Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μερική βύθιση του Τ/Ρ Φαέθων στο Βόλο

Quote

Βραδινές ώρες χθες, διαπιστώθηκε από στελέχη της Λιμενικής Αρχής Βόλου ότι το Τ/Ρ “ΦΑΕΘΩΝ” ΝΠ 9208 το οποίο βρισκόταν πλαγιοδετημένο στην προβλήτα Νο 3 εντός του εμπορικού λιμένα Βόλου, ήταν ημιβυθισμένο κατά τα δύο τρίτα λόγω εισροής υδάτων και μέσα σε λίγα λεπτά βυθίστηκε κατά το μεγαλύτερο τμήμα του με την πρύμνη σε βάθος περίπου έντεκα (11) μέτρων ενώ η πλώρη του εξέχει από την επιφάνεια της θάλασσας επτά (07) μέτρα.

Άμεσα ενημερώθηκε ο διαχειριστής του ανωτέρω Τ/Ρ σκάφους ο οποίος δήλωσε ότι επί του σκάφους δεν υπήρχαν επιβαίνοντες και ότι το σκάφος δεν εκτελούσε πλόες, ενώ έφερε λιγότερο από εκατό (100) λίτρα καύσιμα στις δεξαμενές του. 

Στη συνέχεια τοποθετήθηκε πλωτό φράγμα από στελέχη ιδιωτικής εταιρεία για προληπτικούς λόγους και τέθηκαν σε ετοιμότητα προσωπικό, υλικά και μέσα απορρύπανσης ενώ αναμένεται σήμερα να διενεργηθεί έλεγχος από δύτη.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Κράτηση του Φ/Γ SC II στο Βόλο

Quote

Το μέτρο της κράτησης επιβλήθηκε από τη Λιμενική Αρχή Βόλου στο Φ/Γ ''SC II'' σημαίας Παναμά, απογευματινές ώρες σήμερα, λόγω σοβαρών ελλείψεων που διαπιστώθηκαν κατόπιν επιθεώρησης, ενώ κινήθηκαν οι διαδικασίες επιβολής των προβλεπόμενων κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 27/2/2016 at 10:16 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σε μια επίσκεψη στο λιμάνι του Βόλου στις 2 Φεβρουαρίου είχαμε 

Τη θαλαμηγό Al Diriyah (IMO No: 1002677) κατασκευής του 1960.

Αίτημα στο Κεντρικό Λιμεναρχείου Βόλου, προκειμένου να απαγορευτεί ο απόπλους της θαλαμηγού «AL DIRIYAH», σημαίας Σαουδικής Αραβίας λόγω οφειλών, υπέβαλε ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, καθώς εδώ και έξι μήνες ο ιδιοκτήτης της θαλαμηγού δεν είχε πληρώσει κόστη παραμονής στο λιμάνι.

Στη σχετική απόφαση περιλαμβάνεται έγγραφο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου, έγγραφο του ΟΛΒ προς τον ναυτικό πράκτορα της θαλαμηγού, καθώς και έγγραφο του Υπουργείου Ναυτιλίας με το οποίο γίνεται δεκτή η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Επομένως, η Λιμενική Αρχή δύναται να απαγορεύει τον απόπλου πλοίου, που βαρύνεται με τέλη και δικαιώματα, κατόπιν αιτιολογημένης αίτησης του οικείου φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα.

Να σημειωθεί πως οι οφειλές αφορούν το χρονικό διάστημα των τελευταίων έξι μηνών και συγκεκριμένα από τον Νοέμβριο του 2017. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κράτηση του Φ/Γ Ranyus Sea στο Βόλο στις 17/07/18 

Quote

Το μέτρο της κράτησης επιβλήθηκε στο Φ/Γ ''RANYUS SEA'' σημαίας Sierra Leone, διότι, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε, διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις στο πλοίο.

Από το Λιμεναρχείο Βόλου κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Περισσότεροι επιβάτες στο Λιμάνι του Βόλου κατά το 2018

Quote

Μπορεί οι κατάπλοι και οι απόπλοι των ακτοπλοϊκών σκαφών να ήταν λιγότεροι το 2018 στο λιμάνι του Βόλου, σε σύγκριση με το 2017, ωστόσο οι διακινηθέντες επιβάτες ήταν περισσότεροι. Περισσότερα ήταν και τα διακινηθέντα φορτηγά οχήματα με τα τέσσερα πλοία των γραμμών, όπως και τα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα.
Στο μεταξύ δύο παγκόσμιοι κολοσσοί διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων φέρονται να ενδιαφέρονται να αποκτήσουν βάση στο λιμάνι του Βόλου.

Κατά το 2018, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Οργανισμού Λιμένα (ΟΛΒ), κατέπλευσαν στο λιμάνι του Βόλου 752 πλοία, έναντι 841 το 2017. Οι διακινηθέντες επιβάτες ήταν 348.664, έναντι 335.084 το 2017, από τις τρεις ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στις ακτοπλοϊκές γραμμές, με τέσσερα σκάφη κατά μέσο όρο (δύο ταχύπλοα και δύο συμβατικά).

Tα φορτηγά αυτοκίνητα που διακινήθηκαν με τα πλοία, ήταν 10.946, έναντι 8.805 το 2017, ενώ τα διακινηθέντα ΙΧ επιβατικά οχήματα ήταν 42.698, έναντι 38.717 το 2017. Αντίστοιχα τα διακινηθέντα δίκυκλα ήταν 6.015, έναντι 6.443 το 2017. Με τα κρουαζιερόπλοια εξάλλου διακινήθηκαν στο λιμάνι του Βόλου 34.817 επιβάτες.
Στο μεταξύ επιμέρους δραστηριότητες του λιμανιού του Βόλου προτίθεται να εκχωρήσει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, μέσω του Οργανισμού Λιμένα (ΟΛΒ), όπως άλλωστε θα πράξει και με τα υπόλοιπα δέκα περιφερειακά λιμάνια της χώρας.
Για το λιμάνι του Βόλου, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, υπάρχει ενδιαφέρον εκχώρησης της δραστηριότητας της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και μάλιστα από δύο κολοσσούς της παγκόσμιας αγοράς, τη Maersk και την Cosco.
Οι διαγωνιστικές διαδικασίες μπορεί να περιλαμβάνουν και συνδυασμένες δραστηριότητες στο λιμάνι.

Το ΤΑΙΠΕΔ είναι αρμόδιο να καταθέσει τις προτάσεις των συμβούλων του για τη βέλτιστη αξιοποίηση των δραστηριοτήτων του λιμανιού. Στη συνέχεια διαβουλεύεται για το λιμάνι με το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Α.Ε. εντός εύλογων χρονικών πλαισίων, που σε κάθε περίπτωση δεν δύνανται να υπερβαίνουν το διάστημα των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης του πορίσματος των συμβούλων, ώστε να λαμβάνονται υπόψη τυχόν παρατηρήσεις, προτάσεις και σχόλια των ως άνω φορέων, που πρέπει να κινούνται εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου.
Στο ίδιο χρονικό διάστημα εκδίδεται και η κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με τον καθορισμό του αντισταθμιστικού τέλους υπέρ του Οργανισμού Λιμένος. Η προηγούμενη έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης είναι απαραίτητη προϋπόθεση, προκειμένου το ΤΑΙΠΕΔ να εκκινήσει τη διαγωνιστική διαδικασία.

Σε συνέχεια της διαβούλευσης, το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, ως αποκλειστικός μέτοχος των Οργανισμών Λιμένος Α.Ε., αποφασίζει, κατά περίπτωση, επί της οριστικοποίησης του αντικειμένου της αξιοποίησης, μέσω σύμβασης υποπαραχώρησης του δικαιώματος εκμετάλλευσης συγκεκριμένων ή και συνδυασμένων (στην ίδια υποπαραχώρηση) επιχειρησιακών μονάδων ή και λιμενικών λειτουργιών και υπηρεσιών των λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων για το λιμάνι. Ακολούθως εγκρίνει τα τεύχη για κάθε διαγωνιστική διαδικασία, καθώς και το πρότυπο σχέδιο σύμβασης αξιοποίησης, επί του οποίου διεξάγεται η διαπραγμάτευση με τους υποψήφιους επενδυτές και κηρύσσει την έναρξη των διαγωνιστικών διαδικασιών. Μετά το πέρας της διαγωνιστικής διαδικασίας και την υποβολή των δεσμευτικών οικονομικών προσφορών, και σε συνέχεια της ανεξάρτητης αποτίμησής του, το ΤΑΙΠΕΔ ανακηρύσσει τον προτιμώμενο επενδυτή και αποστέλλει τον φάκελο του διαγωνισμού στο Ελεγκτικό Συνέδριο, για τη διενέργεια του απαιτούμενου προσυμβατικού ελέγχου, σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 9 ν. 3986/2011.

Τέλος 5%
Ωστόσο το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων δραστηριοτήτων των δέκα περιφερειακών λιμένων εμποδίζεται από το Τέλος 5% επί του κύκλου εργασιών του παραχωρησιούχου, για να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα των οικείων οργανισμών λιμένων, μεταξύ των οποίων και του Βόλου. Το Τέλος αυτό δύναται με υπουργική απόφαση, να αυξηθεί, εάν απειληθεί η οικονομική βιωσιμότητα του λιμανιού.
Τα δέκα περιφερειακά λιμάνια είναι Οργανισμοί Α.Ε. και αν και οι μετοχές τους τελούν υπό την 100% ιδιοκτησία του ΤΑΙΠΕΔ, λογίζονται ως φορείς της γενικής κυβέρνησης, ενώ οι διοικήσεις τους είναι προϊόν πολιτικής επιλογής.

Ο παραχωρησιούχος θα καταβάλει ένα εφάπαξ τίμημα και ένα ετήσιο αντάλλαγμα, με βάση τους όρους που θα θέσει στις σχετικές προκηρύξεις το ΤΑΙΠΕΔ.
Σε κάθε σύμβαση υποπαραχώρησης, πέραν και ανεξαρτήτως του προβλεπόμενου οικονομικού ανταλλάγματος, επιβάλλεται στον υποπαραχωρησιούχο αντισταθμιστικό/ανταποδοτικό τέλος υπέρ του οικείου Οργανισμού Λιμένος Α.Ε., το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει το πέντε τοις εκατό (5%) των ετήσιων ακαθάριστων εισπράξεων του υποπαραχωρησιούχου. Το ακριβές ύψος του αντισταθμιστικού/ανταποδοτικού τέλους προσδιορίζεται με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, πριν από την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας του Ταμείου. Το τέλος αυτό επιβάλλεται ανεξάρτητα, και επιπλέον από το συνολικό οικονομικό αντάλλαγμα της παραχώρησης, που καταβάλλει ο υποπαραχωρησιούχος. Προβλέπεται επίσης πως κατ’ εξαίρεση, το ύψος του αντισταθμιστικού/ανταποδοτικού Τέλους δύναται να αναπροσαρμόζεται με κοινή υπουργική απόφαση και να υπερβαίνει το 5%, σε περίπτωση που με αντικειμενικό τρόπο τεκμηριώνεται ότι διακυβεύεται η βιωσιμότητα του οικείου Οργανισμού Λιμένος Α.Ε.
Δηλαδή οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές καλούνται να καταβάλλουν ένα μίσθωμα στο ΤΑΙΠΕΔ και ακόμα ένα μίσθωμα στον Οργανισμό Λιμένος. Μάλιστα το ύψος του μπορεί να ανέβει, εάν δεν είναι βιώσιμος ο Οργανισμός, επειδή, φέρ’ ειπείν, κάποια διοίκηση του δημόσιου οργανισμού θα αποφασίσει να προσλάβει προσωπικό, που δεν χρειάζεται ή να επενδύσει σε ζημιογόνο δραστηριότητα ή να κάνει υπερβολικές δαπάνες. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα κληθεί να δίδει περισσότερα στον Οργανισμό για να είναι βιώσιμος!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Κράτηση του Φ/Γ Lady Maria στο Βόλο

Quote

Σε εφαρμογή του μέτρου της κράτησης στο Φ/Γ ''LADY MARIA'' σημαίας Τόγκο προέβησαν κατόπιν διενέργειας επιθεώρησης, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου, λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων, ενώ κινήθηκαν οι διαδικασίες επιβολής των προβλεπόμενων κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μείωση σχεδόν 50% στην ακτοπλοϊκή κίνηση της γραμμής Βόλου Σποράδες.

Quote

Η ακτοπλοϊκή κίνηση – διακίνηση επιβατών και οχημάτων από τον λιμένα Βόλου προς Β. Σποράδες κατά τη θερινή περίοδο 2020 σημείωσε σημαντική πτώση και διακυμάνθηκε ως εξής:
ΚΑΤΑΠΛΟΙ ΠΛΟΙΩΝ : 343 ΕΝΑΝΤΙ 601 ΤΟ ΕΤΟΣ 2019
ΑΠΟΠΛΟΙ ΠΛΟΙΩΝ : 361 ΕΝΑΝΤΙ 594 ΤΟ ΕΤΟΣ 2019
ΔΙΑΚΙΝΗΘΕΝΤΕΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΛΙΜΕΝΑ ΒΟΛΟΥ : 149.759 ΕΝΑΝΤΙ 287.870 ΤΟ ΕΤΟΣ 2019
ΔΙΑΚΙΝΗΘΕΝΤΑ Φ/Γ : 4.132 ΕΝΑΝΤΙ 5.865 ΤΟ ΕΤΟΣ 2019
ΔΙΑΚΙΝΗΘΕΝΤΑ ΙΧΕ : 24.375 ΕΝΑΝΤΙ 37.254 ΤΟ ΕΤΟΣ 2019
ΔΙΑΚΙΝΗΘΕΝΤΑ Δ/Κ : 3.682 ΕΝΑΝΤΙ 5.130 ΤΟ ΕΤΟΣ 2019

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

2 κρουαζιερόπλοια σήμερα στο λιμάνι του καλύτερου σκάουτερ της χώρας😂! Πρώτο αφίχθη το Nautica και ακολούθησε το-σύνηθες ύποπτο σε πιο ψαγμένους προορισμούς κρουαζιέρας-Le Bougainville, αμφότερα ερχόμενα από Πειραιά. Απέπλευσαν σχεδόν ταυτόχρονα (κατά τις 7) το πρώτο με προορισμό την Καβάλα και το δεύτερο με προορισμό τη Δήλο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
4 hours ago, Ferry Himuka said:

Ας δούμε το ρυμουλκό Οδυσσέας το οποίο ακόμα δουλεύει στο λιμάνι του Βόλου,να επιστρέφει στο λιμάνι αφού συνόδεψε το κρουαζιερόπλοιο Viking sky

 

Από ρυμουλκά τι κυκλοφορεί εκεί γενικά, έχεις άποψη?

Link to comment
Share on other sites

Λίγα πράγματα καθώς και το λιμάνι δεν έχει τρομερή δραστηριότητα.... Έχει μερικά δεμένα που δεν έχω δει ποτέ να δουλεύουν και εν ενεργεία είναι 3 νομίζω , ένα του σπανόπουλου,ένα Λέων και το Οδυσσέας 

Edit : δεν λέγεται Λέων αυτό που εννοούσα αλλά Αχιλλέας 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το λιμάνι του Βόλου επισκέφθηκε σήμερα το Κρουαζιερόπλοιο Norwegian Jade προερχόμενο από Πειραιά! Στις 17:00 θα αναχωρήσει για Κων/πόλη 

Link to comment
Share on other sites

Στο λιμάνι του Βόλου σήμερα τα Azamara Pursuit και Emerald Azzura! Το πρώτο κατέπλευσε στο λιμάνι του Βόλου στις 8:00 προερχόμενο από Θεσσαλονίκη ενώ θα αναχωρήσει στις 19:00 για Μύκονο! Από την άλλη το Δεύτερο κατέπλευσε την ίδια ώρα με το πρώτο προερχόμενο από Σύρο  και θα αναχωρήσει στις 19:00 με προορισμό την Κωνσταντινούπολη!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στο λιμάνι του Βόλου βρίσκεται το κρουαζιερόπλοιο Europa ! Το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι κατά τις 8:00 προερχόμενο από Τένεδο και θα αναχωρήσει τα μεσάνυχτα για Σκόπελο!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο λιμάνι του Βόλου σήμερα το Κρουαζιερόπλοιο Azamara Onward,το οποίο κατέπλευσε στον λιμένα περί ώρα 7:30 προερχόμενο από την μακεδονική πρωτεύουσα και αναχώρησε γύρω στις 17:30 για Μύκονο! Αύριο περιμένουμε και το Europa 2

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ακόμα μια έκπληξη σήμερα στον Βόλο... Συννεφιά σήμερα όμως δεν έχασα ευκαιρία να φωτογραφίσω το Grande Ellade  ... Το Πλοίο  κατέπλευσε ανοιχτά του Βόλου κατά τις 18:15 και συνοδευόμενο από τα ρυμουλκά Panther και Οδυσσέας πέρασε τον φάρο του Βόλου και μπήκε στο λιμάνι... Με την βοήθεια των ρυμουλκών ξεκίνησε να γυρίζει . Αφού μας έδειξε την αριστερή του Μπάντα  ξεκίνησε να πηγαίνει στην θέση του με τα ρυμουλκά να το σπρώχνουν  για να κολλήσει στην θέση του! Το Grande Ellade ήρθε στον Βόλο προερχόμενο από το Antwerp του Βελγίου 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για πρώτη φορά στο λιμάνι του Βόλου σήμερα το Renaissance... παρόλο την κακή κατάσταση της πόλης το πλοίο έπιασε στο λιμάνι και δεν το παρέβλεψε όπως το Nautica τις προάλλες!

Το Renaissance κατέπλευσε στις 8:00 το πρωί προερχόμενο από Θεσσαλονίκη και αναχώρησε στις 17:00 για Πάρο!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο λιμάνι του Βόλου σήμερα εκτάκτως το Costa Pacifica , προφανώς λόγω πολέμου στο Ισραήλ... Το κρουαζιερόπλοιο κατέπλευσε λίγα λεπτά με τις 9:00 στο λιμάνι προερχόμενο από την Σμύρνη και θα αναχωρήσει στις 19:00 για Πειραιά !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Επιδότηση σε νέα γραμμή Βόλου-Σποράδων-Μυτιλήνης, ζητά ο Ο.Λ.Β. Θετικές εξελίξεις στη δρομολόγηση πλοίων Ro-Ro στη γραμμή Βόλου-Αλεξάνδρειας

Quote

Το θέμα της επαναδρομολόγησης ταχύπλοου πλοίου, το οποίο θα συνδέει τις Βόρειες Σποράδες με τη Θεσσαλονίκη, αλλά και η σύνδεση με Μαντούδι θα απασχολήσει σύσκεψη που πραγματοποιείται σήμερα το απόγευμα στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, Σωκράτης Αναγνώστου ζήτησε από τον αντιπεριφερειάρχη αρμόδιο για θέματα Τουρισμού, Γιάννη Αναστασίου να τεθεί το θέμα της επιδότησης και της γραμμής Βόλου – Μυτιλήνης και Χίου, για την οποία υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον εκατέρωθεν.

Από την πλευρά του ο κ. Αναγνώστου, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, επισήμανε, ότι το βασικό είναι ποιες γραμμές θα επιδοτηθούν. “Νομίζω ότι η γραμμή Σποράδες Θεσσαλονίκη είναι βιώσιμη σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσαν και ίσως δεν χρειάζεται επιδότηση. Εμείς ζητάμε να επιδοτηθεί για τους καλοκαιρινούς μήνες η σύνδεση Βόλου -Σποράδων με Χίο και Μυτιλήνη. Η γραμμή θα εξυπηρετήσει και τα δύο νησιά αλλά και τη Θεσσαλία που έχει εμπορικές συναλλαγές με τα νησιά”. Ανέφερε δε ότι οι Μυτιληνιοί και οι Χιώτες προτείνουν το πλοίο να πιάνει λιμάνια που βρίσκονται στην δυτική πλευρά των δύο νησιών, ώστε να είναι μικρότερη η διανυόμενη απόσταση. Δηλαδή στα Μεστά της Χίου και στο Σίγρι της Μυτιλήνης. Επίσης ο κ. Αναγνώστου ανέφερε ότι το ενδιαφέρον από πλευράς Χίου και Μυτιλήνης είναι μεγάλο. “Μου έχουν αποστείλει επιστολή όπου εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους και το Λιμενικό Ταμείο Μυτιλήνης και ο δήμαρχος της Μυτιλήνης, ενώ ο σύλλογος ενοικιαζόμενων δωματίων της Χίου έστειλε επιστολές και στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας αλλά και τον πρωθυπουργό”, επισήμανε ο κ. Αναγνώστου. Εκτίμησε δε, ότι τα χρήματα της επιδότησης που υπάρχουν, θα πρέπει να μοιραστούν μεταξύ των δύο γραμμών, δηλαδή Σποράδες-Θεσσαλονίκη και Βόλος-Σποράδες Θεσσαλονίκη.

Η σύνδεση του λιμανιού του Βόλου με την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου

Προχωρούν οι διαδικασίες για τη σύνδεση με πλοία Ro-Ro ( roll-on/roll-off) το λιμανιού του Βόλου με αυτό της Αλεξάνδρειας για μεταφορά τροχοφόρων φορτίων. Τα υπουργεία Εξωτερικών και Ναυτιλίας της Ελλάδας έχουν εγκρίνει το μνημόνιο συνεργασίας, που θα υπογράψει ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου με τον ομώνυμο της Αλεξάνδρειας. Μάλιστα, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας προτείνει να πραγματοποιηθεί μία αποστολή στην Αίγυπτο για την υπογραφή του μνημονίου παρουσία και του Γ.Γ. του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας το Μάιο του 2024. “Εμείς κινούμαστε και προς την Ε.Ε. για να επιδοτηθεί η συγκεκριμένη γραμμή καθώς υπάρχουν κονδύλια για σύνδεση Ε.Ε. με τρίτες χώρες. Το ύψος του ποσού της επιδότησης ανέρχεται περίπου σε 5 με 6 εκ. ευρώ για ένα χρόνο. “Όλοι οι ναυτικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι από το δεύτερο χρόνο η γραμμή αυτή θα είναι βιώσιμη. Θα συνδέσει δε την Αφρική με τα Βαλκάνια και τη Δυτική Ευρώπη” εξήγησε ο κ. Αναγνώστου.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...