Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάνει σχεδόν την ίδια ώρα με τα μεγάλα για το Ηράκλειο και ας έχει και τη Σαντορίνη ενδιάμεσα!!!

Έφαγε δεμένος στη Σαντορίνη 1 ώρα,το γκαράζ του είναι στενό και θέλει προσοχή.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Έφυγε από Πειραιά με σχεδόν 2 ώρες καθυστέρηση.

Στη Σαντορίνη έμεινε περίπου 1 ώρα και κάτι, λίγο πάνω από το προγραμματισμένο του. 

Στο Ηράκλειο αντί για 1 ώρα και 10 έκατσε σχεδόν 2 ώρες... 

Πήγαινε 24.5 κόμβους για να καλύψει μέρος της μεγάλης καθυστέρησης και όντως τη μείωσε στη 1 ώρα για την Κάρπαθο. 

Όταν θα φεύγει από Πειραιά στην ώρα του και αρχίσουν να ρολάρουν στο φόρτωμα, λογικά θα χρειάζονται περίπου όση ώρα δηλώνουν σε Σαντορίνη και Ηράκλειο, οπότε με 22 κόμβους και κάτι ψιλά θα βγαίνει το ταξίδι. 

Μόνο φουλ σεζόν που θα υπάρχει θέμα με την επιπλέον κίνηση θα το βλέπουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα. 

Link to comment
Share on other sites

Μου έχουν μεταφέρει οδηγοί νταλικών πως το γκαράζ του είναι στενό και τους δυσκολεύει.Με τα πολλά κομμάτια που θα κατεβάζει Σαντορίνη,πιστεύω πως ο χρόνος παραμονής του θα είναι όσος έκανε στο 1ο του δρομολόγιο,άντε να τον βελτιώσει λίγο.

Γενικά λόγω του γκαράζ του και των πολλών νταλικών πιστεύω πως θα καθυστερεί στα λιμάνια.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Στα λιμάνια της γραμμής πάντως, όπως περιμέναμε.., κουστουμάτοι, κουστοδία, ο βουλευτής Γιάννης Πάπας να στολίζει την άφιξη με φανφάρες, αερολογίες για το ταχύπλοο που ξεκινάει τον άλλο μήνα, κτλ κτλ κτλ. Βουλωμένο γράμμα διαβάζαμε εδώ μέσα στο φόρουμ...

Στα του ταξιδιού, καλοτάξιδο αν και δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο ο καιρός, "πετούσε" από λιμάνι σε λιμάνι (σε σχέση με το Πρέβελης), αναχώρηση από Κρήτη με γκαράζ σχεδόν γεμάτο (όταν κατέβηκε ο γνωστός μου στο γκαράζ για να αποβιβαστεί στην Κάσο είχε χώρο για φορτηγά πίσω από την μπουκαπόρτα και στην γραμμή για την ράμπα του άνω γκαράζ, όλο το άλλο φουλ), από κόσμο μέτρια πράγματα.

Καλή αρχή και καλές θάλασσες στο καραβάκι και στο πλήρωμα!

Link to comment
Share on other sites

Στο 1ο κοντοτάξιδο του, μόνο με Σαντορίνη και Ανάφη, πριν την Κάσο. Έκανε από μπούκα σε μπούκα 13.5 ώρες για Κάρπαθο. Αν δεν περίμενε και στην Κάσο μέχρι την αναχώρηση του, γιατί έφτασε νωρίτερα, θα ήταν ίσως και κάνα 15λεπτο ακόμα πιο σύντομο.

Αυτό το δρομολόγιο είναι πραγματικά καταπληκτικό για τους μακρινούς επισκέπτες. 

Link to comment
Share on other sites

To πλοίο παει και πιο οικονομικά και με τις 3 μηχανές . Το θέμα του το μεγαλο ειναι στην φόρτωση του. Το γκαράζ ειναι στενό οι νταλικες καθυστερουν πολύ να μπούν και να παρουν θέση γενικα ειναι ενα πλοιο ως προς το γκαράζ μικρό και αυτό του δημιουργει καθυστερίσεις .. το θέμα ειναι οταν αυξηθεί η Θερινή κίνηση τι θα κάνει .. θεωρω πως θα χρειαστεή και την συνδρομή και 2ου πλοίου πχ επικουρικά το Πρέβελης η πχ αν έρθει το Blue Star 1 μηπως το αντικαταστήσει γιια τα δρομολόγια αιχμής. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που παρατηρώ με τα έως τώρα δεδομένα είναι πως Σαντορίνη και Κάρπαθο χωλαίνει. Στην μεν λόγω κίνησης (σε αυτό το γκαράζ να κοτσάρεις και να ξεκοτσάρεις 30 κομμάτια είναι πάνω από την μια ώρα που προβλέπεται βάση προγράμματος) και στη δε λόγω λιμανιού (οι 5-10 καρότσες του δρομολογίου μέχρι να βγουν από το γκαράζ, να πάνε μέχρι το λιμεναρχείο που έχει χώρο, να τις ξεκοτσάρουν, και πίσω) είναι πάνω από το μισάωρο που προβλέπεται βάση προγράμματος). Το Πρέβελης έκανε μια ώρα κάθε φορά στα Πηγάδια.

Το δευτερο πως με τις ταχύτητες που πάει στο δρομολόγιο, θα μπορούσε να το βγάλει και το Μύκονος. Ακόμα και τώρα που κουτσαίνει, με 22 μπορεί να πάει. Δε θα με παραξένευε δηλαδή στο μέλλον να γινόταν καμιά τράμπα του ενός στην γραμμή του άλλου. 

Link to comment
Share on other sites

Σημερινή φωτογραφία του Χίος στο λιμάνι της Κάσου προερχόμενο από Κρήτη. Το γκαράζ είναι μέχρι τον καταπέλτη. Να φανταστώ πως το εκατοσταχίλιαρο της επιδότησης είναι για "μπουρμπουάρ"..! 

(Η φώτο είναι ψαρεμένη από το φου-μπου) 

IMG_20230513_144001.jpg

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Strofalos said:

 Να φανταστώ πως το εκατοσταχίλιαρο της επιδότησης είναι για "μπουρμπουάρ"..! 

Αν ηταν ετσι στο διαγωνισμο θα επαιρναν μερος 100 βαπορια...που λεει ο λογος...

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι γίνεται γενικά, αλλά η εικόνα μιλάει από μόνη της..! Τα οχήματα είναι μέχρι τον καταπέλτη. Και επειδή την ξέρουμε μπόλικοι εδώ μέσα την γραμμή, δεν είναι ιδιαίτερο κατόρθωμα να δώσει η Κρήτη 25-30 νταλίκες για Κασοκαρπαθία και Ρόδο στο δρομολόγιο του Σαββάτου. Οι φωτογραφίες είναι ευγενική χορηγία της Βιργινίας Δασκαλάκη, κάτοικος Κάσου. 

Link to comment
Share on other sites

Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι της Σητείας

Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι της Κάσου

Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι της Καρπάθου

Βίντεο από τη πρώτη άφιξη του Blue Star Chios στο λιμάνι του Διαφάνι

Edited by Nick the Greek
Links
Link to comment
Share on other sites

Στις 10-04 Το ταξίδεψα στην επιστροφή του προς Πειραιά σε ένα από τα έκτακτα δρομολόγια του για Πάρο στην κυριολεξία σαν τσιμεντάδικο….
Ήμασταν όλοι κι όλοι εφτά επιβάτες και ότι ασυνόδευτο Φορτηγό είχε βάλει.
Ο κλιματισμός ήτανε φουλ στο κρύο και το πλήρωμα συνεχώς καθάριζε.
Όταν ρώτησα ''Γιατί ρε παιδιά έχουμε παγώσει?'' μου εξήγησαν ότι καθαρίζουν το πλοίο ανελλιπως διότι επέστρεψε σε άθλια κατάσταση από το Μαρόκο, κάθε βράδυ αερίζουν καθαρίζουν και επισκευάζουν την ζημιές, όλα αυτά διότι το πλοίο δεν πήγε με πλήρωμα  στο Μαρόκο πήρε πλήρωμα από κει, βέβαια δεν ξέρω τι ισχύει , Αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι όντως έτρεχε το πλήρωμα  όλο το βράδυ και υπήρχαν έντονα σημάδια κακοποίησης σε καρέκλες τραπέζια καναπέδες στις αεροπορικές και γενικά ηταν Ταλαιπωρημένο.
Το πλοίο στην αρχή πήγαινε περίπου 22-23 μήλα και παρατήρησα έναν έντονο συντονισμό . Σιγά-σιγά όμως ανέβασε και ο συντονισμός εξαφανίστηκε ,άρχισε να πετάει και τελικά το έκανε λύσε-δέσε περίπου 4 ωρες!!!
.

BS Chios a.jpg

IMG_6162 (5).jpg

Link to comment
Share on other sites

Όταν το πλοίο γύρισε από την Balearia στην Hellenic αν δεν κάνω λάθος έκανε εκτεταμένη επισκευή σε όλους τους τομεις. Δεν επιδιορθώθηκαν αυτά; Το ότι το πλοίο το αερίζουν κάθε βράδυ λόγω της θητείας του στο Μαροκο αν μη τι άλλο μου ακούγεται υπερβολικο…

Link to comment
Share on other sites

On 5/11/2023 at 10:10 AM, DIMITRISMENTAKIS said:

To πλοίο παει και πιο οικονομικά και με τις 3 μηχανές

Αυτό το έχω ξαναδεί αλλά αδυνατώ να το κατανοήσω! ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ παρακαλώ!!!

Λογικά με ασύμμετρη ώση πρέπει να "βάζει τιμόνι">οπισθέλκουσα.

Επίσης η απαίτηση ιπποδύναμης για κάθε κόμβο σε ψηλές ταχύτητες (>12-13) είναι αύξουσα.

Συνεπώς συμπεραίνω ότι με 2 μηχανές (αριστερά-δεξιά) στο optimum λειτουργίας (περ. 80-85%) πρέπει να "τρέχει" οικονομικότερα τουλάχιστον όσον αφορά στην κατανάλωση.

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αν κάνω λάθος και που? Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

On 8/14/2019 at 6:55 PM, nomikos said:

Το πλοιο παρολο που τηρει τα ωραρια του και παραμενει ταχυτατο εχει αρχισει να παραμελειται.Συγκεκριμενα σε προσφατο ταξιδι οι εσωτερικοι χωροι ειναι βρωμικοι καποια αεροπορικα καθισματα και πολυθρονες ειναι σκισμενα και οι οροφες ετριζαν.Στα καταστρωματα οι λαμαρινες βουλιαζουν και εχει εμφανισθει σκουρια σε πολλα σημεια (επιπεδου Πρεβελης).Ειναι απαραδεκτο για ενα τετοιο στολιδι βαπορι να υπαρχει αυτη η εικονα.Μπορει να εχει γινει γυρολογος,μπορει να εχει ναυλωθει στο εξωτερικο αλλα μιλαμε για το Νησος Χιος.Η Αττικα ισως δινει εμφαση στα Blue Star και οχι στα της HSW.

Γιατί μας παραξενεύει κάτι το οποίο υφίσταται από το 2019.

Προφανώς η Αττικα το συντηρεί όσο πρέπει και σίγουρα δεν επιδιώκει τα ίδια επίπεδα συντήρησης με κάτι Δήλος κλπ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...