Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@georgios express ακριβώς το ίδιο ισχύει και για Χίο - Μυτιλήνη. Ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι θέλει να χρυπήσει την κίνηση της Χίου ονομάζοντας το Νήσος Χίος. Αυτά που λές για Σάμο είναι ακριβώς τα ίδια και στην άλλη γραμμή. Επίσης τα εδώ νησιά δεν έχουν και τόσο τουρισμό αλλά έχουν πολλά φορτηγά. Αλλά για να πάρεις φορτηγά πρέπει να περιμένεις μια ώρα στην Χίο (γιατί ως γνωστό έχουμε και γαμάτο λιμάνι!!!) και τότε πάνε οι 8:30 Πειραιά - Μυτιλήνη. Πιστεύω πως καράβια με τέτοια κατανάλωση θα μπορούσαν να σταθούν μόνο αν υπήρχαν δύο ίδια και έκαναν μόνο βραδυνά δρομολόγια ώστε να πέρνουν καμπίνες. Εν κατακλείδη αυτό που πιστεύω πως ένα τέτοιο πλοίο σε αυτή τη γραμμή από οικονομικής άποψης, άντε να βγάλει τα λεφτά του. Κακό για μας αλλά έτσι είναι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πιο σωστό όνομα είναι όπως ονομαζόταν αρχικά το τόπικ,δηλαδή ex-superferry Chios..

Πάντως αν έρθει το "Νήσος Χίος" πάνω,τότε κάλλιστα το Νήσος Μύκονος μπορεί να πηγαίνει σαν προέκταση της Μυκόνου στην Σάμο.

Πάντως στην Χίο όπως μαθαίνω το περιμένουν πώς και πώς..

Κατά μέ η απόφαση τους έχει ληφθεί εδώ και καιρό και μας δημοσιοποίησαν δύο σενάρια.

Ένα από τα δυό είναι το αληθινό και σας αφήνουν να πιστέψετε όποιο θέλετε!

Φυλάνε τα νώτα τους, και στο κάτω κάτω ένα όνομα δεν δεσμεύει ένα δρομολόγιο.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ΜπλουΣτάρ ΙΘΑΚΗ που τα νερά του Ιονίου δεν τα έχει δει ούτε ζωγραφιστά!

Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχομενο ενα απο τα 2 βαπορια να παει Δωδεκανησα το συζηταμε ή δεν παιζει ουτε σαν ενδεχομενο?Ικαρο-Σαμια το βλεπω δυσκολο να αντεξει οικονομικα ενα τετοιο βαπορι 10 μηνες το χρονο!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που έχω δεδομένο είναι ότι ένα από τα δύο καινούρια θα πάει Ικαρία Σάμο. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Gpap2006 ειδικά το Καρλόβασι είναι πηγή ζωής για τα πλοία της γραμμής με τόσα φορτηγά που διακινούνται από κει και επίσης μην ξεχνάς ότι αρχικά το ΜΥΚΟΝΟΣ θα πήγαινε στην καθαρά εποχιακή γραμμή της Ραφήνας. Άρα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μπορεί να σταθεί.

Το θέμα είναι τώρα (κατά τη γνώμη μου ξαναλέω) ποιο θα πάει σε αυτή τη γραμμή από τα δύο και τι θα κάνει το άλλο. Άλλοστε σε άλλο thread μιλάγαμε για πιθανή αποχώρηση του ΜΥΚΟΝΟΣ από τη γραμμή που είναι. Αν τελικά το πλοίο που ναυπηγείται πάει Σάμο,τότε πιστεύω πως το ΜΥΚΟΝΟΣ θα καταλήξει στη Ραφήνα. Αν το καινούριο πάει Χίο - Μυτιλήνη τότε το ΜΥΚΟΝΟΣ θα πάει Ικαροσαμία.

Υ.Γ.: Δεν ξαναγράφω για το συγκεκριμένο πλοίο μέχρι να ναυπηγηθεί γιατί το θεωρώ πλέον ανόητο να ασχολούμαι με όλη αυτή τη μυστικοπάθεια για το ποιο όνομα θα πάρει και σε ποια γραμμή θα πάει. ΕΛΕΟΣ!!!:eek:

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, με τα σημερινά δεδομένα ο σχεδιασμός της εταιρείας όπως ανακοινώθηκε χθες στις εφημερίδες είναι>

1. ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ >ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

2. ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ>ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ

Επίσης θα ήθελα να παρατηρήσω το εξής>

με την ναυπήγηση και του Ν.ΧΙΟΣ ολοκληρώνεται το πρόγραμμα που είχε σχεδιάσει ο ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ επί ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ δηλ

BLUE STAR MYKONOS-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ &

BLUE STAR CHIOS>ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνωμη μου θα πρεπει το Μυκονος επιτελους να μπει σε γραμμη που θα λειτουργησει σαν ημεροπλοιο δηλαδή στισ γραμμες που δραστηριοποιούνται τα Blue Παρος-Ναξος-Ιθακη και το Νισσος Χ να μπει Χιο-Μυτηληνη με τα κρεβατια του.Αφου ξεπουλησε η εταιρεια ολο το 'γηρασμενο' στολο ας επενδησει σε νεες κατασκευες και ας μεινει μονο με Highspeed 1,2,3,4,5 και καινουρια 'Νισσος',για να μην ψαχνωμαστε και εμεις που θα μπει το Νισσος Χ και να καληψουν ολες τις γραμμες και πολλα νησια για ονοματα!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από polman:

Πιστεύω πως καράβια με τέτοια κατανάλωση θα μπορούσαν να σταθούν μόνο αν υπήρχαν δύο ίδια και έκαναν μόνο βραδυνά δρομολόγια ώστε να πέρνουν καμπίνες.

Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει καθώς υπάρχουν πολλά έξοδα ανελαστικά, έξοδα δηλαδή που γίνονται άσχετα με το αν ένα καράβι εκτελεί μία ή δύο διαδρομές ανά ημέρα. Τέτοια έξοδα είναι το κόστος του πληρώματος, το κόστος των επισκευών, των ασφαλειών, οι τόκοι των δανείων κλπ. Αν λοιπόν αυτά τα καράβια δεν εκμεταλλευτούν το πλεονέκτημα της ταχύτητας και δεν εκτελούν 2 διαδρομές καθημερινά, τότε δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά.

Σχετικά με την αναγκαιότητα ή όχι των καμπινων, συμφωνώ απόλυτα με τη σκέψη πως για πρωινό δρομολόγιο 7-9 ωρών δεν υπάρχει μεγάλη αναγκαιότητα για καμπίνες. Λόγω μάλιστα της οικονομικής στενότητας, δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση για καμπίνες ούτε σε αντίστοιχο βραδινό δρομολόγιο. Γι αυτό άλλωστε δεν συμφωνούσα με όσους θεωρούσαν τα λίγα κρεβάτια του Νήσος Μύκονος ως μειονέκτημα για την συγκεκριμένη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Ικαρία-Σάμο αυτή την στιγμή είναι η γραμμή η οποία είναι κερδοφόρα για την εταιρία 12 μήνες τον χρόνο ή κάποιους μήνες είναι ίσα βάρκα ίσα νερά.Να μπαίνει μέσα δεν παίζει μιας και είναι η μοναδική γραμμή ητην οποία κράτησε η εταιρία και τον χειμώνα.

Σε κάθε δρομολόγια παίρνει το λιγότερο 22-25 φορτηγά αλλά 30 ΙΧ και 200-250 επιβάτες εκ των οποίων αρκετοί από αυτούς είναι καμπινάτοι.

Επίσης λόγω της απόστασης δουλεύουν πολύ καλά τα εστιατόρια και τα μπάρ του πλοίου.

Η κίνηση αυτή επαναλαμβάνω είναι στην χειρότερη δυνατή περίπτωση.

Οπότε το βαπόρι όποιο και να έρθει με τις παρούσες συνθήκες χειμώνα καλοκαίρι θα έχει αξιόλογη κίνηση περισσότερη από πολλές γραμμές.

Το θέμα είναι τα λιμάνια και οι καιροί που επικρατούν εκεί.

Τα πράγματα δεν είναι καλά σε αυτά τα λιμάνια και δεν έχουν καμία σχέση με αυτά της Χίου Μυτιλήνης.Μόνο το Βαθύ είναι εντάξει αρκεί να μην έχει σοροκάδα.

Ίδωμεν το προσεχές μέλλον θα δείξει και είναι πλέον ανούσιο να παίζουμε την κολοκυθιά γιατί δεν πάει Προναξία και πάει Ικαρία Σάμο ή γιατί δεν πάει Ραφήνα.

Είναι ένα βαπόρι που λόγω μεγέθους ταχύτητας ευελιξίας...μπορεί να πάει σε πολλές γραμμές αλλά όμως οδεύει κι αυτό προς ανατολικό Αιγαίο.Τώρα αν θα γίνει τράμπα με το ΜΥΚΟΝΟΣ ή όχι η αν θα έπρεπε να πάει στην τάδε ή στην τάδε γραμμή δεν έχει πια νόημα να το συζητάμε παραπάνω

Για το αν θα πρέπει να κάνει δύο δρομολόγια ή ένα πιστεύω ότι πάνω από όλα εξαρτάται από την γραμμή και την κίνηση.

Για παράδειγμα η Ραφήνα είναι προσοδοφόρα γραμμή για διπλό δρομολόγιο την ημέρα αλλά πρώτον έχει μεγάλη κίνηση το καλοκαίρι αλλά το χειμώνα μειώνεται σημαντικά,δεύτερον έχει χαμηλό ναύλο,τρίτον με τα διπλά δρομολόγια αυξάνονται οι μισθοδοσίες του πληρώματος, τέταρτον δεν θα δουλεύουν οι καμπίνες και τα εστιατόρια και πέμπτον θα έχει να κάνει με ανταγωνιστές οι οποίοι ναι μεν θα διαθέτουν υποδιαίστερα πλοία αλλά θα μπορούν να χτυπήσουν τις τιμές.

Δύο διαδρομές ένα ταξίδι δηλαδή πήγαινε έλα μπορούν να κάνουν τέτοια βαπόρια κι εγώ πιστεύω ότι μόνο έτσι είναι αποδοτικά.Εάν για παράδειγμα έχει κάθε ημέρα δρομολόγιο(μπορεί μια ημέρα νεκρή να έχει ρεπό τον χειμώνα) από Πειραιά για Σύρο Μύκονο Ικαρία Σάμο με βολικά ωράρια τότε πιθανότατα να μπορέσει να πάρει το μεγαλύτερο κομμάτι της κίνησης για Ικαρία Σάμο κι ένα μεγάλο κομμάτι από την Σύρο Μύκονο οπότε να βγει η κερδοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Επανερχόμενος στο ίδιο θέμα, να ρωτήσω κάτι τους ειδικούς; Ανεξάρτητα το ποιό από τα δύο θα μπεί στην γραμμή Ικαρίας-Σάμου, τα λιμάνια (Εύδηλος, Άγιος Κήρυκος, Καρλοβάσι) τα "σηκώνουν" αυτά τα καράβια (βύθισμα, μήκος, ράμπες)?

Link to comment
Share on other sites

Ο Αγιος Κήρυκος ναι μεν δεν είναι λιμάνι και είναι ανοιχτό προς τους νοτιάδες εν τούτοις μπαίνει διότι δεν έχει πρόβλημα με τα βυθίσματα και επειδή είναι ανοιχτό λιμάνι δεν έχει στενότητα χώρου.Άσε που εάν μπεις ΄και δεν μπορείς να πιάσεις σηκώνεσαι και φεύγεις δεν σε παγιδεύει.

Στο Καρλόβασι το μεγαλύτερο πλοίο που έχει μπει είναι το ΜΑΡΙΝΑ το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο μήκος με το ΜΥΚΟΝΟΣ και στα μέτρα εχουν 4μ διαφορά.

Μπάινει δηλαδή αλλά πολύ οριακά και θέλει μεγαλή προσοχή αυτό το λιμάνι διότι αν μπεις μέσα πρέπει οπωσδήποτε να πιάσεις .Αν δεν μπορείς να πιάσεις δεν μπορείς να βγεις εξω ,έχει πολύ στενή μπούκα και θα γίνει ζημιά.

Στο Βαθύ δεν θα έχει πρόβλημα ενώ στον Εύδηλο έκαναν εκβάθυνση τώρα και πιθανότατα να μπορεί να μπει.Βέβαια με πολύ δυνατούς άνατολικούς καιρούς και πάλι δεν μπορεί να πιάσει.

Νομίζω όμως ότι η εταιρία ενδιααφέρεται για τον Εύδηλο κι όχι για τον Άγιο Κήρυκο στην Ικαρία.Άλλωστε από τον Εύδηλο είναι η μεγαλύτερη κίνηση κυρίως σε ΙΧ και χύμα επιβάτες το καλοκαίρι.

Τα λιμάνια σίγουρα δεν είναι καλά είναι δύσκολα πολύ πιο δύσκολα από της Χίου και της Μυτιλήνης.

Όμως αν βάλουμε τον ΠΗΓΑΣΟ και το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ που πιάνουν σε αυτά τα λιμάνια που είναι πολύ δυσκίνητα σε μανούβρα με περιορισμένο χώρο ή το ΜΑΡΙΝΑ που έχει αναλογες διαστάσεις με το ΝΗΣΟΣ ΤΑΔΕ και τουμπαριστές μηχανές ,δεν είναι κι ακατόρθωτο.

Link to comment
Share on other sites

Όμως αν βάλουμε τον ΠΗΓΑΣΟ και το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ που πιάνουν σε αυτά τα λιμάνια που είναι πολύ δυσκίνητα σε μανούβρα με περιορισμένο χώρο ή το ΜΑΡΙΝΑ που έχει και τουμπαριστές μηχανές ,δεν είναι κι ακατόρθωτο.

Ασχετο αλλα νομιζω οτι το Μαρινα ειναι απο τα λιγα Γιαπωνεζικα της ηλικιας του που εχει και Pitch και διπλα πηδαλια.

Link to comment
Share on other sites

Για το ότι έχει δύο πηδάλια είναι σίγουρο.Πάντως αφού μπαίνει Καρλόβασι το ΜΑΡΙΝΑ με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο θα μπαίνει και το αδελφό του ΜΥΚΟΝΟΣ αλλά όπως είπα και πριν οριακά τόσο στα βυθίσματα όσο και στο μήκος.

Link to comment
Share on other sites

Ιδού η ανακοίνωση της εταιρίας για την τοποθέτηση τρόπιδας και την έναρξη των εργασιών:

Η HELLENIC SEAWAYS A.N.E. ανακοινώνει ότι την 21-3-2006 έγινε η τελετή «θέση τρόπιδας» και η έναρξη ναυπήγησης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ».

Η μεγαλύτερη Ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία ανέθεσε στα Ναυπηγεία Ελευσίνας Α.Ε. και στην τεχνική εταιρεία ΜΑΡΕΝΚΟ Ε.Π.Ε. την ναυπήγηση του «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ», ενός υπερσύγχρονου Επιβατηγού-Οχηματαγωγού πλοίου, του οποίου τα χαρακτηριστικά είναι τα εξής:

Μήκος: 141 μέτρα

Πλάτος: 21 μέτρα

Χωρητικότητα: 1.800 επιβατών και 418 Ι.Χ. οχημάτων

Ταχύτητα : 28,2 κόμβοι

Το πλοίο θα κατασκευασθεί με πολυτελείς καμπίνες (272 κλίνες), καθίσματα αεροπορικού τύπου, εστιατόρια, 4 bars και σαλόνια. Θα είναι εφοδιασμένο με 4 κύριες μηχανές συνολικής ιπποδύναμης 43.000 ΒΗΡ, 2 Bow Τhrusters, Stabilizers και συστήματα λειτουργίας της σύγχρονης ναυπηγικής.

Το πλοίο θα είναι έτοιμο προς δρομολόγηση τον Ιούνιο του 2007.

Μετά την επιτυχή ναυπήγηση του Επιβατηγού-Οχηματαγωγού «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», το «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» είναι το δεύτερο Επιβατηγό –Οχηματαγωγό πλοίο που ναυπηγεί η εταιρεία μας σε Ελληνικό ναυπηγείο, αποδεικνύοντας εμπράκτως την εμπιστοσύνη της στα «Ελληνικά χέρια».

Πειραιάς 22 Μαρτίου 2006

www.dolphins.gr

Με το καλό η αποπεράτωση και η έναρξη δρομολογίων του σε μια εποχή που υπάρχει απόλυτη ανάγκη για νεοεισελθόντα πλοία.Oι 272 κλίνες προδίδουν ότι αυτό πιθανότατα θα πάει στην Χίο Μυτιλήνη.

Επίσης και μια φώτο που έβαλαν στο ίδιο site (www.dolphins.gr):

post-20-128326957355_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ξέρει κανείς πως πάνε οι εργασίες στο συγκεκριμένο καράβι? Έχει προχωρήσει καθόλου ή απλώς ελπίζουν πως θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2007 και θα γίνει όπως με το "Νήσος Μύκονος" απο θέμα καθυστερήσεων?

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε ελευσινα απο τον παλιο δρομο ή απο τον καινουργιο μεχρι τα διοδια αριστερη λωριδα:rolleyes: . υπαρχει προοδος ορατη και στον πιο αδαη.

οσο για το μάικονος βγηκε σε 9 μηνες οποτε ετσι και αλλιως επιτευγμα ειναι αλλα ας μην πιασουμε αυτη την κουβεντα τωρα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παντως ο Στριντζης χθες ανακοινωσε το ενδιαφερον της εταιριας για τα Δωδεκαννησα.Μπορει να εχασαν τον ΔΙΑΓΟΡΑ ο οποιος σε λιγες μερες θα βαφτει μπλε αλλα μαλλον θα υπαρξει κ αλλο μπλε στα Δωδεκαννησα.Κατι μου λεει πως μολις τελειωσει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα παει Χιο Μυτιληνη κ το ΜΥΚΟΝΟΣ θα πηγαινει Δωδεκανησα με καποιες προσεγγισεις κ σε Ικαρια-Σαμο.Λετε?

Link to comment
Share on other sites

Αν λεμε οτι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ειναι ακαταλληλο για Χιο-Μυτιληνη φαντασου ποσο πιο ακαταλληλο θα ειναι για Δωδεκανησα που οι αποστασεις ειναι μεγαλυτερες.Απο την αλλη με αυτη της εταιρεια δεν μπορεις να κανεις και πολλες προβλεψεις.Οσο ευκολα μπηκε στην Χιο-Μυτιληνη το ιδιο ευκολα μπορει να το παρει και να φυγει οπως εκανε και απο τις Δυτικες.

Προσωπικα παντως δεν νομιζω να θελει να χωθει στα χωραφια της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δεν θα χωθεί (έτσι πιστεύω εγώ κι έτσι δείχνουν οι μέχρι τώρα κινήσεις και των δύο εταιριών). The end!!!

Για να επανέλθω στο θέμα μας, πριν 2 μέρες είδα έστω κι από μακριά το πλοίο και αυτό που κατάλαβα με μια πολύ πρόχειρη ματιά είναι ότι με καμία κυβέρνηση δεν θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2007. Κατ'αρχήν είναι μια άμορφη μάζα σιδερικών που σου θυμίζει καράβι μόνο αν σκεφτείς ότι είσαι σε ναυπηγεία. Τέλος πάντων, μακάρι να πέφτω εγώ έξω.

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να χτιστει το πλοιο συντομα και να μπει σε μια γραμμη που του ταιριαζει γιατι μπορει να κανει με σωστη εκμεταλλευση την ιδια θραυση με τα BS Παροναξια.Σιγουρα χωρις καμπινες δεν κανει για Ροδο.Με καμπινες ομως γιατι οχι?Και ας μην αρχησουμε τις επιθεσεις στο πλοιο πριν καν ακουμπησει νερο απλα επειδη ανηκει σε λαθος(επειδη καποιοι την αντιπαθουν) εταιρεια οπως εγινε με το αδερφο του

Link to comment
Share on other sites

Ποιος είπε ότι ανήκει σε λάθος εταιρία; Ποιες επιθέσεις στο καινούριο;

Σε λάθος γραμμή έχει υποθεί ότι έχει πάει το ΜΥΚΟΝΟΣ όχι σε λάθος εταιρία. Τι θα πει λάθος εταιρία; Αν ήταν στη γραμμή που προοριζόταν ή γενικα σε κάποια γραμμή των Κυκλάδων ή ακόμα και της Ικαρίας, ποιος θα μίλαγε;΄Εκτός αν το ότι εγώ το έκοψα πίσω από το χρονοδιάγραμμα το θεωρείς κακία ή μομφή προς την εταιρία. Άλλο αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Μηλαω γενικα George γιατι ολοι μας στεκομαστε πολυ πιο κριτικα απο οποιαδηποτε αλλη εταιρεια στη συγκεκριμενη!;) Εγω πραγματικα θα ηθελα να δω και τα δυο παροναξια και ικαρια-σαμο αλλα δυσκολα να δουμε απευθειας αντιπαραθεση Hellenic vs. Blue Star.Γι'αυτο και λεω μακαρι να το δουμε στην ωρα του και στη σωστη γραμμη δηλαδη(αποψη μου) Κυκλαδες.Καλα και τα Δωδεκανησα αλλα ΟΧΙ αλλοι πειραματισμοι!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Να πουμε οτι ξεκινησε η κατασκευη του Νησος Χιος απο τα Ναυπηγεια Ελευσινας μεσα στη ναυπηγικη κλινη που βρισκεται στα αριστερα του ναυπηγειου οπως το κοιταμε απο την εθνικη οδο, ακριβως απο την απεναντι πλευρα των πλωτων δεξαμενων δηλαδη. Το μεχρι τωρα κατασκευασθεν τμημα δεν ειναι και πολυ μεγαλο αλλα στα μαγαζια η κατασκευη και αλλων μερων προχωρα. Τα Ναυπηγεια πιστευουν οτι το στοιχημα θα κερδηθει. Ειδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...