Petros P Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 (edited) Το Hoegh Osaka εχει προσαραξει ανοιχτα του Southampton και εχει παρει κλιση 45 μοιρων. Ολοι εχουν βγει απο πλευρας πληρωματος. Edited January 4, 2015 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Πρεπει να βγηξε εκτος διαυλου στο Solent. Εδω εχει και μια αθλια φωτο. Τo BBC εχει καλυτερο φωτορεπορταζ "Hoegh Autoliners are currently assessing damage and stability issues on board its vessel, which suffered a heavy list earlier yesterday evening after leaving Southampton Port," the company said in a statement.
thanosp Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 (edited) Πολύ περίεργο το στενό του Solent μιας και κρύβει αρκετούς κινδύνους από τις πολλές ξέρες που υπάρχουν. Σε πρόσφατη βόλτα με σκάφος διαπίστωσα ότι τα βάθη μπορούν να μεταβληθούν πολύ γρήγορα και σε λίγα σημεία μόνο μπορούν να φτάσουν τα 20 μέτρα, συνήθως είναι στα 10-15 μέτρα. Αν λάβουμε υπόψη και το έντονο φαινόμενο της παλίρροιας, με μεταβολές γύρω στα 3-4 μέτρα, δεν είναι δύσκολο να γίνει το κακό. Ακόμη ένα γνωστό πλοίο έπεσε θύμα της ξέρας Bramble Bank το 2008: On Tuesday 11 November 2008, on approaching Southampton Docks for her last visit prior to retirement, the Cunard liner Queen Elizabeth 2 ran aground on the Bramble Bank at approximately 0530 hrs. She required 4 tugs to pull her clear on the rising tide and arrived in Southampton approximately 90 minutes late. Το μόνο θετικό, ο βυθός είναι ως επι το πλείστον αμμώδης (λάσπη). Σύμφωνα με το BBC, έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες ώστε να ξεκολληθεί το πλοίο. Edited January 4, 2015 by thanosp
vat61 Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 (edited) Κι εδώ μια φωτογραφία του όταν είχε έρθει στο Ικόνιο στις 19/12/2014 Edited January 4, 2015 by vat61
gtogias Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Σύμφωνα με την εταιρεία, αλλά και τις τοπικές αρχές, το πλοίο παρουσίασε κλίση 55 μοιρών και για να μη τουμπάρει ο πιλότος το προσάραξε. Η κλίση αποδίδεται στη μεταφορά καυσίμων και έρματος κατά τη διάρκεια στροφής του πλοίου.
magwa Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 On Bramble Bank 4 Jan and as she arrived at Southampton 2 Jan 2015
Agrino Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Σύμφωνα με το BBC το πλοίο, ως αποτέλεσμα του συνδυασμού της παλλοίριας και της απάντλησης ποσότητας των υδάτων από αυτό σύμφωνα με την εταιρεία που ανέλαβε την ανέλκυσή του, ξεκόλλησε από το σημείο που είχε προσαράξει, και ρυμουκλείται σε σημείο κοντά στο λιμάνι του Portsmouth.
thanosp Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Το πλοίο βρίσκεται πλέον στο λιμάνι του Southampton όπου χθες άνοιξαν για πρώτη φορά τον πίσω καταπέλτη. Χρειάστηκε να απαντλήσουν 3,000 τόνους νερού από μέσα ώστε να επαναφέρουν το πλοίο σε - σχεδόν - όρθια θέση και να το ρυμουλκήσουν πίσω στο Southmpaton. Το πλοίο μετέφερε 1200 αυτοκίνητα (Jaguar και Land Rover), 65 Mini και 105 μηχανήματα JCB. Η συνολική αξία του "εμπορεύματος" υπολογίζεται σε £60 εκατομμύρια. Οι έρευνες συνεχίζονται για να διαπιστωθούν τα αίτια του ατυχήματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Βγήκε το πόρισμα της διερεύνησης του ατυχήματος του Hoegh Osaka, όπου φαίνεται ότι τα το αίτιο του ατυχήματος ήταν η κακή φόρτωση. https://maritimecyprus.files.wordpress.com/2016/03/maibinvreport6_2016-hoegh-osakas.pdf
Nick the Greek Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Γερό πράμα τελικά αυτό το Hoegh Osaka, τη γλίτωσε από το τουμπάρισμα, συνεχίζει και πιάνει και στον Πειραιά χτές. Το βλέπουμε εδώ δεμένο στο Κερατσίνι. Προερχόταν από την Αμβέρσα αν δεν κάνω λάθος και απέπλευσε χθές το βράδυ με προορισμό τη Misurata της Λιβύης.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now