Jump to content
Shipfriends

Champion Jet 2 (IMO 9135896)


George

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά τα σφυρίγματα και οι χαιρετούρες, αλλά ρε παιδιά, το βαπόρι δουλεύει ήδη 7-8 σεζόν στην Ελλάδα. Δε βλέπει κάνεις ότι έχει embarkation χειροτερο απο του Polaris? Ειναι δυνατον να φευγει το βαπορι απο το νησι και να στοιβάζονται οι επιβατες 40 μετρα ουρα μεσα στο γκαραζ για να μπουν απο την μπροστινη πορτα όλοι? Και καλα να μην κουναει. Αν ο καιρος ειναι 6ΝΔ οπως προχθες που εκανε κουνια μπελα πως στεκεται ο κοσμος? Μόνοι σας είστε μην τρέχετε χωρίς λόγο δε σας κυνηγάει κανείς. Όχι τίποτα άλλο υπάρχει ο κίνδυνος να βγεις και δεύτερος..

Ένα χειμώνα δεν μπορεί να γίνει μια αρίθμηση των καθισμάτων να μπορείς να το βρεις εύκολα? Δεν υπάρχει καμία συνοχή και συνέχεια σε αυτό. 

Επίσης καταλάβαμε ότι φτάνουμε στη Σέριφο στη Σίφνο στη Μήλο. Το ακούμε 10 λεπτά σερί. Από την τελευταία ανακοίνωση που λες επιτέλους θα ησυχάσουν τα αυτιά μου ακολουθούν άλλες 3 έτσι για όποιον δεν το κατάλαβε.

Βέβαια δε φταίει για όλα ούτε το βαπόρι ούτε το πλήρωμα. Εμείς οι επιβάτες ακόμα χειρότεροι. 20 λεπτά!!! πριν φτάσει το καράβι στον Πειραιά είχε ήδη σχηματιστεί ουρά για τις 2 εξόδους από επιβάτες κυρίως. Όταν έγινε η ανακοίνωση για τους οδηγούς άρχισαν όλοι να κατεβαίνουν και να στριμώχνονται. Επίσης παρολές τις ανακοινώσεις για μάσκα, ελάχιστοι τις φόραγαν. Γενικά νοοτροπία Κουτσόπουλου οι περισσότεροι. Πληρώνω όποτε πρέπει να έχει μπαταρια Grohe στις τουαλέτες 🤣

Κατα τα αλλά, αρκετά καλοτάξιδο, γρήγορο, και με καλή χωρητικότητα για τη γραμμή. Λίγο παραπάνω οργάνωση όμως θα την ήθελε, γιατί είναι Ιούνιος ακόμα και πολλά παράπονα ακούγονται στα νησιά για το "άβολο" ταχύπλοο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έτσι είναι...Για να προλαβαίνουν να βγάζουν φορτoεκφορτώσεις σε 5 λεπτά για να μη καθυστερούν , αναγκαστικά όλοι οι επιβάτες πρέπει να στοιβάζονται στα γκαράζ πολύ νωρίτερα, και αντίστοιχα στην αναχώρηση να μπαίνουν όλοι μέσα στο γκαράζ και να θες ένα 10λεπτο να ανέβεις πάνω ...Ακόμα είναι καλά...Κάστε να ανέβει λίγο παραπάνω η θερμοκρασία και θα πέφτουν όλοι σαν τα κοτόπουλα μες το γκαράζ του όπως και έχω δει να γίνεται μπροστά στα μάτια μου πολλές φορές σε αυτό και το αδερφό του...Το πλοίο έχει και δύο πόρτες πρύμα δεξιά και αριστερά τις οποίες σε ταξίδι μου το 2015 τις άνοιγαν κανονικά και από εκεί γινόταν το embarkation και ανέβαινες από τις σκάλες στη συρόμενη πόρτα που έχει στα 2 μικρά ανοιχτά ντεκ και έμπαινες μπροστά από το σαλόνι της club...Άμα είχε δύο παραπάνω άτομο να ελέγχουν εισιτήρια και άνοιγαν τις πόρτες αυτές θα γινόταν πολύ πιο γρήγορα η διαδικασία με μεγαλύτερα ασφάλεια και λιγότερη ταλαιπωρία για τους επιβάτες, και θα λυνόταν πολύ εύκολα τα θέμα, αλλά......Εγώ επιμένω...Μία εταιρεία όπως η hellenic άμα έχτιζε 4 ταχύπλοα στην Austal παρόμοια του highspeed 5 με λίγο παραπάνω πρωτόκολλο θα έβαζε δύσκολα στην Seajets...Ακόμα τα ψάχνουν οι κυκλάδες τα highspeed...

Link to comment
Share on other sites

 Συμφωνώ πάρα πολύ σε κάποια πράγματα αλλά παιδιά ότι και να κάνει η hellenic και η κάθε hellenic δεν θα φτάσει αυτό που έχει καταφέρει η seajets . 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα κατανοώ όλα, και μέχρι ένα σημείο μπορώ και να τα δικαιολογήσω όσο μιλάμε σε λογικά πλαίσια. Κάποια άλλα πάλι, που είναι εύκολα έως πολύ εύκολα και δεν γίνονται δε μπορω.

Link to comment
Share on other sites

Τις πρυμνιές δεν τις ανοίγουν επειδή θα δημιουργήσει ο κόσμος ουρά κοντά και πάνω στο καταπέλτη με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η αναχώρηση.Συνεπώς όλοι στο γκαράζ και επιβίβαση στα σαλόνια από πλώρα.Το βαπόρι ανοίγει στροφές και ο κόσμος περιμένει όρθιος.Δεν είναι τωρινό φαινόμενο.Το ίδιο γινόταν όταν ήταν δρομολογημένο Κυκλάδες-Κρήτη ή στη γραμμή του WC Jet κάποιο από τα δύο αδέλφια.

Γενικά από ότι έχω καταλάβει η εταιρεία έχει ελάχιστες παραμονές στα λιμάνια ώστε να ελαχιστοποιεί τα πετρέλαια.

Η Hellenic είχε μεγαλύτερες παραμονές και πάντα θυμάμαι να επιβιβάζεται ο κόσμος από πρύμα.Σε όλα τα Highspeed που έχω ταξιδέψει από το 1 έως το 7..

Link to comment
Share on other sites

Ας τις ανοίξουν αφού το πλοίο φύγει από το λιμάνι…Τόσος κόσμος περιμένει να ανεβεί πάνω, ενώ το πλοίο εχει ήδη αναχωρήσει…Σε λιμάνια όπως αυτά της Σαντορίνης και της Μυκόνου μιλάμε για 400+ επιβάτες που περιμένουν ενώ το πλοίο κινείται…

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας δούμε το καμάρι του @Billy Johnson  (mate I know you like this ship :P ) να αναχωρεί προχθές απο το λιμάνι του Πειραιά. Αρκετά θορυβώδες οπως και το αδερφό του αλλα γεμάτο γεμάτο οπως ολα του Super Mario.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γνωρίζει κανείς γιατι τα Champion στο λιμάνι της Σίφνου μανουβράρουν αριστερόστροφα? Καποιος συγκεκριμένος λόγος ή επιλογή του πλοίαρχου?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Το ότι θα είχε καθυστέρηση ήταν φραγμένο στοίχημα. Ενδεικτικά, την ώρα που θα έπρεπε στο ανέβασμα να φτάνει Σύρο, έφευγε από Νάξο. Άραγε, χρησιμοποιεί διπλό πλήρωμα ή τα απόνερα των Τεμπών τα πλήρωσε μόνο το Caldera; Τα ίδια και για το Superrunner...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...