Jump to content
Shipfriends

Champion Jet 2 (IMO 9135896)


George

Recommended Posts

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Το Champion Jet 2 ολοκληρώνει σήμερα τα δρομολόγια του για τη φετινή σεζόν. Παρόλο που είχε ανακοινωθεί ότι θα συνέχιζε τα δρομολόγια του μέχρι τον Ιανουάριο.

Ο αποχαιρετισμός του Champion Jet 2 στη Νάξο.

 

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώντας το τις τελευταίες μέρες είχε παραμονή στα λιμάνια 4-5 λεπτά,ένδειξη της πολύ χαμηλής κίνησης.

Όμως μέχρι και αρχές Νοεμβρίου ανεβοκατέβαιναν γεμάτο.

Link to comment
Share on other sites

Ουτε με βαθυ Πασοκ δεν ειχαμε ταχυπλοα τετοια εποχη να ανεβοκατεβαινουν!ποσα λεφτα βγαζει τη σεζον για να μπορει να τα σκορπαει Νοεμβρη μηνα!πραγματικα μια φορα θα ηθελα να δω ενα ισολογισμο

Link to comment
Share on other sites

Επιδότηση για Σητεία-Ροδο

Επιδότηση για Σητεία-Σαντορινη

Επιδότηση για Θεσσαλονίκη-Σποραδες ενώ είχε πρωτοκολλο τις περισσότερες μέρες

Επιδότηση τον μισό χειμώνα για Πειραιά-Ανατολικες/Δυτικές Κυκλάδες και Ηράκλειο-Σαντορινη

Τι άλλο θες

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, nomikos said:

Παρακολουθώντας το τις τελευταίες μέρες είχε παραμονή στα λιμάνια 4-5 λεπτά,ένδειξη της πολύ χαμηλής κίνησης.

Όμως μέχρι και αρχές Νοεμβρίου ανεβοκατέβαιναν γεμάτο.

Τα 4-5 λεπτά δεν είναι λόγω της χαμηλής κίνησης. Είναι λόγω της επικίνδυνης συμπεριφοράς και τραγικής αδιαφορίας των εποπτευουσων αρχών. 

Το πλοίο κατεβάζει καταπελτη, βάζει αμαξια κι επιβατες στο γκαραζ, σηκώνει καταπέλτες και φεύγει. 

Αμάξια παρκάρουν ενώ το πλοίο μποτζαρει, επιβατες τρεκλιζουν μολις ξεκινησει να κουναει ορθιοι περιμένοντας να ανεβουν την σκάλα απο πλωρα. 

Εικόνες απίστευτες και απαράδεκτες. Τις βίωσα πρόσφατα σε ταξίδι μου απο Σύρο για Πειραιά με φρεσκαρισμενο καιρό που μολις περασε τα φαναρια στο γκαραζ οσοι δεν κρατιοντουσαν τα είδαν κωλυομενα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που περιγράφεις γίνονται χρόνια τώρα με τα συγκεκριμένα ταχύπλοα.Άλλες φορές άτομα που έβαζαν ασυνόδευτα ιχ στο γκαράζ,έχουν ξεμείνει μέσα μη προλαβαίνοντας να βγουν έξω και έχουν καταλήξει σε άλλο νησί χωρίς χρήματα μαζί τους.

Όπως και να'χει οι εικόνες αυτές είναι απαράδεκτες με τις κρατικές αρχές (και) εδώ απούσες.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που αναφέρει ο φίλος Νομικός το έχω ζήσει από πρώτο χέρι. Όντας εργαζόμενος σε Rent a car που κατα καιρούς παραλαμβάνουμε και στέλνουμε αυτοκίνητα σε άλλα νησιά, "το άγχος" μας κυριεύει πάντα όταν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτή την εταιρεία.
Με το συγκεκριμένο πλοίο μπαίνουμε να φορτώσουμε για Κρήτη 3 ασυνόδευτα. Μας πήγαν στο πάνω γκαράζ. Μέχρι να βγούμε από τα αυτοκίνητα και να κατέβουμε κάτω, μια λαοθάλασσα των 300+ατόμων περίπου είχε κατακλύσει το κάτω γκαράζ. Στην προσπάθεια μας να τρέξουμε κάνοντας ζικ ζακ ανάμεσα στον κόσμο μας βλέπει κάποιος από το πλήρωμα και λέει που τρέχετε να πάτε? Του λέμε να βγούμε..Γέλασε και μας είπε: Τώρα πια στην Κρήτη..
Όταν κατάφερα και ανέβηκα πάνω τότε περνούσαμε τον φάρο του Ακρωτηρίου
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Champion Jet 2 ήταν δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά μετά το πέρας των δρομολογίων του και στις 28 Ιανουαρίου πήγε στη μικρή δεξαμενή του ναυπηγείου του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα και με το πέρας του δεξαμενισμου του πήγε στο ναυπηγείο του Κορου για τη συνέχεια των εργασιών συντήρησης του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Για να μην μένει καμία εταιρεία που πιάνει Μύκονο παραπονεμένη από τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις μου:D, και ταξίδι με Seajets έχω, λέγετε. Έλαβε χώρα την περασμένη Δευτέρα από τον Πειραιά για τη Μύκονο με αρκετά άσχημες καιρικές συνθήκες. Μαύρη μαυρίλα ο Πειραιάς με νέφωση που όσο πλέαμε πρός Σύρο να γίνεται όλο και πιο χαμηλή, με έντονη βροχή και με το Champion Jet 2 να διατειχίζεται αρκετά έντονα στα μπουγάζια με αποκορύφωμα πλησίον της Μυκόνου όπου και είχαμε ένα καλό 7άρι. Σε ένα τέτοιο το βλέπουμε κι εμείς να πλέει πρός την Νάξο με τα χαρακτηριστικά απόνερα. Περίπου μισογεμάτο από επιβάτες και συνολικά πρέπει να είχε από τον Πειραιά καμιά 50αριά ΙΧ.

 

Γενικά μουντό και όχι τόσο φωτεινό εσωτερικό, σε συνδυασμό με τη μαύρη συννεφιά έδινε μια καταθλιπτική νότα στο ταξίδι. Βοήθησε όμως πολύ το γεγονός ότι μπορεί κανείς να βγεί έξω καθ' όλη την διάρκεια του ταξιδιού, είναι πολύ μεγάλη παρηγοριά αυτό όταν ταξιδεύεις με ταχύπλοο. Τα δύο μπάρ του πλοίου λειτουργούσαν και είχαν αρκετή ποικιλία, τρομερά άβολο όμως το γεγονός πως όταν κάθεσαι στο επάνω ντέκ πρέπει να κατέβεις κάτω και πρύμα για την τουαλέτα σου. Ειδικά όταν το πλοίο κουνάει έντονα, το κλιμακοστάσιο δεν είναι ένα ασφαλές μέρος να βρίσκεσαι. Από τιμές ενδεικτικά να πούμε πως ένας χυμός και μια μπαγκέτα κόστισαν 8 ευρώ.

 

Ακόμη κι αν το πλοίο ήταν κατά τα άλλα τέλειο -παρεμπιπτόντως έχει αρχίσει να δείχνει εσωτερικά τα χρόνια του- δε θα ήταν δυνατό κανείς να ξεπλύνει με αυτό την απαίσια εμπειρία που έχει κατά την από/επιβίβαση. Κληθήκαμε να ετοιμαστούμε πρός αποβίβαση τουλάχιστον κανένα δεκάλεπτο πρίν το πλοίο φτάσει στη Μύκονο και με αυτό να είναι ακόμη στον Τσικνιά. Εγώ όντας υποψιασμένος κρατιόμουν ενώ προχωρούσα πρός το γκαράζ σε αντίθεση με άλλους επιβάτες, αλλά ακόμη κι έτσι όταν μπαίνει κανείς στο κλειστό γκαράζ(μέσω του οποίου γίνεται και η διεκπεραίωση και των επιβατών) με την υψηλή θερμοκρασία και το έντονο κούνημα, δε θέλει πολύ για να αισθανθεί κανείς πολύ άσχημα. Για να μην πιάσω την περίπτωση που κάποιος πέφτει και χτυπάει εξ΄αιτίας αυτής της πρακτικής.

 

Τα ίδια και στην αναχώρηση από τη Μύκονο, επιβιβάστηκαν σε χρόνο dt 300 άτομα στο γκαράζ και το πλοίο ανεχώρησε μέσα σε ελάχιστα λεπτά με το πλήρωμα να ασχολείται με τα εισιτήρια εν πλώ. Αυτή η πρακτική πέραν του ότι δεν είναι καθόλου άνετη για τον επιβάτη, δεν είναι και ασφαλής. Είναι πολύ απλό και ξεκάθαρο. Κι αν η Seajets δεν το σέβεται αυτό, θα έπρεπε να υπάρχουν Αρχές για να το επιβάλλουν.

 

Μια που λέμε για Αρχές και την επιλεκτική τους απουσία, σύμφωνα με το πρόγραμμα το πρωινό ταχύπλοο της Seajets από τον Πειραιά θα έπρεπε να φτάνει στη Μύκονο στις 0945. Στην πράξη δένει κατά τις 1010, φαντάζομαι γιατί έχουν κρατήσει τα ωράρια του WC Jet. Όταν κάτι τέτοιο γίνεται κατ' εξακολούθηση, σε μια χώρα που με τις Αρχές(και πιο συγκεκριμένα με το ΛΣ και το ΥΕΝ) δε γελάνε και τα τσιμέντα, δεν θα έπρεπε να ερωτάται η κάθε εταιρεία γιατί συμβαίνει αυτό? Και να αναγκάζεται η οποιαδήποτε εταιρεία να διαμορφώνει τα ωράρια ανάλογα? Ρητορική η ερώτηση για να αντιληφθούμε και το πόσο παραπλανητικό είναι ενίοτε το προιόν που διαφημίζεται/προσφέρεται αλλά και το πόσο αυτοί που υποτίθεται πως είναι εκεί για να ελέγχουν τις εταιρείες και να προασπίζουν το δημόσιο συμφέρον, απλά they are playing their bird:D.

 

Κλείνουμε με λίγο Champion Jet 2 από πρόσφατη άφιξή του στη Μύκονο. Γενικά απεκόμισα μέτριες εντυπώσεις από το πλοίο, αν κάποιος θέλει να ταξιδέψει με ταχύπλοο πάντως έχει το πλεονέκτημα πως μπορεί κάποιος να βγαίνει στα ανοιχτά καταστρώματα, πράγμα το οποίον για μένα είναι σημαντικό. Σε επίπεδο τιμής, είναι μια υπερτιμημένη υπηρεσία, με όποιον τρόπο κι αν το δεί κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα badass βίντεο από το Champion Jet 2 σε προσέγγισή του στη Σύρο. Άφιξη, μανούβρα, πρόσδεση και ολίγον από εκφόρτωση, μέχρι την αναχώρηση του Μπλού Στάρ Χίος.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...