Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οριστικά και αμετάκλητα το ναυπηγείο που θα το κατασκευάσει το πλοίο είναι, το ναυπηγείο της Ελευσίνας!! Δώσανε τη πιο οικονομική πρόσφορα!! Το πλοίο θα ξεκινήσει μόλις εγκριθεί το δάνειο από μια τράπεζα!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με τη συνέντευξη του Γ. Στρίντζη στον χθεσινό «Επενδυτή» το πλοίο θα κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Ελευσίνας και εργολάβος θα είναι η εταιρία Merenco που είχε αναλάβει και το Νήσος Μύκονος. Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρίας, το πλοίο θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2007 και θα εκτελεί καθημερινά ένα κυκλικό δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιά – Σύρο –Μύκονο – Εύδηλο - Καρλόβασι (θα διανύει την απόσταση σε 7,5 ώρες).

Link to comment
Share on other sites

Οι 7,5 ώρες μακάρι να επιβεβαιωθούν για βαθύ αλλά το βλέπω πολύ αισιόδοξο.

Με βάση τα 140 μίλια που απέχει ο Εύδηλος από Πειραιά με το separation κι αν βαλουμε και την Σύρο Μύκονο μέσα και να πηγαίνει το βαπόρι 26 μιλάκια το νωρίτερο που θα φτάσει στον Εύδηλο θα είναι σε 6 ώρες.

Μετά έχουμε 26-27 μίλια για Καρλόβασι αλλη μια ώρα πάμε στις 7 και 15-16 μίλια Βαθύ Καρλόβασι γύρω στα 40 λεπτά χοντρικά πάμε στις 7 και 40.

Ένα 20λεπτο το μπες βγες στον Εύδηλο και η αποεπιβίβαση επιβατών πάμε στις 8 και ένα μισάωρο του λάχιστον Καρλόβασι με τα ξεκοτσάριστα πιστεύω ότι ένας ρεαλιστικός χρόνος με καλές καιρικές συνθήκες είναι οι 8,5 ώρες.

Από την άλλη δεν ξέρουμε αν τα μίλια που το υπολογίζουν το βαπόρι είναι ΤΑ ΙΔΙΑ με το αδελφό του ή ίσως υπολογίζουν για κάποιο τρόπο που η εταιρία θα ξέρει αν υπάρχει αυτός ο λόγος να βγάλει παραπάνω οπότε θα πλησιάσει τις 7,5 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ποσο παραπανω να το πανε το πλοιο?Δεν νομιζω παραπανω.Απο την αλλη και οταν ξεκινουσε το ΙΘΑΚΗ απο Ραφηνα το 2000 ειχε πει ο κος Στριντζης οτι θα κανει το Ραφηνα-Παρο μεσω Συρου 3,5 ωρες.Τελικα το πλοιο εκανε 4 ωριτσες...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγκρίθηκε το δάνειο (από Τράπεζα Πειραιώς νομίζω) και ετοιμάζονται να ξεκινήσουνε τη κατασκευή!! Θα μεταφερθούν τα έτοιμα κομμάτια και λαμαρίνες στην Ελευσίνα με πλωτούς γερανούς!! Χρόνος παράδοσης υπολογίζετε σε 17 μήνες. Από άτομα λιγότερο αισιόδοξα, μιλάνε για 24 μήνες!!

Link to comment
Share on other sites

Τα ατομα που λενε για 24 μηνες μαλλον ειναι γνωστες της δουλειας και οχι απαισιοδοξοι.. Η εταιρια εχει ζητησει προσφορες για μεταφορα των κομματιων του πλοιου ειτε με επικαθημενα ειτε μεσω θαλασσης

Link to comment
Share on other sites

Ας γίνει και σε 24 μήνες....τουλάχιστον να γίνει:eek: Για καμπίνες κλπ, ξέρουμε τίποτα αλλαγές που θα γίνουν σε σχέση με το αδελφό του?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να σημειώσω ότι στη συνέντευξη του Λασκαριδη, λέει ότι το καινούργιο που φτιάχνει η HSW, το αποκαλεί ως Νήσος Σάμος. Μάλλον επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες κάποιων shipfriends!! Η δανείστρια τράπεζα είναι Τράπεζα Πειραιώς, και ο κ. Νιωτης κατάγεται από τη Σάμο, μήπως έχει σχέση με το όνομα??

Μήπως θα πρέπει να αλλάξουμε το όνομα στο topic??

Link to comment
Share on other sites

Το εχω πει Παναγια εδω και κοντα ενα μηνα για το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και πραγματικα χαιρομαι γιατι η συνεντευξη αυτη επιβεβαιωνει αυτα που ειπα.

Τωρα για το τοπικ να προτεινω να μετονομαστει,αλλα με εισαγωγικα αφου παρ'ολα αυτα και παλι μεχρι τοτε...Ποτε δεν ξερεις τι γινεται...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ για την ονομασία σαν ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ το έχω αναφέρει από τις 10 του Νοέμβρη.

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι μετα από μια 6ετία η γραμμή θα αποκτήσει βαπόρι με ονομασία τοπικού χαρακτήρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά το που θα πάει κανείς δεν ξέρει.

Λένε για Ικαρία Σάμο μπορεί να βάλουν καμπίνες και να καταλήξει Χίο Μυτιλήνη όπως λέει κι ο cpt hcp πολλά μπορεί να γίνουν μέχρι τότε.

Απλά για την ώρα βασιζόμαστε στις ανακοινώσεις του κ.Στρίντζη και βλέπουμε στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Στο pdf που έδωσε ο Νηρέας για το ΚΕΕΠ αναφέρεται το ΕΓ/ΟΓ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και ότι η υπηρεσία ενέκρινε άδεια ναυπήγησης.

Δεν επανέρχομαι στα του ονόματος, απλά το αναφέρω.

http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=77&page=2

Link to comment
Share on other sites

Φαξ έστειλε σήμερα η εταιρεία στα πρακτορεία για να ενημερώσει για την τοποθέτηση της τρόπιδας στον νεο ΕΓ/ΟΓ "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ" :eek:

Μου φαίνεται θα μας πάνε κατ'ευθείαν στο Δαφνί...

Μην ξεχνάμε και την συνέντευξη του Λασκαρίδη στην οποία αναφέρεται το πλοίο ως "ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ" οπότε η ανακοίνωση αυτή τον "άδειασε" κανονικά, όπως και κάποιους συνεργάτες που ανέφεραν το πλοίο με αυτή την ονομασία...

Link to comment
Share on other sites

Αν έχουν πάντως πρόβλημα να οριστικοποιήσουν ένα όνομα για το ΄πλοίο ας κάνουν διαγωνισμό με πλούσια δώρα του στυλ..."Ονομάστε το πλοίο και κερδίστε" (στα πρότυπα κάποιων ραδιοφωνικών σταθμών)

Και αυτοί θα λύσουν το πρόβλημα και δε θα γίνεται το μπάχαλο...:eek:

Link to comment
Share on other sites

Αφησανε τα ΕΞΠΡΕΣ και πιάσανε τα Νήσος. Ένα ΕΞΠΡΕΣ ΦΑΝΤΟΜΑΣ ή ΕΞΠΡΕΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ θα ταίριαζε γάντι.

Κια όποιος βρει το όνομα κερδίζει γλυφιντζούρι σε σχήμα HIGHSPEED με τσιχλόφουσκα μέσα παρακαλώ!! Τρέξτε...

Link to comment
Share on other sites

Στο σχετικό δελτίο τύπου που υπάρχει στην ιστοσελίδα της εταιρίας , εκτός από το όνομα, μαθαίνουμε πως μια ουσιαστική διαφορά του σε σχέση με το Νήσος Μύκονος είναι πως θα έχει πολλά περισσότερα κρεβάτια (272).

Link to comment
Share on other sites

1ον. Σοβαρό ανταγωνισμό έχουμε στη Χίο και όχι...στη Σάμο!

2ον. Πόσες φορές άλλαξε ο αριθμός κρεβατιών στο Μύκονος? Ε, άλλες τόσες θα αλλάξει και στο ΧΧΧΧΧ!

3ον. Όπως και να το λένε, όσα κρεβάτια και να έχει, όπου και αν πάει...είναι καλοδεχούμενο!

Και -κυρίως- απαραίτητο, στα χάλια που έχουμε φθάσει!

Link to comment
Share on other sites

Εάν πράγματι έχει 272 κλίνες και κάνει Πειραιά-Ικαρία-Βαθύ σε 6 ή 7 ώρες πως θα τις πουλήσει; Εννοώ τι ώρα πρέπει να φεύγει από Πειραιά για να πεισθεί ο επιβάτης να αγοράσει καμπίνα; Με μεσημβρινή ή απογευματινή ώρα αναχώρησης θα φθάνει στο Βαθύ 21.00, το πολύ 22.00 ή 23.00. Τα σαλόνια υποθέτω θα είναι πολύ ωραία και άνετα, άρα ο κόσμος θα κάθεται εκεί και το πολύ-πολύ να δουλέψουν bar/restaurant. Υπολογίζουν ίσως ότι οι επιβάτες της (υποτίθεται) άμεσης επιστροφής (νυκτερινό ταξίδι) θα αγοράσουν καμπίνες; Συμφέρει την Εταιρεία αυτό; Μήπως τελικά θα το ονομάσουν πράγματι Νήσος Χίος, θα πάει τελικά Χίο-Μυτιλήνη και ο μεγαλομέτοχος δεν θα στενοχωρηθεί καθόλου που δεν του έκαναν το κέφι να το πουν Νήσος Σάμος εφόσον ΜΗΝ πηγαίνοντας στη Σάμο θα φέρνει περισσότερα έσοδα, γεγονός μεγαλυτέρας σημασίας από τα περιστασιακά κέφια και καπρίτσια;

(Και επί τη ευκαιρία: Μήπως το καράβι είναι μιά χαρά και για Κω-Ρόδο, μη λαμβανομένης βεβαίως υπ΄ όψιν, της μέχρι τούδε αμοιβαίας συμπαθείας με την Blue Star;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...