Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Nissos Chios Main Particulars / Νησος Χίος Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Nissos Chios

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):

IMO Number: 9215555

LOA / Μέγιστο Μήκος: 141,00 m

Breadth / Πλάτος: 21,00 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 7864 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2007

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Elefsis Shipyards, GREECE

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4X WARTSILA-NSD 12V38, 31680KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 25,5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Hellenic Seaways

_______________________________

(2007, ordered as Superferry Mykonos for Strintzis Lines, ex-Νήσος Χίος)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι και αυτό, αν δεν κανω λάθος αγορασμένο από τη Hellenic.Πως και που θα κατασκευαστεί μόνο στην εταιρεία το ξέρουν.Και από όνομα να τολμήσω να πω Νήσος Χίος. Αφού εξ αρχής τα ονόματα των δύο αδελφών ήταν Blue Star Μύκονος και Blue Star Χίος. Αλλά μάλλον τρέχω. Προς το παρόν ούτε Blue Koufar είναι, αλλά Blue Sections.

Link to comment
Share on other sites

Φημες λενε πως δυο ειναι τα επικρατεστερα ονοματα για το δευτερο αδερφο...Ειτε ΝΗΣΟΣ ΠΑΡΟΣ ειτε ΝΗΣΟΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ με επικρατεστερο το δευτερο αφου αν επιλεγει το πρωτο ισως να επικρατησει συγχυση με το μικρο ξαδερφακι του...Και απο αυτο φαινεται και η γραμμμη που μαλλον θα δρομμολογηθει...

Link to comment
Share on other sites

Το δεύτερο κουφάρι ακόμα δεν έχουν αποφασίσει που θα κατασκευαστεί.Πιθανόν και στον Σκαραμαγκά αλλά εξετάζονται και άλλες λύσεις τώρα το μόνο που ασχολούνται είναι πότε θα τελειώσει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Πάντως για το δεύτερο πολύ δυνατά παίζει και η Ικαρία Σάμος.

Link to comment
Share on other sites

Τα κομματια του απ οτι ξερω υπαρχουν στις αποθηκες. Παντως αν γινει και το δευτερο τοτε ποιο πιθανο ειναι να συνεχισει αυτο Χιο Μυτιληνη και να κατασκευαστει με περισσοτερα κρεβατια και το πρωτο να παει Ικαρια Σαμο

Link to comment
Share on other sites

Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται :D

Οπως το λες. Αν και δε θα πρεπει να το αποκλειουμε τελειως αυτο.. Ωστοσο εκει υπαρχει και ο αδερφος μας ο Περικλης και φυσικα δεν ανταγωνιζομαστε τον αδερφο μας

Link to comment
Share on other sites

Κατσε να δουμε τι θα γινει με τα πλανα της HSW για το 2006 γιατι απο οτι φαινεται μεχρι τωρα δεν εχει αναφερει για το αδελφακι του.....Και να δουμε μεχρι που θα φτασουν τα λεφτα που θα ριξουν...Το κουβα δεν τον αδειαζεις ολο μεμιας και σε τετοιους καιρους που βρισκομαστε...

Link to comment
Share on other sites

Στα ναυπηγεια παντως κατω δεν εχουν καμια ενημερωση σχετικα με το δευτερο πλοιο... Ας τελειωσει με το καλο το πρωτο και βλεπουμε...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ότι θα φτιαχτεί είναι σίγουρο και μάλιστα θα ονομαστεί ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και θα ξεκινήσουν οι εργασίες σύντομα.

Οσο για τα λεφτά η Ελλενικ είναι στην πιο καλήθυέση απο οικονομικής πλευράς σε σύγκριση με τις υπολοιπες εταιρίες χώρια που το πορτοφόλι της Πειραιώς σηκώνει κι άλλη χρηματοδότηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τώρα που τελείωσε το Νήσος Μύκονος μετά απο τόσες καθηστερήσεις, πρέπει να βάλουνε σιγά σιγά μπροστά για το Νήσος Χίος.

Γιατί πάλι θα χάσουν το Καλοκαίρι. Άντε να μπεί μέσα η Μαρένκο και σ'αυτό να τελειώνουμε που έχει μείνει τόσος κόσμος χωρίς δουλειά.

Αλήθεια, πόσο καιρό μπορεί να πάρει μόνο η συναρμολόγηση του? (Για να φτάσει σε σημείο που μπορούν να μπούν μέσα ηλεκτρολόγοι κλπ?)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, μάλλον μιλάς για καλοκαίρι 2007. Εγώ προσωπικά το θεωρώ αδιανόητο να υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει πως το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα είναι έτοιμο μέσα στο 2006.

Link to comment
Share on other sites

Ο Στρίντζης σήμερα στα εγκαίνια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην ομιλία του ανέφερε ότι ήδη οι εταιρία βρίσκεται σε διαπραγμετεύσεις με ναυπηγεία για την κατασκευή του έταιρου κουφαριού και πολύ σύντομα θα έχει παρθεί η απόφαση για το που θα κατασκευαστει.

Οπως και να έχει το καλοκαίρι δεν το προλαβαίνει με τίποτα.

Εδώ το ΜΥΚΟΝΟΣ του οποίου η κατασκευή είχε προχωρήσει και τουλάχιστον είχε πάρει την μορφή βαποριού και χρειάστηκε 11 μήνες να αποπερατωθεί.

Προσωπική εκτίμηση μου αν και έφοσον η κατασκευή ξεκινήσει σύντομα σε4 1-2 μήνες το πολύ είναι ΄΄οτι το πλοίο θα είναι έτοιμο κατα τον Μάρτη Απρίλη του 2007 κοντά στο Πάσχα δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ αισιοδοξο σ ακουω... Μεχρι να παρθει η αποφαση να ξεκινησει... Και αν δε φτιαχτει εδω και πρεπει να μεταφερθει κιολας εκτος Ελλαδας χαιρετισματα.. Αλλος ενας μηνας στην πλατη μεχρι να παει και να ερθει

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ενοούσα στην ερώτησή μου.

¨Ετσι έχω ακούσει κι'εγώ, οτι μέχρι τα τέλη του Σεπτέμβρη το πολύ μέσα Οκτώβρη, θα πρέπει να γίνει η ανάθεση για την κατασκευή του (αν όχι στα ίδια τα Ναυπηγεία, σε κάποιο εργολάβο)

Αυτό όμως θα μαθευτεί την τελευταία στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι θα βγεί και αυτό από τα ίδια ναυπηγεία. Η μητρική εταιρεία, η Thyssenkrupp Marine, αναβαθμίζει το ρόλο του Σκαραμαγκά στον σχεδιασμό του ομίλου. Γι' αυτό και ανέλαβε την διοίκηση των ναυπηγείων Γερμανός- υψηλόβαθμο στέλεχος του ομίλου.

Πιστεύω ότι, αν όχι για άμεσα επιχειρηματικούς λόγους, θα αναλάβει και το δεύτερο. Τουλάχιστον για να έχουν δουλειά και να μην προχωρήσει σε απολύσεις, ώστε τουλάχιστον να μην έχει προβλήματα.

Και, βέβαια, να έχει ένα παραπάνω λόγο σε τυχόν νέες ναυπηγήσεις. Αν και όποτε αποφασιστεί να επιδοτηθούν. Και βεβαίως να έχει και την έξωθεν καλή μαρτυρία στις παραγγελίες του ΠΝ.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα δώσει τιμή όσο-όσο για να πάρει την δουλειά, αλλά θα την κυνηγήσει.

Τώρα, τι έχουν στο μυαλό τους οι Γερμανοί και τι θα κάνουν, μόνο αυτοί ξέρουν.

Πάντως δεν είναι και λίγο πράγμα η τεχνογνωσία που απέκτησαν με το "Μύκονος". Και για τους μεν και για τους δε.

Link to comment
Share on other sites

Η ΕΛΛΕΝΙΚ έχει συνάψει συμφωνία με την Marenco για την κατασκευή και των 2 πλοίων.

Από εκεί και πέρα λόγω στην τελική απόφαση πιθανόν να έχει και αυτή η εταιρία.

Εν τέλει κι εγώ πιστεύω ότι για λόγους οικονομικούς,χρονικής πίεσης και διαδικασιών το πλοίο θα κατασκευαστεί στον Σκαραμαγκά.

Κι όταν λέω οικονομικούς δεν εννοώ μόνο καλύτερη προσφορα από το ναυπηγείο.

Το να στήσεις ένα ολόκληρο τιμ(αρχιπλοίαρχοι,αρχιμηχανικοί,ναυπηγοί,υπάλληλοι του γραφείου,πλήρωμα) που θα παρακολουθεί την κατασκευή του πλοίου σε κάποιο ναυπηγείο του εξωτερικού απαιτεί πολλά έξοδα για την διαμονή τους ,γισα την σίτησή τους αλλά και για τα εκτός έδρας που θα πληρώνονται επιπλέον.

Χώρια που ο Στρίντζης στον Σκαραμαγκά πάει όποτε θέλει ενώ στο εξωτερικό είναι δύσκολο να το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, κατά τη διάρκεια που κατασκευαζόταν το Ν. Μύκονος ήταν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για να επιβλέπει.

Δεν νομίζω πως έχει πάντως άμεσο αντίκτυπο για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας των ναυπηγείων των ίδιων, αφου δεν τα κατασκευάζουν άτομα που έχουν προσληφθεί στο Σκαραμγκά αλλα εργολάβος

Αυτός που κατά πάσα πιθανότητα θα αναλάβει, είναι η Marenco, που αποπεράτωσε και το πρώτο, αλλα απο θέμα απολύσεων δεν θα θιγούν τα Ναυπηγεία. Ήδη στη Marenco οι περισσότεροι απολύθηκαν

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν πάρουν μια ροή οι συνθήκες στο Ναυπηγείο - σε οτι αφορά Διοίκηση - πλοίο δεν θα δούμε!! Και βέβαια μην περιμένετε και τίποτα απο το Π.Ν αφου ως γνωστό η HDW είχε κάνει 7 μυνήσεις! Όλοι εκει μέσα στο Ναυπηγείο περιμένουν τις εξελίξεις μέσα στο χειμώνα. Μετά θα ξανασυζητήσουμε για το πλοίο!!! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...