Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 hours ago, Annivas said:

Από 17 Μαρτίου στη Σάμο - Ικαρία

Από 17 Μαρτίου και μέχρι τη Μεγάλη Δευτέρα 10 Απριλίου σύμφωνα με το σύστημα στη γραμμή Ικαρίας-Σάμου-άγονη βορείου Αιγαίου.  Από Μεγάλη Τρίτη 11 Απριλίου ξαναμπαίνει στη γραμμή το BsMyconos.  Και μάλλον κάπου εκεί  (δηλαδή λίγο πριν το Πάσχα) βλέπω να ξεκινάει το BsChios την άγονη Κάσου-Καρπάθου

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει φτιαχτεί το ΜΥΚΟΝΟΣ (έτσι φαίνεται μεχρι τώρα) είναι λογικό να παραμείνει το σκραμπεροφόρο (που καιει φτηνό καυσιμο) στο ταξίδι με τις πολλές ώρες λειτουργίας, οπότε το ΧΙΟΣ που καιει το ακριβό να πάει ΣΤΜ με τις λίγες ώρες ταξιδιού, οπότε κερδίζουν από τα καύσιμα.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Και με τρείς μηχανές ακόμη πιο οικονομικά θα είναι ... έτσι κι αν έτσι δεν του έχουν βάλει κανένα έκτακτο δρομολόγιο για το Πάσχα που να μην μπορεί να το βγάλει λόγω ταχύτητας...

Link to comment
Share on other sites

Ετσι όπως το πάνε αυτοί, στο τέλος τους έχω ικανούς στην Κασοκαρπαθία να βάζουν το Blue star Myconos που έχει scrubbers (και όποιος πρόλαβε καμπίνα πρόλαβε) και να αφήνουν το Blue Star Chios στα καλοκαιρινά δρομολόγια προς Ικαρία-Σάμο.  Διακρίνω ελαφρώς μια τάση να βγάζουμε απο τη "μύγα ξύγκι"...

Edit: Ευτυχώς που νομικά η προκήρυξη προβλέπει και συγκεκριμένο αριθμό κρεβατιών

Link to comment
Share on other sites

Το Μύκονος δε μπορεί να εκτελέσει πλόες στην επιδοτούμενη γραμμή Κάσου και Καρπάθου λόγω κατηγορίας.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ε...αυτό ουσιαστικά γράφω βρε φιλε στο edit του προηγούμενου post μου. Και βασικά υπονοώ ότι αν δεν υπήρχαν κάποιες ρήτρες για τις άγονες, θα βλεπαμε 'σημεία και τέρατα' από κάποιες εταιρείες 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

H κατηγορία δεν έχει να κάνει με τον αριθμό κρεβατιών. Το BS Chios είναι για πλόες κατηγορίας Α, το BS Myconos για πλόες κατηγορίας Β.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πασπαρτου της εταιρίας θα κάνει τα έκτακτα πασχαλινα Παροναξίας Σαντορίνης αντί του Διαγόρα από Μ. Τριτη για μια εβδομάδα. 

Link to comment
Share on other sites

Μήπως επειδη με τις παρατάσεις στην ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ που έχουν παρει τα πλοία και εχει σπρώχτει ο δεξαμενισμος του ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ κοντα στο Πασχα , μείνει ο Διαγορας στη Χίο Μυτιλήνη το Πασχα  ;;

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
7 hours ago, giorgos_249 said:

Αρχικα πως προκύπτει ότι το Χίος καίει περισσότερο από το Πρέβελης? Με 25 κομβους ναι, με 17 όχι ! 

Το Χιος κατω απο 20 κομβους δεν μπορει να παει.Θα ταλαιπωρηθει πολυ. 

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Μ'αυτά και μ'αυτά σχετικά με το Πρέβελης, ξεχάσαμε τον ελβετικό σουγιά made in Elefsyn Shipyard..! Στην ώρα του περίπου έφυγε το παπόρο, με τα φορτηγά μέχρι τον καταπέλτη (μαρτυρία γνωστού μου που ταξιδεύει απόψε). Τα αναμενόμενα δηλαδή...   Το μόνο μη αναμενόμενο, η ταχύτητά του..! Με 24 περίπου κατεβαίνει για Σαντορίνη!! Αυτή την στιγμή, βόρεια της Φολεγάνδρου, είναι στα 24.5!!! Τους είχα για πιο συντηρητικούς εκεί στην Αττικα. Έτσι θα το πηγαινοφέρνουν από την Ρόδο 3 φορές την βδομάδα το καράβι?

Καλή αρχή να ευχηθούμε σε πλοίο και πλήρωμα σε αυτή την δοκιμασία τους, και ήρεμες θάλασσες..! Στο Καρπάθιο θα τις χρειαστούν... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...