Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θελω να επλιζω οτι θα φτιαχτουν αυτα στη μεγάλη ακινησια οταν βαλει και σκραμπερ μιας και η μπλου δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες τσαπατσουλιές

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά, στη μεγάλη ακινησία, έχουν ακουστεί πως θα γίνουν πολλά, όπως τα γράμματα, αφαίρεση αεροπορικών και δημιουργία κανονικού σαλονιού, προσθήκη πλυντηρίδων, και πολλά άλλα. 

Το τι θα γίνει όμως στην πραγματικότητα, ο Θεός και η ψυχή τους... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχθές το πλοίο μετά την αναχώρηση του Δήλος πήγε και εδεσε στη θέση του στα Λεμοναδικα όπου φόρεσε και αυτό το banner για τα 20 χρόνια της Blue Star Ferries. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μιας και έχει φωτογραφηθεί το πλοίο σε όλο σχεδόν το Αιγαίο αποφάσισα να ανεβάσω στη Gallery μερικές φωτογραφίες του πλοίου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Μάλιστα να πούμε πως είχε μαζευτεί αρκετός κόσμος που το παρακολουθούσε μιας και στη Θεσσαλονίκη τα επιβατηγά αποτελούν σπάνιο θέαμα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδι με το blue star Chios χθες . Αρκετός κόσμος όλα τα σαλόνια , αεροπορικές,  κατάστρωμα,  καμπίνες σχεδόν γεμάτες.  Όμως οι περισσότεροι για Ικαρία και Σάμο αφού Σύρο και Μύκονο κατέβηκαν πολλοί λίγοι επιβάτες.  Γενικα η κατάσταση δεν θύμιζε απαγόρευση μετακινήσεων. Το πλοίο μέσα και έξω πεντακάθαρο, όλα τα μπαρ ηταν ανοικτά όπως και το φαγητό πολύ καλό.  Γενικα πολύ καλές εντυπώσεις.  Νομίζω ότι είναι καλύτερο από το Μύκονος για αυτήν την γραμμή των χειμώνα. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και επαυξάνω με όσο είπε ο φίλος @AEGEAN SEA από πάνω. Χτες ταξίδεψα και εγώ με το πλοίο από Θεσσαλονίκη για Μυτιλήνη με πολύ κόσμο στις αεροπορικές και στα σαλόνια πλην εκείνου της πρώτης θέσης που ήμασταν μετρημένοι. Επίσης οι καμπίνες είχαν πουληθεί όλες ήδη από την Τετάρτη που έβγαλα το εισιτήριο. Να πούμε τώρα πως και από κίνηση στα φορτηγά το πλοίο τα σπάει καθώς φόρτωσε αρκετά φορτηγά πολύ περισσότερα από το αντίστοιχο δρομολόγιο που έκανε από Καβάλα που τα ασυνόδευτα επικαθήμενα μπορούσες να τα μετρήσεις στα δάχτυλα του ενός χεριού. Το πλοίο εσωτερικά έλαμπε πραγματικά με όλα τα μέτρα να τηρούνται ευλαβικά ενώ η ευγένεια του πληρώματος ήταν αξιοσημείωτη. Αξίζει να σημειώσω πως και οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης αρχίζουν να το μαθαίνουν σιγά σιγά. Το πλοίο ταιριάζει γάντι με τη γραμμή είτε αυτό είτε το Μύκονος.  

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό πιστευω. Είναι το κατάλληλο πλοιο για Θεσσαλονίκη, με 25 κόμβους μειώνει πολυ τους χρόνους και καμπίνες. Πολυ θετικό πάντως ότι έχει τόση κίνηση και έχουμε απαγόρευση κυκλοφορίας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ  Blue Star Chios στην Σάμο στις 29/04/21

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Σάμου απογευματινές ώρες χθες, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΧΙΟΣ” Ν.Π. 10883 για ελαφρύ τραυματισμό μέλους πληρώματος στο αριστερό χέρι.

Το ανωτέρω πλοίο επέστρεψε σε λιμένα Βαθέος ν. Σάμου όπου ο 44χρονος τραυματίας (ναύτης) παρελήφθη από ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σάμου, ενώ το “ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΧΙΟΣ” απέπλευσε για εκτέλεση μεμονωμένου πλου για λιμένες Καρλοβασίου, Φούρνων, Αγ. Κήρυκου, Μυκόνου, Σύρου, και Πειραιά.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να ο γαύρος, φρέσκος ο γαύρος:D! Μανούβρα του Χίος κατά την μεταμεσονύχτιά του άφιξη στον Πειραιά για τη θέση του στου Τζελέπη, το βράδυ της Κυριακής πρός Δευτέρα περί ώρας 0050. Το πλοίο έφυγε με μία ώρα καθυστέρηση από τη Μύκονο, πλήν όμως μάζεψε αρκετή από αυτήν στο δρόμο. Αποφασιστική και ταχύτατη αριστερή στροφή, χάρμα οφθαλμών πραγματικά. Δε γνωρίζω ποιός ήταν στα χειριστήρια αλλά η τεχνοτροπία θυμίζει έντονα τη μεγάλη του Βαγγέλη Αράθυμου σχολή. Απολαύστε το. Αν και με το χέρι το βίντεο θεωρώ πως δεν είναι κακό και μάλιστα είναι και αρκετά εντυπωσιακό λόγω εγγύτητας.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nick ο καπτα Βαγγέλης είναι μέσα ο οποίος πραγματικά κάνει το βαπόρι να γυρίζει στο λεπτό σαν να ντριφτάρει!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σε γενικές γραμμές δεν διαφωνώ με το σκεπτικο του nomikos. Πάντως το συγκεκριμένο πλοίο έστω και εποχιακά νομίζω πως έχει αρχίσει και καθιερώνεται στη συνείδηση αρκετών νησιωτών και επιβατών των μικρότερων ειδικά νησιών της Δωδεκανήσου (και όχι μόνο...)

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, nomikos said:

Για την εταιρεία ναι,για τον επιβάτη και δη το νησιώτη όχι.Κάθε πλοίο για να καθιερώνεται πρέπει να έχει σταθερή γραμμή.

Σταθερή και ανταγωνιστική γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...