Jump to content
Shipfriends

Champion Jet 1 (IMO 9151008)


.voyager

Recommended Posts

  • Replies 536
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μόλις τώρα επέστρεψε με περισσότερη ώρα ήταν σε χαμηλές ταχύτητες με μέγιστη 36,1 και αύριο ξεκινάει για Σέριφο, Σίφνο, Μήλο.

Καλή αρχή και καλά ταξίδια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Καλά αυτό είναι σίγουρο εδώ σε εμάς άλλαξε το πλοίο ένα βράδυ πριν και να πω κιόλας ότι αυτό που δρομολόγησε είχε και καμία διαφορα στην ταχύτητα με το Sifnos

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με βάση το OpenSeas φαίνεται το ταχύπλοο να δρομολογείται στην γραμμή Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη απο 18/07 έως 06/07 εκτελώντας ένα δρομολόγιο κάθε Τρίτη με αναχώρηση απο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 07:00 το πρωί και επιστροφή απο τα νησιά περίπου στις 21:20 το βραδυ.

Υ.γ. Ορίστε και ένα διαφημιστικό φυλλάδιο απο το πρακτορείο Pravlis Travel

288765371_5880988551928177_9049165292889390367_n-1.jpg

Απο 18/07 έως 06/09

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να φανταστώ ότι θα έχει πέσει επιδότηση για να γίνει αυτό το δρομολόγιο.Με τις τιμές των καυσίμων και συνεπώς των εισητηρίων εκεί που είναι, λίγο δύσκολο να έχει κόσμο ειδικά όταν υπάρχει και συμβατικό της εταιρείας από Καβάλα την ίδια μέρα. Λογικά θα χρειαστεί και διπλό πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια ίσως έχει και λίγο κόσμο μιας και με την αποχώρηση του Bs Mykonos από Θεσσαλονίκη για το καλοκαίρι μπορεί να υπάρξει και ενδιαφέρον από τον κόσμο μιας και με την τιμή της βενζίνης δεν νομίζω να μπουν στον κόπο να πάνε από Καβάλα όσο ποιο φθηνό και να είναι το εισιτήριο. Πιστεύω Καμία 300 άρια άτομα θα τα έχει ίσως και λίγο παραπάνω 

 

Από την ζήτηση όπου δείχνει να υπάρχει από τους  κατοίκους τις Θεσσαλονίκης, καθώς και από τους επισκέπτες από τα Βαλκάνια, ενδεικτικά ανέφερα ότι θα έχει γύρω,  στους 300 επιβάτες ίσως και παραπάνω ανά δρομολόγιο! 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Τα "300άρια" από που προκύπτουν;

 

Έχετε κάποια δεδομένα που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας, ή είναι απλά εκτίμησή σας;

Link to comment
Share on other sites

 @gtogias κυρίως από συνομιλία μου με ταξιδιωτικά γραφεία που από όσο μου είπαν περιμενουν πληρότητες κοντινές με του Bs Mykonos και λίγο παραπάνω

Από όσο ξέρουν μεγαλύτερη ζήτηση υπάρχει για Λήμνο αλλά και για την Μυτιλήνη υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον. 

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές η ζήτηση για Λήμνο από επισκέπτες των Βαλκανίων είναι μεγάλη και τα 300 άτομα δεν μου φαίνονται ένα νούμερο παράλογο. Επίσης στη Θεσσαλονίκη οι κάτοικοι ακόμα θυμούνται τους Κεντέρηδες επομένως με μια σωστή διαφήμιση πιστεύω πως θα πάει καλά το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Στη gallery  προστέθηκαν μερικές φωτογραφίες της δεύτερη άφιξης του πλοίου στη Μυτιλήνη. Φιγούρα αρκετά γνωστή καθώς το αδερφό του ήταν παρόν στην κρίση του 2015. Επίσης το πρώτο ταχύπλοο που συνδέει τη Μυτιλήνη με τη Β. Ελλάδα μετά από πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ταξίδι από Μυτιλήνη για Λήμνο με το πλοίο την περασμένη εβδομάδα!!!Ας αρχίσουμε με τα θετικά,στην ώρα του και η άφιξη και η αναχώρηση,πήρε αρκετό κόσμο από Μυτιλήνη για Θεσ/νικη -στη Λήμνο κατεβήκαμε περίπου 10-15 άτομα με το ζόρι- άνετα σαλόνια, ευγενικό πλήρωμα ,φουλ καθαριότητα και μπράβο τους και ταχύτητες που είχαμε χρόνια να δούμε.Στα αρνητικά του...ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ οι επιβάτες μέσα στο γκαράζ στην επιβίβαση,θερμοκρασίες ψηλές με αποτέλεσμα να υπαρχει γκρίνια,πολλές φωνές(εως υπερβολικές) από πλήρωμα στο γκαράζ να γίνει γρήγορα η επιβίβαση των ιχ και μια μικρή σκάλα επιβίβασης στο βάθος του γκαραζ για να ανέβει ο κόσμος στα σαλόνια.

Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου είπε ότι στο προηγούμενο δρομολόγιο για Λήμνο και Λέσβο πήρε 500+ επιβάτες και κάπου στα 100+ οχήματα! Αν ισχύουν αυτά τα νούμερα, τότε μιλάμε για επιτυχία η δρομολόγηση του ταχύπλοου σε αυτή τη γραμμή. Δε μπορώ να φανταστώ πόσους επιπλέον επιβάτες θα είχε αν μπορούσε φυσικά, πράγμα δύσκολο, να έπιανε επιπλέον μετά τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο και πέραν της Μυτιλήνης Χίο και Σάμο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...