Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν νομιζω να ειναι ζορι....Συνηθες το γυρισμα απο εξω και μεσα με αναποδα με τον αερα καταπρυμα απο τα περισσοτερα αν οχι ολων τωνπλοιων της γραμμης

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ταξίδι με το Χίος νωρίτερα απόψε από τη Μύκονο για τον Πειραιά. Η επιλογή αναγκαστική και λόγω των συνταξιδιωτών αλλά και λόγω του φόβου της υπερβολικής κίνησης ένεκα της επιστροφής του τριημέρου. Οπότε αν μένει κανείς Πειραιά, δε χρειάζεται να διασχίσει την Αττική μια τέτοια μέρα. 

 

Το πλοίο στην ώρα του και γενικά σε πάρα πολύ καλή κατάσταση εσωτερικά. Οι καιρικές συνθήκες κατέστησαν την παραμονή στα εξωτερικά ντέκ δύσκολη, οπότε το πλήρωμα είχε προνοήσει να τοποθετήσει έξτρα πλαστικές καρέκλες εντός. Δεν ήταν μια όμορφη εικόνα αλλά τέλος πάντων ήταν μια κάποια λύση, ειδικά για τους περί των 700 επιβατών που επιβιβάσθηκαν από τη Σύρο, πολλοί εκ των οποίων είχαν επενδύσει σε θέση στη διακεκριμένη του πλοίου. Την ίδια επένδυση κάναμε κι εμείς, τέτοιες ημέρες αξίζει και σου εξασφαλίζει ένα λίγο πιο άνετο ταξίδι και εγγυημένο κάθισμα. Προσωπικά προτιμώ την διακεκριμένη του αδελφού Μύκονος και θα περίμενα καλύτερη ποιότητα καθισμάτων, γενικά είμαι της άποψης πως κάτι διαφορετικό πρέπει να σου προσφέρει για να δικαιολογεί το έξτρα έξοδο.

 

Στο υπόλοιπο πλοίο οι σκηνές ήταν σαν επιστροφή 15Αυγούστου, νομίζω ήταν καλή ιδέα να χρησιμοποιηθεί το Χίος για την περίοδο του Πάσχα. Βέβαια οι αριθμοί της κίνησης είναι συντριπτικά υπέρ της Σύρου και δείχνουν μια πραγματικότητα που έχει εδραιωθεί στη γραμμή. Το πλοίο στη Σύρο εκφόρτωσε 24 ΙΧ(πρώτη εργάσιμη στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων η επομένη) ενώ φόρτωσε και 25 δίκυκλα, 1 μονό φορτηγό, 5 επικαθήμενα και 114 ΙΧ. Η σύγκριση με τα 12 ΙΧ φόρτωση από Τήνο για Πειραιά και περίπου 30 από τη Μύκονο, τα λέει όλα. Την ίδια στιγμή από Μύκονο και Τήνο για Ραφήνα σήμερα από το μεσημέρι και μετά είχε 6 δρομολόγια.

 

Εκεί που μου έκανε αρνητική εντύπωση το πλοίο ήταν στο κομμάτι του γκαράζ. Δεν αναγνώρισα ούτε τον περσινό Ύπαρχο, ούτε και τον περσινό λοστρόμο και κάτι μου λέει πως αυτό έχει σχέση με το γεγονός ότι αυτό που ήταν μέχρι πέρυσι μια καλοκουρδισμένη μηχανή, σήμερα θύμιζε μηχανή που ρετάρει. Το πλοίο έχει παραμονή στη Μύκονο 1+ ώρα το μεσημέρι και σήμερα είχε φόρτωση 35 ΙΧ ή κάτι τέτοιο από όσο είδα. Δε γίνεται αυτά τα 35 ΙΧ να ανεβαίνουν ράμπα δεξιά με τη μούρη πρός την πλώρη. Ακόμη και το Νήσος Μύκονος που έρχεται από την Ικαριά και τη Σάμο τις Κυριακές τα καλοκαίρια, τα ΙΧ τα ανεβάζει με ανάποδα για να είναι πιο εύκολη η εκφόρτωση.

 

Αυτό είχε σαν συνέπεια τα συγκεκριμένα ΙΧ να βγούν τελευταία και καταιδρωμένα και μάλιστα με ανάποδα και μανούβρα, ένα-ένα, 35 λεπτά μετά το δέσιμο του πλοίου. Περισσότερη λογική θα είχε τα ΙΧ της Μυκόνου να έμπαιναν στο κατάμπαρο, όπου τελικά μπήκαν κάποια από τα ΙΧ της Σύρου, πράγμα που καθυστέρησε και τη φόρτωση των νταλικών από τη Σύρο, γιατί έπρεπε πρώτα να κλείσει το κατάμπαρο. Έβλεπες πως ειδικά στη Σύρο η φόρτωση έγινε με αρκετό εκνευρισμό ανάμεσα στα μέλη του πληρώματος. Δυστυχώς μου φάνηκε πως έχει επικρατήσει η λογική του "βάλτα όπως να ναι έτσι ώστε να φύγουμε, ας κάνουν και 2 ώρες να βγούν μετά". Καμιά σχέση με τις φορτώσεις του Χίος που έχω παρακολουθήσει την τελευταία διετία.

 

Πάραυτα, το πλοίο είναι σε καλή κατάσταση και από τις καλύτερες εν Ελλάδι μονάδες στόλου.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που παρατήρησα για αλλη μια φορά είναι οτι και αυτό και το αδερφό του , πρώτα τα ακούς μετα τα βλέπεις. Ταιριάζει αρκετά στη γραμμή και ισως βοηθούσε να ανεβάσει τα νούμερα σε Τήνο-Μύκονο. Απο εμφάνιση πάντως , σκίζουμε :) 

Link to comment
Share on other sites

Το αδερφό του ταιριάζει γάντι στην γραμμή. Αυτό καθόλου. Και εντύπωση μου έκανε πως τις μέρες του Πάσχα που ήταν να δρομολογηθεί στην Συροτηνομυκονία, δεν έκαναν τραμπα με το Μύκονος που έχει περισσότερες αεροπορικές και το Χίος για την Καβάλα με τις περισσότερες καμπίνες. Αν εκμεταλλευτούν την μεγαλυτερη χωρητικότητα του Μύκονος/Χίος και φέρουν τις τιμές για Τήνο-Μύκονο στα επίπεδα της Ραφήνας, συν το γεγονός πως το καλοκαίρι με την λειτουργία του μετρό στο λιμάνι θα είσαι στο τσακ-μπαμ στα λεμονάδικα, θεωρώ πως θα τσιμπήσει παραπάνω κίνηση το κομμάτι Πειραιά-Τήνο-Μύκονο. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Και εντύπωση μου έκανε πως τις μέρες του Πάσχα που ήταν να δρομολογηθεί στην Συροτηνομυκονία, δεν έκαναν τραμπα με το Μύκονος που έχει περισσότερες αεροπορικές και το Χίος για την Καβάλα με τις περισσότερες καμπίνες

Αυτή την απορία την είχα κ εγώ 

Link to comment
Share on other sites

Λόγω scrubbers λέει η λογική. Σωστά , παραπάνω που έγραφα για το Χιος δε σκέφτηκα τις αρκετές καμπίνες που δε χρειάζονται για αυτη τη γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Το Πάσχα ταξίδεψα με το Blue Star Chios από Πειραιά για Τήνο οι εντυπώσεις ήταν ανάμεικτες αρχικά το πλοίο έφυγε από Πειραιά στις 11:30 αντί για 9 παρόλα αυτα η εταιρεία έδωσε αποζοιμιωση 50% έκπτωση για ΚΥΚΛΑΔΕΣ η ουρά ήταν τεράστια μέχρι το Blue Galaxy.Εσωτερικά μπορώ να πω ότι τα αεροπορικά καθίσματα του δεν ήταν και τόσο προσεγμένα θα πω ότι το Blue Star Paros εσωτερικά είναι πιο καλοσυντηρημένο και καθαρό στην συνέχεια να πω ότι στο γκαράζ δεν υπήρχε το συνηθισμένο χάος ήταν ολα σε τάξη το πλοίο για να μειώσει την καθυστέρηση καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού κινούταν σταθερά με 24-25,στην Σύρο κατέβηκε το μεγαλύτερο μέρος επιβατών του πλοίου αλλά και οχημάτων (παρέμεινε 20 -25 λεπτά ) άφιξη στην Τήνο όπου κατεβηκαν γύρω στα 50ΙΧ και 150-200 επιβάτες.Τέλος , μπορεί να με επηρέασε αρκετά και η βαβούρα που επικρατούσε στο πλοίο μέχρι και στο self service καθόταν κόσμος στα καταστρώματα  δεν υπήρχε ούτε καρέκλα . 
 

ΥΓ εύχομαι στο μελλον να απολαύσω ένα καλύτερο ταξίδι μαζι του.

Edited by ships.greece
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τραυματισμός επιβάτη στο Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Chios στον Άγιο Κήρυκο

Quote

Ενημερώθηκε, απογευματινές χθες, η Λιμενική Αρχή Αγίου Κήρυκου, για περιστατικό τραυματισμού επιβάτη επί του Ε/Γ-Ο/Γ "BLUE STAR CHIOS" Ν.Π. 10883, κατά την διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίου του από τον λιμένα Πειραιά, με προορισμό τους λιμένες Αγίου Κηρύκου, Φούρνων, Πάτμου, Λειψών, Καλύμνου, Κω, Νισύρου,Τήλου, Σύμης, Ρόδου και Καστελόριζου.

Συγκεκριμένα, ο 66χρονος επιβάτης έχασε την ισορροπία του και χτύπησε το κάτω μέρος του δεξιού του άκρου, ευρισκόμενο στο 6ο κατάστρωμα του πλοίου.

Ο τραυματίας, μετά τον κατάπλου του πλοίου αποβιβάστηκε στο λιμένα Αγίου Κηρύκου μεταφέρθηκε στο Γ.Ν.Κέντρο Υγείας Ικαρίας. Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γνωρίζουμε αν θα προχωρήσει σε προσθήκη scrubber φέτος τον χειμώνα; Είχε αναφερθεί ότι συνεχίζεται το πρότζεκτ από την εταιρία το φετινό χειμώνα. Ας ελπίσουμε να μην βάλει, ή τουλάχιστον να βρουν μια άλλη λύση και να μην καταλήξει σαν το αδερφό του.

Link to comment
Share on other sites

Αποχαιρετά απόψε τα Δωδεκάνησα. Αυριο κάνει το τελευταίο για φέτος δρομολόγιο προς μεστά σιγρι και από Κυριακή αναλαμβάνει το 17.30 για Παροναξια. Δένει στις 12 Σεπτεμβρίου. 

Link to comment
Share on other sites

 προσωρινα;

 

1 hour ago, Thanos Skiathos said:

Το Blue Star Chios θα αντικαταστήσει το Blue Star Myconos στην Ικαρία Σάμο από τη Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου έως τις 29 Σεπτεμβρίου.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Mόλις παράλλαξε το βελοστάσι έπεσε κάτω απο 20kts 

Αυτό και το αδερφάκι του τους έχουν πιεί το αίμα , έτσι που έχουν περικόψει επισκευές και δεξαμενισμούς θα το πάρουν στο χέρι καμιά μέρα...

update : 20 λεπτά πριν την πάρο ξανανέβασε στα 22,6 kts

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή, 9/9/2022, νωρίς το απόγευμα και βλέπουμε την άφιξη του Blue Star Chios.

Μεγαλοπρεπής μπούκα στα Λεμονάδικα και έναρξη της κλασικής αριστερής στροφής. Μια πολύ ωραία κατάπλωρη και σβέλτα ανάποδα για τη θέση του.

Και εδώ, παρέα με το Blue Star Myconos, που μόλις είχε έρθει από τη Σαμο-Ικαρία.

Να είναι καλά ο Γεράσιμος Στρίντζης που δεν το έβαλε κάτω και προχώρησε με τη ναυπήγηση των δυο αδερφών, που κοσμούν την ακτοπλοΐα μας. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως είναι μακράν το καλύτερο πιο πρακτικό και πιο ιδανικό βαπόρι σε όλο το Αιγαίο.Από τα ελάχιστα νέα βαπόρια που μου αρέσουν.Με το καλό στη Κασοκαρπαθία μόνιμα..

Link to comment
Share on other sites

On 9/2/2022 at 8:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Και ίσως 12 με 15 Σεπτεμβρίου να μπει στη θέση του Blue Star Delos 

Ίνα πληρωθεί το ρηθέν υπό του προφήτου.

3 Mερες η σκαντζα. Σήμερα αύριο και μεθαύριο στη θέση του Δήλος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...