέει στο όργανο αν μπορεί να του κανει μια ερώτηση. Και το όργανο ανταπαντά: βεβαίως, πρώτα όμως θα σου κάνω εγώ μία. Γιατί έχεις 2 παιδάκια χωρίς ζώνη στο μπροστινό κάθισμα?😀. Εξαφανιζόλ στο πίσω κάθισμα τα παιδάκια και η ζωή συνεχίζεται. Άλγεινη εντύπωση ένα ΙΧ του ΟΛΠ το οποίο ενώ έξω από το πλοίο συνωστίζονται καμιά 40αριά νταλίκες και 2 εξ΄αυτών κάνουν μανούβρες, θεωρεί πως το λιμάνι του ανήκει(κυριολεκτικά και μεταφορικά), κι αντί να περιμένει όπως όλοι να ανοίξει δίοδος μπροστά από το πλοίο, αρχίζει να κορνάρει και να φωνάζει, βάζοντας χέρι στον υπολοστρόμο. Λες και φταίει ο υπολοστρόμος για τις υποδομές της πλάκας του λιμανιού. Ορισμένοι άνθρωποι τελικά, την ελάχιστη εξουσία να βάλουν στα χέρια τους, βγάζουν το μέγιστο κόμπλεξ.

 

Σύντομο πέρασμα από του Πλαστήρα για καλαμάκια με ψωμί α-λά δεκαετία 80 😀, και τέλος με το Διαγόρα. Κατά τις 1920 είχε καμιά 40αριά ΙΧ απέξω και φόρτωνε με πολύ αργούς ρυθμούς επάνω στη ράμπα, δείχνοντας πως θα καθυστερούσε σίγουρα. Κάπου εκεί έπεσαν κατι γκάζια από τους ανωτέρους, όλα τα υπόλοιπα ΙΧ με τη μούρη, τα οποία κάλυψαν το συντριπτικό κομμάτι του κάτω γκαράζ που απέμενε ελεύθερο, συνολικά το πλοίο μεταφέρει 118 ΙΧ. Χώρεσαν επίσης μια νταλίκα του Λιουδάκη, μια του Ερμή Χίου και 2 μονά φορτηγά. Πόντους στο λογιστήριο που αντιμετώπισε με τάκτ και υπομονή φοιτητές που ταξίδευαν με φοιτητική έκπτωση αλλά χωρίς κάρτα φοιτητή μαζί τους αλλά και βοήθησαν μια επιβάτιδα με 3 παιδιά και πράγματα να επιβιβαστεί. Η καλύτερη σκηνή της ημέρας η έλευση πεζού Μίστερ Σφίχτερμαν ταξιδιώτη. Αμάνικη φανέλα Palco για να φαίνονται οι κόποι μας στο γυμναστήριο και να λειώνουν αι γκομενέτε, που λέει κι ο Ζαγοραίος😀. Φλογερό βλέμμα, σπίθα στα μάτια, ζεί τη ζωή στο κάθε της δευτερόλεπτο. Πλησιάζει λοιπόν τον Β' Λογιστή, δείχνει τον καταπέλτη και του λέει: Μπορώ να μπώ? Τον κοιτάει απορημένος ο Β' Λογιστής, και του απαντά: Ε, αν έχεις εισιτήριο, ναι 😀😀😀. Εγώ στη θέση του Β' Λογιστή θα τον ρωτούσα αν έχει κανει κράτηση 😀. Ολιγόλεπτη καθυστέρηση για το Διαγόρα, που του κόστισε την έξοδο μετά το Norwegian Gem που έφυγε από τον προλιμένα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα δεν Τ έθεσα σωστα.

Εισητηριο οικονομικής θέσης και αριθμηνενης δεν υπήρχε και ο μόνος τρόπος να ταξιδέψει καποιος ήταν να πάρει καμπίνα.. 

Γενικώς Τ πλοίο Καλό χρυσό αλλά όταν αγοράζεις εισητηριο οικονομικής θέσης δεν σε αφήνουν να κάτσεις μεσα στα σαλόνια και σε στέλνουν στο κατάστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο!! Η οικονομική θέση είναι το πρυμναίο σαλόνι, κάποια καθίσματα στους διάδρομους, το σαλόνι δίπλα από το self service και το κατάστρωμα. Στα Δωδεκάνησα χρησιμοποιούν και το πλωριό σαλόνι ως οικονομική, αλλά όταν έκανε Κυκλάδες (Σύρο Μύκονο) το είχαν σαν Α θέση.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτήν την εντύπωση είχα διότι Τ είχα ταξιδέψει αρκετές φορές.

Αλλά συγγενής μου που ταξιδεύει σήμερα έτσι της  ανέφεραν.. 

Μπορεί να της Τ είπαν εξαιτίας του κοσμου;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως οταν διαπιστώνει το πλήρωμα πως οι εσωτερικοί χώροι της οικονομικής θέσης έχουν γεμίσει στέλνουν τους υπόλοιπους στο κατάστρωμα.
Το αυτο συμβαίνει και με άλλα πλοία της BS.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, basilis89 said:

Και εγώ αυτήν την εντύπωση είχα διότι Τ είχα ταξιδέψει αρκετές φορές.

Αλλά συγγενής μου που ταξιδεύει σήμερα έτσι της  ανέφεραν.. 

Μπορεί να της Τ είπαν εξαιτίας του κοσμου;

Δεν στέκει αυτό γιατί και ο συγγενείς σου ήταν μέρος του κόσμου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αναχώρηση του Blue Star 1 στις 17:45 για Σύρο - Πάρο - Νάξο - Σαντορίνη - Ανάφη με περίπου 700 επιβάτες, 147 ΙΧ, 28 ΔΚ, 13 VAN, 81 ΦΓ, 1 Λεωφορείο και 2 ασυνόδευτες βάρκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γύρω στα 90 Ι.Χ. και 2 βάρκες άφησε το Κνωσσός Παλάς ερχόμενο από Πειραιά και αρκετούς πεζούς.

 

 

Από Κρήτη για Μήλο το Φαιστός άφησε αν όχι ακριβώς περίπου 25 Ι.Χ. και λίγους πεζούς απ ότι είδα στην wedcam.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/20/2022 at 6:37 PM, Svo said:

Αναχώρηση Blue Star 2 από Κατάπολα για Πειραιά σήμερα το μεσημέρι, με το πλοίο να φορτώνει 960 επιβάτες και 226 ΙΧ. 

Έτσι και προχθές, τελευταίο Σάββατο του Αυγούστου, είχαμε αναχώρηση του Blue Star 2 από Κατάπολα για Πειραιά με 1000 επιβάτες, 250 ΙΧ και 11 δίκυκλα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...