Jump to content
Shipfriends

Aνατροπή φορτηγών οχημάτων στο γκαράζ του Superfast II λόγω κακοκαιρίας


Recommended Posts

Η ανακοινωση του ΥΕΝ για το περιστατικο με το Superfast II 

 

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''SUPERFAST II'' Ν.Π. 11930, ότι κατά τη διάρκεια του πλου του από λιμένα Πάτρας προς λιμένα Ηγουμενίτσας, με τελικό προορισμό το λιμένα Μπάρι Ιταλίας, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, ορισμένα εκ των Φ/Γ οχημάτων που μετέφερε υπέστησαν υλικές ζημιές κατόπιν μετατόπισης αυτών, ενώ στο κυρίως γκαράζ ανατράπηκε ένα Φ/Γ όχημα και ένα επικαθήμενο.

Στο πλοίο επέβαιναν 28 επιβάτες, 35 Φ/Γ, 03 Ι.Χ.Ε. & 01 mini bus, ενώ οι 313 επιβάτες που ανέμεναν προς επιβίβαση στο λιμένα Ηγουμενίτσας, καθώς και τα 74 Φ/Γ, 25 Ι.Χ.Ε., 27 mini bus & 02 τρέιλερ, ενημερώθηκαν για την καθυστέρηση απόπλου του πλοίου. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε θαλάσσια ρύπανση.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας απαγορεύτηκε η συνέχιση πλόων του ''SUPERFAST II'' μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού αξιοπλοΐας και πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης και προστασίας περιβάλλοντος από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, ενώ παράλληλα πραγματοποιείται η διευθέτηση των οχημάτων στο πλοίο.

 

Ειναι προφανες οτι η προσεγγιση στην Ηγουμενιτσα εγινε λογω οτι η κινηση στο συεγκεκριμενο δρομολογιο ειναι απο την Ηγουμενιτσα και οχι απο την Πατρα

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

το οποιο πλοιο, οπως φαινεται και απο την πορεια του, εφυγε χτες τα βραδυ απο ηγουμενιτσα, "εγλυψε" κερκυρα και διαποντια, κροσαρε το στενο και παει κοστα κοστα για bari.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είχε το καιρό στη μάσκα η απο πίσω??,γιατί υπάρχουν φαινόμενα συντονισμού που μπορούν να προκύψουν σε μετωπικούς και ακολουθούντες κυματισμούς σε γάστρες όπως τα ro pax και τα containership στα οποία μπορεί κανείς να δεί αντίστοιχες περιπτώσεις αστοχίας,δεν εχει να κάνει τόσο με το μεγαλο GM και τις γρήγορες επαναφορές,οπότε δεν χρειάζεται τόσο εύκολα να βγαίνουν συμπεράσματα για το τι έπρεπε να γίνει και το έγινε

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Εαν το ατυχημα εγινε ανοικτα της Λευκαδας εκει η θαλασσα ειχει κοντα στα 1000μετρα βαθος κ το κυμα που βγαινει ειναι πιο χοντρο κ πιο μεγαλο σε συγκριση με την υπολοιπη περιοχη...κ βεβαια η συχνοτητα κυματος την χρονικη στιγμη εκεινη μπορει να εφαγε  3,4 γερα χτυπηματα 

Link to comment
Share on other sites

ενταξει το να μιλάμε για συχνότητες και χτυπήματα ετσι στον αέρα τη στιγμή που δεν είμαστε ούτε πραγματογνώμονες ούτε καθηγητές δυναμικής ευστάθειας δεν λέει κάτι, όπως προείπα η κατευθυνση του ανέμου ίσως έχει κάτι να πεί,για κάποια φαινόμενα που υπάρχουν σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις κυματισμών ώς προς το πλοίο που έχουν οδηγήσει φορτηγά με ίδιας μορφής γάστρα να χασουν container απο αστοχία των συστημάτων αίχμασης και ευττυχώς μόνο αυτό ως σήμερα γιατί αυτά τα φαινόμενα πιστεύεται ότι μπορούν να οδηγήσουν και σε ολική ανατροπή του πλοίου,και μάλιστα αμφιβάλλω αν κάποιος τα έχει μελετήσει σε πλοία της ακτοπλοίας και αν τα γνωρίζουν και οι καπετάνιοι ώστε να πάρουν κάποια γενικά μέτρα

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...