Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2006 Posted January 20, 2006 Οριστικά και αμετάκλητα το ναυπηγείο που θα το κατασκευάσει το πλοίο είναι, το ναυπηγείο της Ελευσίνας!! Δώσανε τη πιο οικονομική πρόσφορα!! Το πλοίο θα ξεκινήσει μόλις εγκριθεί το δάνειο από μια τράπεζα!!
GIANNHS LIMANHS Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 Χθες ήταν μέσα στο Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ ένας γερμανός επιθεωρητής που φωτογράφιζε την φόρτωση του πλοίου και από οτι έμαθα ασχολείται με τη ναυπήγηση του Ν.ΧΙΟΣ.
Orestis Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 Σύμφωνα με τη συνέντευξη του Γ. Στρίντζη στον χθεσινό «Επενδυτή» το πλοίο θα κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Ελευσίνας και εργολάβος θα είναι η εταιρία Merenco που είχε αναλάβει και το Νήσος Μύκονος. Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρίας, το πλοίο θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2007 και θα εκτελεί καθημερινά ένα κυκλικό δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιά – Σύρο –Μύκονο – Εύδηλο - Καρλόβασι (θα διανύει την απόσταση σε 7,5 ώρες).
Earl Granville Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 Οι 7,5 ώρες μακάρι να επιβεβαιωθούν για βαθύ αλλά το βλέπω πολύ αισιόδοξο. Με βάση τα 140 μίλια που απέχει ο Εύδηλος από Πειραιά με το separation κι αν βαλουμε και την Σύρο Μύκονο μέσα και να πηγαίνει το βαπόρι 26 μιλάκια το νωρίτερο που θα φτάσει στον Εύδηλο θα είναι σε 6 ώρες. Μετά έχουμε 26-27 μίλια για Καρλόβασι αλλη μια ώρα πάμε στις 7 και 15-16 μίλια Βαθύ Καρλόβασι γύρω στα 40 λεπτά χοντρικά πάμε στις 7 και 40. Ένα 20λεπτο το μπες βγες στον Εύδηλο και η αποεπιβίβαση επιβατών πάμε στις 8 και ένα μισάωρο του λάχιστον Καρλόβασι με τα ξεκοτσάριστα πιστεύω ότι ένας ρεαλιστικός χρόνος με καλές καιρικές συνθήκες είναι οι 8,5 ώρες. Από την άλλη δεν ξέρουμε αν τα μίλια που το υπολογίζουν το βαπόρι είναι ΤΑ ΙΔΙΑ με το αδελφό του ή ίσως υπολογίζουν για κάποιο τρόπο που η εταιρία θα ξέρει αν υπάρχει αυτός ο λόγος να βγάλει παραπάνω οπότε θα πλησιάσει τις 7,5 ώρες.
Artevelde Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Δηλαδη ποσο παραπανω να το πανε το πλοιο?Δεν νομιζω παραπανω.Απο την αλλη και οταν ξεκινουσε το ΙΘΑΚΗ απο Ραφηνα το 2000 ειχε πει ο κος Στριντζης οτι θα κανει το Ραφηνα-Παρο μεσω Συρου 3,5 ωρες.Τελικα το πλοιο εκανε 4 ωριτσες...
giorgosz Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Θα έχει τελικά περισσότερες καμπίνες από το αδελφό του? Αν ναι, δεν είχε συζητηθεί ότι θα αντάλλασαν γραμμές?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Εγκρίθηκε το δάνειο (από Τράπεζα Πειραιώς νομίζω) και ετοιμάζονται να ξεκινήσουνε τη κατασκευή!! Θα μεταφερθούν τα έτοιμα κομμάτια και λαμαρίνες στην Ελευσίνα με πλωτούς γερανούς!! Χρόνος παράδοσης υπολογίζετε σε 17 μήνες. Από άτομα λιγότερο αισιόδοξα, μιλάνε για 24 μήνες!!
Neptune Posted February 4, 2006 Author Posted February 4, 2006 Τα ατομα που λενε για 24 μηνες μαλλον ειναι γνωστες της δουλειας και οχι απαισιοδοξοι.. Η εταιρια εχει ζητησει προσφορες για μεταφορα των κομματιων του πλοιου ειτε με επικαθημενα ειτε μεσω θαλασσης
pie Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Ας γίνει και σε 24 μήνες....τουλάχιστον να γίνει Για καμπίνες κλπ, ξέρουμε τίποτα αλλαγές που θα γίνουν σε σχέση με το αδελφό του?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Να σημειώσω ότι στη συνέντευξη του Λασκαριδη, λέει ότι το καινούργιο που φτιάχνει η HSW, το αποκαλεί ως Νήσος Σάμος. Μάλλον επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες κάποιων shipfriends!! Η δανείστρια τράπεζα είναι Τράπεζα Πειραιώς, και ο κ. Νιωτης κατάγεται από τη Σάμο, μήπως έχει σχέση με το όνομα?? Μήπως θα πρέπει να αλλάξουμε το όνομα στο topic??
Artevelde Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Το εχω πει Παναγια εδω και κοντα ενα μηνα για το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και πραγματικα χαιρομαι γιατι η συνεντευξη αυτη επιβεβαιωνει αυτα που ειπα. Τωρα για το τοπικ να προτεινω να μετονομαστει,αλλα με εισαγωγικα αφου παρ'ολα αυτα και παλι μεχρι τοτε...Ποτε δεν ξερεις τι γινεται...
Earl Granville Posted March 11, 2006 Posted March 11, 2006 Εγώ για την ονομασία σαν ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ το έχω αναφέρει από τις 10 του Νοέμβρη. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι μετα από μια 6ετία η γραμμή θα αποκτήσει βαπόρι με ονομασία τοπικού χαρακτήρα.
cpt_hcp Posted March 11, 2006 Posted March 11, 2006 Εκτος και ανα αυτο παει ΧΙΟ,ΜΥΤΙΛΗΝΗ αν φτιαξουν περισσοτερες καμπινες...ποτε δεν ξερεις.
Earl Granville Posted March 11, 2006 Posted March 11, 2006 Καλά το που θα πάει κανείς δεν ξέρει. Λένε για Ικαρία Σάμο μπορεί να βάλουν καμπίνες και να καταλήξει Χίο Μυτιλήνη όπως λέει κι ο cpt hcp πολλά μπορεί να γίνουν μέχρι τότε. Απλά για την ώρα βασιζόμαστε στις ανακοινώσεις του κ.Στρίντζη και βλέπουμε στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση.
enas chiotis Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 Στο pdf που έδωσε ο Νηρέας για το ΚΕΕΠ αναφέρεται το ΕΓ/ΟΓ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και ότι η υπηρεσία ενέκρινε άδεια ναυπήγησης. Δεν επανέρχομαι στα του ονόματος, απλά το αναφέρω. http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=77&page=2
Artevelde Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Φαξ έστειλε σήμερα η εταιρεία στα πρακτορεία για να ενημερώσει για την τοποθέτηση της τρόπιδας στον νεο ΕΓ/ΟΓ "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ" Μου φαίνεται θα μας πάνε κατ'ευθείαν στο Δαφνί... Μην ξεχνάμε και την συνέντευξη του Λασκαρίδη στην οποία αναφέρεται το πλοίο ως "ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ" οπότε η ανακοίνωση αυτή τον "άδειασε" κανονικά, όπως και κάποιους συνεργάτες που ανέφεραν το πλοίο με αυτή την ονομασία...
Nick the Greek Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Καλα επειδη εχει πολλα ονοματα σαν τους διαρρηκτες και μεχρι να οριστικοποιηθει, μετονομασα και το τοπικ αναλογως
Artevelde Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Αν έχουν πάντως πρόβλημα να οριστικοποιήσουν ένα όνομα για το ΄πλοίο ας κάνουν διαγωνισμό με πλούσια δώρα του στυλ..."Ονομάστε το πλοίο και κερδίστε" (στα πρότυπα κάποιων ραδιοφωνικών σταθμών) Και αυτοί θα λύσουν το πρόβλημα και δε θα γίνεται το μπάχαλο...
express skiathos Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Αφησανε τα ΕΞΠΡΕΣ και πιάσανε τα Νήσος. Ένα ΕΞΠΡΕΣ ΦΑΝΤΟΜΑΣ ή ΕΞΠΡΕΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ θα ταίριαζε γάντι. Κια όποιος βρει το όνομα κερδίζει γλυφιντζούρι σε σχήμα HIGHSPEED με τσιχλόφουσκα μέσα παρακαλώ!! Τρέξτε...
Orestis Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Στο σχετικό δελτίο τύπου που υπάρχει στην ιστοσελίδα της εταιρίας , εκτός από το όνομα, μαθαίνουμε πως μια ουσιαστική διαφορά του σε σχέση με το Νήσος Μύκονος είναι πως θα έχει πολλά περισσότερα κρεβάτια (272).
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 1ον. Σοβαρό ανταγωνισμό έχουμε στη Χίο και όχι...στη Σάμο! 2ον. Πόσες φορές άλλαξε ο αριθμός κρεβατιών στο Μύκονος? Ε, άλλες τόσες θα αλλάξει και στο ΧΧΧΧΧ! 3ον. Όπως και να το λένε, όσα κρεβάτια και να έχει, όπου και αν πάει...είναι καλοδεχούμενο! Και -κυρίως- απαραίτητο, στα χάλια που έχουμε φθάσει!
georgios express Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Εάν πράγματι έχει 272 κλίνες και κάνει Πειραιά-Ικαρία-Βαθύ σε 6 ή 7 ώρες πως θα τις πουλήσει; Εννοώ τι ώρα πρέπει να φεύγει από Πειραιά για να πεισθεί ο επιβάτης να αγοράσει καμπίνα; Με μεσημβρινή ή απογευματινή ώρα αναχώρησης θα φθάνει στο Βαθύ 21.00, το πολύ 22.00 ή 23.00. Τα σαλόνια υποθέτω θα είναι πολύ ωραία και άνετα, άρα ο κόσμος θα κάθεται εκεί και το πολύ-πολύ να δουλέψουν bar/restaurant. Υπολογίζουν ίσως ότι οι επιβάτες της (υποτίθεται) άμεσης επιστροφής (νυκτερινό ταξίδι) θα αγοράσουν καμπίνες; Συμφέρει την Εταιρεία αυτό; Μήπως τελικά θα το ονομάσουν πράγματι Νήσος Χίος, θα πάει τελικά Χίο-Μυτιλήνη και ο μεγαλομέτοχος δεν θα στενοχωρηθεί καθόλου που δεν του έκαναν το κέφι να το πουν Νήσος Σάμος εφόσον ΜΗΝ πηγαίνοντας στη Σάμο θα φέρνει περισσότερα έσοδα, γεγονός μεγαλυτέρας σημασίας από τα περιστασιακά κέφια και καπρίτσια; (Και επί τη ευκαιρία: Μήπως το καράβι είναι μιά χαρά και για Κω-Ρόδο, μη λαμβανομένης βεβαίως υπ΄ όψιν, της μέχρι τούδε αμοιβαίας συμπαθείας με την Blue Star;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now