Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

Χθες το Blue Star Paros μέχρι τις 16:45 είχε βάλει πάνω από 350 άτομα (μόνο τα 5 γκρουπ που είχε έφταναν γύρω στα 200 άτομα), ΙΧ γύρω στα 25 ΙΧ, 7 Δ/Κ, 4 λεωφορεία και 16-18 Φ/Γ.

Το Παναγία Θαλασσινή στις 17:15 δεν είχε φύγει ακόμα, είχε γύρω στα 15 ΙΧ και 8 Δ/Κ!!

Το Άγιος Γεώργιος στις 17:15 είχε γύρω στα 30 ΙΧ, 10Δ/Κ και 6 Φ/Γ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χθεσινό δελτίο κινήσεως!!

Αφίξεις

Άφιξη του Flying Dolphin 18 στις 18:35 με γύρω στα 40 άτομα!!

Άφιξη του Φοίβου στις 18:55 με 140 άτομα, 40 ΙΧ, 10 Δ/Κ και 3 Φ/Γ

Άφιξη του Παναγία Πάρου στις 19:10 με 450 άτομα, 85-90 ΙΧ, 20 Δ/Κ.

Άφιξη του Άγιου Νεκτάριου Αίγινας στις 19:20 με 120 άτομα, 35 ΙΧ, 5 Δ/Κ και 3 Φ/Γ .

Άφιξη του Αίας στις 19:35 με 15 άτομα, 3 ΙΧ και 1 Φ/Γ.

Άφιξη του Euro fast 1 στις 19:40 με 40 άτομα.

Αναχωρήσεις

Αναχώρηση του Flying Cat 1 στις 19:00 με 200 άτομα.

Αναχώρηση του Απόλλων Ελλάς στις 19:00 με 200 άτομα, 60 ΙΧ, 10 Δ/Κ.

Αναχώρηση του Φοίβου στις 19:30 με 200 άτομα, 70 ΙΧ, 15 Δ/Κ.

Αναχώρηση του Αλμπι Ελλάς στις 19:45 με 100 άτομα, 40 ΙΧ, 5 Δ/Κ και 1 Φ/Γ.

Αναχώρηση του Κεραυνός ΙΙ στις 19:45 με 90 άτομα.

Αναχώρηση του Παναγία Πάρου στις 19:45 με 40 άτομα, 4 ΙΧ, 2 Δ/Κ.

Υποτιθέμενη αναχώρηση του Flying Cat 2 στις 20:00 αλλά 19:55 δεν είχε φανεί καν στη μπούκα ακόμα, περίμεναν γύρω στα 250 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινό δελτίο κινήσεως!!

Αφίξεις

Άφιξη του SpeedRunner 1 στις 14:30 με 203 άτομα ακριβώς ;);) !!

Άφιξη του Άγιου Νεκτάριου Αίγινας στις 15:20 με 140 άτομα, 40 ΙΧ, 8 Δ/Κ και 3 Φ/Γ .

Άφιξη του Άρτεμις στις 15:30 με 250 άτομα, 35 ΙΧ, 12 Δ/Κ και 3 Φ/Γ .

Άφιξη του Παναγία Θαλασσινή στις 15:45 με 250 άτομα, 50 ΙΧ, 15 Δ/Κ,

Άφιξη του Blue Star Paros στις 16:00 με 1300 άτομα, 180 ΙΧ, 80 Δ/Κ και 6 Φ/Γ.

Άφιξη του Παναγία Πάρου στις 16:05 με 250 άτομα, 40 ΙΧ, 15 Δ/Κ.

Αναχωρήσεις

Αναχώρηση του Αίας στις 15:30 με 50 άτομα, 8 ΙΧ και 15 Δ/Κ για Αίγινα Αγκίστρι.

Αναχώρηση του Άγιου Νεκτάριου Αίγινας στις 16:00 με 140 άτομα, 30 ΙΧ, 10 Δ/Κ και 2 Φ/Γ .

Αναχώρηση του Παναγία Πάρου στις 16:40 με 40 άτομα, 3 ΙΧ, 2 Δ/Κ.

Αναχώρηση του Παναγία Θαλασσινή στις 16:45 με 100 άτομα, 9 ΙΧ, 3 Δ/Κ, παρότι είχε έρθει κανένα 20 λεπτό νωρίτερα!! Έφυγε αργότερα επειδή αυτό πήρε πετρέλαια ενώ τα άλλο δε πήρε!!

Αναχώρηση του HighSpeed 3 στις 17:00 με 120 άτομα, 10 ΙΧ, 5 Δ/Κ.

Αναχώρηση του HighSpeed 5 στις 17:00 με 180 άτομα, 20 ΙΧ, 10 Δ/Κ.

Αναχώρηση του Κεραυνός στις 17:00 με 50 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση του Παναγια Θαλασσινη σημερα στις 1840(φαναρια), δηλαδη με 3 ωρες και 10 λεπτα καθυστερηση για Ιο, Σαντορινη Ηρακλειο. Προφανως δεν αστειευετα το Κρητικο σημερα. Απο κινηση αναχωρησεως 8ΙΧ, 2 δικυκλα και περιπου 70 επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

Χτες ο ΠΗΓΑΣΟΣ πήρε απο Εύδηλο 41 ΙΧ 3 φορτηγά και καμιά 30αριά δίκυκλα.

Οι επιβάτες πρέπει να ήταν κοντά στους 500.

Το γκαράζ σχεδόν φουλάρισε και Μύκονο Σύρο χωρούσε το πολύ 1 φορτηγό και 2 ΙΧ που σίγουρα θα πήρε.

Πάντως συνταξιδιώτης μας καραβολάτρης δοκίμασε να βγάλει ΙΧ από Εύδηλο με ΠΗΓΑΣΟ και δεν υπήρχαν θέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι μπαγιάτικα νούμερα θα σας δώσω!!! Αλλά αφού τα έχουμε γιατί να μην τα αναφέρω!!

Πέμπτη 1/9/05 Μαρίνα στις 16:00 με 171 επιβάτες, 22 ΙΧ, 6 Δ/Κ, 19 Φ/Γ και 1 λεωφορείο.

Παρασκευή 2/9/05 Δημητρουλα στις 16:00 με 138 επιβάτες, 20 ΙΧ, 5 Δ/Κ, 18 Φ/Γ.

Κυριακή 4/9/05 Ροδανθή στις 16:00 με 427 επιβάτες, 38 ΙΧ, 7 Δ/Κ, 17 Φ/Γ και 1 λεωφορείο.

Δευτέρα 5/9/05 Ρομιλντα στις 20:00 με 116 επιβάτες, 14 ΙΧ, 3 Δ/Κ, 28 Φ/Γ.

Δευτέρα 5/9/05 Εξπρές Απόλλων άφιξη στις 20:20 με 438 επιβάτες, 31 ΙΧ, 12 Δ/Κ, 1 Φ/Γ.

Δευτέρα 5/9/05 Εξπρές Απόλλων αναχώρηση στις 22:00 με 273 επιβάτες, 10 ΙΧ, 8 Δ/Κ, 8 Φ/Γ.

Link to comment
Share on other sites

Αφιξη ΠΗΓΑΣΟΣ στις 11 και 50 το βράδυ με 900 περίπου επιβάτες 110 ΙΧ 20 Φορτηγά και καμιά 30αριά μηχανάκια.

Περιμεναν τουλάχιστον 500 άτομα να φύγουν.

Στην εκφόρτωση γινόταν χαμός και το κλου της υπόθεσης ήταν ότι το πλήρωμα έκανε τους τροχονόμους μέχρι το ΑΦΡΟΔΙΤΗ που ήταν παραδίπλα διευκολύνοντας τον κόσμο και 2 λιμενοφύλακες τους παρακολουθούσαν άπραγοι προφανώς αν τυχόν δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους να τους απολύσουν. :mad::(

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη Δευτέρα 5/9/05 HighSpeed 1 στις 17:45 με 400 επιβάτες, 56 ΙΧ, 12 Δ/Κ, 1 Φ/Γ.

Παρασκευή 9/9/05- Αφίξεις

Φοίβος στις 18:50 με 180 επιβάτες, 34 ΙΧ, 6 Δ/Κ 3 Φ/Γ.

Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 19:15 με 80 επιβάτες, 19 ΙΧ, 4 Δ/Κ 3 Φ/Γ.

Σαρωνικός στις 19:45 με 18 επιβάτες, 3 ΙΧ, 3 Δ/Κ.

Παναγία Πάρου στις 19:25 με 180 επιβάτες, 23 ΙΧ, 7 Δ/Κ.

Flying Dolphin X στις 19:50, από Αίγινα με 22 επιβάτες!!

Παρασκευή 9/9/05- Αναχωρήσεις

Απόλλων Ελλάς στις 19:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο με 20 ΙΧ, 7 Δ/Κ 1Φ/Γ.

Φοίβος στις 19:30 με 150 επιβάτες, 54 ΙΧ, 10 Δ/Κ 3 Φ/Γ.

Αλμπι Ελλάς στις 19:45 με 80 επιβάτες 25 ΙΧ 6 Δ/Κ 1 Φ/Γ.

Κεραυνός ΙΙ στις 19:45 με 30 επιβάτες.

Παναγία Πάρου στις 20:00 με 3 επιβάτες, 1 ΙΧ, 1 Δ/Κ.

Flying Dolphin X στις 20:00, για Αίγινα με 12 επιβάτες!!

Flying Cat 2 στις 20:00, για Πόρο Ύδρα Σπέτσες δεν είχε έρθει μερσί τις 20:00, το περίμεναν γύρω στους 200 επιβάτες!!

Link to comment
Share on other sites

Μυτιληνη στις 1900 για Χιο και Μυτιληνη με ασφυκτικα γεματο γκαραζ και πολυ κοσμο στα ανοικτα καταστρωματα. "Επιστημονικη" φορτωση οπως παντα και αναχωρηση με το "μολα ολα" της οποιας ρυθμισα το ρολοι μου στις 1900 ακριβως.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο 14/09/05

Άφιξη του HighSpeed 4 στις 17:30 με 650 επιβάτες, 70 ΙΧ, 12 Δ/Κ.

Άφιξη του HighSpeed 1 στις 17:55 με 650 επιβάτες, 70 ΙΧ, 12 Δ/Κ.

Άφιξη του Νεφέλη στις 18:05 με 100 επιβάτες, 35 ΙΧ, 5 Δ/Κ, 7 Φ/Γ και 1 λεωφορείο.

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 18:25 με 20 επιβάτες, 7 ΙΧ, 1 Φ/Γ.

Άφιξη του Φοίβος στις 18:55 με 50 επιβάτες, 16 ΙΧ, 4 Δ/Κ 2 Φ/Γ.

Αναχώρηση του Blue Star Paros στις 17:30 είχε χώρο για 4 Φ/Κ ακόμα.

Αναχώρηση του Νεφέλη στις 18:30 με 60 άτομα, 25 ΙΧ, 5 Δ/Κ και 1 Φ/Γ.

Αναχώρηση του Αλμπι Ελλας στις 19:00 με 10 άτομα, 4 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή το Μυτιλήνη είχε γεμάτο το γκαράζ και άφησε έξω 3 Φ/Γ!! Και από κόσμο είχε πολύ!! Γύρω στους 100 φαντάρους περίμεναν για να ταξιδέψουν μαζί!!

Το Flying Cat 3 ήρθε στις 19:55 με 25 επιβάτες και έφυγε στις 20:10 με γύρω στους 200 επιβάτες!!

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση Εξπρες Αφροδιτη στις 1600 για Δυτικες Κυκλαδες με ενα γκαραζ 4/5 γεματο αλλα χωρις να εχουν κατεβει παταρια ενω πολυ λιγος κοσμος φαινοταν εξω στο καταστρωμα. Λιγο παραπερα ο Αγιος Νεκταριος Αιγινας στις 1600 για Αιγινα με γκαραζ λιγο πανω απο τη μεση. Ακομη πιο λιγο παραπερα το Ρομιλντα με αναχωρηση 1600 για Παρο, Ναξο, Αιγιαλη, Δονουσα, Καταπολα και Αστυπαλαια. Ο κοσμος πολυ λιγος ενω το γκαραζ του πλοιου ειχε γεματες φορτηγα τις γραμμες φορτωσης 2 και 3(αναμεσα στους μπουλμεδες δηλαδη), ενω στην 1 και 4 δε φαινονταν και πολλα πραγματα.

Λιγο πριν τις 1700 μου εκανε εντυπωση πως το Ροδανθη με αναχωρηση για Πατμο, Λερο, Καλυμνο, Κω και Ροδο ηταν μισογεματο απο φορτηγα στο γκαραζ. Περιμενα περισσοτερα αλλα η αληθεια ειναι οτι χτες το βραδι στις 2000 το Ανθη Μαρινα ηταν ασφυκτικα γεματο. Το Μπλου Σταρ Παρος στις 1730 εφυγε με γεματο γκαραζ απο φορτηγα, ενω την ιδια ωρα αφιχθη και το Χαισπιντ 4 με περιπου 350 ατομα, 10 δικυκλα, 1 φορτηγο, 1 κλουβα και γυρω στα 50 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το HS1 εφερε αρκετο κοσμο και αυτοκινητα..

Επισης τον ενα και μοναδικο φιλαθλο Αχιλλεα Μπεο που πηγε ενα ταξιδακι να ξεσκασει προφανως...

Με το γνωστο μπλε σακακι του και μαυρο μπλουζακι απο μεσα. Τον περιμενε και το αυτοκινητο του Πανιωνιου με τον οδηγο να τον ψαχνει απεγνωσμενα..

Link to comment
Share on other sites

Τη Πέμπτη το Απόλλων Ελλάς είχε έρθει στις 16:35 με πάνω 350 άτομα, ένεκα των νεοσύλλεκτων και συγγενών τους, που μόλις είχαν ορκιστεί στο κέντρο Πόρο!!

Τη Παρασκευή το Άρτεμις ήρθε στις 17:00 είχε 200 άτομα, 3 Φ/Γ, 10 Δ/Κ και 40 ΙΧ.

Το HighSpeed 4 στις 17:00 που έφυγε έδειχνε να έχει πολύ κόσμο!! Συν τις άλλοις άκουσα στο πρακτορείο της εταιρείας δίπλα από το πλοίο, να λέει σε κάποιον επιβάτη που ζήταγε 2 εισιτήρια, να του λέει ότι υπάρχει μόνο ένα!!! Βέβαια μου φάνηκε λίγο περίεργο αυτό!!! Δε μπορώ να πιστέψω ότι είχε 1044 άτομα μέσα το πλοίο!! Το πιο πιθανό για να μην καθυστερήσει την αναχώρηση του πλοίο τους είπαν ότι δεν έχουν εισιτήρια!! Αφού στις 17:00 έφευγαν ακόμα το Εξπρές Απόλλων, δυο Flying Dolphins, ο Μπρουφας και ο Κεραυνός!!

Link to comment
Share on other sites

Χτεσινη(Τεταρτη) αναχωρηση του Μυτιληνη στις 1900 ακριβως με 450 επιβατες και γεματο γκαραζ για Χιο και Μυτιληνη. Προφανως και στους επιβατες υπαρχει πτωση λογω Νησος Μυκονος αλλα οσον αφορα το γκαραζ τα πραγματα ειναι οπως πριν και δε φαινεται τουλαχιστον απο φορτηγα να εχει χαθει τιποτα σημαντικο. Αυτο δεν ξερω πως μεταφραζεται σε χρηματα αλλα αν και νωρις δειχνει να ειναι καλο σημαδι για τη ΝΕΛ.

Η αναχωρηση εγινε με το Μυτιληνη να δινει αριστερο πρυμνιο καβο στη δεξια μπιντα ωστε να λειτουργησει σαν πρυμνιο προπελακι. Αυτο βοηθησε το πλοιο να ξεκολλησει και να αποσπαστει απο το ντοκο, πηγαινοντας προς του Τζελεπη οπου και γυρισε στις πλωρες των Χαισπιντ 1 και 3, αρκετα μεσα δηλαδη.

Αρκετη κινηση στα Κρητικα. Γυρω στις 1945 το Λατω ηταν πανω απο τη μεση γεματο με φορτηγα(δεκαδες ψυγεια) με αναχωρηση 2100 για Ηρακλειο. Αντιστοιχα και το Λισσος με αναχωρηση 2100 για Χανια ηταν ηδη σχεδον γεματο ενω αξιοσημειωτο το γεγονος οτι στις γραμμες φορτωσης 1-2 και 7-8 ειχαν κατεβει παταρια προκειμενου να φορτωθουν ΙΧ. Εντυπωσιακο για αυτην την εποχη. Τελος το Απτερα και με αναχωρηση 2000 για Ρεθυμνο ειχε σχεδον γεμισει και ειχε και αρκετο κοσμο. Υποψιαζομαι δε, πρεπει να εμειναν φορτηγα και εξω.

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινά κουλούρια!!!

Αφίξεις

Αίας στις 18:45 με 17 επιβάτες, 3 ΙΧ, 1 Δ/Κ και 3 Φ/Γ.

Φοίβος στις 18:50 με 70 επιβάτες, 26 ΙΧ, 9 Δ/Κ και 3 Φ/Γ.

Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 19:30 με 70 επιβάτες, 24 ΙΧ, 3 Δ/Κ 1 Φ/Γ και 2 μικρά Φ/Γ.

Σαρωνικός στις 19:30 με 50 επιβάτες (30 ήταν 1 γκρουπ ξένων), 3 ΙΧ, 1 Δ/Κ και 1 Φ/Γ.

Super Jet στις 19:37 κοντά στους 100 επιβάτες ευχάριστη έκπληξη η κίνηση του!! Βέβαια το 90% ήταν ξένοι.

Άρτεμις στις 19:40 με 50 επιβάτες (20 ήταν 1 γκρουπ ξένων), 6 ΙΧ, 2 Δ/Κ και 2 Φ/Γ.

FD 15 στις 19:40 με 30 επιβάτες από Αίγινα.

Εξπρές Αφροδίτη στις 19:55 (έκανε κοντά στα 15 λεπτά για να δέσει) με 110 επιβάτες, 6 ΙΧ, 9 Δ/Κ και 9 Φ/Γ.

Αναχωρήσεις

Ανθή Μαρίνα στις 18:00 με 200 επιβάτες, 34 ΙΧ, και 60 Φ/Γ.

Νεφέλη στις 18:30 με 60 επιβάτες, 11 ΙΧ, 2 Δ/Κ και 1 Φ/Γ.

Αλμπι Ελλάς στις 19:00 με 20 επιβάτες, 10 ΙΧ, 1 Δ/Κ.

Link to comment
Share on other sites

Μεσημεριανη βορτα(προσεξτε το ρ το Περαιωτικο B) ) στο λιμανι και πρωτη σταση τα ταχυπλοα της HSW. Γενικα η κινηση τους μαλλον απογοητευτικη μια και με εξαιρεση το Χαισπιντ 5(που κι αυτο παρα το γεγονος οτι ειχε κοσμο απεξω, απο γκαραζ ηταν μισογεματο) στις 1530 για Χανια, τοσο το Χαισπιντ 1 στις 1530 για Δυτικες, οσο και το Χαισπιντ 3 στις 1600 για Παρο-Ναξο ειχαν πολυ λιγα πραγματα απο κοσμο και γκαραζ. Ειδικα στο Χαισπιντ 1 φαινοταν να ειναι τρεις κι ο κουκος, και πως να μην ειναι ετσι απο τη στιγμη που μεσα σε 30 λεπτα υπαρχουν 4 αναχωρησεις( 2 ταχυπλοα και 2 συμβατικα) για Δυτικες Κυκλαδες με συνεπεια να φορανε ολοι ενα φεσι μεχρι τα αυτια. Γεια σου ρε Συμβουλιο Ακτοπλοικων Συγκοινωνιων με τα ωραια σου :P .

Κατα τις 1550(μια ωρα και κατι προ του αποπλου για Συρο και Μυκονο δηλαδη) το Χαισπιντ 4 ειχε απεξω 2-3 ΙΧ και καμια 20αρια ατομα ενω το Ρομιλντα με αναχωρηση 1600 για Παρο, Ναξο, Ιο, Σικινο, Φολεγανδρο, Σαντορινη, Αναφη, ειχε ελαχιστο κοσμο μεν αλλα σχεδον γεματο γκαραζ απο φορτηγα δε, ηδη απο τις 1545. Κυριως Σαντορινια, Παριανα αλλα και δυο Αναφιωτικα. Στις 1505 εφτασε και το Μπλου Σταρ Ναξος απο Παροναξια και Σαντορινη με 450 περιπου επιβατες, 57 ΙΧ και 5 φορτηγα.

Παμε τωρα στο Νησος Μυκονος με αναχωρηση οπως καθε Παρασκευη στις 1630 για Χιο και Μυτιληνη. Οφειλω να πω πως απογοητευτηκα απο την κινηση γενικοτερα και πως περιμενα πολυ περισσοτερη αν αναλογιστει κανεις οτι ειναι Παρασκευη και οτι η ωρα αναχωρησης βολευει πολυ περισσοτερο κοσμο απ΄οτι η συνηθης μεσημεριανη. Στα καταστρωματα δεν υπηρχαν πανω απο καμια 30αρια ατομα ενω απο τις 1555 που ημουν εξω μεχρι την αναχωρηση επιβιβαστηκαν 5 μονο ΙΧ μετρημενα. Οσο για φορτηγα? Δεξια του μπουλμε ειχε μονο δυο, αριστερα πρεπει να ειχε 3-4, συν δυο που μπηκαν(το πως θα το δειτε παρακατω) μπροστα-μπροστα, πρεπει να ειχε 8 πανω-κατω. Μηπως τελικα και εμεις αλλα και οι διοικησεις των εμπλεκομενων εταιρειων υποεκτιμησαν το τοπικο αισθημα Μυτιληνιων αλλα και Χιωτων? Κραταω σχολιο επιβατισσας που εφτανε για να επιβιβαστει οτι "ο Θεοφιλος ειναι πιο ευρυχωρος". Για να δουμε και στο μελλον.

Υπηρχε για φορτωση στο Νησος Μυκονος μια νταλικα με ενα κομματι απο προκατ σπιτι επανω της, το οποιο και εξειχε φανερα και αρκετα και απο τις δυο πλευρες στα πλαγια της νταλικας. Οταν το ειδα πραγματικα ανατριχιασα γιατι το δεσιμο ηταν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ κατα τη γνωμη μου. Κανενα δεσιμο που να αποτρεπει την κινηση στο διαμηκη αξονα, οσο δε για τον εκγαρσιο δυο απλοι υφασματινοι ιμαντες απο καθε πλευρα. Αναρρωτομενος αν το Λιμενικο θα επετρεπε τη φορτωση αυτου του εκτρωματος, φτανει πανω στην ωρα ενα τζιπακι με λιμενικο ο οποιος διαταζει το φορτηγο να βγει στην ακρη και δηλωνει απεριφραστα οτι "αυτο οπως ειναι δεν μπαινει μεσα".

Αμεσως αναχωρει για να φερει ανωτερο του και φανταζομαι κι εγω οτι θα παει ο οδηγος και αυτοι που φορτωσαν και εδεσαν το λυομενο στο αυτοφωρο. Ερχεται τελικα ο ανωτερος ο οποιος ζητα αμεσως αδειες, διπλωματα, παπλωματα και ολοι μαζι περιεργαζονται το εξωφθαλμα απαραδεκτο "δεσιμο" του φορτιου. Σε εκεινο το σημειο παρεμβαινει και το πλοιο στην ολη κατασταση και... μεσα σε 2 λεπτα ειχε φορτωθει και αυτη η νταλικα και αλλη μια με ενα παρομοιο κομματι απο λυμενο σπιτι, με ακριβως το ιδιο δεσιμο, στο πλοιο, μπροστα στο καταπελτη. Τα λυομενα μαλιστα ηταν διπλα-διπλα ετσι ωστε αν ο μη γεννοιτο κουνηθει το ενα, να πεσει αμεσως πανω στο αλλο και να εχουμε τα χειροτερα.

Ναυτικος η στοιβαδορος μπορει να μην ειμαι, αλλα λογω προηγουμενης επαγγελματικης ενασχολησης, εχω μια αρκετα καλη ιδεα σχετικα με αυτου του ειδους τις καταστασεις και η γνωμη μου ειναι οτι αυτο που ειδα ηταν ανατριχιαστικο. Για να διαμορφωσετε κι εσεις γνωμη, ιδου δυο φωτο οχι των ιδιων των νταλικων αλλα μιας αλλης που ηταν παρκαρισμενη παραπερα και δε φορτωθηκε. Ειχε ομως το ιδιο απαραδεκτο/ανυπαρκτο δεσιμο και σημειωνω επισης το οτι η εικονιζομενη νταλικα ειναι MAFI(χαμηλη) ενω αυτες που φορτωθηκαν ηταν κανονικες και με ακομα πιο ψηλο κεντρο βαρους.

Προσεξτε στην πρωτη φωτο οτι το φορτιο ειναι ελευθερο (εκτος απο δυο υποτυπωδεις ξυλοσφηνες σαν αυτες που βαζουμε στις πορτες καμια φορα οι οποιες ΔΕΝ υπηρχαν στις νταλικες που φορτωθηκαν) να κινηθει μπρος και πισω, ενω στη δευτερη φαινονται οι υφασματινοι ιμαντες και ποσο εξεχει το σπιτι στα πλαγια. Οσο πιο αμβλεια ειναι η γωνια του δεσιματος απο κατω, τοσο πιο ευκολο ειναι να αναποδογυρισει το φορτιο και απ' οτι φαινεται στη φωτο, ειναι μαλλον πανευκολο. Σημειωνω οτι για να μπει ενα τετοιο φορτιο σε ενα φορτηγο πλοιο η πλοιο κοντεινερ, συνηθως συνοδευεται και απο χαρτια με μελετη ευσταθειας και αντοχης των δεσιματων του. Να υποψιαστω οτι ειχαμε κατι τετοιο εδω? Εδω γελανε. Φαινεται οτι τα παθηματα των Τεμπων δεν εχουν γινει μαθημα ουτε σε μας σαν πολιτες, ποσο μαλλον στις αρχες, τις ξυνουσες τα κεφαλια αυτων. Αυτο που ειδα σημερα ηταν φρικιαστικο κατα τη γνωμη μου, δεστε κι εσεις τις φωτο για να διαμορφωσετε τη δικια σας. Αναρωτηθειτε, θα ταξιδευατε σε αυτο το πλοιο με 7 μποφωρ καιρο καθισμενοι σε μια καρεκλα διπλα στις δυο νταλικες αυτες?

post-22-128326955533_thumb.jpg

post-22-128326955534_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρκετη κινηση σημερα το βραδακι στον Πειραια. Γυρω στις 1950 το Πρεβελης(2100 για Χανια) ειχε ηδη σχεδον γεμισει και ειναι σιγουρο πως και το Ετζιαν Σταρ που το βοηθα στα Χανια θα ειναι και αυτο γεματο. Κρητη Ι την ιδια ωρα περιπου ειχε αρκετη φορτωση αλλα δε νομιζω οτι στην αναχωρηση του στις 2030(γυρισαμε στη χειμερινη ωρα) για Ηρακλειο θα ειναι παρ' ολ' αυτα γεματο.

Σχεδον γεματο ομως ηταν το Απτερα στο γκαραζ ενω υπηρχαν και παρα πολλοι επιβατες/ΙΧ που ταξιδευαν. Διπλα το το Ιεραπετρα Λ για το γνωστο γαλαταδικο δρομολογιο δεν ειχε αναχωρησει μεχρι τις 2000 και κρινοντας απο τη φορτωση που ειχε ακομη να κανει, δε νομιζω να εφυγε πριν απο τις 2030. Ο λογος της καθυστερησης καποια μικρο-βλαβη που αποκατασταθηκε γυρω στις 2000. Τελος η Ρομιλνταρα η ατελειωτη με αναχωρηση στις 2000 για Παρο, Ναξο, Ιο, Σικινο, Φολεγανδρο, Σαντορινη, Αναφη ηταν λιγα λεπτα πριν την αναχωρηση της ΦΙΣΚΑ. Ειχε-δεν ειχε χωρο για 1-2 ακομα ΙΧ. Γεννανε και τα κοκκορια του καπτα-Μακη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...